Animé en Manga Theekransje

Level 27 98%

Nog 211 XP voor level 28

Ja Daaf, net als Dani een wild-diervorm heeft, heb ik een serieuze vorm, leek me verstandiger om je die te laten zien dan mijn andere vorm die wellicht een apart effect op je zou hebben.

Nu het het hier toch over hebben, misschien is een meeting weer leuk? Vorige keer Ringu kijken was in ieder geval erg tof..:D

Daaf en Rob, jullie willen vast jullie discussie over meisjes in badpak afmaken die jullie begonnen omdat Dani en ik al bij het winkelcentrum waren toen jullie ongeveer halverwege hanggroep jeugd gingen spelen voor een bewoonde garage?;p

Level 20 95%

Nog 297 XP voor level 21

Het was geen discussie, het ging erover dat we tijdens het hangen voor de bewoonde garage in 20 minuten naar het zwembad waren gegaan en daar 'n meisjesbadpak hadden gestolen... en toen kwamen jullie terug met de boodschappen en liepen we weer met jullie mee :P

En we gingen hangjongeren spelen omdat we geen zin hadden om verder te lopen :P En jullie liepen inderdaad te hard door. Stelletje haastige lui jullie.

*edit*

OMG het valt me ineens op dat er tot nu toe nog iedere dag om 0:01 is gepost in dit topic

HET IS EEN COMPLOT!

Level 6 78%

Nog 120 XP voor level 7

Ha! Dit topic blijkt goed te gaan...enfin, aangezien meerdere mensen zichzelf al hebben voorgesteld zal ik dat ook maar eens doen. :)

Naam: David

Interesses: Anime, Manga, Muziek, Prutsen met PC's en ander technisch spul, Privacy, Lezen van Boeken en RPG's; zowel Computer RPG's (Baldur's Gate II pwns everything :P) als Tabletop RPG's.

Dagelijkse bezigheden: Slapen, Eten, School, Computer, Eten, Computer, Lezen, Slapen . Dit zijn zo zeer samengevat mijn dagelijkse bezigheden, natuurlijk is er hier en daar enige variatie...

Series die ik volg: Teveel om op te noemen, noemenswaardige zijn: 2x2=Shinobuden, Keroro Gunsou, One Piece en Samurai Champloo.

Level 20 95%

Nog 297 XP voor level 21

Is die interesse in privacy de interesse in de privacy van iemand anders of lees ik 't nou helemaal verkeerd......? Ik krijg er namelijk niks anders achter bedacht o.o

*edit*

Oh w8, ik snap 't je hebt natuurlijk graag rust ^^ En bedoeld dus dat je op je privacy gesteld bent.

Het duurde ff maar ik heb 'm door ^_^

Level 10 98%

Nog 27 XP voor level 11

Uw sexicoon!

Ik ben de jongen die helemaal linksonderin zit.

Now YOU post your pics!

Heej je ziet er veel anderser uit dan op de foto's die ik op mijn harde schijf heb staan...Mja misschien ligt dat aan het feit dat je nu wel volledig gekleed gaat ;) :P

Level 26 96%

Nog 382 XP voor level 27

Uw sexicoon!

Ik ben de jongen die helemaal linksonderin zit.

Now YOU post your pics!

Heej je ziet er veel anderser uit dan op de foto's die ik op mijn harde schijf heb staan...Mja misschien ligt dat aan het feit dat je nu wel volledig gekleed gaat ;) :P

I am teh sexy!

Level 22 98%

Nog 142 XP voor level 23

Ik stel me voor

Naam: Lester

Leeftijd:16

Interesses: Anime, Manga, Prutsen met PC's en ander technisch spul, Short-track, Brommers, Spellen FPS.

Dagelijkse bezigheden: Slapen, Eten, School (Havo 5 NT), Brommer sleutelen of rijden, Computeren, TV kijken. Dit zijn zo zeer samengevat mijn dagelijkse bezigheden, natuurlijk is er hier en daar enige variatie...

Series die ik volg: Niet zo veel meer omdat internet een beetje vaag doet. Maar ik kijk nog Naruto, FMA, Trigun, Tenjou Tenge.

Level 12 97%

Nog 53 XP voor level 13

Het was geen discussie, het ging erover dat we tijdens het hangen voor de bewoonde garage in 20 minuten naar het zwembad waren gegaan en daar 'n meisjesbadpak hadden gestolen...

...Zijn er ook jongensbadpakken dan? Zeg maar, in een zwembad...? (Er zullen heus wel jongensbadpakken zijn, maar die zie je niet zo veel... Dus dan is het wel een collectable... Ofzo... n/m)

Level 20 95%

Nog 297 XP voor level 21

Bassie draagt 'n jongensbadpak.

Maar die zul je niet meer op het zwembad zien tegenwoordig.

En als ik iets zou gaan verzamelen zouden het geen jongensbadpakken zijn hoor =P

Level 12 97%

Nog 53 XP voor level 13

XD Doh... Dat snap ik...

Trouwens... Zei er iemand meeting...? :s

Level 27 98%

Nog 211 XP voor level 28

Ik zei meeting, dat zeg ik alweer tijden... zie Dani te weinig, Daaf pas 1x gezien en de keer dat ik met jou en Maart had afgesproken samen met Mr. M.S.D. toen waren jullie er niet>p

Alleen Rob komt hier toch wel... hoewel ik die ook weinig zie de laatste tijd.

We zouden eerst bij Dani meeten na een speurtocht naar zijn huis maar volgens hem moesten we dan bij elkaar op schoot en dat leek hem niks (al zou Maartje bij hem op schoot gaan if i recall correctly>p ), dus word het waarschijnlijk toch Tilburg.. als er nog mensen zijn die trek hebben in een meeting dan.:)

Level 12 97%

Nog 53 XP voor level 13

Tilburg? Waar ligt dat? :P

Dani=konijnengast...?

Level 23 96%

Nog 249 XP voor level 24

Tilburg? Waar ligt dat? :P

Dani=konijnengast...?

(U)

......

Mijn knapheid + intelligentie > die van konijnengast.

Level 26 96%

Nog 382 XP voor level 27

Intelligentie?

"Laaaaars, hoe los ik dit sommetje op van Wiskunde?"

^_^'

Level 23 96%

Nog 249 XP voor level 24

Intelligentie?

"Laaaaars, hoe los ik dit sommetje op van Wiskunde?"

^_^'

Ik herinner me ook een zeker persoon dat constant aan mijn hoofd zit te zeiken dat ik hem moet entertainen. Gast, voor eens en voor altijd: zoek in godsnaam een leven =P

En echt slim ben je niet als je voor 6 euro per week gaat werken =P

Level 26 96%

Nog 382 XP voor level 27

Gast, voor eens en voor altijd: zoek in godsnaam een leven =P

Moet je horen wie het zegt ;)

En echt slim ben je niet als je niet met een grafische rekenmachine kan omgaan =p

Level 23 96%

Nog 249 XP voor level 24

Gast, voor eens en voor altijd: zoek in godsnaam een leven =P

Moet je horen wie het zegt ;)

En echt slim ben je niet als je niet met een grafische rekenmachine kan omgaan =p

Ja, ik zeg het over jou =P Dat getuigt maar weer van hoe verschrikkelijk klein JOUW leven dan wel niet moet zijn in vergelijking tot het mijne =P

En over de GR, dat ding heeft veel meer functionaliteit dan jou =P Ik kan er zelfs zinnigere reacties uit krijgen =P

Zonder practicum gaat het nogal moeilijk om alles uit te vinden op dat ding.

Level 27 98%

Nog 211 XP voor level 28

Tilburg? Dat ligt in Noord Holland, vlakbij Zaandam, maar 20 euro met de trein ofzo.

Dani=Neko

Rob=NUCLEAR_RABBIT

Ik vind het schattig om te zien hoe Dani en Bakura met elkaar omgaan.:)

Level 46 97%

Nog 906 XP voor level 47

naam: Jaja nog een een tweede naam. Me ook Daniël net als ons opperhoofd...

Interesse's Anime, games, internet, lezen, slapen, films, uitgaan.

BezighedenSchool, gamen, internetten, anime kijken, me irriteren aan van alles (cynische wijze), lezen, en om het hypocriet te houden soms mensen te irriteren met mijn gezeik ^_^'

anime series die ik volg naruto, One Piece, FMA, mutsu, Samurai camploo, en nog een hoop.

Level 20 95%

Nog 297 XP voor level 21

Dani=konijnengast...?

Volgens mij heb ik me op de vorige pagina nog wel voorgesteld :P Leuk om te weten dat iedereen alles leest ^_^

Zelfs stevie wonder zou 't oneens zijn over die knapheid. En de minder intelligenten zeggen altijd slimmer zijn ^^

En tilburg ligt hier. XD

Level 23 96%

Nog 249 XP voor level 24

Quote:

Zelfs stevie wonder zou 't oneens zijn over die knapheid. En de minder intelligenten zeggen altijd slimmer zijn ^^

Ik stel voor dat je eerst een correcte zin leert te maken voordat je zo'n uitspraak doet =P

Level 20 95%

Nog 297 XP voor level 21

*altijd slimmer TE zijn. Ik vergat 'n woord :p

Level 26 96%

Nog 382 XP voor level 27

Ik stel voor dat je eerst een correcte zin leert te maken voordat je zo'n uitspraak doet =P

En over de GR, dat ding heeft veel meer functionaliteit dan jou

;}

Level 23 96%

Nog 249 XP voor level 24

En over de GR, dat ding heeft veel meer functionaliteit dan jou

;}

Moet ik even al jouw msn-fouten erbij gaan halen? =P

Aantal Dani fouten x 10 = Normale aantal Lars fouten =P

En om er nog wat boeiends van te maken

KIJK, EEN MAID-GEVAL MET EEN MACHINEGEWEER

Oh, en Lars.....deze is naar jou gericht

Level 18 89%

Nog 488 XP voor level 19

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.