Wat vind jij van Homoseksualiteit???

Level 43 96%

Nog 1128 XP voor level 44

</blockquote></i><hr>Ehhmmm SORRY?

Waarom zijn de Grieken dan niet uitgestorven? Als ras streef je naar uitsterving als je dat soort voorkeuren gaat stimuleren.

Lijkt me onzin.

<blockquote><b>Quote: </b>Rasecik snap niet dat zoveel mensen zo moeilijk doen over homoseksualitiet

<hr>Ik snap niet dat zoveel mensen zo makkelijk doen over homoseksualiteit.

Het is tegennatuurlijk, een eigenschap die overleving van een soort vrij lastig maakt

Ofwel: homoseksualiteit is een zwakte. Net zoals het een zwakte is om naar de hoeren te gaan, ook een slechte zaak vind ik.

Op de post van Kitsune reageer ik nog, druk druk druk ;)

<hr></blockquote>

''Het is tegennatuurlijk, een eigenschap die overleving van een soort vrij lastig maakt''

Tegennatuurlijk hehehe onnatuurlijk misschien ook goed :P ;P

Sinds wanneer heeft homoseksualiteit ooit de overleving van de mens vrij lastig gemaakt . Niet te spreken over de overleving van het dierenrijk op aarde.

''Ofwel: homoseksualiteit is een zwakte. Net zoals het een zwakte is om naar de hoeren te gaan, ook een slechte zaak vind ik. ''

Pfff *zucht* sinds wanneer is persoonlijke voorkeur en seksuele gearheid van een mens een zwakte :errr: :errr:?????

Level 21 92%

Nog 508 XP voor level 22

Op titel af:

Waarom heeft God een Adam en Eva gecreerd en geen Adam en Steve. Juist ja, ging niet samen met de natuur. Ik zie dus liever ook geen homo's. (hmm, als je het engels uitspreekt, doet het me opeens denken aan een film, maar weet niet welke).

Level 36 94%

Nog 1129 XP voor level 37

"Adam en Steve"

LOL :D

iig, kheb nix tegen ze zolang ze maar niet gaan opvallen... *KUCH* PARADE *KUCH*

Dat verwijfde gedoe vind ik eng gewoon...

Mjah, voor de rest, moete ze zelf maar weten, zolang ze idd maar niet gaan kleffen, de mannen dan...xx(

Sinds wanneer heeft homoseksualiteit ooit de overleving van de mens vrij lastig gemaakt .

Heb jij weleens biologie gehad? ;)

Level 43 96%

Nog 1128 XP voor level 44

LOL :D

iig, kheb nix tegen ze zolang ze maar niet gaan opvallen... *KUCH* PARADE *KUCH*

Dat verwijfde gedoe vind ik eng gewoon...

Mjah, voor de rest, moete ze zelf maar weten, zolang ze idd maar niet gaan kleffen, de mannen dan...xx(

<blockquote><b>Quote: </b>Bericht van Convict op 07 september 2003 om 12:17am Sinds wanneer heeft homoseksualiteit ooit de overleving van de mens vrij lastig gemaakt .<hr>

Heb jij weleens biologie gehad? ;)

<hr></blockquote>

Euhmmm ja natuurlijk ;) :)Dat 5% van de mensen op de aarde pure schatting homofiel is wil niet zeggen dat homoseksualiteit ooit de overleving van de mens op aarde moeilijk heeft gemaakt.

De mens heeft zich goed genoeg kunnen voortplanten hoor ook met het bestaan van homo's en ik neem aan dat 6 miljard wel genoeg is voor deze aarde. Zeker als je ziet dat 70% van het aardoppervlak water is :)Maar ik ben ook tegen het kleff gebeuren van homo's maar niet zo erg dat ik het wil verbieden.

Level 20 96%

Nog 202 XP voor level 21

OMG,

ik ga niet al jullie evil berichten quoten ik typ wel gewoon.

1.

bij grieken was homoseksualiteit een teken van kracht en mannelijkheid. waarom ze niet zijn uitgestorven: sommigen krikten zoiezo aleen vrouwen, anderen krikten ook vrouwen maar ook mannnen om hun mannelijkheid te bewijzen.

2.

homoseksualiteit is niet onnatuurlijk, het is zeker geen zwakte,( men kiest ervoor naar hoeren te gaan bij homoseksualiteit valt er soms niks te kiezen, sommige mensen zijn homo), homoseksualiteit bedreigt ons bestaan NIET, de wereld is al redelijk overbevolkt voor het geval dat jullie dat niet door hebben.

3. (vooral gericht op zero cool)

je mag geloven wat je wil qua schepping mensen, maar als jij homoseksualiteit evil vind omdat 'god' adam en eva schiep, vind ik je beetje raar.

Level 43 99%

Nog 79 XP voor level 44

''Het is tegennatuurlijk, een eigenschap die overleving van een soort vrij lastig maakt''

Tegennatuurlijk hehehe onnatuurlijk misschien ook goed ;P

Hmmm vind je dat grappig? Die woordkeus was bewust, tegennatuurlijk is nog wat sterker dan onnatuurlijk. Net zoals een machine niet kan werken en tegen kan werken, nummer 2 is wat erger dan nummer 1 weetjewel ;)

1. bij grieken was homoseksualiteit een teken van kracht en mannelijkheid. waarom ze niet zijn uitgestorven: sommigen krikten zoiezo aleen vrouwen, anderen krikten ook vrouwen maar ook mannnen om hun mannelijkheid te bewijzen.

Homoseksualiteit een teken van kracht? Hoewel ik Grieks heb gehad op school heb ik daar nog nooit van gehoord. Alle grote Griekse Goden waren bijvoorbeeld heteroseksueel. En let op:

Wat is er krachtiger dan een God? Juist, niets. Als de Goden heteroseksueel waren (Zeus en Hera waren een koppeltje b.v.), wat zegt dat dan?

Juist ;)

2. homoseksualiteit is niet onnatuurlijk, het is zeker geen zwakte,( men kiest ervoor naar hoeren te gaan bij homoseksualiteit valt er soms niks te kiezen, sommige mensen zijn homo), homoseksualiteit bedreigt ons bestaan NIET, de wereld is al redelijk overbevolkt voor het geval dat jullie dat niet door hebben.

Homo-zijn geen keuze? Dat weet je niet. Ze verkopen het graag zo ja, zo van, daar kan ik toch niets aan doen, ik ben nu eenmaal zo.

Maar ik ben daar absoluut niet van overtuigd. D'r zijn ook zooien biseksuele mensen (die kunnen geen keuze maken, of hebben daar geen zin in). Het zou dus heel goed een keuze kunnen zijn.

Pfff *zucht* sinds wanneer is persoonlijke voorkeur en seksuele gearheid van een mens een zwakte ?????

Een sterke eigenschap is er 1 die het makkelijker maakt om te overleven, een zwakke eigenschap doet het tegenovergestelde. Persoonlijke voorkeur is op zich geen zwakte, ligt er aan wat die voorkeur is.

Verder waren er vroeger (paar eeuwen terug) veel minder homo's, relatief gezien, omdat de mensen toen nog een beetje zelfbeheersing hadden.

Level 43 99%

Nog 79 XP voor level 44

Heb je er ook een probleem mee als hetero's in het openbaar staan te kleffen waar kinderen het kunnen zien?

Ja, maar minder. Al hangt het er wel van af wat ze precies doen natuurlijk.

Als homo's dat doen: kinderen zijn makkelijk te beinvloeden enzow, strax gaan ze nog denken dat het normaal is. En zie het ze maar uit te leggen, best lastig.

Oeh meneer weet er alles van

Mwoah, puberpsychologie is niet zo moeilijk hoor :P

Nou ja natuurlijk maakt het wel uit of het een vrouw of een man is. En eerlijk gezegt zie ik mezelf niet zo snel verliefd worden op een vrouw. Of iig niet mee trouwen ofzo.

Niet? Nou, ik wel hoor ;)

Hmm nee ben ik het niet mee eens, als je je hele leven in een keurslijf wordt gedrongen en je kan eindelijk "los gaan" dan ga je ook wel extreem los. Als je bv altijd door je ouders heel strak wordt gehouden, je mag niet drinken niet tot laat uit enzo. En dan ga op introductie week/weekend waar opeens alles mag, zo'n iemand gaat dan (over het algemeen he) ontzettend veel drinken en uitproberen enzo. En ik denk dat homo's die van de veluwe naar Amsterdam komen zich ook zo gaan gedragen (sorry voor het vooroordeel).

Toch vind ik het gek dat ze geen rekening houden met andere mensen. En dat ze zich laten gaan op een manier die het doel van die Gay Parade juist tegenwerkt, je kweekt alleen maar afschuw en walging en geen begrip en acceptatie.

Uiteraard, maar de gay games waren er volgens mij (is alweer tijdje geleden) om aandacht te vragen voor mannen en vrouwen in landen waar homos nog steeds geexecuteerd (moeilijk woord) worden als het uitkomt. Vind je dat ook belachelijk?

Allee, ik vind het iig niet zo goed als ze homo's executeren. Maar ik vind die gay games dan net zoiets als wanneer ik met een stel Indianen frieten ga bakken om aandacht te vragen voor de toenemende ontbossing.

Ok True, ik bedoel ook eigenlijk meer dat als bv een van je beste vrienden zegt dat ie op jongens valt dat je dan niet gelijk bang hoeft te zijn dat ie aan je gaat zitten ofzo. En het is natuurlijk niet leuk of je wordt lastiggevallen (weet je ook eens hoe het voelt ) Maar de meeste jongens vallen geen meisjes lastig en ik denk dat de meeste homo's ook geen jongens lastig vallen.

Mjoah, ik zou er niet blij mee zijn als een van m'n maten zou onthullen dat ie homo is. Bang dat ie me gaat lastigvallen, neu dat niet, maar ik hoef he-le-maal niets te zien van wat ie met jongens uit zou spoken en ik hoef d'r ook niets van te horen.

he lekker :P

Ehhmm, ben blij dat ik tenminste iets teweeg breng met m'n post ;)

Level 20 96%

Nog 202 XP voor level 21

Homo-zijn geen keuze? Dat weet je niet. Ze verkopen het graag zo ja, zo van, daar kan ik toch niets aan doen, ik ben nu eenmaal zo.

Maar ik ben daar absoluut niet van overtuigd. D'r zijn ook zooien biseksuele mensen (die kunnen geen keuze maken, of hebben daar geen zin in). Het zou dus heel goed een keuze kunnen zijn.

ik zeg ook soms geen keuze, sommigen kiezen er bewust voor anderen niet

Level 27 98%

Nog 211 XP voor level 28

Homoseksualiteit een teken van kracht? Hoewel ik Grieks heb gehad op school heb ik daar nog nooit van gehoord. Alle grote Griekse Goden waren bijvoorbeeld heteroseksueel. En let op:

Wat is er krachtiger dan een God? Juist, niets. Als de Goden heteroseksueel waren (Zeus en Hera waren een koppeltje b.v.), wat zegt dat dan?

Juist

Ik vind het geen bijster sterke argumentatie om te zeggen dat er niks sterker is dan een god en dat als homoseksualiteit een "sterke eigenschap" was, dat het dan daarom ook bij Goden voor had moeten komen. (het zou logisch kunnen zijn, maar dat hoeft niet per se).

Ik heb ook Grieks gehad (hoewel ik er geen les in volgde:/ ) en ik meen me te herrineren dat de spartanen ter bevordering van de onderlinge band wel van alles met elkaar deden, hoe dat met de oude Grieken in zijn algemeen zit weet ik niet.

Ik denk dat Rasec met zijn Grieken-voorbeeld wil zeggen dat of iets als homoseksualiteit raar is of niet, natuurlijk ook ligt aan de cultuur waarin het voorkomt, dus in sommige huidige landen word je er om gestenigt, in andere landen is het normaal. Of je het zelf vreemd vind of niet komt door karakter, maar ook door opvoeding en wat je allemaal mee hebt gemaakt dat gerelateerd is aan het onderwerp.

Ik weet het ook niet, ik vind het een beetje makkelijk om te zeggen "ik ben nou eenmaal zo", maar aan de andere kant wil ik best geloven dat dat zo is. Er zijn er natuurlijk ook die er voor kiezen, maar dat moeten ze zelf weten vind ik. (ik kan me er niks bij voorstellen, maar als iemand dat leuk vind, dan gaat hij zijn gang maar).

Een sterke eigenschap is er 1 die het makkelijker maakt om te overleven, een zwakke eigenschap doet het tegenovergestelde. Persoonlijke voorkeur is op zich geen zwakte, ligt er aan wat die voorkeur is.

Verder waren er vroeger (paar eeuwen terug) veel minder homo's, relatief gezien, omdat de mensen toen nog een beetje zelfbeheersing hadden.

Hmja qua overlevingskansen voor je soort is het beter als iedereen heteroseksueel is zodat er meer nazaten zijn en er meer overlevenden zijn als er iets gebeurd etc etc.

Maar om homoseksualiteit een zwakte te noemen...? Evolutionair gezien mischien wel, maar wat is er erg aan als er mensen zijn die die zwakte hebben? (hoewel ik het zelf geen zwakte zou noemen), stel dat er inderdaad 5% van de mensen is die zich daarom niet voortplant, dan hebben we nog 95% over.. niet te wienig toch? Daarbij is het, zoals al eerder gezegt geloof ik, mischien wel een middeltje tegen overbevolking, dat mensen expres zo worden zodat er minder snel voor nazaten word gezorgt. (hoewel ik het vergezocht vind om te zeggen dat je sexuele geaardheid beinvloed word door evolutie, als je het evolutie mag noemen:)).

En vroeger minder homo's? Ik weet het niet, heb e geen getallen van, lijkt me ook sterk dat dat toen werd bijgehouden. Tegenwoordig kun je er (in sommige landen) makkelijker voor uit komen, dat vind ik een vooruitgang eerlijk gezegt, als mensen zo zijn doe je daar toch niks aan (en naar mijn mening hoef je er ook niks aan te doen). Dan is het beter als ze het hardop kunnen zeggen dan dat ze zich in een hoekje moeten zitten schamen ofzo.

Ja, maar minder. Al hangt het er wel van af wat ze precies doen natuurlijk.

Als homo's dat doen: kinderen zijn makkelijk te beinvloeden enzow, strax gaan ze nog denken dat het normaal is. En zie het ze maar uit te leggen, best lastig.

of je hier problemen mee hebt heeft ook met je zelf te maken enz, bijvoorbeeld Kitsune en Rasec zouden het lang niet zo erg vinden, terwijl jij er wat meer moeite mee hebt.

Of kinderen het kunnen zien of niet.. als ze er mee opgroeien met het idee dat het normaal is en moet kunnen, dan hebben die kinderen er ook geen problemen mee lijkt me.

Mwoah, puberpsychologie is niet zo moeilijk hoor

Word steeds moeilijker naar mate ze ouder worden;p

Hmm nee ben ik het niet mee eens, als je je hele leven in een keurslijf wordt gedrongen en je kan eindelijk "los gaan" dan ga je ook wel extreem los. Als je bv altijd door je ouders heel strak wordt gehouden, je mag niet drinken niet tot laat uit enzo. En dan ga op introductie week/weekend waar opeens alles mag, zo'n iemand gaat dan (over het algemeen he) ontzettend veel drinken en uitproberen enzo. En ik denk dat homo's die van de veluwe naar Amsterdam komen zich ook zo gaan gedragen (sorry voor het vooroordeel).

niet per se, mensen die hun hele leven niks hebben kunnen doen hebben soms ook helemaal niet de behoefte om "los te gaan", het hangt helemaal af van de manier waarop je word kort gehouden en van je karakter en vast nog allerlei andere zaken.

Het zit er wel in dat er mensen zijn die zoch helemaal laten gaan en dat zijn dan de mensen die je op de gay parade ziet. (en dat het in een deel van de gevallen zo uitpakt dat mensen dit gaan doen is niet erg vreemd, hoewel mischien niet heel goed).

Toch vind ik het gek dat ze geen rekening houden met andere mensen. En dat ze zich laten gaan op een manier die het doel van die Gay Parade juist tegenwerkt, je kweekt alleen maar afschuw en walging en geen begrip en acceptatie.

Hoezo houden ze geen rekening met andere mensen? Door zich schokkend te kleden? Je hoeft niet per se te kijken ofzo hoor;)

Maar mischien heb je wel gelijk, de landen waar homo's bv nog gestenigt worden die ook de gay parade zien die zullen daarmee waarschijnlijk niet ineens zeggen van "goh, het zijn toch normale mensen en het moet allemaal maar kunnen".

Maar mischien is het extreme juist wel wat er voor zorgt dat er meer aandacht komt voor de gayparade en zo komen er in ieder geval meer mensen mee in aanraking. (hoewel er mee in aanraking komen op deze manier mischien niet al te goed is).

Allee, ik vind het iig niet zo goed als ze homo's executeren. Maar ik vind die gay games dan net zoiets als wanneer ik met een stel Indianen frieten ga bakken om aandacht te vragen voor de toenemende ontbossing.

Ik volg de vergelijking niet helemaal.:)

Als je aandacht en begrip wil voor een maatschappelijk onderwerp, dan moet je dat het publiek onder ogen brengen. Nu kun je een mooie documentaire in elkaar flansen en die 100miljoen keer uitzenden op discovery en dan zijn er een paar mensen die het gezien hebben.

je kunt het ook proberen met een algemeen populair onderwerp, bijvorbeeld sport, om er voor te zorgen dat meer mensen gaan kijken, hoe meer mensen kijken, hoe meer mensen je bereikt en hoe dichter je bij je doel in de buurt komt.

Ik heb de gay games nooit gezien en ik heb dus geen flauw idee hoe ze daarmee hebben bij willen dragen aan begrip voor homoseksualiteit (mischien wel door tussendoor stukjes docu te laten zien ofzo?), maar ik kan me voorstellen dat ze zo ongeveer op het idee zijn gekomen.

Mjoah, ik zou er niet blij mee zijn als een van m'n maten zou onthullen dat ie homo is. Bang dat ie me gaat lastigvallen, neu dat niet, maar ik hoef he-le-maal niets te zien van wat ie met jongens uit zou spoken en ik hoef d'r ook niets van te horen.

Ik zou er niet "niet blij" mee zijn, maar verder denk ik daar hetzelfde over, ik zou niet hoeven horen wat er allemaal gebeurd enzo.:)

erm ik heb volgens mij het meeste wel gequote.. maar ik moet nog schooldingen doen, dus ik reageer later wel weer ofzo.:)

Level 43 99%

Nog 79 XP voor level 44

Ik vind het geen bijster sterke argumentatie om te zeggen dat er niks sterker is dan een god en dat als homoseksualiteit een "sterke eigenschap" was, dat het dan daarom ook bij Goden voor had moeten komen. (het zou logisch kunnen zijn, maar dat hoeft niet per se).

Hoezo niet bijster sterk? Als homoseksualiteit wordt gezien als erg sterk en erg mannelijk, zou dat ook bij Goden voor moeten komen, logisch. Voor de Grieken waren hun Goden nogal belangrijk, het zou belachelijk zijn om een eigenschap als erg sterk te beschouwen als die bij geen enkele God gevonden wordt.

Logica. En zeker geen zwakke argumentatie. Al zeg ik het zelf, ahem ;)

Oeioei als Pixie dat maar niet leest ;)

Ik heb ook Grieks gehad (hoewel ik er geen les in volgde:/ ) en ik meen me te herrineren dat de spartanen ter bevordering van de onderlinge band wel van alles met elkaar deden, hoe dat met de oude Grieken in zijn algemeen zit weet ik niet.

Mjoah ik geloof dat ze collectief kant klosten en geitepoten roosterden onder het genot van een Ouzootje...

Maar om homoseksualiteit een zwakte te noemen...? Evolutionair gezien mischien wel, maar wat is er erg aan als er mensen zijn die die zwakte hebben?

Ok, let op: dat is wel erg als er steeds meer mensen voor die zwakte gaan KIEZEN, en daar lijkt het op.

Verder ben ik voor bescherming van de zwakkeren enzow, heb niet voor nix SP gestemd.

Daarbij is het, zoals al eerder gezegt geloof ik, mischien wel een middeltje tegen overbevolking, dat mensen expres zo worden zodat er minder snel voor nazaten word gezorgt. (hoewel ik het vergezocht vind om te zeggen dat je sexuele geaardheid beinvloed word door evolutie, als je het evolutie mag noemen).

Jep dat heb ik een tijdje geleden al es gepost, dat het wel es een genetisch bepaald buffermechanisme zou kunnen zijn tegen overbevolking.

En vroeger minder homo's? Ik weet het niet, heb e geen getallen van, lijkt me ook sterk dat dat toen werd bijgehouden. Tegenwoordig kun je er (in sommige landen) makkelijker voor uit komen, dat vind ik een vooruitgang eerlijk gezegt, als mensen zo zijn doe je daar toch niks aan (en naar mijn mening hoef je er ook niks aan te doen). Dan is het beter als ze het hardop kunnen zeggen dan dat ze zich in een hoekje moeten zitten schamen ofzo.

Jep vroeger waren er zeker minder homo's, kon toen niet echt he?

Hmmm en over die vooruitgang: het is geen vooruitgang als het steeds makkelijker wordt om er voor te KIEZEN, imo.

Of kinderen het kunnen zien of niet.. als ze er mee opgroeien met het idee dat het normaal is en moet kunnen, dan hebben die kinderen er ook geen problemen mee lijkt me.

Ja dat is het 'm nou juist, wil jij dat je kinderen daar totaal geen problemen mee hebben? Dat ze van alles gaan proberen met hun eigen geslacht, omdat dat ook normaal is? Ik zeker niet.

Vandaar, als ik met m'n kiddo's in de trein zit, en er begint een nichtenpaartje te tongen voor hun ogen, dan word ik pissig. Dan kunnen ze of opzouten, of een pak op hun sodemieter krijgen.

Word steeds moeilijker naar mate ze ouder worden;p

Jep in het begin wordt hun denkwijze en handelingswijze voor een groot deel gemoduleerd door de opspelende hormoontjes, na een tijdje leren ze daarmee om te gaan.

Maar dan zijn het over het algemeen geen pubers meer he, en daar had ik het over ;)

Hoezo houden ze geen rekening met andere mensen? Door zich schokkend te kleden? Je hoeft niet per se te kijken ofzo hoor

Ik weet niet of je weet wat er daar allemaal is gebeurd de afgelopen tijd, maar das niet fris. Kontenbonken in het openbaar enz. En ik vind het niet tof als er op die manier de spot wordt gedreven met normen en waarden, al klink ik misschien als een ouwe lul.

Maar mischien heb je wel gelijk, de landen waar homo's bv nog gestenigt worden die ook de gay parade zien die zullen daarmee waarschijnlijk niet ineens zeggen van "goh, het zijn toch normale mensen en het moet allemaal maar kunnen".

En NL'ers die het niet hebben op homo's zullen alleen maar een grotere hekel aan ze krijgen, terwijl mensen die homo's wel mogen het OF niet kan schelen, OF een lagere dunk krijgen van homo's.

Ik volg de vergelijking niet helemaal.

Als je aandacht en begrip wil voor een maatschappelijk onderwerp, dan moet je dat het publiek onder ogen brengen. Nu kun je een mooie documentaire in elkaar flansen en die 100miljoen keer uitzenden op discovery en dan zijn er een paar mensen die het gezien hebben.

Je volgt me niet?

Hmm de meeste mensen leggen de link niet zo snel tussen een stel rennende nichten op een atletiekbaan en homo's die in arme landen geexecuteerd worden.

Net zoals de meeste mensen niet zo snel de link zullen leggen tussen friet bakkende indianen en indianen die in hun thuisland zonder grondgebied komen te zitten door het kappen van regenwoud. Op die manier.

Level 27 98%

Nog 211 XP voor level 28

Hoezo niet bijster sterk? Als homoseksualiteit wordt gezien als erg sterk en erg mannelijk, zou dat ook bij Goden voor moeten komen, logisch. Voor de Grieken waren hun Goden nogal belangrijk, het zou belachelijk zijn om een eigenschap als erg sterk te beschouwen als die bij geen enkele God gevonden wordt.

Logica. En zeker geen zwakke argumentatie. Al zeg ik het zelf, ahem

Oeioei als Pixie dat maar niet leest

Logica, inderdaad, maar niet alles is logisch, mythologie hoeft niet altijd logisch te zijn;). Maar zoals ik al zei, ik heb mijn lessen Grieks niet bijgewoont en ik heb de cultuur nooit grondig bestudeerd, dus ik zou zo niet kunnen zeggen of de Grieken het echt mannelijk vonden als mannen het met andere mannen deden. Maar ik denk niet dat het per se bij Goden voor zou moeten komen wilden de grieken het als mannelijk zien.(daarom vind ik het ook geen heel overtuigend argument)( maar ik heb dus te weinig tijd om er iets over op te zoeken ben ik bang).

Mjoah ik geloof dat ze collectief kant klosten en geitepoten roosterden onder het genot van een Ouzootje...

Ik heb het over intiemere dingen. Comes to mind dat ik dat gezien heb in een docu op discovery denk ik.

Waarom ik dus vooral op het Grieken-onderwerp inging was dit stukje;

Ik denk dat Rasec met zijn Grieken-voorbeeld wil zeggen dat of iets als homoseksualiteit raar is of niet, natuurlijk ook ligt aan de cultuur waarin het voorkomt, dus in sommige huidige landen word je er om gestenigt, in andere landen is het normaal. Of je het zelf vreemd vind of niet komt door karakter, maar ook door opvoeding en wat je allemaal mee hebt gemaakt dat gerelateerd is aan het onderwerp.

(maar dat heb je niet gequote dus:/)

Ok, let op: dat is wel erg als er steeds meer mensen voor die zwakte gaan KIEZEN, en daar lijkt het op.

Verder ben ik voor bescherming van de zwakkeren enzow, heb niet voor nix SP gestemd.

Ook als er steeds meer voor die "zwakte" (let op; aanhalingstekens) gaan kiezen, vind ik dat nog niet erg, zolang het geen overwegend percentage word ofzo. Ik denk dat het overwegende deel toch bij zijn natuurlijke geaardheid blijft (als je dat zo mag noemen..).

Ik ga er dus van uit dat het overgrote deel van de menselijkheid zijn natuurlijke gedrag voortzet en ookal neemt het aantal mensen dat dat niet doet toe (of neemt het aantal mensen dat het toegeeft toe), denk ik dat het beperkt blijft tot een deel en ik zie nergens een bedreiging ofzo.. (mee eens, als ineens 50% van de wereldbevolking voor zijn eigen geslacht zou kiezen dan zouden er ineens erg kleintjes bijkomen en dat zou mischien zorgwekkend zijn maar dat zie ik zo snel nog niet gebeuren).

Maar zie je mensen met een alternatieve seksuele geaardheid als zwakkeren?

Jep dat heb ik een tijdje geleden al es gepost, dat het wel es een genetisch bepaald buffermechanisme zou kunnen zijn tegen overbevolking.

Zoiets ja, daar heb ik geloof ik op tv ook wel eens over gezien, maar dat is te lang geleden om me er echt iets van te herrineren. Het zou in ieder geval logisch zijn om zo op een redelijk natuurlijke manier te voorkomen dat er van een bepaalde soort teveel komen. (omdat mensen nu niet meer flink in aantal afnemen door een virus of ander soort ramp).

Jep vroeger waren er zeker minder homo's, kon toen niet echt he?

Hmmm en over die vooruitgang: het is geen vooruitgang als het steeds makkelijker wordt om er voor te KIEZEN, imo.

Vroeger kon het niet echt nee, dat je er nu voor uit kunt komen vind ik wel een vooruitgang. In het feit dat het daardoor makkelijker word om er voor te kiezen zie ik ook geen probleem. (tenzij het echt hele volksstammen zou betreffen zeg maar, maar aangezien het wat dat betreft allemaal wel meevalt is er niks mis mee, imo).

Ja dat is het 'm nou juist, wil jij dat je kinderen daar totaal geen problemen mee hebben? Dat ze van alles gaan proberen met hun eigen geslacht, omdat dat ook normaal is? Ik zeker niet.

Vandaar, als ik met m'n kiddo's in de trein zit, en er begint een nichtenpaartje te tongen voor hun ogen, dan word ik pissig. Dan kunnen ze of opzouten, of een pak op hun sodemieter krijgen.

Hmja er zijn nog steeds mensen die hun kinderen zo opvoeden dat ze homo's raar vinden en er zijn ook mensen hun kinderen zo opvoeden dat ze vinden dat het allemaal moet kunnen. Ik denk dat er op die manier al een soort van middenweg is dat er altijd een groep is die het normaal vind en altijd een groep is die het niet normaal vind. Ik denk niet dat het uiteindelijk zo word dat iedeteen vind dat homo-zijn normaal moet zijn, of dat iedereen het abnormaal vind.

Wat ik probeer te zeggen is dat je wat zo'n onderwerp betreft waarschijnlijk wel altijd twee groepen zult hebben, de ene groep accepteerd het en de andere niet.

Ik moet toegeven dat ik het zelf ook niet prettig vind om 2 homo's zo bezig te zien, ik zou me er niet bij op mijn gemak voelen en ik zou er ook liever niet naar kijken. Hoe dat met mijn eigen kindeten zou zitten heb ik nooit echt bij stilgestaan (dat is ook nog vrij ver weg schat ik zo in:)), maar ik denk dat ik mijn kinderen bij zou brengen dat het moet kunnen, dat ze het wel moeten kunnen begrijpen en accepteren, maar dat ze ook weten dat het onnatuurlijk is. (hoewel het, als het inderdaad een of ander genetisch iets is, mischien juist niet onnatuurlijk is..). Maar ik denk dat je wle begrijpt wat ik bedoel.

(het is niet zo zwart wit dat je het of wel of niet accepteerd, je kunt het bv ook begrijpen, maar het toch onnatuurlijk vinden enzo:)).

Ik weet niet of je weet wat er daar allemaal is gebeurd de afgelopen tijd, maar das niet fris. Kontenbonken in het openbaar enz. En ik vind het niet tof als er op die manier de spot wordt gedreven met normen en waarden, al klink ik misschien als een ouwe lul.

Ik heb geen flauw idee wat daar de afgelopen tijd allemaal gebeurd is, ik heb het gebeuren nog nooit gezien en naar wat ik er van hoor zal ik er wel nooit naar kijken.:)

Wat ik bedoelde met dat je niet per se hoeft te kijken is dat ze niet per se geen rekening houden met andere mensen door zoiets in het openbaar te doen, ervanuitgaande dat alleen mensen die het willen zien komen kijken zeg maar.

(maar als ze dat idd doen dan houden ze mss niet al teveel rekening met de kijker nee).

Maar sommige dingen moet je naar mijn mening ook niet in het openbaar doen.. zo ben ik ook wel ergens voorstander van de normen en waarden die we een flink aantal jaren geleden hanteerden (hoewel minder extreem).. sommige dingen moeten beperkt blijven tot thuis op de bank enzo. _imo_

Ik denk eigenlijk dat homo's in zijn algemeen er veel beter bij geholpen zouden zijn als van de gay parade voor mijn part gewoon een mooie heel grote optocht word gemaakt, zonder al het extreme er om heen, dat mensen er naar kunnen kijken en dan zeggen van "hey, dat is best normaal, dat moet in ieder geval allemaal wel kunnen", lijkt me beter dan dat mensen het mijden omdat ze bepaalde dingen niet willen zien.

En NL'ers die het niet hebben op homo's zullen alleen maar een grotere hekel aan ze krijgen, terwijl mensen die homo's wel mogen het OF niet kan schelen, OF een lagere dunk krijgen van homo's.

Kort gezegt, hiermee mist die parade zijn doel?:)

Maar het lijkt me dat ze het zo extremistisch doen voor de aandacht ofzo? Hoewel ze waarschijnlijk beter geholpen zijn mer minder aandacht die positief is dan veel aandacht waar van een groot deel negatief is.

Je volgt me niet?

Hmm de meeste mensen leggen de link niet zo snel tussen een stel rennende nichten op een atletiekbaan en homo's die in arme landen geexecuteerd worden.

Net zoals de meeste mensen niet zo snel de link zullen leggen tussen friet bakkende indianen en indianen die in hun thuisland zonder grondgebied komen te zitten door het kappen van regenwoud. Op die manier.

Nee , ik volgde het idd niet, nu ik het nog een keer lees zie ik de ironie wel..

Maar zoals ik al zei, mischien hadden ze in het programma van de gay games ook een soort docu verwerkt ofzo? Want als je allen maar ziet hoe een stel homo's aan het sporten zijn dan draagt dat niet echt bij aan begrip voor homo's.. (en het feit dat ze blijkbaar een aparte sportgroep zijn net als mannen en vrouwen zal ook niet echt helpen).

Level 20 96%

Nog 202 XP voor level 21

ik pas mijn beargumentatie beetje aan: velen vonden bij de grieken dat homoseksualiteit kracht en zo bewes onder andere plato.

(filosofie is vet vak mensen!)

hij verklaarde op een zeer vette manier hoe aantrekkingskracht tot bepaalde geslachten is ontstaan.

iig nedreland is qua tolerantie redelijk beschaafd!

zoals legend zei ligt het inderdaad erg aan de maatschappij. in onze maatschappij worden homoseksuelen (gelukkig) steeds meer geaccepteerd!

misschien denken mensen na het lezen van mijn posts in dit topic dat ik zelf ook homoseksueel ben, maar dit is niet zo, ik ben hetero

Level 43 99%

Nog 79 XP voor level 44

Gretvrrdrrrie Legend, je bent al net zo'n ouwehoer als ik. Ok here goes:

(maar dat heb je niet gequote dus:/)

Meestal betekent het niet-quoten van een stukkie dat ik het er behoorlijk mee eens ben. Of niet de moeite waard vind om te reageren :P

Hier het eerste.

Logica, inderdaad, maar niet alles is logisch, mythologie hoeft niet altijd logisch te zijn. Maar zoals ik al zei, ik heb mijn lessen Grieks niet bijgewoont en ik heb de cultuur nooit grondig bestudeerd, dus ik zou zo niet kunnen zeggen of de Grieken het echt mannelijk vonden als mannen het met andere mannen deden. Maar ik denk niet dat het per se bij Goden voor zou moeten komen wilden de grieken het als mannelijk zien.(daarom vind ik het ook geen heel overtuigend argument)( maar ik heb dus te weinig tijd om er iets over op te zoeken ben ik bang).

Hmmm de mythologie was er al heel lang, en idd hoeft ie niet logisch te zijn, maar is het wel logisch dat als men die mythologie zo ontzettend belangrijk vond als de Grieken dat deden, ze er ook zooien dingen uit gaan halen.

En imo is het een behoorlijk goed argument, al is het an sich misschien niet helemaal voldoende om iemand te overtuigen.

Maar zie je mensen met een alternatieve seksuele geaardheid als zwakkeren?

Jep, ze geven toe aan gevoelens die niet natuurlijk, en ook niet goed zijn.

Met dat stukkie daar direct boven ben ik het weer eens, en ik zie het ook niet echt als een bedreiging maar wel als een teken van het verval van normen en waarden.

Maar het lijkt me dat ze het zo extremistisch doen voor de aandacht ofzo?

Hmmm, niet op de manier die jij bedoelt. Ze vinden het leuk om mensen te shockeren enzow, en om te laten zien dat ze schijt hebben aan degelijkheid/burgerlijkheid.

En een aantal zullen ook wel kicken op de persoonlijke aandacht.

Verder ben ik nogal met je eens. Saai zeg ;)

ik pas mijn beargumentatie beetje aan: velen vonden bij de grieken dat homoseksualiteit kracht en zo bewes onder andere plato.

(filosofie is vet vak mensen!)

hij verklaarde op een zeer vette manier hoe aantrekkingskracht tot bepaalde geslachten is ontstaan.

Ja, nu maak je me wel heel erg nieuwsgierig naar die "vette manier" hey! Bring it on! :)

Verder is je argumentatie nu al een stuk moeilijker af te breken. Vooral omdat ie zo vaag is :D

Level 27 98%

Nog 211 XP voor level 28

@Rasec

vertelvertel!

Plato heeft veel goede dingen gezegt, kun je dat stukje mischien een keer overtikken ofzo? Lijkt me leuk om te lezen.:)

Gretvrrdrrrie Legend, je bent al net zo'n ouwehoer als ik

:D

Ik reageer wel eens vrij lang ja, zo begon ik op v2 en dat doe ik nog, ik reageer gewoon overal op;) Vind ik een fijnere manier van praten.:)

Daarom zei ik ook dat "maar dat heb je niet gequote:/"

Meestal betekent het niet-quoten van een stukkie dat ik het er behoorlijk mee eens ben. Of niet de moeite waard vind om te reageren

Bij de gemiddelde poster is het dat ze het niet de moeite vinden(of dat ze er niks op weten te zeggen en dan laten ze het weg uit gemakzucht of omdat ze niet toe kunnen geven dat ze niks terug te zeggen hebben..), daarom vind ik het ook irritant als iemand iets lijkt te negeren, ik zie liever dat iemand dan zegt dat ie het er mee eens is.(of er op ingaat, of tegeningaat of wat dan ook, in ieder geval dat ie het stukje toch quote en er nog iets op zegt:)) (maar dat gaat vooral jongere of kinderachtigere mensen minder goed af, hiermee doel ik niet op jou, maar op mensen in het algemeen) (ik vind het dus fijn om te weten dat mijn argument/idee/watdanook door is gekomen.:))

Hmmm de mythologie was er al heel lang, en idd hoeft ie niet logisch te zijn, maar is het wel logisch dat als men die mythologie zo ontzettend belangrijk vond als de Grieken dat deden, ze er ook zooien dingen uit gaan halen.

En imo is het een behoorlijk goed argument, al is het an sich misschien niet helemaal voldoende om iemand te overtuigen.

Als ze het erg belangrijk vonden, dan lijkt me dat ze het juist erg belangrijk vonden dat het niet veranderde, dus er ook niks uit zouden halen?:)

En ik geef toe, het argument is beter dan ik in mijn eerste reactie toegaf, maar ik vind het nog neit overtuigend (genoeg). Mischien is het handig als rasec zijn punt duidelijk maakt met een quote uit zijn geschiedenisboek ofzo.:)

Jep, ze geven toe aan gevoelens die niet natuurlijk, en ook niet goed zijn.

Met dat stukkie daar direct boven ben ik het weer eens, en ik zie het ook niet echt als een bedreiging maar wel als een teken van het verval van normen en waarden.

Hmm, jij vind die gevoelens niet goed, dat is iets anders dan dat ze niet goed zijn. Niet natuurlijk is niet hetzelfde als niet goed. (vind ik..).

je kunt het als verval van normen en waarden zien, ik zie het meer als een verandering van normen en waarden, een verandering die ik niet negatief vind dus.:)

Toegeven aan die gevoelens vind ik trouwens ook niet zwak, ik vind het knap dat ze er voor uit kunnen komen. (ik zie ook niet helemaal in wat er zwak aan is, maar mischien is dat ook omdat ik er geen kwaad in zie als iemand er aan toegeeft, betreft het een zaak waarin het wel kwalijk is als iemand toegeeft (bv pedofilie), dan zou ik het wel zwak vinden als iemand aan die gevoelens toegeeft, dus ik snap je punt wel:)).

Hmmm, niet op de manier die jij bedoelt. Ze vinden het leuk om mensen te shockeren enzow, en om te laten zien dat ze schijt hebben aan degelijkheid/burgerlijkheid.

En een aantal zullen ook wel kicken op de persoonlijke aandacht.

Verder ben ik nogal met je eens. Saai zeg;)

If only we could all just get along...;)

Geen idee of ze mensen willen shockeren of dat ze schijt hebben aan de degelijkheid/burgerlijkheid, mischien is het gewoon een roep om aandacht? Aangezien mensen die (onbewust) aandacht nodig hebben nogal eens vreemde dingen gaan doen terwijl ze ontkennen dat ze het om de aandacht doen. (dat is een iegenschap die kunderen hebben, maar die ook veel volwassenen vaak nog volgen, in mijn ervaring dus..).

Hmm wel mooie discussie vind ik zelf:)

Level 10 98%

Nog 27 XP voor level 11

Het is toch algemeen bekent dat de Grieken aan mannenliefde deden? Van wat ik heb gelezen (in wat ik meen een geschiedenisboek) was het vrij normaal dat oudere mannen met hun jongere leerlingen gingen. I mean iedereen weet toch dat Plato van jongens hield? En hebben jullie wel eens gehoord van Sappho? Beroemde Griekse dichteres van Lesbos (hint hint)

En wat ik ook ooit eens ergens gelezen heb is dat homo's toen ze nog embryo's waren meer vrouwelijke hormonen aanmaakten (ofzoiets, er waren iig meer vrouwelijke hormonen) en dat ze daardoor ook iets andere hersenen kregen wat ervoor zorgtdat ze dus op mannen vallen.

En er is ook een theorie dat iedereen in principe bisexueel is, maar dat het bij sommige meer tot uiting komt dan bij anderen.

Level 4 77%

Nog 60 XP voor level 5

Sorry hoor, maar nu moet ik me er toch echt even tegenaan bemoeien. Het zit namelijk zo: Ik ben al 41 haar homo. Tja raar hoor, maar daar viel dus eigenlijk niets in te kiezen. Wel een rare gewaarwording als je vrienden naar de meiden beginnen te kijken en je d'r eigenlijk geen zak aan vindt (sorry voor de woordspeling). Ik heb zelfs nog een poosje gedacht dat het misschien wel over zou gaan........ Nou da's lachen natuurlijk. Dat is niet zo dom als je als kleurling verwacht dat je ooit misschien wel blank zult worden.

Zo zit dat ook ongeveer met het kiezen.

Nou ga ik zelf niet op de baricaden en de gay parade vindt ik niet zo'n bijster goed plan. Daar moet ik dan direkt bijzeggen dat ik de love parade in Duitsland ook niet zo'n goed plan vindt: Hetero's die allerlei dingen in het openbaar doen.. JAKKES!

Anyway: Ik vindt mezelf niet zwak. Het probleem is met mensen die van zichzelf weten dat ze homo zijn en er niet voor durven uitkomen, dat ze op den duur behoorlijk verknipt worden. Dat is mij dan maar weer mooi bespaard gebleven.

Enne die oude Grieken en zo: Jullie weten toch wel dat dit geen geschiedschrijving is maar overlevering: Als je opa dingen heeft gedaan die je niet zo frivool vindt vertel je dat ook niet door aan je kinderen lijkt me. Maar goed volgend dezelfde mythologie is het zo dat in het oude griekenland het vrij normaal was dat mannen behalve een vrouw, ook een vriendje er op na hielden. Trouwen ook soms wel zonder vrouw. Dit was de gewoonste zaak van de wereld.

Anyway: Ik krijg de indruk dat jullie allemaal denken dat homo's van een andere planeet komen of zo. Ook zijn homo's niet bedreigend. Tenminste: de meeste niet.

Het 'probleem' is dat je maar een klein stukkie ziet van de gay-community. En dat is niet representatief voor de hele groep. Maar ja ook dat is in de hetero-wereld niet anders. Ik bedoel de stereo-typen kun je allemaal loslaten: hetero jongens willen het allemaal doen met 2 (of meer) lesbo's. Is het niet zo dat het toch geweldig scoort als je gore opmerkingen kunt maken als er iets blonds met een flinke bos hout voor de deur langskomt?

Kortom: we zijn echt niet zo anders. Raken misschien van andere dingen onder de indruk, maar zitten voor de rest gewoon hetzelfde in elkaar.

Level 20 96%

Nog 202 XP voor level 21

ok ik vertel, ik had wle een stukkie gemist aangezien ik in slap gevallen was tijdens filo :P:P:P:P (wel cool vak though)

ergens in het midden was ik in slaap gevallen :P

iig:

vroeger waren mensen rare wezens, 4 armen 4 benen, 2 gezichten, 2 geslachten. ..... slaap slaap.....

mensen kwamen in opstand tegen zeus, zeus strafde ze door ze allemaal door de midden te hakken. er waren dus mensen die eerst aan een adner vast zaten. nu hadden ze dus drang weer een wederhelft te zoeken. als het gesplitste mens uit 2 mannen bestond voelt deze zich aangetrokken tot mannen. dit verklaard homoseksualiteit. als een gesplete mens uit 2 vrouwen bestond, viel deze zich aangetrokken tot een andere vrouw. en een gesplete mens dat uit een man en een vrouw bestond voelde zich aangetrokken tot een ander geslacht. ....... slaap slaap.....

mars plaatste de geslachtsdelen aan de voorkant zodat ze makkelijker konden voorplanten, ik weet neit meer waarom.

ik ben niet echt goed in vertellen het was iig dope verhaal!

Level 43 99%

Nog 79 XP voor level 44

Wel een rare gewaarwording als je vrienden naar de meiden beginnen te kijken en je d'r eigenlijk geen zak aan vindt (sorry voor de woordspeling).

Raahahahahahah!! :D

Verder reageer ik later nog wel op die verhalen van Legend en Touwtjes, pfff raak moegetypt.

Hmmm alleen nog ff over goed en slecht: waar denken jullie dat ons besef van goed en slecht vandaan komt? De basis van onze normen en waarden? De ideeen dat je mensen niet mag doden, dat je niet mag stelen enz.?

Jep dat is afkomstig uit dezelfde bron die homoseksualiteit tamelijk sterk afkeurt.

Maar goed, daarover later meer. Kan ff duren, doordeweeks ben ik redelijk drukbezet.

Level 4 77%

Nog 60 XP voor level 5

Tja en dan te bedenken dat ik ook nog geloof en zo'n beetje de 10 geboden aanhang.

Het is een wonder dat ik niet veel gekker ben dan dat ik wel ben.

Level 20 96%

Nog 202 XP voor level 21

touwtjes ik denk niet zo! ik vind het normaal ik accepteer alles en iedereen. iedereen is gelijk!

Level 43 99%

Nog 79 XP voor level 44

Bij de gemiddelde poster is het dat ze het niet de moeite vinden(of dat ze er niks op weten te zeggen en dan laten ze het weg uit gemakzucht of omdat ze niet toe kunnen geven dat ze niks terug te zeggen hebben..), daarom vind ik het ook irritant als iemand iets lijkt te negeren, ik zie liever dat iemand dan zegt dat ie het er mee eens is.(of er op ingaat, of tegeningaat of wat dan ook, in ieder geval dat ie het stukje toch quote en er nog iets op zegt) (maar dat gaat vooral jongere of kinderachtigere mensen minder goed af, hiermee doel ik niet op jou, maar op mensen in het algemeen) (ik vind het dus fijn om te weten dat mijn argument/idee/watdanook door is gekomen.)

Ok. Hahah tsja prima, kan d'r niet veel meer over zeggen, maar ik denk, laat ik het maar quoten dan ;)

Als ze het erg belangrijk vonden, dan lijkt me dat ze het juist erg belangrijk vonden dat het niet veranderde, dus er ook niks uit zouden halen?

Whoa je interpreteert dat "er uit halen" verkeerd, ik bedoel niet dat ze het aanpassen maar dat ze er informatie uit halen om in hun dagelijks leven toe te passen weetjewel.

En ik geef toe, het argument is beter dan ik in mijn eerste reactie toegaf, maar ik vind het nog neit overtuigend (genoeg). Mischien is het handig als rasec zijn punt duidelijk maakt met een quote uit zijn geschiedenisboek ofzo.

Tsja het probleem met mij is dat ik veel "on the fly" bedenk, en dus vaak gene bronnen heb voor mijn beweringen.

Hmm, jij vind die gevoelens niet goed, dat is iets anders dan dat ze niet goed zijn. Niet natuurlijk is niet hetzelfde als niet goed. (vind ik..).

je kunt het als verval van normen en waarden zien, ik zie het meer als een verandering van normen en waarden, een verandering die ik niet negatief vind dus.

Mjah als ik die Gay Pride parade zie, denk ik ook iets als: als er een God is, wat zal die hier van denken?

Ik geloof behoorlijk in het bestaan van een God, die alles heeft gemaakt enzow. Ik weet het allemaal nog nie zo zeker though.

Maarre, als God alles heeft gemaakt, heeft ie ook de man en vrouw geschapen. Die heeft ie voor elkaar geschapen, ik kan het me dus voorstellen dat ie het een belediging zou vinden als mensen zijn bedoeling negeren en hun eigen geslacht opzoeken.

Toegeven aan die gevoelens vind ik trouwens ook niet zwak, ik vind het knap dat ze er voor uit kunnen komen. (ik zie ook niet helemaal in wat er zwak aan is, maar mischien is dat ook omdat ik er geen kwaad in zie als iemand er aan toegeeft, betreft het een zaak waarin het wel kwalijk is als iemand toegeeft (bv pedofilie), dan zou ik het wel zwak vinden als iemand aan die gevoelens toegeeft, dus ik snap je punt wel).

Het ervoor uitkomen is ook niet zwak he, en ik doel er meer op dat het een zwakke eigenschap is, in het kader van het genetisch overdragen van eigenschappen, survival of the fittest enz.

Pedofilie is weer iets heel anders, een actieve pedofiel hoeft van mij niet veel goeds te verwachten. Homo's doen op zich niemand kwaad.

Verder heb je gelijk hoor ;)

Aangezien mensen die (onbewust) aandacht nodig hebben nogal eens vreemde dingen gaan doen terwijl ze ontkennen dat ze het om de aandacht doen. (dat is een iegenschap die kunderen hebben, maar die ook veel volwassenen vaak nog volgen, in mijn ervaring dus..).

Zeker, heel veel menselijke acties komen voort uit een behoefte aan aandacht. Merk ik ook bij mezelf, kvin het wel geinig als ik mezelf door heb :).

Het is toch algemeen bekent dat de Grieken aan mannenliefde deden? Van wat ik heb gelezen (in wat ik meen een geschiedenisboek) was het vrij normaal dat oudere mannen met hun jongere leerlingen gingen. I mean iedereen weet toch dat Plato van jongens hield? En hebben jullie wel eens gehoord van Sappho? Beroemde Griekse dichteres van Lesbos (hint hint)

Tsja het is tijdens de Griekse les nooit behandeld, dus dunno. Ik weet wel dat de term lesbisch zijn oorsprong vindt op het eiland Lesbos, maar dat zegt nog niet per se iets over mannenliefde he? ;)

En wat ik ook ooit eens ergens gelezen heb is dat homo's toen ze nog embryo's waren meer vrouwelijke hormonen aanmaakten (ofzoiets, er waren iig meer vrouwelijke hormonen) en dat ze daardoor ook iets andere hersenen kregen wat ervoor zorgtdat ze dus op mannen vallen.

En er is ook een theorie dat iedereen in principe bisexueel is, maar dat het bij sommige meer tot uiting komt dan bij anderen.

Toto uiting komt? Of dat sommigen daar meer aan toegeven? Ik weet 't niet.

Nou ga ik zelf niet op de baricaden en de gay parade vindt ik niet zo'n bijster goed plan. Daar moet ik dan direkt bijzeggen dat ik de love parade in Duitsland ook niet zo'n goed plan vindt: Hetero's die allerlei dingen in het openbaar doen.. JAKKES!

Mjah met die love parade, of die door 't lint taferelen op Ibiza ben ik ook niet blij. Maar de Gay Parade vind ik nog net wat erger. Komt omdat je naar mijn mening best een afwijkende voorkeur of mening mag hebben, maar houd die dan wel in privesferen, zodat andere mensen er geen aanstoot aan nemen.

Anyway: Ik vindt mezelf niet zwak. Het probleem is met mensen die van zichzelf weten dat ze homo zijn en er niet voor durven uitkomen, dat ze op den duur behoorlijk verknipt worden. Dat is mij dan maar weer mooi bespaard gebleven.

Tsja, ik weet niet of dat voor veel mensen geldt. Zou best kunnen dat jij er echt niets aan kan doen dat je een andere voorkeur hebt, in dat geval is je niets te verwijten, door niemand. Maar het is weer wel zo dat mensen andere mensen graag willen doen geloven dat ze ergens niets aan kunnen doen, ik geloof dat dus niet zomaar.

Anyway: Ik krijg de indruk dat jullie allemaal denken dat homo's van een andere planeet komen of zo. Ook zijn homo's niet bedreigend. Tenminste: de meeste niet.

Het 'probleem' is dat je maar een klein stukkie ziet van de gay-community. En dat is niet representatief voor de hele groep. Maar ja ook dat is in de hetero-wereld niet anders. Ik bedoel de stereo-typen kun je allemaal loslaten: hetero jongens willen het allemaal doen met 2 (of meer) lesbo's. Is het niet zo dat het toch geweldig scoort als je gore opmerkingen kunt maken als er iets blonds met een flinke bos hout voor de deur langskomt?

Hmmm de meeste zijn juist erg vredelievend enzow ja, maarre, zoals ik al zei heb ik zelf ontzettend veel last gehad van homo's toen ik mijn vakantie doorbracht op Bali. Prachtig eiland, maar dat heeft mijn vakantie een beetje verpest. Bah bah, ik kon niet normaal in m'n zwembroek rondlopen zonder gore opmerkingen te krijgen, en nee, ik ben echt niet zo bijzonder imo. Heb wel wat specifieke kwaliteiten misschien, maar verder, mwoahhh. Voor jou lijkt dat misschien onschuldig, maar ik moet dat echt niet hebben.

Sinds die vakantie heb ik het niet meer zo op homo's.

ik ben niet echt goed in vertellen het was iig dope verhaal!

Sjonge jonge doe es wat meer je best, jeezzz Rasec!

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

w00000000000000000t

Er is een Gamer van 41 op IGF! :D

Anyway iedereen moet toch zelf weten wat ze in bed doen. De een wil pussy de ander dick de ander allebei who fucking cares. Volgens mij is het gewoon een truuk van de natuur om overbevolking tegen te gaan ofzo. Ik lul ook maar wat hoor. :P

Level 20 96%

Nog 202 XP voor level 21

de filosofie leraar las het voor uit een boek, ik heb morgen weer foli ik vraag dan wel hoe het boek heette, dan leen ik het ff uit de bieb en typ ik het misschien wel over.

was zeer gnarly!

trouwens het liedje gaybar van electric six is zooooo vet!!!

ik ga binnekort ff voorstellen aan bandje om dat te coveren :P (me teh zanger :P)

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Rasec is gaymer?

Level 20 96%

Nog 202 XP voor level 21

vraag je of ik homo ben?

nee dat ben ik niet ik ben hetero

ik hbe wel een ga(y)mecube

geen gaystation 2 though

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.