Exclusief is over...

Level 20 97%

Nog 140 XP voor level 21

Ze schijnen er anders wel een compleet jaar aan te moeten sleutelen, dus zo'n klein stapje zal het wel niet zijn...

Omdat de PS2 versie bugvrij wordt.. Met allemaal nieuwe updates.. Meer characters enzo.. :) Net als Viewtiful Joe ^^D

VJ op PS2 heeft slowdowns. Komop zeg, tuurlijk is de PS2 versie minder qua graphics, laadtijd enz..Als je dat zelfs niet ziet bekijk je het wel dooor een erg roze bril..Maarja, feit blijft, nintendo heeft het gewoon verneukt met de cube..Ze hebben een hoop schade in te halen

Level 15 94%

Nog 182 XP voor level 16

het is natuurlijk niet netjes van capcom maar ze zien zelf ook wel dat ze meer geld kunnen verdienen door hem ook op de ps2 te releasen, de gamecube is al heel lang een aflopende zaak.

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

capcom is gewoon vaag, ze moeten niet zoveel beloven :O -_-'

Level 25 96%

Nog 357 XP voor level 26

Shinji Mikami:"The only thing I can tell you now is Resident Evil 4 will definitely release only on GameCube, not on another console, if it happens, I will cut my head off."

Capcom kan de kloten op,ze zijn al even erg als sony , vuil leugenaars

En dan maar zelda titels laten maken door capcom...

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

nou, ik wil een foto zien van hem dood op de grond zonder hoofd

Level 21 96%

Nog 257 XP voor level 22

Ik denk dat het uiteindelijk niet gaat gebeuren... zo wel zal ik minder geloofwaardig worden. Nintendo is wel wakker geschud met hun lagere marktaandeel maar als ze het nog verder gaan verkloten (met dit geval en cube revolution) zien ze mij niet meer.

Maar daar geloof ik toch nog even niet in en de nintendo games blijven de beste

Level 11 98%

Nog 27 XP voor level 12

Shinji Mikami:"The only thing I can tell you now is Resident Evil 4 will definitely release only on GameCube, not on another console, if it happens, I will cut my head off."

Is dat de baas van Capcom?

Level 60 98%

Nog 1188 XP voor level 61

Laat RE4 nou het enige spel zijn waarvoor ik enigzins spijt had dat ik de Cube had weggedaan... Zuur voor de fans maar voor anderen goed nieuws dus. Wellicht wordt RE4 visueel wat minder op de Ps2 maar vergeet niet dat DVD'tjes wel wat meer space hebben dus wie weet komen er ook wel weer wat behoorlijke verbeteringen.

VJ is ook een 2d spel dus dat is niet heel verwonderlijk dat ie beter op de Cube is, RE4 is echter geen 2d game.

Level 27 99%

Nog 19 XP voor level 28

one-way ticket to Iraq

Level 7 95%

Nog 35 XP voor level 8

Ze schijnen er anders wel een compleet jaar aan te moeten sleutelen, dus zo'n klein stapje zal het wel niet zijn...

Omdat de PS2 versie bugvrij wordt.. Met allemaal nieuwe updates.. Meer characters enzo.. :) Net als Viewtiful Joe ^^D

VJ op PS2 heeft slowdowns. Komop zeg, tuurlijk is de PS2 versie minder qua graphics, laadtijd enz..Als je dat zelfs niet ziet bekijk je het wel dooor een erg roze bril..Maarja, feit blijft, nintendo heeft het gewoon verneukt met de cube..Ze hebben een hoop schade in te halen

Dude, je bent wel erg bezig om de PS2 tov. de GC te degraderen. VJ is een bijzonder geslaagde poort die niet tot nauwelijks onderdoet voor de GC aangezien heel af en toe een klein beetje slowdown wat nauwelijks te waarnemen is. Het is 1 van de beste poorts op alle systemen deze gen. Met daarnaast nog extra's die de game een andere dimensie geven. Ik heb beide dus ik kan denk ik beter oordelen dan iemand met een zware voorliefde voor Nintendo.

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

[...]

Dude, je bent wel erg bezig om de PS2 tov. de GC te degraderen. VJ is een bijzonder geslaagde poort die niet tot nauwelijks onderdoet voor de GC aangezien heel af en toe een klein beetje slowdown wat nauwelijks te waarnemen is. Het is 1 van de beste poorts op alle systemen deze gen. Met daarnaast nog extra's die de game een andere dimensie geven. Ik heb beide dus ik kan denk ik beter oordelen dan iemand met een zware voorliefde voor Nintendo.

dan houden we het maar op nauwelijks :O

Level 17 96%

Nog 132 XP voor level 18

Zullen we hem maar ff een mes sturen kan ie al vast beginnen...

Het jammer te constateren dat Capcom maar weer voor het grote geld wilt gaan.

Level 15 89%

Nog 360 XP voor level 16

Het jammer te constateren dat Capcom maar weer voor het grote geld wilt gaan.

Jammer? Als je een beetje nadenkt, dan is het ook wel heel erg logisch. Elke developer kiest tegenwoordig voor het geld. Dat is in elke populaire bedrijfstak wel zo, MONEY RULES THE FUCKING WORLD.

Level 17 96%

Nog 132 XP voor level 18

This logisch maar wel jammer

Level 35 95%

Nog 897 XP voor level 36

Nintendo & 3rd party dev. = ;}

Ik had meer gehoopt dat Capcom een 2nd party dev. voor de NGC zou worden, maar helaas.

Wel verwacht ik dat RE4 op de Ps2 als een trol eruit gaat zien.

Level 35 98%

Nog 200 XP voor level 36

Tuurlijk ;}

Viewtiful Joe is een regelrechte port, met één extra moeilijkheidsgraad voor mensen die het anders te moeilijk vinden en één extra character.

Resident Evil 4 komt een jaar (!) later. Dat doen ze niet omdat ze een extra character willen invoegen. Face it, PlayStation 2 kan de graphics niet aan en dus moet de game naar beneden worden gefinetuned (mooi woord :P). Dus grafisch wordt het minder en er zullen zeer waarschijnlijk (grote??) laadtijden inzitten. Uiteraard maakt dit het nieuws niet minder voor de PlayStation 2 bezitter, maar het duurt allemaal wel erg lang nog.

Neem bijv. Dragonball Z: Budokai 2. Die komt nu nog naar de GameCube voor 59 euro, wie wacht daar nu nog op?? Resident Evil 4 komt ruim een jaar na dato nog op de PlayStation 2. Dan hebben de meeste mensen de GameCube versie al lang en breed gespeeld.

Capcom gaat (geheel logisch) voor het geld. Dat haal je niet op de GameCube, daarvoor moet je bij de PlayStation 2 zijn.

Level 20 97%

Nog 140 XP voor level 21

[...]

toevallig heb/had (cubeversie weggedaan) ik ze ook beide. Ik weet dus wel waar ik over praat. PS2 versie heeft hier en daar slowdowns en langere laadtijden, het is gewoon zo. Volgens mij ben jij diegene met de toevallige voorliefde voor Sony. Het is ook een feit dat de cube sterker is qua kracht dan de PS2. Maar let's keep it ontopic, het gaat erover dat de zoveelste cube 3rd party exclusive verdwijnt.

En nee, ik heb geen voorliefde voor nintendo als bedrijf (stelletje amateurs), het zijn de games waar ik van houdt.

Level 35 95%

Nog 897 XP voor level 36

Ik vind dit ook best wel een zielige aktie van Capcom. Weet je hoeveel mensen een Cube alleen maar voor RE4 wilden kopen. Nu wachten veel mensen liever op de Ps2 versie... Konden ze dit nieuws niet pas 3 maanden na de release van de Cube versie naar buiten brengen?

Level 35 98%

Nog 200 XP voor level 36

Ja, dat snap ik dus ook niet. Dat ze het voor het geld doen is duidelijk: de aandeelhouders begonnen te zeuren. Maar kondig dat dan aan in maart ofzo....Daar verdienen ze waarschijnlijk veel meer aan....

Level 12 91%

Nog 191 XP voor level 13

Ik had het al zien aankomen. En ik vind het echt een verotte zet van capcom, maar natuurlijk wel erg goed voor de verkoop.

Level 13 93%

Nog 152 XP voor level 14

En we wachten geduldig op Notorious :lol:

Level 21 96%

Nog 257 XP voor level 22

lol, nee want de xbox heeft een matige exclusive games line-up :7

Level 22 91%

Nog 650 XP voor level 23

Het kan mij eerlijk gezegd niet schelen of ie op de PS2 uitkomt, zolang de GC versie er maar niet de dupe van wordt.

lol, nee want de xbox heeft een matige exclusive games line-up :7

BS

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Tja weer een exclusive minder.

maar idd het is goed voor de game, zal meer verkocht worden.

Level 19 96%

Nog 210 XP voor level 20

Van GC-exclusives kan ik eigenlijk alleen nog Nintendo-games bedenken :S

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.