Video Convertatie Guide

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

je zet het in de map MP_ROOT met de juiste naam.

Level 31 93%

Nog 979 XP voor level 32

Maak een map MP_ROOT. Maak in MP_ROOT de map 100MNV01 aan. Je moet je videofiles in deze map plaatsen. De filenames moeten M4V10001.MP4 heten. Je mag de 0001 veranderen in wat je wilt (geloof ik). Als ik meerdere videofiles op mijn memorystick zet noem ik ze gewoon M4V10002, M4V10003, etc.

Zo heb ik het gedaan, maar hij zegt dat er geen films staan op de psp.

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

je moet eerst je mem stick formatteren, je hebt mazzel dat je er nog geen saves op hebt staan want dan gaat alles er vanaf en maakt hij zelf al die mappen aan.

Level 31 93%

Nog 979 XP voor level 32

Sorted it, lol.... i was typing in the whole 'M4V10001.MP4' when i had finished typing the computer automatically added the '.MP4' again so i had a file that when viewed in properties looked like 'M4V10001.MP4.MP4'

Moral of the story is only enter the file name 'M4V10001' and the .mp4 bit is done after......

Great quality picture on the vids

Yeeee haaaaaa :D :D :D

Ik had hetzelfde probleem.

Waarom zitten er zwarte balken naast?

Level 24 96%

Nog 311 XP voor level 25

Sorted it, lol.... i was typing in the whole 'M4V10001.MP4' when i had finished typing the computer automatically added the '.MP4' again so i had a file that when viewed in properties looked like 'M4V10001.MP4.MP4'

Moral of the story is only enter the file name 'M4V10001' and the .mp4 bit is done after......

Great quality picture on the vids

Yeeee haaaaaa :D :D :D

Ik had hetzelfde probleem.

Waarom zitten er zwarte balken naast?

Bedoel je 2 zwarte balken links en rechts als je de film bekijkt?

Dat zou kunnen komen dat het op een 4:3 formaat is en breedbeeld een ander formaat heeft. Net als breedbeeld op een 4:3 televisie, dan zie je onder en boven 2 zwarte balken af en toe...

Level 31 93%

Nog 979 XP voor level 32

Ja, het wordt automatisch geconverteerd naar 320 x 180 oid. Dus ga het even aanpassen met programma. Je kan ook zoomen op je psp, maar das niet zo mooi.

Level 30 93%

Nog 903 XP voor level 31

Gebruik allen 3GP als conversie programma.

Werkt heel goed, en snel!

Level 20 96%

Nog 227 XP voor level 21

je moet eerst je mem stick formatteren, je hebt mazzel dat je er nog geen saves op hebt staan want dan gaat alles er vanaf en maakt hij zelf al die mappen aan.

Zet die savegames op je pc of maak zelf even mappen aan -_-'

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

je kan beter formatteren. dat moet sowieso

Heb je een site. Het programma dat ik bekeek zette bestanden om naar 3GP formaat. Het moet toch juist naar MP4?

EDIT: Ik heb hem al gedownload. Een .avi geconverteerd en op mn PSP gezet. Hij liep wéér vast. Ik deed bij het programma Add, en dan Encode toen zette ik het op mn PSP met de juiste naam. Wat doe ik fout?

Level 19 97%

Nog 162 XP voor level 20

Mensen ik wordt gek hier zo..

Foto's krijg ik prima op mijn psp maar filmpjes dus niet.

Ze zijn al in het juiste formaat, thm file en mp4 file..

Ik heb mijn memory stick geformateerd, en een map MP_ROOT gemaakt.

Die map heb ik wel in de psp map staan.

Vervolgens de files erin gedropt, maar hij zegt dat er geen files staan.

Ligt dit aan het feit dat ik gewoon 1.52 draai?

Of zie ik wat anders over het hoofd?

Level 24 96%

Nog 311 XP voor level 25

Mensen ik wordt gek hier zo..

Foto's krijg ik prima op mijn psp maar filmpjes dus niet.

Ze zijn al in het juiste formaat, thm file en mp4 file..

Ik heb mijn memory stick geformateerd, en een map MP_ROOT gemaakt.

Die map heb ik wel in de psp map staan.

Vervolgens de files erin gedropt, maar hij zegt dat er geen files staan.

Ligt dit aan het feit dat ik gewoon 1.52 draai?

Of zie ik wat anders over het hoofd?

Volgens mij had je hem niet moeten formatteren, dan herkent de PSP de Memory Stick niet meer. Tenminste, dat heb ik gelezen.

Ik heb voor foto's de map Photo moeten aanmaken, die was er bij mij niet. En toen pas zag mn PSP de foto's.

Misschien een map Movies aanmaken?

Level 19 97%

Nog 162 XP voor level 20

Jawel want als je formateerd dan is de map photo er automatisch.

Maar ik vind dit verdomde ingewikkeld allemaal..

Level 20 96%

Nog 227 XP voor level 21

In MP_ROOT moet nog een nieuwe map (bij mijn jap psp) of dat is alleen bij 1.5 ik weet t niet maar die heet iig: 100MNV01

Daar stop je je mpeg4 filmpjes in en voilla

Volgens mij is het namelijk zo dat je in 2.0 de filmpjes direct in 2.0 kan flikkeren maar bij 1.5 en volgens mij 1.52 is dat niet het geval en moet er dus nog zon mapje bij.. En zon mapje met movies zou wel makkelijk zijn maar dat kan dus NIET. (later mischien)

Level 19 97%

Nog 162 XP voor level 20

Thx man, maar ook dat heb ik gedaan..

Mijn MP_ROOT map staat wel in de psp folder, dat is toch goed?

Level 20 96%

Nog 227 XP voor level 21

jah dat wel.. maar doet hij het nog niet/?

of wacht.. hij moet NIET in de folder PSP staan maar in de Root van de psp.. dus het eerste scherm wat je ziet waar je de map PSP ziet staan.. daar moet MP_ROOT in en daar die andere map en daar in je filmpies

Level 19 97%

Nog 162 XP voor level 20

Echt waar, hmm dat maar eens proberen dan..

Want met mp3 en foto's heb ik geen enkel probleem..

Level 19 97%

Nog 162 XP voor level 20

jah dat wel.. maar doet hij het nog niet/?

of wacht.. hij moet NIET in de folder PSP staan maar in de Root van de psp.. dus het eerste scherm wat je ziet waar je de map PSP ziet staan.. daar moet MP_ROOT in en daar die andere map en daar in je filmpies

Oke het is gelukt zoals jij het vertelde..mijn dank.

Maar met versie 2.0 is de extra map in de MP_ROOT dus niet meer nodig?

Level 20 96%

Nog 227 XP voor level 21

Dat weet ik niet maar die indruk kreeg ik een beetje van hoe hier gepraat werd.. maar waarschijnlijk is het dus nog wel nodig.. NP btw

Level 19 97%

Nog 162 XP voor level 20

ImToo PSP Video Converter!

Damn werkt lekker, gewoon lekker gelijk selecteren en converteren. Niet eerst kloten met instellingen. Als je het daarna nog aan wilt passen, kun je altijd nog aanpassen met een video editing tool.

PSP Video 9 doet het bij mij niet, hij zegt tijdens de installatie dat ik geen verbinding heb met internet. Kutprogramma.

Moet jij ook een wachtwoord invullen als je langere clips dan 5 minuten inlaad?

Hoe heb je dit opgelost?

Level 19 97%

Nog 162 XP voor level 20

Imto psp werkt niet bij mij, hij maakt keurig een bestand..vervolgens kan mijn psp het niet lezen..vreemd.

Level 19 97%

Nog 162 XP voor level 20

Link?

Level 52 96%

Nog 1412 XP voor level 53

Link?

Lekker lui, probeer zelf eens wat, http://www.3gp.com bijvoorbeeld

Level 19 97%

Nog 162 XP voor level 20

Link?

Lekker lui, probeer zelf eens wat, http://www.3gp.com bijvoorbeeld

Tuurlijk is het een minne moeite om de link zelf te zoeken, maar waarom een ander niet helpen..ja toch?

Bedankt..

Level 17 96%

Nog 132 XP voor level 18

En zijn er nog converters waarmee je DVD,s om kan zetten waar voor je niet hoefd te betalen?

En is iemand er al achter hoe je nou die filmpjes werkend krijgt in 2.0?

Level 8 94%

Nog 49 XP voor level 9

Ik heb een film omgezet met pspvideo9. Maar het geluid loopt niet synchroon :( Weet iemand hoe je dit op kan lossen? Met andere .avi bestanden heb ik hier geen problemen mee.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.