Video Convertatie Guide

Level 3 64%

Nog 56 XP voor level 4

Deze kan .wmv. Ik heb een stuk of zes .wmv filmpjes geconverteerd met dat programma.

heb je voor mij een link naar de site waar je dit kan downloaden!

:)

Level 29 94%

Nog 692 XP voor level 30

Weet iemand hoe je het geluid van een divx (avi) of anders mpeg4 bestand harder kan zetten? Moet gewoon ff een programmaatje hebben waarbij je de film kan importeren, het geluid harder kan zetten, en vervolgens weer kan exporteren. Ik vind het geluid tijdens films op m'n PSP altijd zo zacht......

Level 31 93%

Nog 979 XP voor level 32

Weet iemand hoe je het geluid van een divx (avi) of anders mpeg4 bestand harder kan zetten? Moet gewoon ff een programmaatje hebben waarbij je de film kan importeren, het geluid harder kan zetten, en vervolgens weer kan exporteren. Ik vind het geluid tijdens films op m'n PSP altijd zo zacht......

Cool Edit/Audacity.

Level 29 94%

Nog 692 XP voor level 30

Cool Edit/Audacity.

Ik heb Cool Edit pro, maar krijg er geen filmpje in geladen hoor... Ik heb ook geen zin om te converteren. Gewoon filmpje openen, volume omhoog en opslaan. Binnen 10 seconden bij wijze van spreken.

Level 31 93%

Nog 979 XP voor level 32

Vaag, mij lukt dat wel door rechtermuisknop te klikken op een spoor en dan Import Video File o.i.d.

Level 24 94%

Nog 499 XP voor level 25

Ik heb een film omgezet met pspvideo9. Maar het geluid loopt niet synchroon :( Weet iemand hoe je dit op kan lossen? Met andere .avi bestanden heb ik hier geen problemen mee.

Je moet goed kijken naar het aantal beelden per seconde dat het originele (niet geconverteerde) filmpje loopt. Dus fps (ik zie dat automatisch met bsplayer dat is een all round video speler voor pc)

Dus stel je hebt een filmpje dat loopt aan 15 fps, dan moet je het filmpje ook converteren naar 15 fps. Dus niet van 15 fps naar 29 fps ofzo want dan gaat het beeld trager ( er zijn niet genoeg beeldjes) en loopt het niet synchroon met geluid.

Level 31 93%

Nog 979 XP voor level 32

Wat is eigenlijk het verschil tussen 15 fps en 30 fps, is niet zo erg toch?

Level 8 94%

Nog 49 XP voor level 9

Je moet goed kijken naar het aantal beelden per seconde dat het originele (niet geconverteerde) filmpje loopt. Dus fps (ik zie dat automatisch met bsplayer dat is een all round video speler voor pc)

Dus stel je hebt een filmpje dat loopt aan 15 fps, dan moet je het filmpje ook converteren naar 15 fps. Dus niet van 15 fps naar 29 fps ofzo want dan gaat het beeld trager ( er zijn niet genoeg beeldjes) en loopt het niet synchroon met geluid.

Ik heb de film 2 keer geconverteerd (15 fps en 29 fps) en er is geen verschil.

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

Echt heel vreemd. Met PSP Video 9 mislukt echt het converteren van élk filmpje :S.

Level 31 93%

Nog 979 XP voor level 32

Fuck al die PSP convert programma's. Download gewoon een goed videobewerkingsprogramma waarmee je ook kan converteren.

Level 20 96%

Nog 227 XP voor level 21

Fuck al die PSP convert programma's. Download gewoon een goed videobewerkingsprogramma waarmee je ook kan converteren.

aanraders???

Level 31 93%

Nog 979 XP voor level 32

River Past Video Cleaner. Alle opties die je nog hebt, veel plugins. Meer info staat in het X-OOM topic. Helaas werkt het net niet goed bij mij met converteren hou ik bestanden van 25 kb over ipv 30 MB. Maar ja, er zijn zoveel anderen dus ik ga opzoek naar een nieuwe.

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

Die wil bij mij alleen naar .avi converteren of heb ik de verkeerde?

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

Nu kan ik zelfs met het programma iPSP, wat goed hoort te zijn, je betaalt er zelfs voor, niet filmpjes goed op mn PSP krijgen :@.

Level 9 88%

Nog 136 XP voor level 10

Kan ik ook mijn DVD's op een memory stick gooien? zoja hoe?????

Level 52 96%

Nog 1412 XP voor level 53

Weet iemand hier veel van PSP Video 9? Bij sommige filmpjes zegt die: Eerst pictogrammen regeneren, dan zegt die 2e bewerking, oid, en daar blijft die dan hangen

Level 31 93%

Nog 979 XP voor level 32

PSP Video 9 is klote. Vraag maar aan Jestix e.d.

Probeer ImToo PSP Video Converter.

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

ImToo werkt ook niet :O

Level 31 93%

Nog 979 XP voor level 32

Jij kan er gewoon geen moer van :P

Level 5 82%

Nog 69 XP voor level 6

Echt heel vreemd. Met PSP Video 9 mislukt echt het converteren van élk filmpje :S.

stel je taal in het engels in

welk programma is nu het allerbeste?

ik heb bv. een dvd van rush hour 2, maar die is verdeeld in 5 keer 1GB van telkens 21minuten

dat is bij elke dvd zo trouwens

heb dus een programma nodig dat die 5 stukken in één kan zetten en ook nog eens vééééél kleiner maakt

5giga zou minder dan 1GB moeten zijn?!

iemand?

pspvideo9 gaat nog hoor

je moet gewoon het goede formaat enzo kiezen

een filmpje van 50mb krijg ik tot 19mb met goede kwaliteit en zonder dat het geluid achter blijft

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

wat maakt de taal uit dan?

Level 5 82%

Nog 69 XP voor level 6

ik had ergens gelezen dat er een bug zat als je nederlands gebruikt

ik had dat ook altijd juist op het einde vd convertie kreeg ik foutmeldingen

heb taal in het engels gezet en probleem was opgelost

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

er is nu idd 1tje gelukt, als het goed is. Waarmee kon je ook al weer MP4's afspelen (op je computer)??

Level 31 93%

Nog 979 XP voor level 32

Quicktime.

Level 2 43%

Nog 44 XP voor level 3

hey ik weet wel .. waar vette films zijn.. :D

heb heel veel.. en niet een beetje maar echt veel veel.

hey kleineman.. long time no speek.. haha.. jij em ook al naar 1.5 gezet ?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.