Kabel & Aansluiting Topic

Level 23 99%

Nog 9 XP voor level 24

Nee Klaasje zo'n splitbox ondersteunt geen rgb of je moet echt een dure hebben maar ga er maar niet vanuit.

Level 29 94%

Nog 692 XP voor level 30

Nee Klaasje zo'n splitbox ondersteunt geen rgb of je moet echt een dure hebben maar ga er maar niet vanuit.

wat is duur? volgens mij heb ik 35 euro betaald...

Level 23 99%

Nog 9 XP voor level 24

Dat is niet duur genoeg haha

Level 29 94%

Nog 692 XP voor level 30

Dat is niet duur genoeg haha

Niet duur genoeg? Hoeveel betaal je uiteindelijk voor een fucking splitter die het wel ondersteunt? 35 euro... pffff... En hoe weet ik nou zeker dat ie wel echt RGB ondersteunt? Als het zelfs op de verpakking staat maar niet klopt... En het winkelpersoneel dat RGB vaak gewoon vergelijkt met volledig gepinned... :S

Level 23 99%

Nog 9 XP voor level 24

Winkelpersoneel moet je zowiezo niet naar luisteren die weten niet waar ze over praten.

Level 8 83%

Nog 159 XP voor level 9

IK heb me ps2 aangesloten met de ultimate scart kabel van blaze op me enige scart aansluiting. De kabel geeft een veel betere kwaliteit beeld vind ik en het beeld schiitert ook veel minder. Deze kabel geeft alleen soms wel een paars of groen beeld, maar dan moet ik hem alleen maar een beetje beter er in duwen.

Level 23 99%

Nog 9 XP voor level 24

Blaze....the horror

Level 15 94%

Nog 182 XP voor level 16

al mijn consoles via officiele RGB-kabels in de scart aansluiting achterin de SONY- Trinitron, binnenkort een nieuwe TV kopen, ben nog steeds op zoek naar een betaalbare 70cm

Level 18 94%

Nog 286 XP voor level 19

Xbox (RGB) / DC (RGB) / PS2 (RGB) / GC (SCART) >> RGB ondersteunde SCART splitter >> TV.

Goed idee voor topic BTW Akihabara.

Level 17 97%

Nog 104 XP voor level 18

Omdat ik meerdere consoles krijg ga ik een scart splitter kopen zodat ik niet de hele tijd de kabels hoef te verwisselen. Hopelijk gaat dat niet ten koste van de kwaliteit van het beeld.

Oja ik heb geen advance scart kabel ofzo voor m'n Xbox, maar dat het beeld schijnt er wel echt veel mooier op te worden toch?? Ik moest zo'n ding altijd nog kopen, maar dat zal ik morgen ook maar eens doen denkik.

Level 5 90%

Nog 37 XP voor level 6

Ik heb mijn Ps2 en GC met de bijgeleverde kabels aangesloten op een 4:3 Tv 70cm met maar 1 scart.

Dus heb ik zo een splitbox maar als ik met de GC wil gamen moet ik de Ps2 volledig uitschakelen of anders komt er geen geluid uit de GC o_0

Dit is een povere keuze maar om praktische redenen kon ik die niet aansluiten op mijn breedbeeld en home cinema :S :'(

Level 23 99%

Nog 9 XP voor level 24

Advance scart cable is een rgb kabel en een absolute must.

Level 17 97%

Nog 104 XP voor level 18

Ja ik koop morgen denk ik een scart splitter en zo'n rgb kabel voor m'n Xbox, ben benieuwd hoe mooi de graphics erop worden.

Level 15 94%

Nog 182 XP voor level 16

wat voor eisen stellen jullie aan een tv behalve:

min. 70 cm.

100 hz.

3 scart aansluitingen

...

Level 29 94%

Nog 692 XP voor level 30

Alles wordt idd een stukje scherper. Vooral bij de PS2 is het verschil aanzienlijk.

Level 23 99%

Nog 9 XP voor level 24

Yoost luister nou,door een scartsplitter word het beeld gewoon scart.

Je moet gewoon elke keer de kabels wisselen of een echt dure rgb switchbox kopen.

Level 17 97%

Nog 104 XP voor level 18

Yoost luister nou,door een scartsplitter word het beeld gewoon scart.

Je moet gewoon elke keer de kabels wisselen of een echt dure rgb switchbox kopen.

Ik snap het al maar dan wissel ik wel elke keer; Xbox staat toch meeste van de tijd aan.

Level 18 89%

Nog 488 XP voor level 19

Trouwens, weet je welke soort scartkabels je nooit moet kopen: De Piranha multiple scartcable voor PS2/NGC/XBOX. Mijn broer had hem eens gekocht omdat we toen destijds de PS2 en Game Cube onder een TV verdeelden. Het beeld maakt het er echt niet beter op. Sterker nog, hij maakt het nog slechter. Direct maar terug gebracht die troep.

Blaze....the horror

Mooi dat je het even zegt. ;) Maaruh, staat die PS2 Blaze scart niet bekend om 2 verticale zéér lichte strepen aan de zijkanten van het scherm? Ik heb er iig last van, het is duidelijk te zien op mijn 100hz TV.

Level 34 98%

Nog 310 XP voor level 35

wat voor eisen stellen jullie aan een tv behalve:

min. 70 cm.

100 hz.

3 scart aansluitingen

...

100 hz is voor gaming niet echt belangrijk. Meeste games draaien niet sneller dan 60 hz....

Check wel ff wat voor scart aansluitingen je hebt. Je hebt namelijk normale en RGB aansluitingen. RGB zorgt voor nog beter beeld. (meestal is er 1 RGB Scartaansluitingen als er 3 op je tv zitten, vaak de eerste)

Level 23 99%

Nog 9 XP voor level 24

Robkazoe ik zie niet echt je link tussen een 100 hz tv en het feit dat een spel langzamer of sneller zou draaien doordat je een 100hz tv hebt of niet.....

Dat heeft er natuurlijk niets mee te maken

Level 42 98%

Nog 404 XP voor level 43

Hij bedoelt dat de meeste games geen 100 hz aankunnen en dus automatisch op 60 hz gaan draaien ;)

Als ik nu Command & Conquer ga spelen speelt die opeens ook niet retesnel op een PIV en ben je niet na 2 seconden dood :P

Level 21 94%

Nog 370 XP voor level 22

100 hz is voor gaming niet echt belangrijk. Meeste games draaien niet sneller dan 60 hz....

100Hz is voor normaal TV kijken in Europa ook totaal niet belangrijk, veel dingen zien er juist slechter uit.

Level 35 97%

Nog 471 XP voor level 36

Ik hgeb maar een simpele SCART aansluiting van me Xbox, evenals bij mijn N64 en de playstation......

bij me SNES gebruik ik een tv kabel....

Level 28 92%

Nog 847 XP voor level 29

Ik heb mijn Nes en mijn SNES met een splitter op de tv kabel ingang van de tv aangesloten. Wat nou jammer is is dat de kwaliteit van mijn tv (wanneer ik tv kijk, via de kabel dus) achteruit is gegaan. Ik denk dat het komt omdat de kabel in die splitter zit.

Mijn Ps2 zit met de kabel aangesloten die je standaard bij je Ps2 krijgt ( ^_^' ). Ik kan dus alleen op 50 Hertz spelen. Ik heb een tijdje een kabel gebruikt waardoor ik wel 60 hertz kon spelen, alleen vond ik toen dat de beeldkwaliteit achteruit was gegaan, alles was toen een stuk waziger en bleker. Toen heb ik de oude kabel weer terug gedaan :)

Level 23 99%

Nog 9 XP voor level 24

Nee maar het hele verhaal van 100 hz klopt niet want dat heeft niets met de snelheid van een spel te maken.

Het enige wat 100hz tv's met games te maken hebben is dat je soms met rgb een kleine afwijking ziet en je er geen lightgun games op kan spelen.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.