Cyberpunk 2077-sidequests krijgen diepte en betekenis
Sidequests net zo belangrijk als de main story
In een samenvatting van het artikel geplaatst door Reddit-gebruiker Jackjackea, meld CD Projekt RED dat elke sidequest naar de standaard gemaakt gaat worden van de main story.
'Elke kleine missie moet een sterk verhaal op zichzelf zijn. We willen voorkomen dat sidequests maar bijzaak zijn om het spel uit te spelen, een tussendoortje puur bedoeld om de tijd te overbruggen tot de volgende opdracht die er wel echt toe doet.'
'We vinden het belangrijk dat spelers op veel verschillende manieren een missie kunnen oplossen. We gaan hierin verder dan wat is gebruikelijk in videogames. Onze filosofie voor quest-design is niet te limiteren: als de speler iets logischerwijs kan doen, dan moet dit kunnen, en anders moeten we een goede reden geven waarom dit niet mogelijk is.'
CD Projekt RED heeft laatst de eerste gameplay beelden laten zien van Cyberpunk 2077. Het is nog steeds niet duidelijk wanneer Cyberpunk 2077 gaat uitkomen, maar het spel moet verschijnen voor Xbox One, PS4 en PC.
Over de auteur
Reacties
-
tielo Dus net als bij The Witcher 3. Geweldig.
Net AC Origin uitgespeeld en hoewel de main story er mee door kon waren de side missies tergend slecht.Valerie Moore 1 Moordgeheimen