Gitaren enzo...

Level 22 98%

Nog 89 XP voor level 23

EEEEEEY....

Er was laatst een topic over instrumenten(door de crash volgens mij helemaal weg:() daar zag ik dat er veel mensen gitaar spelen,nou ik ook dus,leek me wel luek om dingen uit te wisselen ofzo... :)) Ik speel nog niet zo lang (helemaal niet lang eigenlijk) maar toch leuk om ff zo'n topic te openen.

ik haal mijn Tabs van www.tabcrawler.com en ik heb een Yamaha Pacifica 112 (linkshandig)

En mijn plectra(of plectrums) zijn van Dava.

Klein versterkertje(Crate GX 10) wel met vette overdrive.

Draagband is van Ernie Ball en ik haal mijn spul bij The American Guitar Store in Enschede.

http://www.americanguitarstore.com/tags.asp

en nu jullie...

BTW als je weet hoe ik meer Overdrive op mijn versterker kan krijgen zonder de Clean>Level zachter ze zetten,wil je dat dan ook ff plaatsen

Level 12 91%

Nog 191 XP voor level 13

Ik speel drums (Pearl). Pas uigtebreid met een extra (10") tom :)

Hihat en crash zijn ZIldjian (A Custom)

Level 42 98%

Nog 468 XP voor level 43

Hmmz :@ ik speel geen gitaar, wish I could through, lijkt me zóó vet :D

Level 22 98%

Nog 89 XP voor level 23

is't ook

ik ben begonnen met mijn verjaardag.Toen kreeg ik er een van mijn ouders(die Yamaha die boven aan staat) en ook nog een versterkertje.

ik had geluk want ik kon gelijk les krijgen.(Rock les,Punk Metal en Rock dan)

Nu(bijna half jaar verder) ben ik bijna een boek door en bij een ander boek op de helft,met Tabs ben ik al heel ver maar ik ken nog maar een paar PowerChords maar tis echt cuwl...

Ik wou een gitaar sinds ik een keer langs een gitaarwinkel fietste,gelijk in mijn hoofd HEBBE,HEBBE,HEBBE!

JE moet er gewoon een keer mee beginnen

Level 17 90%

Nog 418 XP voor level 18

is het makkelijk om te leren? t lijkt mij ook wel stoer :O

Level 16 97%

Nog 79 XP voor level 17

het valt wel mee... tis gewoon goed oefenen :/ kan alleen me pink nie meer gebruiken en had geen zin om alles weer opnieuw te leren :P, me pink staat scheef nadat tie gebroken was... en is nu ook wat minder flexibel geworden duz...

Level 28 92%

Nog 847 XP voor level 29

Ik ben toe aan een nieuwe gitaar. Ik denk aan een PRS, ik heb nu een Richewood electrische gitaar en een Juan Slavador accooustische, die tweede is erg goed, maar een nieuwe electrische moet er ook maar eens komen :P

Level 10 96%

Nog 48 XP voor level 11

Ik heb een tijdje acoustisch gespeeld maar het duurde me na 5 weken te lang om te leren en ben nou maar mee gestopt. Kreeg les van een vriend van me. Nou heeft mn broer die gitaar gevonden en die speelt nou wel aardig acoustisch.

Level 36 94%

Nog 1131 XP voor level 37

Na 1 jaar - je kan beetje spelen, crappy

na 2 jaar - Kan best goed spelen, aardig wat nummers en accoorden gaan ook vlot - redelijk

na 3 jaar - Accoorden wisselen gaat soepel, snellere nummers gaan ook goed - goed

na 4 jaar- accoorden, tabs, snel, langzaam alles gaat goed. Vingers zijn soepel en je kan gewoon heel goed spelen.

Duurt best lang om GOED gitaar te spelen, maar tis wel onwijs leuk :)

Level 4 96%

Nog 10 XP voor level 5

Kheb ook een gitaar namelijk een: fender stratocaster hijs trouwens ook te koop:

-15 watt versterker

-standaard

-draagband

-Korg stemapparaatje

-plectrums

Speelt lekker, er zit alleen geen hendeltje op

Wie bied??:D

Level 17 97%

Nog 98 XP voor level 18

Woo! Een mede Pacificaan ^^

Ik heb zelf een 112X, ik vind hem er erg cool uit zien, vooral omdat je deze kleurencombinatie niet zo vaak ziet. Alhoewel Fender er sinds een tijdje ook een heeft.

Alleen heeft die van mij een kop in dezelfde kleur als de body, niet zo wit als deze dus.

Ik speel niet echt goed maar ik kan wat riffjes spelen, paar normale accoorden en wat powerchords.

Maar eigenlijk ben ik drummer, al zou je dat niet zeggen als je mijn drumset ziet ^^"

Het is een Stagg TIM 1 22. Ik vind hem mooi om te zien maar daar houdt het dan ook bij op. Het was de goedkoopste die ik kon vinden dus de toms kliniken niet echt fantastisch, de Bass heeft wat dekens nodig(alleen zit er geen gat in het voorste vel dus moet ik hem eerst open schroeven) en de snare is ook niet echt om over naar huis te schrijven. De hihat klapte na een maand spelen binnenstebuiten(nee, echt... ><) en de crash vol met deuken.

Maar goed, bij een vriend waar we meestal oefenen staat een mooie Pearl Export dus dat gaat voorlopig wel goed. Maar als iemand nog een mooi setje in de aanbieding heeft hoor ik het graag(niet dat ik geld heb maar toch...).

Ik heb zelf een Marshall MG 15DFX ampje:

Maar die vrien waar we oefenen heeft een grote Marshall kabinet van €700. En dat klinkt GOED.

Fugitive: wat voor strat is dat? Een echte of een Squier? Foto?

Level 14 86%

Nog 399 XP voor level 15

Heb al een tijdje een Spaanse akoestische gitaar, en ben het mezelf een beetje aan het aanleren.

Level 8 93%

Nog 65 XP voor level 9

Ik heb nu sinds een maand een electrische gitaar:

De Ibanez GRX170L, linkshandig dus :)

En een versterker:

De Roland Cube30:

fijn spul :)

ik kan al een paar simpele deuntjes (the white stripes - seven nation army en black sabbath - iron man)

volgende week krijg ik mijn eerste gitaar les :)

Level 5 69%

Nog 121 XP voor level 6

Ik speel nu alweer een paar jaartjes...

Heb laatst een nieuwe gitaar aangeschaft:

Deze in Cherry burst :) (als ik het goed heb)

Heb verder een BC Rich Platinum Warlock en een squier strat en 1 of ander Spaans akkoustisch ding.

Level 12 91%

Nog 191 XP voor level 13

Holy F*ck, die is wel mooi :D

Level 22 98%

Nog 89 XP voor level 23

Ik speel bijna half jaar en ik ken redelijk veel nummers

verder nog een paar Powerchords en ik ben bezig met een eigen nr...alleen lukt dat niet!

Level 28 92%

Nog 847 XP voor level 29

Het leuke is dat wanneer je één powerchord kent, je ze bijna allemaal kent aangezien je ze door kan schuiven :P

Level 5 69%

Nog 121 XP voor level 6

Feliks ... gewoon oefenen... en oefenen... en oefenen :P

Dan kom je er wel :)

Level 22 98%

Nog 89 XP voor level 23

weet iemand nog een site met goeie Tabs...?

ik gebruik Tabcrawler.com.

Level 28 92%

Nog 847 XP voor level 29

http://www.mxtabs.net is best goed, ze hebben vooral erg veel.

Level 36 94%

deze site is ook wel grappig :)

Level 5 69%

Nog 121 XP voor level 6

Uhm metaltabs punt kom uiteraard :P

http://www.metaltabs.com

En die site van T1G ziet er ook cool uit... beetje traag alleen.

Level 22 98%

Nog 89 XP voor level 23

punktabs.com is volgens mij ook iets...:S

HWAHWAH die site van The One Gamer is lachuh... :)) hoe komen ze op het ID :D

Level 4 96%

Nog 10 XP voor level 5

Fugitive: wat voor strat is dat? Een echte of een Squier? Foto?

Tis de goedkopereversie de squire dus, maar ik zoek een ibanez ofzo een echte metal gitaar

Level 36 94%

Ik heb dus dit ding

Maar ik moet altijd aanhoren dat Squier zo mainstream is ^_^'

Kheb nooit andere gitaar gekocht ofzo, knam aan dat Squier wel gewoon een goed merk was. Is toch ook wel zo? ^^

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.