Mooiste vrouw van Nederland

Level 35 97%

Nog 444 XP voor level 36

Ok, iedereen mag op één iemand stemmen, vervolgens maken we een top 10. Wie is de mooiste vrouw van Nederland?

Het moet een Nederlandse zijn, ze moet bekend zijn van de Nederlandse televisie en ouder dan 18 vind ik eigenlijk ook wel een vereiste.

Motivatie: Omdat ik tegen werd gesproken in een ander topic, mijn nominatie: Daniëlle Overgaag. Niet omdat ik haar de mooiste vind, maar ik vind dat ze er gewoon bij moet staan :). En ze heeft wat mij betreft wat meer klasse dan een Estelle Gullit bijvoorbeeld. Ook heeft ze al heel wat meer gepresteerd dan menig TV presentatrice.

Overzicht:

01 - Sylvie Meis (5 stemmen)

02 - Daniëlle Overgaag (3 stemmen), Bridget Maasland (3 stemmen), Katja Schuurman (3 stemmen), Famke Jansen (3 stemmen)

06 - Chantal Janzen (1 stem), Sonja Sylva (1 stem), Kim van Kooten (1 stem), Angela Schijf (1 stem)

10 -

Level 15 94%

Nog 184 XP voor level 16

Ik stem op Bridget Maasland. Bij die quizzen enzo op BNN vind ik haar vervelend maar BNN At Work doet ze wel weer leuk. Maar het belangrijkste is natuurlijk: ze ziet er gewoon heel goed uit.

Level 43 96%

Nog 1128 XP voor level 44

Ik stem op Sylvie Meis haar manier van presenteren vind ik leuk en vrolijk. En ze ziet er erg goed uit. En voor haar vak presenteren bij een muziek zender vind ik het haar gewoon erg goed doen ze heeft daar ook niet echt veel concurrentie qua mooiste vrouw van Nederland. Uhmm Jakob 1 ding wel over Daniëlle Overgaag ze is al een tijdje gestopt en ze is nu moeder. Ik weet niet of je haar mee kan rekenen want wie zegt dat ze na een zwangerschap nog steeds zo mooi is en of ze wel nog steeds zo goed kan presenteren :P 8D ;)

Level 24 97%

Nog 262 XP voor level 25

Sylvie meis...

geen verdere uitleg meer nodig denk ik :)

Jammer dat haar vriend niet kan voetballen anders was het helemaal geweldig geweest...

Level 27 99%

Nog 19 XP voor level 28

Ik stem op Daniëlle Overgaag. Ik wil niet dat die heks Sylvie Meis op #1 staat. Wat een gruwlijk lelijk wijf zeg. Die stem alleen al... Jeez!

Redactie
Level 33 95%

Nog 824 XP voor level 34

Katja :P

Level 24 97%

Nog 262 XP voor level 25

Dit topic gaat toch over uiterlijk of niet?

Level 35 97%

Nog 444 XP voor level 36

Wat mij betreft wel. Maar ik kijk ook wat verder, naar klasse, prestaties etc. Maar dat is persoonlijk.

En voortaan graag met motivatie mensen (The Legend)

Level 13 88%

Nog 278 XP voor level 14

Weet ik veel, ik kan zo snel geen knappe nederlandse meid bedenken.

Doe dan maar Katja Schuurman, die schoot na een paar seconden naar binnen. Zij's wel knap :)

Level 24 95%

Nog 374 XP voor level 25

Akira, vreemde smaak heb jij hoor. Je kan Sylvie best een kutwijf vinden maar lelijk? Naja jouw mening.

Ik weet het niet, er zijn er een aantal vrij mooi. Maar Sylvie zie ik heel vaak in de ArenA (ze zit niet ver van mij vandaan) en dat heeft wel indruk op mij gemaakt :P Ik stem ook op Sylvie. En als het niet vanwege irl is, dan is het wel om haar foto's in de FHM, die zagen er ook érg goed uit. Maar ik ben verder ook geen fan van d'r ofzo hoor.

Vaag trouwens ook dat Robbie vindt dat Van der Vaart niet kan voetballen :P Dat je anti-Ajax bent weet ik maar dan hoef je nog niet te zeggen dat één van de mensen waar we het in de toekomst als land van moeten hebben niet kan voetballen.

Level 32 94%

Nog 931 XP voor level 33

Blablabla, dat van Robbie was natuurlijk een grap. En nog een goede ook, want jij trapt er weer met 2 benen in;)

Sylvie Meis heeft inderdaad een vreselijk irritante stem. Ik vind haar geen sexy uitstraling hebben, mede door die stem en ook de manier waarop ze presenteert.

Ik ga daarom voor Danielle Overgaag.

Wat een kromme manier van tellen trouwens megaman. 2 vrouwen op de 2e plaats en de volgende op de 3e?;)

Level 35 97%

Nog 444 XP voor level 36

gedeelde tweede plaats heet dat :).

Wel grappig jouw post. Leek echt sprekend op Henk Jan ofso. Is misschien ook wel leuk om de keuzes van anderen op een idols manier af te kraken.

Level 24 97%

Nog 262 XP voor level 25

kleine suggestie:

01 - Daniëlle Overgaag (3 stemmen)

- Sylvie Meis (3 stemmen)

03 - Katja Schuurman (2 stemmen)

04 - Bridget Maasland (1 stem)

05 -

06 -

07 -

08 -

09 -

10 -

;)

Ennuh idd... madvance wat ben je toch naïef :) Tis echt grappig om te zien hoe mensen zoals jij zich altijd weer druk maken om een opmerking als die :D

Level 35 97%

Nog 444 XP voor level 36

Nou ja, dat wilde ik eerst ook zo doen, maar dat komt niet helemaal goed uit met die klote spaties. Dus heb ik het maar gelaten voor wat het is :).

Level 24 97%

Nog 262 XP voor level 25

Ow dus dan kun je daluk 2e worden i.p.v van 6e als er 5 mensen gedeelte 1e plaats staan...

En dan staan er daluk 30 mensen in de top <b>10</b>.

Lijkt me niet echt een goede zaak ;)

Level 35 97%

Nog 444 XP voor level 36

nou ja, wat betreft het laatste heb je wel gelijk. Maar ik ga er niet van uit dat iedereen straks evenveel stemmen zal krijgen. Ik verwacht Sylvie Meis op de eerste plaats :).

Nou ja, ik doe het wel iets anders dan :).

Level 24 99%

Nog 21 XP voor level 25

Katja.

Level 24 97%

Nog 262 XP voor level 25

En voortaan graag met motivatie mensen (The Legend)

Katja.

:V:

Level 21 92%

Nog 508 XP voor level 22

<blockquote><b>Quote: </b><i>Originally posted by Ferraritim on 09 januari 2004

Sylvie Meis heeft inderdaad een vreselijk irritante stem. Ik vind haar geen sexy uitstraling hebben, mede door die stem en ook de manier waarop ze presenteert.

<hr></blockquote>

hierbij zitten we op 1 lijn

En verder:

This one says it all?

(en niet bekend van nederlandse televisie? Tuurlijk wel, shownieuws, rene mioch zijn oude proggies + de films van haar natuurlijk) ;)

Level 43 96%

Ik vind dat Daniëlle Overgaag niet de 2de ronde mag halen.

Is al zowat een jaar of langer van de tv af en ze is getrouwd met die oelewapper debiel Reinout Oerlemans. Nog het ergste van alles

is dat zij voor hem kiest en dan nog zwanger raakt ook. Het is algemeen bekend dat vrouwen na een zwangerschap hun ''uiterlijke schoonheid'' verliezen.

En ze was tvbabe van het jaar 2000 , 4 jaar geleden zonder dat zouden veel mensen nooit op haar naam komen. Want niet iedereen kijkt braaf naar studio sport nieuws. En God knows hoe ze er nu uitziet. Dus hierbij hoop ik dat u uw keuze verandert en voor Sylvie Meis stemt of Katja Schuurman desnoods Famke Janssen.

De trouwe meneer Jakob gaat u hierbij voor hij denkt dat Sylvie Meis gaat winnen maar hij stemt op Daniëlle Overgaag , hij heeft dus geen keus en moet zijn oude keuze wel veranderen.

Level 32 94%

Nog 931 XP voor level 33

Ik vind dat Daniëlle Overgaag niet de 2de ronde mag halen.

Is al zowat een jaar of langer van de tv af en ze is getrouwd met die oelewapper debiel Reinout Oerlemans. Nog het ergste van alles

is dat zij voor hem kiest en dan nog zwanger raakt ook. Het is algemeen bekend dat vrouwen na een zwangerschap hun ''uiterlijke schoonheid'' verliezen.

En ze was tvbabe van het jaar 2000 , 4 jaar geleden zonder dat zouden veel mensen nooit op haar naam komen. Want niet iedereen kijkt braaf naar studio sport nieuws. En God knows hoe ze er nu uitziet. Dus hierbij hoop ik dat u uw keuze verandert en voor Sylvie Meis stemt of Katja Schuurman desnoods Famke Janssen

Je kunt natuurlijk wel proberen de keuze van anderen af te kraken. Maar bij het afkraken bestaat er 1 belangrijke regel: Kraam geen onzin uit. Een mening op zich blijft natuurlijk een mening, maar niet als deze mening beargumenteerd wordt met onwaarheden.

Is al zowat een jaar of langer van de tv af

Kijk voor de grap eens naar Shownieuws.

Het is algemeen bekend dat vrouwen na een zwangerschap hun ''uiterlijke schoonheid'' verliezen.

En God knows hoe ze er nu uitziet.

Level 43 96%

Uhmm wat voor onzin ze is 2x zwanger geworden van hem hoor. 1ste keer kind dood geboren das triest maar ze heeft nog steeds voor hem gekozen. Woooo voor de rest klopt alles dat is algemeen bekend over vrouwen hoor misschien is het niet bij haar het geval maar ik bedoel het ook niet serieus HOOR. En is al heel lang niet meer op tv geweest hoor pfff

Van de telegraaf site:

Daniëlle opnieuw zwanger

door onze redactie

AMSTERDAM - Shownieuws-presentatrice Daniëlle Overgaag verwacht een kind, zo heeft zij woensdagavond zelf bevestigd. In de bladen werd woensdag al melding gemaakt van de zwangerschap van Daniëlle.

Daniëlle, die al een zoon heeft met Reinout Oerlemans, kreeg vorig jaar een doodgeboren kindje na vijf maanden zwangerschap. Volgens de bladen wilde het paar daarom voorzichtig zijn met het brengen van het nieuws.

Toch is het stel nu vrij vlot met het bevestigen van het nieuws. Vanaf haar vakantieadres in Frankrijk liet Daniëlle weten inmiddels tien weken in verwachting te zijn.

Level 24 95%

Nog 374 XP voor level 25

Dom dat jullie mij zo onderschatten dat jullie denken dat ik serieus in ga op die 'grap' van Robbie. Alsof ik niet snap dat ie maar wat lult omdat ie anti-Ajax is.

LOL, toch opmerkelijk hoe populair Danielle Overgaag hier is. Die hoor je niet zovaak als mensen het over lekkere wijven hebben. Katja en Sylvie liggen wat meer voor de hand.

Level 39 97%

Nog 506 XP voor level 40

Ik stem op Sylvie Meis, tsja ze is gewoon knap moet ik het nog verder uitleggen? :)

Level 24 97%

Nog 262 XP voor level 25

Jammer dat madvance niet als een meisje is geboren, en 18 is en op tv komt. Anders had ik zeker op hem gestemd. Hij is iig de liefste schat van dit forum ;)

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.