Exclusief is over...

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Resident Evil 4 komt naard e PS2. Ik vind het geen probleem, maar veel N-fans wel.

Vond dit overigens een erg leuke reactie toen op gaming-age gevraagd werd naar de top5 voor de gamecube:

The Top 5 GameCube games are the exclusive ones!

Biohazard 4

Super Monkey Ball

Viewtiful Joe

Tales Of Symphonia

Killer 7

:D

Level 18 95%

Nog 238 XP voor level 19

OMFG Nu heeft de cube bijna niets meer.. DAMN YOU CAPCOM!!!

Mjah dit is geen fijn nieuws. Zeker aangezien Resi 4 een van de weinige titels was waar mensen ECHT naaruit keken.

Erg jmmr.

Hoe kom je er trouwens op? OP de Capcom site staat er (nog) nix over op.

Level 35 98%

Nog 200 XP voor level 36

Capcom heeft het toch echt zelf aangekondigt. Tja, ik zie hier maar één voordeel aan: nou kan men niet meer zeuren dat de 3rd-party support niet goed is, aangezien de GameCube wel Resident Evil 4 krijgt en de Xbox niet :P

Level 12 89%

Nog 223 XP voor level 13

Wow dat had ik nou nooit verwacht eerlijk gezegt. Ik dacht dat Capcom meerdere malen had gezegt dat RE4 GC exclusief zou zijn . Nou goed gedaan Nintendo dit was een van de beste exclusieve titels die je nog had om andere mensen over te halen om een cube te kopen . Vraag me alleen af hoe de graphics op de ps2 versie zullen zijn aangezien re4 alles al uit de cube haalt .

En de Capcom 5 is nu echt compleet een lachertje ^_^'

Level 35 98%

Nog 200 XP voor level 36

Ik vraag me af hoe Nintendo hierover denkt. Ik bedoel, hallo, ze hebben best veel geld in promotie etc. gestoken. Daarnaast hebben ze flink veel geld neergeteld om de serie exclusief op de NGC te krijgen. Hoe bedoel je genaaid :P

Level 12 89%

Nog 223 XP voor level 13

Inderdaad dit is echt een kick in the nuts voor Nintendo . Dit was zo beetje de enige 3rd-party exclusieve spel die de moeite waard is volgend jaar .

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Ik denk dat Nintendo ook wel weet dat de NGC een aflopende zaak is. Als capcom denkt miljoenen meer te verdienen aan een PS2 port, dan kun je ze moeilijk tegenhouden.

Jammer voor Nintendo. Dit soort dingen veroorzaken dat consumenten gaan voor mindere hardware. In dit geval de PS2.

Level %

Nog XP voor level

Aan de ene kant vind ik het heel jammer voor de GameCube gamers. Maar aan de andere kant ben ik blij dat zo'n topspel ook op de PS2 verschijnt ^^D.

Ik ben benieuwd hoe dit voor Nintendo gaat aflopen. Nintendo heeft bijna geen exclusives van 3rd party ontwikkelaars meer. Als ze er al waren stappen die spellen nu ook over op andere systemen. Ik vind het leuk om te zien hoe de drie bedrijven tegen elkaar aan het opboksen zijn.

Level 27 99%

Nog 19 XP voor level 28

Ik had dit 2 jaar geleden ofzo al gezegd.

Level 33 97%

Nog 482 XP voor level 34

we worden hard genaaid, godverdomme.. kan dit echt ff niet hebben. Nouja de graphics zijn op Cube toch beter, misschien dat er dan toch nog mensen worden aangespoord dit spel te kopen voor Cube.

Level 27 99%

Nog 19 XP voor level 28

Natuurlijk gaan veel mensen dit spel wel voor de GC kopen. Maar nu komt er een PS2 versie bij.

En Nintendo had er zelf om gevraagd. Dit zou gewoon gebeuren vroeg of laat. Ik heb altijd gelijk :)

Is het nu de Capcom 0 ofzo? Was gewoon te verwachten dat geen van die games GC exclusief zouden blijven. Dus je hoeft niet verbaasd te zijn.

Level 12 89%

Nog 223 XP voor level 13

Nee man PN03 is nog exclusief :P

Level 27 99%

Nog 19 XP voor level 28

Die is het niet waard om naar een console te poorten.

PSP 2005

Level 12 89%

Nog 223 XP voor level 13

Maar uiteindelijk zou je wel gek zijn om de PS2 versie te halen . Ik kan me compleet niet voorstellen dat het op de PS2 er net zo goed gaat uit zien als de GC.

Level 27 99%

Nog 19 XP voor level 28

Als je een PS2 en GC hebt kan je beter de GC versie kopen denk ik. Maar lang niet iedereen heeft een GC. En RE4 is geen reden meer om een GC aan te schaffen.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Als dit gaat betekenen dat de GC versie aangepast wordt aan de PS2 versie (grafisch) mag Capcom branden in de hel!

Nintendo kan wel een hoop aanmok gaan maken of Capcom voor de rechter slepen oid ivm geschonden gemaakte afspraken (al vraag ik me af of dit uberhaupt vast gelegd is, ik vond het destijds al vreemd dat Viewtiful Joe geen "only for" logo had). Maar ik denk dat ze aan het korste eind trekken. Capcom gaat het toch niet meer terugdraaien. Het enige wat ze kunnen bereiken is dat Capcom helemaal PS2 only gaat worden en games als Viewtiul Joe, Megaman niet meer gaat uitbrengen.

Jammer maar helaas, It's all about the money...

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Ik had dit 2 jaar geleden ofzo al gezegd.

Nerd, iemand roept 10 dingen, 1 komt er uit en gelijk gaan ze roepen dat ze helderziend zijn -_-'

Jammer dat ie niet meer exclusief is maar ja, voor Capcom is dit beter. Op de Gamecube is dit al een million seller, met de PS2 userbase erbij zal het spel helemaal veel verkopen. Dat gun ik dit spel wel.

Alleen een paar punten:

- Hoe willen ze dit porten naar de PS2? Dit spel is te mooi voor de PS2, de laadtijden zijn minimaal. De PS2 zal een stuk minder moeten zijn dan de cube versie.

- Waarom laat Nintendo dit toe? Er moet een andere deal gesloten zijn. Nintendo moet hier iets voor terug krijgen. Misschien meer winst per spel? Een andere exclusive? Zoals al veel gezegd is er al aardig wat promotiegeld ingestoken door Nintendo. We zullen het nooit weten maar Nintendo kan hier nooit mee achteruit gaan.

Meer users hadden ze er toch niet bijgekregen door dit spel. Dat had dan al bij deel 0 zo moeten zijn.

Level %

Nog XP voor level

Maar uiteindelijk zou je wel gek zijn om de PS2 versie te halen . Ik kan me compleet niet voorstellen dat het op de PS2 er net zo goed gaat uit zien als de GC.

Ik kan niet overweg met die #$@#% GameCube controller, dus dat zou voor mij een reden zijn om RE4 voor de PS2 te halen.

Level 27 99%

Nog 19 XP voor level 28

Nerd, iemand roept 10 dingen, 1 komt er uit en gelijk gaan ze roepen dat ze helderziend zijn

Nerd? Nou nou, je bent vast niet gelukkig met dit nieuws, maar schelden helpt ook niets. Je wilt me toch niet vertellen dat je dit niet zag aankomen?

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Nerd, iemand roept 10 dingen, 1 komt er uit en gelijk gaan ze roepen dat ze helderziend zijn

Nerd? Nou nou, je bent vast niet gelukkig met dit nieuws, maar schelden helpt ook niets. Je wilt me toch niet vertellen dat je dit niet zag aankomen?

Gelukkig niet, teleurgesteld ook niet. Ik kan m nog steeds spelen op de cube en als je mijn post verder leest dan vertel ik ook duidelijk waarom ik niet teleurgesteld ben. Ik vind dat RE 4 een goede verkoop verdient...

Dat ik je een nerd noem komt omdat ik het haat als mensen zeggen dat ze iets al voorspeld hadden. Lekker belangrijk, als je zoiets zag aankomen hou het lekker voor je en als het echt een Major voorspelling was zoals het voorspellen van het samenvoegen van Sammy en SEGA 2 jaar voordat het gebeurt dan heb je reden om dat met ons te delen en de link naar je oude quote te geven. Dan is het bijzonder...

Voorspellen of RE 4 ook op de PS 2 komt is net als voorspellen of er deze winter een elfstedentocht komt.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

De game is geschreven voor NGC. Grafisch kan de PS2 dat nooit aan, dus zo logisch is die overzetting niet. Iedereen (ook op frontpage) blijkt (achteraf) ineens over een zesde zintuig te beschikken. Dat is wel erg makkelijk natuurlijk...

Maar nu dit werkelijkheid is geworden, verbaast me niets meer. What's next? Paper Mario op de PS2? ;)

Level %

Nog XP voor level

De game is geschreven voor NGC. Grafisch kan de PS2 dat nooit aan, dus zo logisch is die overzetting niet. Iedereen (ook op frontpage) blijkt (achteraf) ineens over een zesde zintuig te beschikken.

Je doet net alsof het een gigantische stap terug is ;}

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Ze schijnen er anders wel een compleet jaar aan te moeten sleutelen, dus zo'n klein stapje zal het wel niet zijn...

Level 27 99%

Nog 19 XP voor level 28

Dat ik je een nerd noem komt omdat ik het haat als mensen zeggen dat ze iets al voorspeld hadden. Lekker belangrijk, als je zoiets zag aankomen hou het lekker voor je en als het echt een Major voorspelling was zoals het voorspellen van het samenvoegen van Sammy en SEGA 2 jaar voordat het gebeurt dan heb je reden om dat met ons te delen en de link naar je oude quote te geven. Dan is het bijzonder...

Uhh, nee.

Voorspellen of RE 4 ook op de PS 2 komt is net als voorspellen of er deze winter een elfstedentocht komt.

Uhh, nog een keer nee. RE4 exclusief op de GC was sowiezo een domme keuze. En daar kon je al bedenken dat hij ook wel op een andere console zou uitkomen. Verder betekend een exclusieve game van Capcom niks. Resident Evil Code Veronica zou een Dreamcast exclusive zijn. Kort nadat ie op de DC uitkwam werd hij voor de PS2 aangekondigd. En Capcom deed het financieel niet goed. Ze vroegen Nintendo om hulp. maar Nintendo gaf Capcom de vinger. Je hoeft Nostradamus niet te zijn om te zien dat dit geen echte GC exclusive zou worden.

Level %

Nog XP voor level

Ze schijnen er anders wel een compleet jaar aan te moeten sleutelen, dus zo'n klein stapje zal het wel niet zijn...

Omdat de PS2 versie bugvrij wordt.. Met allemaal nieuwe updates.. Meer characters enzo.. :) Net als Viewtiful Joe ^^D

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.