Exclusief is over...

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

En we wachten geduldig op Notorious :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Level 14 91%

Nog 261 XP voor level 15

maak dan je eigen images, de mensen van GAF zijn te lollig voor je

Level 19 96%

Nog 210 XP voor level 20

:D:D:D

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

maak dan je eigen images, de mensen van GAF zijn te lollig voor je

Je klinkt verbitterd. ^^D

Level 14 91%

Nog 261 XP voor level 15

ja ik zit niet zo lekker met die spreekwoordelijke dolk in m'n rug

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Was toch logisch?

GC 3rd party games verkopen niet goed. Capcom zou alleen maar geld verliezen. En dit werd allang gezegd RE is niet voor eeuwig exclusief.

GC kreeg ook een FF ookal was het een vage versie er van maar toch. Ain't payback a bitch! :lol:

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Kom op, Capcom zou echt wel winst maken met RE 4 alleen op de cube. REmake en 0 zijn allebei million sellers waarom zou RE 4 dat dan niet zijn?

Alleen Capcom wil meer winst dus brengen ze m ook op de PS2. Als je Ninty wil bashen doe het dan met feitelijke info svp....

Level 14 91%

Nog 261 XP voor level 15

't was wel te verwachten idd, capcom liet alleen pn03 niet naar de ps2 gaan die overigens op de cube ook voor geen meter verkocht heeft. Ik ga zelfs twijfelen of capcom uberhaupt ooit heeft gezegd of de andere games wel exclusive zouden zijn. kan me herinneren dat er wel zo'n bericht was maar niet helemaal helder meer... komt door die verradelijke jappen denk ik

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Een milion seller of een multi milion seller?

Ik neem aan dat RE4 een duur spel is. Bovendien zijn het zware tijden voor (Japanse) developers die kunnen elke cent goed gebruiken.

Dat het 5 exclusieve GC games werd gewoon aangenomen door GC fans. Ik kan me een hele tijd nog herrineren dat Capcom bekend maakte dat het niet eeuwige exclusieve games waren... maar dat werd gewoon genegeerd. :D

Level 14 91%

Nog 261 XP voor level 15

zo was het idd, naja ik vind het gewoon jammer omdat Nintendo zelf ook met RE4 aan het patsen was in de folders (degene die ik kreeg op EGN en ECTS wel iig) eigenlijk ben ik wel benieuwd naar hoe ze 't gaan doen met dezelfde techniek op de PS2 enzo, bij VJ bleek het toch lastiger dan verwacht maar met RE4 lijkt het me helemaal pittig... de tijd zal 't leren

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Million seller, en dat is veel hoor, genoeg om flinke winsten mee te halen.

De 5 werden aangekondigt als exclusief, daarna werd verteld dat het wel s zou kunnen dat alleen RE 4 exclusief zou blijven en nu is ook nummer 4 van de 5 aan de beurt om multi platform te gaan. Alleen PN 03 is nog exclusief.

Ik weet niet waar je het vandaan haalt dat dat genegeerd werd?

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

Zal dat de massa boeien? Die zijn lang blij dat het op de PS2 komt. Want ik hoorde echt al m'n vrienden klagen dat er geen RE games voor de PS2 kwamen.

Capcom luistert naar de gamers. En zo hoort het... :P

Level 12 91%

Nog 191 XP voor level 13

Capcom luistert naar geld :P

Level 30 98%

Nog 252 XP voor level 31

Kom op, Capcom zou echt wel winst maken met RE 4 alleen op de cube. REmake en 0 zijn allebei million sellers waarom zou RE 4 dat dan niet zijn?

Maak daar maar honderduizend sellers van, zo goed hebben de resi games namelijk nog niet verkocht op de cube dus is het ook logisch dat capcom deeltje 4 naar de ps2 poort, voor het geld.

Toch wel weer jammer hoor, weer een xclusive minder :'(

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Maak daar maar honderduizend sellers van, zo goed hebben de resi games namelijk nog niet verkocht op de cube dus is het ook logisch dat capcom deeltje 4 naar de ps2 poort, voor het geld.

Beide hebben wereldwijd de 1.000.000 grens bereikt dus het zijn gewoon million sellers.

Ze hebben dus wel degelijk goed verkocht, zeker voor een cubegame.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Als je capcom's melkgeschiedenis kent is het niet vreemd natuurlijk. 2 titels: megaman en Street fightter....

Level 17 96%

Nog 132 XP voor level 18

ik las een opmerking van iemand op gcadvanced: Waarom wordt er wel naar Ps2 gamers geluisterd en niet naar ons. :

Maar ja misschien is het een actie van Capcom om meer geld uit Nintendo's zak te halen, hadden ze trouwens niet een contract waar in stond dat resident evil 1 tm 4 exclusief zouden moeten uit komen op de cube? Maar ja ik vindt het ook stom dat ze het nu al aankondigen, hadden ze beter op de E32005 kunnen doen, want dan had je al heel wat cube versies verkocht, en voor nintendo ook fijn , hadden er ook heel wat RE fans een cube gekocht, en dan kan je er nog heel wat verkopen op de PS2

Level 12 89%

Nog 223 XP voor level 13

Ik las net nog een oud interview op Internet wel grappig dat ze er eerst 100% zeker van zijn dat het cube only is en nu is het opeens op de ps2 .

Shinji Mikami -Complete the direction of Resident Evil (biohazard) re-make and currently developing Resident Evil 4, and

Tatsuya Minami -Producer of Resident Evil 0

T = Tatsuya Minami

S = Shinji Mikami

-- RE-make is already released and Resident Evil 0 is coming soon, after that Resident Evil 4. Isn't it Mr. Mikami?

S: Yes.... but I don't think I can say something about Resident Evil 4 yet, young staffs struggling to make good one, so it is changing everyday. Of course I am checking what is going on, but we really don't know what is going to happen.

The only thing I can tell you now is Resident Evil 4 will definitely release only on GameCube, not on another console, if it happens, I will cut my head off.

T: Yeah, I want to say this point LOUD. Resident Evil series will only release on Nintendo, This is done deal.

-- The users are confused because Resident Evil-network is developing on PS2.

T: Yes, we are planning to release RE-network on PS2, but I'm talking about Resident Evil with number series, 1, 0 and 4 and another number Resident Evil series. This kind of orthodox Resident Evil is ONLY in Nintendo.

S: I have to apologies to the users who believed me to buy Dream Cast to play Resident Evil CV, I didn't know Capcom put out the "only on DC" thing. When I found out, that was too late.

T: This time, we really mean it.

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

Kom we sturen kapkom (ha ik schrijf hun naam fout omdat ik boos ben, ultime wraak actie (6) ) allemaal emails met fuck you erin...

Level 12 89%

Nog 223 XP voor level 13

Beetje kinderachtig is dat he ik denk dat ze nu al genoeg hatemail krijgen .

Level 35 98%

Nog 200 XP voor level 36

Je zou ze er eigenlijk eens mee moeten confronteren. Ik bedoel, hallo, als ik als developer zo genaaid werd door de directie, dan zou ik pissed of zijn. Je hele geloofwaardigheid gaat er gewoon aan......

Level 34 95%

Nog 772 XP voor level 35

Hmmm, ik heb sowieso al niet veel vertrouwen in third-party exclusives, en dit geval versterkt mijn mening verder. Niet dat het spel me boeit (is niet mijn ding), maar het is toch jammer.

Level 30 93%

Nog 903 XP voor level 31

Jammer voor Nintendo, maar het boeit eigenlijk niet zoveel. De game verschijnt toch als eerste nog altijd op de GameCube. Vind het wel allemaal maar een rare bedoeling. Eerst kondigen Capcom en Nintendo een aantal exclusieve GameCube games aan, alleen er blijft niets van over.

Laten we allemaal maar gewoon fijn lachen om deze plaatjes (want niet iedereen hier komt op GAF) :) :

ROFL! die laatste vind ik erg goed :D

Een petitie! ROFL: http://www.petitiononline.com/re4gcnex/petition.html

Level 12 89%

Nog 223 XP voor level 13

Shinji Mikami is waarschijnlijk nu behoorlijk pissed off hehe :)

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Jezus hoezo triest die petitie.

To: Capcom

Resident Evil 4 is a highly anticipated game in the Resident Evil series. RE4 will be different from the past Resident Evil titles because it will contain no zombies, a new camera perspective, a brand new storyline, and many more features. Resident Evil 4 has been on the wishlist of Gamecube owners for a very long time. Nintendo also has a pending contact with Capcom to keep the Resident Evil saga on the Nintendo Gamecube.

On Sunday, October 31st, 2004, Capcom shocked the gaming world by announcing that Resident Evil 4 will no longer be exclusive to the Nintendo Gamecube platform. This announcement comes after countless confirmations that RE4 will only appear on the Nintendo Gamecube. Not only does this announcement choke the heart of millions of Nintendo fans, it also destroys the trust gamers have in Capcom.

In Capcom’s official press statement, Capcom states:

“We have come to this conclusion after deliberating over…various opinions from stakeholders such as shareholders and investors. … At the same time, we also expect that this decision will bring additional revenue base.”

Capcom also mentioned how the decision was also deliberated over “customer needs and market conditions”. (You can find the whole press release here: http://www.capcom.co.jp/ir/english/news ... 41101.html )

Capcom has stated the most important reason to bring RE4 to the PS2 is because of the fans that want it; stockholders, and they want to generate more money. This decision is a decision of betrayal. Capcom (again) has promised the Nintendo community that RE4 will remain GCN exclusive. Then, Capcom broke its promise! This simply means Capcom believes in generating more money than staying true to their fanbase. After a few years of believing in hyping in this EXCULSIVE title, is it really fair to be betrayed like this? Is it really fair to be lied to for 2 years?

How would you feel if your friend suddenly broke a promise? Well, that is how millions of Nintendo fans feel right now.

We would like to ask Capcom: Is staying true to your loyal Nintendo fanbase, or generating more cash more important?

Please Sign This Petition and Help Our Cause!

Please visit us at http://vfusion.proboards29.com

Sincerely,

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.