Animé en Manga Theekransje

Level 27 98%

Nog 211 XP voor level 28

Ik durf mijn twijfels te zetten bij het lezen van een dergelijk stuk... en ik durf er nog meer twijfels bij te zetten dat het toegevoegde waarde heeft om zoiets van cosplayers te horen. Dit schept ook de verwachting dat ze elke -periode- een ander type mens ofzo aandoen om daarvan advies te posten, alleen ben ik niet geinteresseerd genoeg om de link verder te bestuderen.:)

Vraag: Hoe kom je aan de link?;)

Level 18 89%

Nog 488 XP voor level 19

Vraag: Hoe kom je aan de link?

Gevonden op 4chan /b/ ;)

En dit de reden dat ik cosplayers haat? Mischien wel de emmer die de druppel doet overlopen.

Kijk, vooral westerse cosplayers heb ik meestal een pest hekel aan. Mede omdat ze zich cosplayen terwijl ze het lichaam er absoluut niet voor hebben. Om nog maar te zwijgen van Crossplayers. Ik vind alleen Jappanners wel cool om te zien cosplayen, maar dat is ook niet altijd zo imo, maar kwa percentage ligt het hoger kwa kwaliteit dan de westerse aanhang.

De pakken zijn altijd wel cool soms, maar vaak is het toch wel de persoon die zo lachwekkend is. Zoals op de vorige Animecon 2004, daar was iemand gaan crossplayen als Mahoromatic. -_-'

En die mensen in die link vind ik helemaal een stel otaku's. Sorry dat ik het zo moet zeggen. Maar het zijn altijd weer een groep mensen die voor buitenstaanders, die normaal nooit met anime te maken hebben een negatief beeld van ons liefhebbers krijgen.

Level 26 96%

Nog 382 XP voor level 27

Zoals op de vorige Animecon 2004, daar was iemand gaan crossplayen als Mahoromatic. -_-'

Mijn god, herinner me niet aan die hopeloze zak stront.

Cosplayers vind ik overigens alleen cool als ze een heel mooi pak hebben en er tenminste tijd in hebben gestoken en een beetje op het personage lijken, helaas is dat 90% van de keren niet het geval.

Level 7 94%

Nog 41 XP voor level 8

ik vind dat we maar een politieke partij moeten oprichten die tegen Cosplayers is!!

we winnen vast de volgende verkiezingen!!!:P

of op z'n minst een sekte. The Church of Light and the distruction of the Cosplayers ^^

Level 26 96%

Nog 382 XP voor level 27

En we noemen onszelf De Ridders van de Ringvaart!

EDIT:

Hier is de enge Mahoromatic crossplayer!

(Klikken dient te gebeuren op eigen risico, Bakura en Insidegamer kunnen niet aansprakelijk worden gesteld voor eventuele mentale schade, danwel kapotte monitors die ingeslagen zijn uit pure doodsangst)

http://www.l33t-ninj4.net/Lord_Bender/DSC00394kopie.jpg

http://www.l33t-ninj4.net/Lord_Bender/DSC00401kopie.jpg

http://www.l33t-ninj4.net/Lord_Bender/DSC00414kopie.jpg

For shits 'n giggles

Als je wil weten hoe het WEL moet, kijk dan naar deze Lina Inverse (en hoe het niet moet als je kijkt naar de Zelgadis)

Level 7 94%

Nog 41 XP voor level 8

YEAH!!!

Wij zijn de Ridders van de Ringvaart die vechten tegen de Slechte Cosplayers met hun duivelse Magnetrons!!!

Level 12 97%

Nog 53 XP voor level 13

Magnetrons...?

*neemt zich voor nooit meer te cosplayen en sluit hiermee een zwarte periode in de geschiedenis af*

Level 26 96%

Nog 382 XP voor level 27

Magnetrons...?

*neemt zich voor nooit meer te cosplayen en sluit hiermee een zwarte periode in de geschiedenis af*

Nooit meer? Dus je had het al eerder gedaan?

EDIT:

Ik kan me wel iets herinneren dat je had gecosplayed op de Con van 2 jaar terug...

Level 12 97%

Nog 53 XP voor level 13

oO Had ik jou toen gezien...?

Zoals ik al zei, dat was een zwarte periode in de geschiedenis... ><

Level 26 96%

Nog 382 XP voor level 27

Nee, ik was er niet, maar Heer de Ronde had foto's die hij hier publiceerde en jij stond op eentje (of meerdere)

Level 18 89%

Nog 488 XP voor level 19

Een of ander Ragnarok character of niet Naru? Vond het des tijds een grappige cosplay met die kartonnen hamer. :P ^_^

Nee, die Mahoro dan, samen met die Vegeta uit Bakura's post... I would hit them... ...with a stick! (6)

Oh ja, over die Vegeta cosplay. Hij ging ook optreden en iedereen lachtte hem zwaar uit en verdween snel van het podium af. En meteen hoorde ik weer gesprekken hoe lame en eentonig DBZ wel niet was.

Level 6 78%

Nog 120 XP voor level 7

Naja, nu we het over cosplay hebben (ik heb er persoonlijk niks op tegen...maar liever jij dan ik :P); als er vrouwen zouden zijn met een goed figuur ervoor zou ik ze betalen om op deze manier te cosplayen:

:D (Ja, dat is Pretty Cure...en als de serie er werkelijk zo uit zou zien zou de serie absoluut nummer 1 hebben gestaan op mijn anime lijstje :P)

Level 12 97%

Nog 53 XP voor level 13

@Toshi: Indd, een of ander RO character... Ken 't spel niet eens... :/

@Ivion: Hoeveel? Misschien wil ik het wel overwegen... :P

Level 10 98%

Nog 27 XP voor level 11

Cosplayen is fout. Doe het niet.

Doe het alleen als je Japanner bent. En zelfs dan is het dubieus.

Maar doe het vooral niet hier. In Nederland. Het is te fout.

Weet iemand misschien waar een soort van compleet overzicht van alle cosplayers op de con staat :D

Level 26 96%

Nog 382 XP voor level 27

Jij was toch op de foto geweest met Tsukasa van .Hack//SIGN? ^^D

Level 27 98%

Nog 211 XP voor level 28

Ik ben lam...

Vanmorgen veel te vroeg mn nest uit, stage, uren werken, interviews voorbereiden, afspraken maken, saaie stof lezen.. en nu moet ik weer uren gaan zitten werken aan een analyse van de bedrijfsomgeving om mn stage plaats advies te kunnen geven over het huidige beleid. (alsof ze zelf niet weten hoe het zit maar goed).

Op sommige dagen wil je echt je nest niet uit komen.:)

Level 23 96%

Nog 249 XP voor level 24

Ik ben lam...

Vanmorgen veel te vroeg mn nest uit, stage, uren werken, interviews voorbereiden, afspraken maken, saaie stof lezen.. en nu moet ik weer uren gaan zitten werken aan een analyse van de bedrijfsomgeving om mn stage plaats advies te kunnen geven over het huidige beleid. (alsof ze zelf niet weten hoe het zit maar goed).

Lekker toch dat je hier even je hart kan luchten =P

Level 12 97%

Nog 53 XP voor level 13

XD Indd, dat was Maart... Alleen de foto was 'n beetje mislukt...

;_: Arme Chris!!

Level 26 96%

Nog 382 XP voor level 27

Ik ben lam...

We zijn ook allemaal erg geïnteresseerd =p

Level 23 96%

Nog 249 XP voor level 24

Ik ben lam...

We zijn ook allemaal erg geïnteresseerd =p

Level 26 96%

Nog 382 XP voor level 27

Overigens, dit viel me op toen ik met onze Matthieu V. de Ronde(Seta) een gesprek begon.

Freaky, no?

Level 12 97%

Nog 53 XP voor level 13

OMFG!! Hij is in ons huis geweest!!!

Level 27 98%

Nog 211 XP voor level 28

Ik ben lam...

Jah, da's het enige dat mij op de been hield in de uren dat ik mij verdiepte in gesprekstechnieken! Ik probeer niet verder te denken dan het posten omdat op dit forum over het algemeen alleen maar over je posts heen gelezen word. Maar nu word er gereageerd! Ik weet nu dat jullie van me houden! Nu kan ik me de komende paar uur weer vol vuur inzetten om die doodsaaie analyse af te krijgen die ik morgen moet inleveren....

@Bakura

Een maat van mij lijkt nog veel meer op die gast uit AD wiens naam ik helaas kwijt ben...:/

Level 10 98%

Nog 27 XP voor level 11

Ha ja :P maar dat was om hem na afloop uit te lachen. Tzag er niet uit!

Dus moest ik gewoon met hem op de foto ^^ ^^D

Level 3 66%

Nog 53 XP voor level 4

Overigens, dit viel me op toen ik met onze Matthieu V. de Ronde(Seta) een gesprek begon.

Freaky, no?

Leugens zijn het, leugens.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.