1. Lowlands 2013

Re: Lowlands 2013

Jawel, we kunnen vast beginnen met opwarmen voor Lowlands 2013. De data waren natuurlijk al langer bekend en zijn 16, 17 en 18 augustus. Vandaag is echter ook aangekondigd dat de kaartverkoop zal starten op twee februari 2013 en wel om 11:00 's ochtends. Een ticket kost je dit jaar 185 euro. Voor de goede orde hieronder even de volledige quote van het festival zelf.

PARADISE RAGE!
De kaarten voor Lowlands 2013 gaan op zaterdag 2 februari 2013 om 11:00u in de verkoop.

Een Lowlandsticket kost dit jaar €185,- inclusief €10,- servicekosten, camping en pendelbus. Als je ook nog op bezoek wilt bij onze buren van Walibi Holland, dan kun je voor €22,- een upgrade kopen. Daarmee kun je tijdens Lowlands drie dagen naar het pretpark óf op één zelfgekozen dag in 2013 (behalve donderdag 15 augustus of maandag 19 augustus).

Met €2,60 blijft de muntprijs gelijk aan die van afgelopen jaar.

Per transactie kunnen maximaal vier kaarten worden gekocht.

Ben je lid van CJP? Dan steek je zomaar €10,- korting in je zak! Er zijn 5.000 tickets met CJP-korting beschikbaar en als CJP-er kan je één ticket met korting kopen.

Als je met een camper, caravan of vouwwagen komt, heb je een extra Camper Camping Ticket nodig. Deze kost €52,25 inclusief €4,75 servicekosten en het is mogelijk deze op een later moment bij te kopen. Let op: alleen campers, caravans en vouwwagens die voldoen aan de eisen genoemd in de Wegenverkeerswet en de Regeling Voertuigen zijn toegestaan. Autobussen en omgebouwde busjes worden niet toegelaten. Is het voertuig langer dan 8,5m? Stuur dan een mailtje naar info@lowlands.nl voor het aanvullende reglement en het inschrijfformulier.

Pas op voor zwarthandelaren! Koop je kaarten alleen via de officiële verkoopkanalen (lowlands.nl, livenation.nl, ticketmaster.nl en 0900-300 1250 (45 cpm)) want alleen zo weet je zeker dat je niet teveel betaalt en dat het ticket ook echt toegang tot het festival geeft. Laat zwarthandelaren als Viagogo, Seatwave en Onlineticketshop lekker links liggen want ook dit jaar worden kaarten uit de zwarthandel zo veel mogelijk ongeldig gemaakt. Ook op Marktplaats worden altijd weer valse kaarten aangeboden en zijn fraudeurs op andere manieren actief. Een gewaarschuwd mens kijkt wel uit zijn kaarten hier te kopen! Kijk voor meer informatie over zwarthandel op weetwaarjekoopt.nl

Op zaterdag 2 februari vind je op lowlands.nl een rechtstreekse link naar de juiste ticketshop.

Lijkt me een helder verhaal. Ik zal de OP zoals ik bij andere festival topics die ik open up to date houden met de laatste nieuwe namen van de line-up.

Zie hier nog een lekker abstract filmpje dat vandaag door Lowlands op Youtube is geplaatst.

Lowlands |.|

• Jawel, we kunnen vast beginnen met opwarmen voor Lowlands 2013. De data waren natuurlijk al langer bekend en zijn 16, 17 en 18 augustus. Vandaag is echter ook aangekondigd dat de kaartverkoop zal starten op twee februari 2013 en wel om 11:00 's ochtends. Een ticket kost je dit jaar 185 euro. Voor de goede orde hieronder even de volledige quote van het festival zelf.

PARADISE RAGE!
    De kaarten voor Lowlands 2013 gaan op zaterdag 2 februari 2013 om 11:00u in de verkoop.

Een Lowlandsticket kost dit jaar €185,- inclusief €10,- servicekosten, camping en pendelbus. Als je ook nog op bezoek wilt bij onze buren van Walibi Holland, dan kun je voor €22,- een upgrade kopen. Daarmee kun je tijdens Lowlands drie dagen naar het pretpark óf op één zelfgekozen dag in 2013 (behalve donderdag 15 augustus of maandag 19 augustus).

Met €2,60 blijft de muntprijs gelijk aan die van afgelopen jaar.

Per transactie kunnen maximaal vier kaarten worden gekocht.

Ben je lid van CJP? Dan steek je zomaar €10,- korting in je zak! Er zijn 5.000 tickets met CJP-korting beschikbaar en als CJP-er kan je één ticket met korting kopen.

Als je met een camper, caravan of vouwwagen komt, heb je een extra Camper Camping Ticket nodig. Deze kost €52,25 inclusief €4,75 servicekosten en het is mogelijk deze op een later moment bij te kopen. Let op: alleen campers, caravans en vouwwagens die voldoen aan de eisen genoemd in de Wegenverkeerswet en de Regeling Voertuigen zijn toegestaan. Autobussen en omgebouwde busjes worden niet toegelaten. Is het voertuig langer dan 8,5m? Stuur dan een mailtje naar info@lowlands.nl voor het aanvullende reglement en het inschrijfformulier.

Pas op voor zwarthandelaren! Koop je kaarten alleen via de officiële verkoopkanalen (lowlands.nl, livenation.nl, ticketmaster.nl en 0900-300 1250 (45 cpm)) want alleen zo weet je zeker dat je niet teveel betaalt en dat het ticket ook echt toegang tot het festival geeft. Laat zwarthandelaren als Viagogo, Seatwave en Onlineticketshop lekker links liggen want ook dit jaar worden kaarten uit de zwarthandel zo veel mogelijk ongeldig gemaakt. Ook op Marktplaats worden altijd weer valse kaarten aangeboden en zijn fraudeurs op andere manieren actief. Een gewaarschuwd mens kijkt wel uit zijn kaarten hier te kopen! Kijk voor meer informatie over zwarthandel op weetwaarjekoopt.nl

Op zaterdag 2 februari vind je op lowlands.nl een rechtstreekse link naar de juiste ticketshop.

Lijkt me een helder verhaal. Ik zal de OP zoals ik bij andere festival topics die ik open up to date houden met de laatste nieuwe namen van de line-up.

Zie hier nog een lekker abstract filmpje dat vandaag door Lowlands op Youtube is geplaatst.

Lowlands |.|
  • Nog geen namen bekend? :(

O nee, het is Lowlands, da's waar! Daar is alles binnen een uur uitverkocht als nog niemand weet wat er komt :lol:
  • Namen zullen wel snel na de verkoop volgen. Maar ach, dat zit altijd wel snor bij Lowlands :snor:
  • Blijft toch een hypocriete bende daar door de prijs van vorig jaar tegen hoge BTW tarief te vragen.
  • Ja, ik schrok er ook wel enigszins van. Zeker aangezien ze vorig jaar de latere tickets die vrijkwamen tegen gereduceerde 'oude tarieven' verkochten.
  • Blijft toch een hypocriete bende daar door de prijs van vorig jaar tegen hoge BTW tarief te vragen.
    Ik geloof dat ze de BTW verláging op podiumkunsten van 1998 ook niet hadden doorberekend in de ticketprijs.
    Ik geloof dat ze de BTW verláging op podiumkunsten van 1998 ook niet hadden doorberekend in de ticketprijs.
    Wat bedoel je te zeggen?!
    Wat bedoel je te zeggen?!
    Dat het een hypocriete bende is.
  • Tja, Eric van Eerdenburg is van het type 'links lullen, rechts vullen' om het maar even populistisch uit te drukken. Of zou toch de huur van bijv. het terrein dusdanig hoger zijn?! Ben benieuwd naar zijn verklaring.
  • Lowlands? Méh
  • Lowlands? Méh
    Weleens geweest?
  • Nee maar de line-up is kapot gaar altijd. Zitten soms goede tussen.
  • Nee maar de line-up is kapot gaar altijd. Zitten soms goede tussen.
    KAPOT GAAR!!
  • Reageer maar zo debiel inderdaad.
  • :lol: :lol: :lol:
  • Ik vind dit topic nu al leuk!
  • De artiesten barbecueën helpt niet echt.
  • Ik ga toch voor Sziget dit jaar. No doekoe's voor Lowlands.
  • word mijn eerste keer lowlands, nu al enorm veel zin in!
  • http://www.festivalinfo.nl/news/24197/K ... ands_2013/

Kodaline bevestigd: klik voor een mooi liedje en de saddest music video of all time

Plaats reactie

Wanneer je een reactie plaatst ga je akoord
met onze voorwaarden voor reacties.

Log in om te reageren

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.

Akkoord