Exclusief is over...

Level 35 98%

Nog 248 XP voor level 36

Ik ben benieuwd of er nog een staartje volgt... sowieso die uitspraak van Mikami en ik weet niet of er nog iets van een deal was tussen Capcom en Nintendo.

Level 10 92%

Nog 110 XP voor level 11

er zijn er geen 4 van de 5 gepoort.. Dead Phoenix werd al gecancelled nog vóór er bewegende beelden van waren...

Afijn, screw Capcom.. laat ze hun vieze praatjes maar bij zich houden en lekker voor PS2 ontwikkelen

http://www.petitiononline.com/RESI4/petition.html

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

Jezus hoezo triest die petitie.

alleen zijn er wel al 906 mensen die zich hebben ingeschreven :O

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Ik ben benieuwd of er nog een staartje volgt... sowieso die uitspraak van Mikami en ik weet niet of er nog iets van een deal was tussen Capcom en Nintendo.

Zelfde deal als met VJ toch? ;)

Er zouden 5 exclusieve games komen waar nu nog maar 2 van over zijn, heb het idee dat die ook nog wel gepoort worden. (ookal mogen ze PN 03 houden)

906 trieste mensen.

Wat een kleine meisjes zeg, wat maakt het uit of hij naar de PS2 gaat?

NGC gamers krijgen em toch als eerste.

Tegen de tijd dat ie op de PS2 komt zijn ze RE4 alweer vergeten en zijn ze met Zelda begonnen.

Zeer trieste kleinzerige mensen hoor.

Level 10 92%

Nog 110 XP voor level 11

wat is triest?

je koopt een GameCube voor Tales of Symphonia, Viewtiful Joe, Super Monkey Ball en Resident Evil 4, omdat dat goede 3th party exclusives zijn... worden ze vervolgens ook uitgebracht op PS2 en Xbox.. lijkt me toch erg lullig...

Is hetzelfde als dat ze Dead or Alive Ultimate en Halo 2 opeens gaan poorten naar PS2.. Moet je Notjeknor en andere Xbox fan(boy)s eens horen. Dat destijds GTA3 & Vice City naar Xbox kwamen viel ook niet in goede aarde bij de PS2-community...

Level 27 97%

Nog 225 XP voor level 28

spijtig, nu is het 3rd party support van de cube nog triester....

je mag er wel cker van zijn dat dit een lelijk spel wordt op PS2. Viewtiful was idd goed gepoort, maar was iedereen dan ook zo verbaasd over de graphics? RE4 is een grafisch wonder, zelfs voor de cube, VJ had gewoon goeie graphics.

Level 12 93%

Nog 139 XP voor level 13

je mag er wel cker van zijn dat dit een lelijk spel wordt op PS2. Viewtiful was idd goed gepoort, maar was iedereen dan ook zo verbaasd over de graphics? RE4 is een grafisch wonder, zelfs voor de cube, VJ had gewoon goeie graphics.

Hoezo is de 3rd party support nu triester? De game komt nog steeds uit, dus er veranderd niks aan de 3rd party support. Bovendien is Capcom een van de beter 3rd party developers voor de Cube.

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

Hoezo is de 3rd party support nu triester? De game komt nog steeds uit, dus er veranderd niks aan de 3rd party support. Bovendien is Capcom een van de beter 3rd party developers voor de Cube.

hij zal wel xclusiv 3th party support bedoelen

Level 43 99%

Nog 72 XP voor level 44

906 trieste mensen.

Wat een kleine meisjes zeg, wat maakt het uit of hij naar de PS2 gaat?

NGC gamers krijgen em toch als eerste.

Tegen de tijd dat ie op de PS2 komt zijn ze RE4 alweer vergeten en zijn ze met Zelda begonnen.

Zeer trieste kleinzerige mensen hoor.

Hier ben ik het compleet mee eens, geloof me het zal niets uitmaken voor de GC verkopen. Mensen die RE4 perse willen hebben en daarvoor zelfs een GC willen kopen gaan heus geen jaar wachten op een ps2 versie.

Verder denk ik ook niet dat RE4 veel meer kopers aan zal trekken. Dit had dan al moeten gebeuren bij de REmakes of op z'n minst bij Zero.

Gun de ps2 users nou ook gewoon zo'n fantastische game (want dat gaat het worden) en wees niet zo egocentrisch. de GC zal er niet veel schade van lijden. Er is al genoeg schade geleden.

Ik wil ook wel eens zien hoeveel "zogenaamd grote" RE fan's een jaar gaan wachtten en de ps2 versie kopen als GC versie al een jaar in de winkels ligt en de volgende generatie consoles aan de deur begint te kloppen.

Wat ik ook wil ik nog wel eens wil zien is of dit allemaal wel gaat gebeuren, Capcom zal er nog wel achter komen dat het porten niet eenvoudig wordt en het misschien helemaal niet meer gunstig is om de ps2 versie nog zo laat uit te brengen.

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

T'is nu al 927 gaat snel o_0

Level 43 99%

Nog 72 XP voor level 44

Alsof zo'n domme petitie gaat werken, get al life :O Hoeveel petities over dit soort onderwerpen heeft uiteindelijk z'n vruchten afgeworpen, juist de nada :)

Lees m'n vorige post en je weet hoe ik erover denk...wat een gezeik om niets.

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

Alsof zo'n domme petitie gaat werken, get al life :O Hoeveel petities over dit soort onderwerpen heeft uiteindelijk z'n vruchten afgeworpen, juist de nada :)

waar schrijf ik dat die petitie gaat werken o_0 bron please

Level 30 93%

Nog 903 XP voor level 31

Hehehe, ik weet niet of jij de namen gelezen hebt van de mensen die zich ingeschreven hebben, maar dat zijn juist mensen die de Nintendo fans uitlachen. Enkele namen:

885. Kano on the Phone. Betrayel. Life is pain. I am teh sads.

882. CUBE STINKS NBOTS, CAPCOM WINS AND IS THE BEST BY GIVING RE4 TO PS2! HAHAHAHA BAIL OUT!

879. GCVERSIONWONTSELL

848. Nintendo AM DOOMEEDD

810. Reggie

809. Reality

789. Let me explain to you the kind of man Shinji Mikami is. He's a man who knows that when you put another man's cock in your mouth you make a pact. A bond that cannot be broken. He's a man will get down on his knees and put that cock right in his mouth.

778. Handsome Peenus * pic of Reagan*

773. A Homeless: Won't someone please think of the children (Nfags). lol. Nfags owned. rofl

772. reimaricon - I profet this!! gaffers cryies

768. stop whining because Capcom broke a promise, why should they miss a chance to produce more money to help fund their company, while at the same time letting other fans play RE4? Just to let your greedy hands have the new toy that your neighbor can't? Wah!

730. rooter likes to have sex with Delta and Manzanas

728. I'm the real bigtrollhentai I'm not a hick but I have a small penis

704. oronll the graphic artist loves the cock

700. send the latinos back to guatemala!

695. send the negros back to africa!

686. Bring it to XBOX too!

644. Shinji Mikami - I sign here to tell all Nintendo fans to cut you heads off and pee you pants.

637. HAHAHAHA Pathetic little Sheep

607. HEY SOMETIMES I ALSO DO THAT, STICKING A PS2 CONTROLLER IN MY MAN BUTTHOLE. AND YES IT'S FANTASTIC I RECOMEND EVERYONE TRY IT!!11

595. PLAYING MY GAMECUBE IS LIEK MAKING SWEET LOVE TO A FEMALE, IN THE POOPER.

593. Nintendo is dead

582. OMG, CRAPCOM IS TEH GAY! WHY DO YOU WANT TO MAKE MONEY CAPCOM? ISN'T THE SWEET, MOIST, LOVIN' OF GC GEEKS ENOUGH? (deze 100x)

512. President Yamauchi - Please keep this game exclusive for the big N. I cannot afford this, not after the PSP pricing anouncement!! cut me some slack Capcom.

392. Ken Kutaragi -- Sorry for all Nintendo-fans. But you know, WE ARE IMORTAL!! In the last 2 console-generations! I HAVE REBUILD OUR GAMING-NATION! I HAVE REBUILD OUR STRENGHT!!! AND I HAVE REBUILD OUR PRIDE!!! Nintendo is dead. SONY is PRESENT AND FUTURE

HOW CAN U DO THIS C(R)APCOM!!! I HAT3 U AND I HOPE U DIEEEE!!!!! STUPID FROG HOPPING ASSMONKEYS FU!!!! CRAPCRAP CRAP AS A NINTENDO DRONE MY LIFE IS NOW MEANINGLESS. NO MORE GAMES FOR GC!!!! (keer 50)

207. Capcom, do you care more for money or GameCube nerds that like to whine?

206. Batman in the kitchen, Robin in the hall. Joker's in the bathroom peein' on a wall.

184. right, i'm overdosing on a bottle of seconal i found in my mother's medicine cabinet. down go the pills. i should be dead within the hour. why capcom why. i'll keep you updated on my progress.

183. Deez Nuts

182. Good thing nintendo fans have tons of money saved up from not having many games to buy. Money for terrorist activites!

177. REIROM AM THE PROPHETS OF THE INTERNET, TSC TSC CUBERS AM CRY

166. MASTER CHIEF DIES HAHA SPOILERS OH NOES

165. GC Owned! GC's next console = RevOwned. Downhill from here

140. Capcom killed me with a knife and I'm gone. Can you please send the Army men or the ambulance?

139. RE4 ONLINE o n PS2 - COUNT ON IT

138. having a seizure = stupidity?

137. Yes, obviously you must work for Sony to like them. At least they are old enough to have jobs.

Kortom, 75% lacht de Nintendo fans uit

Level 43 99%

Nog 72 XP voor level 44

Alsof zo'n domme petitie gaat werken, get a life :O Hoeveel petities over dit soort onderwerpen heeft uiteindelijk z'n vruchten afgeworpen, juist de nada :)

waar schrijf ik dat die petitie gaat werken o_0 bron please

wie zegt dat dat get a life voor jou bedoelt is :S Ik heb het over die 927 mensen die gestemd hebben...anders voel je je ff aangevallen o_0

en owja: i'm on your side :P

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

wat is triest?

je koopt een GameCube voor Tales of Symphonia, Viewtiful Joe, Super Monkey Ball en Resident Evil 4, omdat dat goede 3th party exclusives zijn... worden ze vervolgens ook uitgebracht op PS2 en Xbox.. lijkt me toch erg lullig...

Is hetzelfde als dat ze Dead or Alive Ultimate en Halo 2 opeens gaan poorten naar PS2.. Moet je Notjeknor en andere Xbox fan(boy)s eens horen. Dat destijds GTA3 & Vice City naar Xbox kwamen viel ook niet in goede aarde bij de PS2-community...

Dan zijn ze even triest.

Level 35 98%

Nog 200 XP voor level 36

wat is triest?

Voor de laatste keer: Tales of Symphonia is alleen in Japan op de PlayStation 2 uitgekomen. Daar hebben we hier geen ruk aan. :P

Maare, ik meende dat Nintendo veel geld had neergeteld voor een deal met Capcom omtrend de Resident Evil serie. Dus buiten de Capcom 5 om (die nooit exclusief zijn geweest: was een foutje). De serie zou exclusief op de GameCube blijven. Dan is Nintendo nu dus mooi genaaid.

Toegeven, dit zag niemand aankomen, zo na al die interviews. Als de game op de PlayStation 3 of Xbox 2 was gepoort, dat had ik neit vreemd gevonden (zie alle RE ports op de cube), maar om nu meteen naar een rechtstreekse concurent te porten?? Ik denk dat Nintendo dit als een messteek in de rug ziet...

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Tja money talks mensen.

Als je er maar genoeg geld tegen aan gooit of Capcom ziet meer verdiensten door dit te doen dan is het niet meer als normaal dacht ik.

maar als Nintendo echt wil/wilde dat het exclusief bleef dan hadden ze er wel wat meer geld tegen aangesmeten.

Ninty weet ook wel dat mensen met een cube echt niet een jaar gaan wachten op de PS2 versie, ga ik ook niet doen.

Dus weten zij dat ze geen of nauwelijks verlies zullen lijden.

Level 35 98%

Nog 200 XP voor level 36

Lol, check de GameFaqs boards van deze game :P

Resident Evil 4 is binnen gekomen in de top 10 bij GameCube en er staan ruim 7 pagina's vol met alleen maar topics over dat de game naar de PS2 komt :P

Level 25 96%

Nog 357 XP voor level 26

laten we nu is eerlijk zijn, zou het niet kunnen zijn dat sony ,capcom heeft overgekocht?

Het zou niet de eerste keer zijn, het zijn smeerlappen...

Level 20 90%

Nog 564 XP voor level 21

Ik heb laast op ign een interessante article gelezen over nintendo en innovatie. Het ging voornamelijk over dat nintendo te veel gebruikt maakt van haar franschische en al die sequels als mario sunshine (sequel van mario 64). Nintendo voegt net genoeg nieuwe dingen toe aan de sequels dat het voor de gamers interessant houdt (nintendo fans). Volgens de schrijver van die article moet nintendo meer risico nemen als nieuwe franschische ontwikkelen en niet alleen maar sequels uitbrengen. En gelijk hebben ze kijk maar naar mario kart double dash, mario party games, mario tennis, mario golf, fzero, metroid prime en noem maar op. Nintendo heeft al generatie lang geen nieuwe franschische ontwikkeld (behalve pikmin). Volgens de schrijver moet nintendo nieuwe franschische ontwikkelen die ook andere doelgroepen aantrekken. Natuurlijk probeert nintendo wat aan de 3dr party relatie te doen (voor andere soorten games) maar dit helpt op een gegeven moment niet meer (zie nu), nintendo moet er zelf aan werken en meer risico durven te nemen (als voorbeeld hebben zij donkey kong jungle beat genoemen wat echt innovatief is). verder vindt de schrijver dat nintendo een beetje achter de feiten aan loopt op de concurrenten (de concurrenten nemen meer risico dan nintendo op het gebied van innovatie en franschisce) en natuurlijk op die ingebouwde dvd en internet gebeuren.

Toen ik die article uit had gelezen moet ik zeggen dat de schrijver gelijk heeft. Ik bedoel ik heb van nintendo alleen maar sequels gezien of een spin off van bepaalde games. Nintendo maakt gewoon te vaak gebruik van haar franschische. Dit is waarschijnlijk de reden waarom de verkopen van de huidige tames niet veel beter is dan zijn voorgangers. Ik hoop niet dat nintendo so verder gaat bij haar next gen console en next gen handheld. Want als dat gebeurt dan zal het voor nintendo nog moeilijker zijn om de huidge nintendo fans (als) ik nog vast te kunnen houden.

En betreft resident evil 4: wij krijgen hem ergens in maart. de ps2 bezitters kunnen hem spelen ergens eind volgend jaar. zo zie je maar weer, nintendo is nu gewoon te afhankelijk van 3dr partys. ze moeten gewoon met iets nieuws komen en geen sequel van bijvoorbeeld mario sunshine (dus bijvoorbeeld de water pistol vervangen met een bazooka of zo maar echt met iets nieuws).

Level 60 99%

Nog 373 XP voor level 61

GTA3 zou allang naar de XBOX komen, er was allang sprake van een XBOX versie maar toen werd het opeens PS2 exclusive. Dus dat is helemaal niet te vergelijken.

Oja en Halo 2 is first party dus dat is net zo logisch als dat Zelda naar de XBOX komt. DOA: U op de PS2, dat is niet eens grafisch mogelijk. :lol:

Verder moeten de N-fan niet janken, want jullie hebben ook een Final Fantasy game gekregen. :)

De hel is trouwens los gebroken op CubeZone.

Trouwens nog wat interessants... :D

October 31, 2004 - It looks like the folks at Capcom Entertainment were only kidding when they sternly insisted over and over again that the GameCube action-thriller Resident Evil 4 would forever remain exclusive to Nintendo's console. The company on Sunday announced that, due to demand from users and shareholder influences, a PlayStation 2 build of Resident Evil 4 is now also in development.

The GameCube version will release on January 11 of next year in the US and just two weeks later in Japan. Meanwhile, the PlayStation 2 build is set to debut at the "end of 2005," according to the publisher.

The surprise announcement was posted to Capcom's official Japanese website over the weekend. Readers can check out the official release right here.

IGN on Monday morning contacted Capcom USA for further comments and clarification.

"When statements were made regarding GCN exclusivity, they were true at the time they were said. However, it was a recent executive decision from Capcom Japan to begin development of the game for the PS2," a spokesperson for the company maintained.

"In order to satisfy the demands from Resident Evil fans and Capcom's desire to introduce the series to new gamers worldwide, the decision was made to bring the title to PS2."

"The GameCube version will release on January 11th for the US. All efforts are focused on making the GCN game as big a success as possible. Also, gamers will only be able to play RE4 on the GCN for quite a while, so we encourage people to enjoy the exclusivity period."

Asked if the under-development PS2 version of RE4 would be dramatically different from the GCN one, Capcom said: "The PS2 version is currently in development so we can not comment on specifics at this time. However, Capcom's development team will certainly strive to maximize the special characteristics of the PS2 hardware as they develop the game for that system."

Capcom is not slamming the door on other, future ports, either. "The possibility of Resident Evil 4 coming to the Xbox has yet to be determined," a company rep replied when quizzed on the subject.

Resident Evil 4 stars franchise hero Leon S. Kennedy on an all-new quest to save the President's kidnapped daughter from a European threat. When Kennedy travels to an isolated village, he finds himself attacked by hordes of zombie-like villagers and smack-dab in the middle of an evil plot involving ungodly creatures, dark monks and a dangerous virus. The game's cutting-edge graphics and ambient atmosphere have won it acclaim from critics ever since it was unveiled more than a year ago.

We'll have more on all versions of the game when the information becomes available. Stay tuned.

Bron: IGN

RE4 met extra's en betere graphics, ik zie het al helemaal voor me. ^^D

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Capcom ziet geen brood in de Xbox. Dat hebben ze 2 maanden terug nog verkondigd. Al zegt dat blijkbaar weinig tegenwoordig :)

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Capcom ziet geen brood in de Xbox. Dat hebben ze 2 maanden terug nog verkondigd. Al zegt dat blijkbaar weinig tegenwoordig :)

Net als ze twee maanden geleden bleven volhouden dar RE4 alleen voor de NGC zou zijn zeker.

Capcom is niet achterlijk, ze zien dat de Xbox userbase groeit dus zullen zij binnenkort wel een deal sluiten met Billy boy.

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

RE4 met extra's en betere graphics, ik zie het al helemaal voor me. ^^D

Ik vraag me af waarom jij nu lacht? Je houdt niet eens van Resident Evil.

En wat betreft die extra's, kan iemand mij vertellen wat the fuck voor extra's je in een RE game kan stoppen dat een gamer echt enorm kan boeien? Als ze Dante bijvoorbeeld als speelbare character in de PS 2 versie stoppen dan zou ik toch niet echt heel erg blij zijn met de extra (Teleurgesteld ook niet, want extra blijft extra natuurlijk)

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

Hehehe, ik weet niet of jij de namen gelezen hebt van de mensen die zich ingeschreven hebben, maar dat zijn juist mensen die de Nintendo fans uitlachen. Enkele namen:

885. Kano on the Phone. Betrayel. Life is pain. I am teh sads.

882. CUBE STINKS NBOTS, CAPCOM WINS AND IS THE BEST BY GIVING RE4 TO PS2! HAHAHAHA BAIL OUT!

879. GCVERSIONWONTSELL

848. Nintendo AM DOOMEEDD

810. Reggie

809. Reality

789. Let me explain to you the kind of man Shinji Mikami is. He's a man who knows that when you put another man's cock in your mouth you make a pact. A bond that cannot be broken. He's a man will get down on his knees and put that cock right in his mouth.

778. Handsome Peenus * pic of Reagan*

773. A Homeless: Won't someone please think of the children (Nfags). lol. Nfags owned. rofl

772. reimaricon - I profet this!! gaffers cryies

768. stop whining because Capcom broke a promise, why should they miss a chance to produce more money to help fund their company, while at the same time letting other fans play RE4? Just to let your greedy hands have the new toy that your neighbor can't? Wah!

730. rooter likes to have sex with Delta and Manzanas

728. I'm the real bigtrollhentai I'm not a hick but I have a small penis

704. oronll the graphic artist loves the cock

700. send the latinos back to guatemala!

695. send the negros back to africa!

686. Bring it to XBOX too!

644. Shinji Mikami - I sign here to tell all Nintendo fans to cut you heads off and pee you pants.

637. HAHAHAHA Pathetic little Sheep

607. HEY SOMETIMES I ALSO DO THAT, STICKING A PS2 CONTROLLER IN MY MAN BUTTHOLE. AND YES IT'S FANTASTIC I RECOMEND EVERYONE TRY IT!!11

595. PLAYING MY GAMECUBE IS LIEK MAKING SWEET LOVE TO A FEMALE, IN THE POOPER.

593. Nintendo is dead

582. OMG, CRAPCOM IS TEH GAY! WHY DO YOU WANT TO MAKE MONEY CAPCOM? ISN'T THE SWEET, MOIST, LOVIN' OF GC GEEKS ENOUGH? (deze 100x)

512. President Yamauchi - Please keep this game exclusive for the big N. I cannot afford this, not after the PSP pricing anouncement!! cut me some slack Capcom.

392. Ken Kutaragi -- Sorry for all Nintendo-fans. But you know, WE ARE IMORTAL!! In the last 2 console-generations! I HAVE REBUILD OUR GAMING-NATION! I HAVE REBUILD OUR STRENGHT!!! AND I HAVE REBUILD OUR PRIDE!!! Nintendo is dead. SONY is PRESENT AND FUTURE

HOW CAN U DO THIS C(R)APCOM!!! I HAT3 U AND I HOPE U DIEEEE!!!!! STUPID FROG HOPPING ASSMONKEYS FU!!!! CRAPCRAP CRAP AS A NINTENDO DRONE MY LIFE IS NOW MEANINGLESS. NO MORE GAMES FOR GC!!!! (keer 50)

207. Capcom, do you care more for money or GameCube nerds that like to whine?

206. Batman in the kitchen, Robin in the hall. Joker's in the bathroom peein' on a wall.

184. right, i'm overdosing on a bottle of seconal i found in my mother's medicine cabinet. down go the pills. i should be dead within the hour. why capcom why. i'll keep you updated on my progress.

183. Deez Nuts

182. Good thing nintendo fans have tons of money saved up from not having many games to buy. Money for terrorist activites!

177. REIROM AM THE PROPHETS OF THE INTERNET, TSC TSC CUBERS AM CRY

166. MASTER CHIEF DIES HAHA SPOILERS OH NOES

165. GC Owned! GC's next console = RevOwned. Downhill from here

140. Capcom killed me with a knife and I'm gone. Can you please send the Army men or the ambulance?

139. RE4 ONLINE o n PS2 - COUNT ON IT

138. having a seizure = stupidity?

137. Yes, obviously you must work for Sony to like them. At least they are old enough to have jobs.

Kortom, 75% lacht de Nintendo fans uit

hahaha, dat had ik niet gezien :lol: , maar dat daar boven zei ik niet dat het gaat werken, ik zei allen dat al 906 mensen zich ingeschreven hadden, zeg ik dan meteen dat het gaat werken??

1267 Total Signatures

gaat wel snel :P

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.