Retro Prijs Indicatie Topic

Level 1 34%

Nog 17 XP voor level 2

Hey, hebben jullie enig idee hoeveel Sonic Adventure (sealed) voor de Dreamcast waard is en wat een Dreamcast zelf (wel uit de doos gehaald, maar nog met alle handleidingen (sommige nog in het plastic) en nog nooit aangesloten) waard is?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hallo mensen, enkele tijd geleden heb ik GTA 1 en 2 CIB via marktplaats van iemand over kunnen nemen voor een zacht prijsje. Aangezien ik ze zelf nog nooit zo compleet had gezien vroeg ik me af of jullie op basis van mijn foto's en jullie kennis een waardeindicatie van deze spellen zouden kunnen geven.

Hier de foto's:

GTA 1:

GTA 2: (bij deze hoort natuurlijk ook het spel zelf, ben alleen vergeten om deze bij de foto op te zetten ^^D)

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.