Wat vind jij van Homoseksualiteit???

Level 43 96%

Nog 1128 XP voor level 44

Zelf ben ik niet een homo , heb er ook niks op tegen als iemand het wel is. En ik vind dat mensen die ervoor uitkomen niet voor ''fagot'' of ''mietje'' moeten worden uitgemaakt. Maar gewoon in waarden moeten worden gelaten.Ook steeds meer jongeren die het wel zijn jongen/meisje zijn bang er voor om de kast uit te komen. Omdat sommige ouders er misschien meezitten , vanwege vrienden die ze dan kwijtraken maar dat is niet zo want als het wel zo is zijn het geen echte vrienden. En wat maakt het uit dat ze in het openbaar zoenen dat doen hetero's ook mij lijkt het prima in orde

zolang ze niet vragen of je met ze meezoent.En dit geld voor heel de wereld , het ene land worden homo's nog minder in de samenleving opgenomen als in andere landen.Daarom vindt ik het ook goed dat homo's en lesbie's in Nederland met elkaar kunnen trouwen. Maar het is toch te gek voor woorden als 2 homo's samen winkelen of zoiets en ze worden uitgescholden of misschien nog ergere dingen.

Wat is jullie mening op het onderwerp wil ik graag weten en wel een beetje beschaafd aub .

Alvast bedankt :^:

Level 20 91%

Nog 528 XP voor level 21

Mijn mening over de homo's:

1) Zolang ze me met rust laten vind ik het best dat ze bestaan.

2) Gay parades zijn erg overdreven en zeer hatelijk, maar zeker niet alle homo's staan er ook achter.

Level 18 89%

Nog 488 XP voor level 19

Ik sta achter Aart.

Level 27 99%

Nog 19 XP voor level 28

Als iemand homo wil zijn moet die iemand zelf weten. Op zich heb ik niks tegen homo's, maar van die echte flikker? Daar kan ik niet tegen. Met 'echte flikkers' bedoel ik homo's in roze rokjes enzo.

Level 19 90%

Nog 522 XP voor level 20

Ik heb ook niks tegen homo's zolang ze zich maar redelijk normaal kunnen gedragen. En homo's die zoenen, sorry, maar dat vind ik er verschrikkelijk ranzig uit zien :/

Level 43 96%

Nog 1128 XP voor level 44

Tja dat vind ik eigenlijk ook Darthraver maar gelukkig doen ze dat niet zo vaak.Op straat maar goed anders kijk ik wel een andere kant uit.

Level 43 99%

Nog 79 XP voor level 44

Hmmpfff als je in een discotheek voor m'n neus gaan staan kleffen zeg ik er wel wat van he? Dat moet ik niet hebben.

Verders, tsja wat vind ik van ze...

Ben er niet dol op, hoewel er best wel okaye homo's rondlopen. Verwijfde types moet ik sowieso niet.

Moet ook eerlijk zeggen dat ik ze onder meer niet zo moet omdat ik vorig jaar in Bali 2 weken lang nogal ben lastiggevallen (ranzige gebaren en opmerkingen, en dat dagelijks), tsja dat krijg je met een afgetrainde torso he? :D

Ahum.

Level 32 94%

Nog 931 XP voor level 33

LOL

Ik ben het in ieder geval eens met de meeste mensen hier. Heb niks tegen ze, zolang ze er niet teveel aandacht mee gaan trekken. De Gay Parade enzo zijn niet aan mij besteed. Zij willen zo graag gelijkwaardigheid. Dan moet je vooral dat soort evenementen gaan organiseren-_-'

Level 18 89%

Nog 488 XP voor level 19

De Gay Parade enzo zijn niet aan mij besteed. Zij willen zo graag gelijkwaardigheid. Dan moet je vooral dat soort evenementen gaan organiseren-_-

Dat mag gerust een freak show genoemd worden :P

Level 12 93%

Nog 131 XP voor level 13

Dat ben ik idd met ferraritim eens!

Maar verder vind ik uitspraken als : ze moeten het zelf weten of ze homo willen zijn, wel erg absurd. Alsof je ervoor kiest?

Level 6 79%

Nog 118 XP voor level 7

Het maakt me geen zak uit of iemand homo is of niet. (*kuch* ik zie nu dat dat een aparte zin is als je het dubbelzinnig opvat)

Maar oke, overdrijven doen ze ook wel.

Het is natuurlijk verschrikkelijk als ze gediscrimineerd worden, maar als ze geaccepteerd worden moeten ze ook niet gaan overdrijven.

Dan word het ook weer positieve discriminatie.

Level 12 84%

Nog 323 XP voor level 13

Ik behandel homo's net zoals andere mensen, alleen dat overgedreven gedoe vind ik nergens voor nodig

dus de gay-pride mag van mij wel afgeschaft worden, zoiets doen hetero's toch ook niet...

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Zolang ze maar niet verwijfd doen daar krijg ik gewoon kippenvel van.

Wat mij betreft mogen chicks in de disco gewoon elkaar aflebberen. ;)

Level 18 89%

Nog 488 XP voor level 19

Wat mij betreft mogen chicks in de disco gewoon elkaar aflebberen. ;)

*hulde smiley*

Level 24 95%

Nog 374 XP voor level 25

Idd, zolang je er maar geen last van hebt. Als ze ook nog eens exhibitionistische trekjes hebben wordt het wel heel erg eng. Regelmatig zie je dat soort types in de Kalverstraat... lopen ze op hoge hakken en met een kort rokje enzo... BLAAARGH. Je ziet dan ook iedereen met een boog om zo iemand heen lopen.

En wat die chicks ben ik het met Notorious en Toshi eens ;)

Level 45 99%

Nog 156 XP voor level 46

Ik vind het altijd grappig om er één te zien. Onverstelbaar hoe die mensen zich kleden soms :P.

En lesbos', dat is natuurlijk een godsgeschenk. Tenminste, zolang beide dames lang haar hebben. Als 1 daarvan kort haar heeft, dan is het te ugly om te zien :)

Level %

Nog XP voor level

Ik vind het een ziekte en dat je er een pilletje voor moet gaan halen bij de dokter.

;)

Level 6 79%

Nog 118 XP voor level 7

Ik vind het een ziekte en dat je er een pilletje voor moet gaan halen bij de dokter.

;)

Een ziekte?

Welnee, ik zie het als <b>het</b> middel tegen overbevolking.

Ooit 2 homo's gezien die samen een kind hadden gekregen? :P

(En ook echt samen, niet adopteren/draagmoeder/oid)

Level 21 98%

Nog 97 XP voor level 22

Ik heb niet zo snel problemen met mensen... dus van mijn part heeft iemand sex met bomen... i dont care... parades zijn idd overdreven..

Level 13 97%

Nog 68 XP voor level 14

Ik heb niet zo snel problemen met mensen... dus van mijn part heeft iemand sex met bomen... i dont care... parades zijn idd overdreven..

Dus jij keurt animal sex ook goed :O. Er zijn dingen die te ver gaan...

Maar over homo's, van mij mogen ze zolang ik er maar geen last van heb.

Level 13 96%

Nog 82 XP voor level 14

Ik ben er geen problemen mee, ik heb juist respect voor homo's die er gewoon publiekelijk voor uit komen. Tuurlijk vind ik 't ook niet smakelijk als ze voor me gaan kleffe, maar he wie ben ik om er wat van te zeggen. Hetero's mogen wel kleffen voor me dus homo's ook, ik zou 't zwak van mezelf vinden als ik er dan iets van ga zeggen. En daarnaast wil ik nog een keer zeggen, veel respect voor homo's die er publiekelijk voor uit komen want je krijgt echt wat te verduren (nog steeds in deze tijd) dus je moet goed in je schoenen staan.

ps; ik ben geen homo:)

Level 25 98%

Nog 132 XP voor level 26

Wat ik van fl.....homos vind?

Niks voor mij!!!:P

Level 15 96%

Nog 130 XP voor level 16

zolang ze mij er maar niet mee lastig vallen moeten ze doen wat ze zelf willen (idd ook animal sex ja maar dan moet je niet verbaasd op kijken als de politie op gegeven moment je deur intrapt).

zolang het niet bij mij thuis gebeurt, gebeurt het wat mij betreft niet. Zelfs die gay pride parade heb ik geen problemen mee eerlijk gezegd, als je dat gaat verbieden moet je de heineken fast forward e.d. ook verbieden en daar vermaak ik me ieder jaar toch best :)

zolang ze maar niet naakt zijn want het is wel overdag en het is geen afgezet gebied

Level 3 84%

Nog 25 XP voor level 4

Als ik 2 homo's/lesbienes zie zoenen vind ik het lief..

Maar dat vind ik ook als een jongen en een meisje staat te zoenen..

Ik vind het niet raar..

En hoe ze er zelf bij lopen moeten ze zelf weten :)

Roze rokjes of niet ^^

Zoals Sylvana zei mag van mij de gay-parade afgeschaft worden..Er bestaat ook niet een hetero-parade..

Level 29 94%

Nog 692 XP voor level 30

Ik sta achter Aart.

dat vind ik dus heel eng klinken in dit topic he... ga alsjeblieft niet achter mij staan... :P

carnaval? :P

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.