Animé en Manga Theekransje

Level 23 96%

Nog 249 XP voor level 24

The pic says it all.

Aangezien wij een redelijke hechte anime community zijn, is dit het topic om wat meer over elkaar te weten te komen. Mooie liedjes, pics, filmpjes etc, alles is welkom. Dates kunnen hier natuurlijk ook altijd geregeld worden.

Level 20 95%

Nog 297 XP voor level 21

Dates kunnen hier natuurlijk ook altijd geregeld worden.

je hebt geen schijn van kans, zelfs je machtpositie is het niet waard om voor in je buurt te komen.

Maar, leuk geprobeerd ^_^

Als dit alleen geld voor anderen hebbik niks gezegd :P

*yes, ik ben de eerste die neko afkraakt in dit topic, eat that everybody :P*

Level 7 94%

Nog 41 XP voor level 8

dus neko als ik het goed heb wil jij je voortplanten met vierkante kartronen als manga uitziende meisjes??

Pics says it all :P

Level 27 98%

Nog 211 XP voor level 28

Ik had net ook zo'n topic willen openen en had m "Neko fans unite" genoemt. Iedereen weet dat het enige dat dit forum bij elkaar houd, Neko zijn aanwezigheid is. Zonder zijn aanwezigheid zou het hier overladen zijn van de praktische illegale links en hentai en... en....>p

Gisteren zat ik nog vol ideen om te posten in dit topic, maar ben ze nu even kwijt... te kort geslapen ofzo, en dan te bedenken dat ik weer van 9-5 bezig ben met school en stage.:(

Level 10 98%

Nog 27 XP voor level 11

De enige die date met Neko ben ik! >P

Level 20 95%

Nog 297 XP voor level 21

you can have him!

Zonder zijn aanwezigheid zou het hier overladen zijn van de praktische illegale links en hentai en... en....>p

.... Right.. Het is dat het een algemene forum regel is anders zou hij er zelf wel voor zorgen dat we ermee doodgegooid werden :P

Level 46 97%

Nog 906 XP voor level 47

Prachtige naam. Het theekransje. Benen over elkaar, kop thee en leuteren maar ^_^'

Maar goed het was dus de bedoeling om onze hentail collecties collectief uit te breiden? Ow sorry haalde de date en pics part door elkaar. My bad.

Maar goed waar zullen we mee beginnen de aloude hoe ziet je animedesktop eruit. Of wat is je fav anime song/ost of show your anime/manga collection.

Level 12 97%

Nog 53 XP voor level 13

Nou, Neko, wanneer kom je eten? Ik moet natuurlijk wel kennis maken met m'n bro in law... :P

Level 18 94%

Nog 286 XP voor level 19

Doe mij maar koffie :] Met een wolkje melk ^_^'

Level 26 96%

Nog 382 XP voor level 27

Nou, Neko, wanneer kom je eten? Ik moet natuurlijk wel kennis maken met m'n bro in law... :P

Mag ik ook mee? Ik wil zijn leven zuur maken namelijk...

Level 23 96%

Nog 249 XP voor level 24

We ETEN lagere levensvormen, we nodigen ze niet uit.

Nou, Neko, wanneer kom je eten? Ik moet natuurlijk wel kennis maken met m'n bro in law...

Uuuhhrrr, ik heb jou ook gezien op de con hoor =P

Level 12 97%

Nog 53 XP voor level 13

Nee, eeeeecht?

Maar toen had Maartje je nog niet geclaimed... Of wel...?

Level 23 96%

Nog 249 XP voor level 24

Nee, eeeeecht?

Maar toen had Maartje je nog niet geclaimed... Of wel...?

Ik kan me nog een zekere jongedame herinneren die constant foto's van mij zat te maken toen we op de bank zaten =P Tot in het enge toe =P

Level 26 96%

Nog 382 XP voor level 27

Post, Maartje! Post!

Level 27 98%

Nog 211 XP voor level 28

Hmm ik weet wel wat er met mij gebeurd als ik foto's post, maar Dani zal Maartje niks doen dus.... ghehe>P

Maar ehm ik wil wel op de bruiloft komen enzo..ok?>p

Misschien een idee als iedereen zich voorstelt voor de mensen die elkaar nog niet kennen ofzo? Ikn u te lui tho..

Level 26 96%

Nog 382 XP voor level 27

Er kan geen bruiloft komen, Danieltje heeft geen vrienden die getuige wil zijn ^_^'

Level 20 95%

Nog 297 XP voor level 21

Ik wil best getuige zijn :P

Bruiloft = f00d en dani in 'n net pak XD

Nou vooruit dan, ik begin wel met mezelf voorstellen.

Naam: Rob Koster

Interesses: Animé (GOH, dat verwacht je nou echt niet heh... -_-') gamen, muziek, uitgaan.

Dagelijkse bezigheden: School, pokémon trainen, dani het leven zuur maken en cola drinken(don't ask...). En zo afentoe nog animé kijken, maar dat gaat nog niet zo hard aangezien ik geen brander heb en maar 40 gig harde schijf :p

Series die ik nu volg: 2x2= shinobuden ^_^

Ik kan evt. ook nog 'n foto posten als ik er kan vinden.

Level 26 96%

Nog 382 XP voor level 27

Vanwege verveling:

Naam: Lars

Level 12 97%

Nog 53 XP voor level 13

Wow Bakuchi, wat heb jij een creatieve geest...!

Okee... Lessee...

Naam: Noortje Groot

Interesses: Anime, manga, euh... leuke muziekjes, een goede studie zoeken (suggesties, iemand?), gamen, lezen, tekenen... En nog veel meer... :P

Dagelijkse bezigheden: Momenteel... Troep opruimen, werken, beetje internetten, lezen... Aanklooien dus...

Series die ik volg: Eigenlijk volg ik niet echt meer series... Het downloaden duurt hier veel te lang... Kmoet eigenlijk een keer formatteren, maar dat heb ik nog nooit gedaan, dus ik vind 't eng...

Foto... :) Op aanvraag dan maar...

Level 23 96%

Nog 249 XP voor level 24

Foto zal volgen op verzoek

*verzoekt*

Level 18 89%

Nog 488 XP voor level 19

!

Eindelijk weer wat mensen van de oude garde! :D

Goed, ik stel me dan maar weer voor:

Naam: Tim

Intresses: Gamen, tekenen, lezen, films/anime/etc. kijken, kreatief wezen, etc.

Dagelijkse bezigheden: Stage loper bij de gemeente. Post archief mederwerker. Secretarieel medewerker. Ga na dit jaar een grafische opleiding volgen. En voor de rest tekenen voor de Aniway fanhology. Don't miss It!

Series die ik volg: Fansub: 2x2 Shinobuden. DVD: Azumanga Daioh en Gungrave. Verder niet echt en zo wil ik het houden voorlopig...

Foto? Nee, ik ben liever anoniem op het internet, zouden meer mensen moeten doen. Mensen die ik IRL gemeet heb weten heus wel hoe ik er verder uit zie. Verder gaat het de rest niks aan.

Zijn er nog mensen die naar Abunai: Cats Crossing gaan? Ik ben er op Zaterdag. Eigenlijk alleen voor dat fanhology contest merendeels. Verwacht er niet veel van zoals Animecon wat ik ook niet bepaald super gaaf vond (te veel Otaku's en zelfs crossplayers).

Level 9 84%

Nog 189 XP voor level 10

I'm with you! :P

just mention Powerpuff girls :P

Level 18 89%

Nog 488 XP voor level 19

Wat was daar mee dan? :O

Level 23 96%

Nog 249 XP voor level 24

Naam: Daniël (Dani is een veelgebruikte afkorting)

Interesses: Gamen, Quantum-Mechanica, de werking van Zwarte Gaten (ja, serieus ja), Soundtracks van spellen/Anime verzamelen, Anime kijken.

Dagelijkse bezigheden: School (jaja, ik volg weer school), met mijn hondje spelen, eten, mensen onderdrukken op het forum, mensen bannen, mensen irl beledigen, me irriteren aan de mensheid in het algemeen en dat ook goed duidelijk maken aan mensen die me aanspreken op school.

Series die ik volg: Verschilt nogal per dag. 2 dagelijk geleden volgde ik voor een dagje Hunter X Hunter Ova's, maandje daarvoor Shinobuden voor een dagje of 5 etc =P Het is dus niet zo dat ik series echt volg...ik kijk zo nu en dan iets dat me bevalt voor een hele rits achter elkaar.

Level 23 96%

Nog 249 XP voor level 24

Wat was daar mee dan? :O

Ik heb kish een keer verblijd met een link naar PowerPuff Girl Hentai die ik per ongeluk vond =P

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.