Video Convertatie Guide

Level 1 53%

Nog 12 XP voor level 2

het zij allemaaal rm bestand ik download ze allemaal van een site

Level 30 96%

Nog 527 XP voor level 31

PSP Video 9 Werkt snel en handig. Moet je de site op google even opzoeken.

Level 24 95%

Nog 374 XP voor level 25

PSP Video 9 Werkt snel en handig. Moet je de site op google even opzoeken.

PSP Video 9

^^D

Level 29 97%

Nog 295 XP voor level 30

Ik rip mijn dvd voor PSP met Instant Handbrake *mac*.. Maar ik heb het gevoel dat het beter kan. Ik kan verders niets instellen met Instant Handbrake. Weet iemand een beter programma voor de Mac?

Level 6 85%

Nog 79 XP voor level 7

De nieuwste Nero, weet effe niet precies welke versie ondersteund dit ook, DVD met subs of gewone AVi's worden dan gewoon geconverteerd naar je PSP, werkt bij mij perfect alleen gebruikt ie bij sommige films een codec die mn PSP niet kent, heel raar. Hij convert btw ook alles naar iPod ;)

Level 29 97%

Nog 295 XP voor level 30

De nieuwste Nero, weet effe niet precies welke versie ondersteund dit ook, DVD met subs of gewone AVi's worden dan gewoon geconverteerd naar je PSP, werkt bij mij perfect alleen gebruikt ie bij sommige films een codec die mn PSP niet kent, heel raar. Hij convert btw ook alles naar iPod ;)

En die converteerd beter dan Instant Handbrake?

Level 6 85%

Nog 79 XP voor level 7

Hij converteerd heel goed, heb Instant Handbrake nog nooit geprobeerd ;)

Level 28 92%

Nog 863 XP voor level 29

kan de PSP gewoon .avi filmpjes afspelen? Ik heb hier nog een seizoen van de simpsons die klaar is om te downloaden...

Level 14 97%

Nog 60 XP voor level 15

kan de PSP gewoon .avi filmpjes afspelen? Ik heb hier nog een seizoen van de simpsons die klaar is om te downloaden...

Op een gedowngrade PSP wel jah. Ander moet je eerst alles converteren. Dat kan je doen met PSP Video 9, kijk wel uit voor de reclames anders krijg je doodleuk een trojan :lol:

Level 54 96%

Nog 1834 XP voor level 55

ik krijg constant errors terwijl ik met SUPER (converteringsprogrammaatje) van .RM naar PSP formaat ga....

Level 30 96%

Nog 527 XP voor level 31

Ik heb vandaag software programmatje bij de Dixons gekocht voor €19,99. Films op PSP 2 heet het. Werkt perfect.

Level 12 87%

Nog 278 XP voor level 13

waar kan ik south park epi's voor de psp downloaden?

Level 17 93%

Nog 300 XP voor level 18

psp video 9 kan me psp niet vinden wat is er dan mis ?

Level 8 93%

Nog 59 XP voor level 9

psp video 9 kan me psp niet vinden wat is er dan mis ?

Je zal het inmiddels al lang hebben gevonden neem ik aan maja. Ik had hetzelfde probleem en heb dit opgelost door mijn sd kaart te formatteren via de psp zelf. Alles werkt nu perfect.

Kan nu eindelijk muziek luisteren en films kijken. Heb hem nu sinds gister en het is echt een erg tof apparaatje.

Level 27 96%

Nog 407 XP voor level 28

Ah het is eindelijk gelukt ^^

Level 10 86%

Nog 200 XP voor level 11

Ik snap er niks van. Ik open de verwisselbare schijf ( Memory Card ) en maak een map aan met MP_Root . Die open ik en daarin maak ik een map met 100MNV01 . Daar plaats ik mijn filmpje in die net gedownload en geconverteerd is. Filmpje heeft de naam : M4V10001.MP4

Maar mijn PSP ziet hem maar niet..ik snap er niks van.

Memory card is geformateerd.

Versie 4.05

Edit : gelukt

Level 45 97%

Nog 916 XP voor level 46

ik heb alles nagelezen hier, maar t.lukt nog steeds niet :S

hij kan maar steeds niks vinden terijwl ik de map MP_ROOTS heb en die hele zooi. wazig :S

Level 45 96%

Nog 1057 XP voor level 46

Het is ook MP_ROOT en niet MP_ROOTS :P

Level 45 97%

Nog 916 XP voor level 46

Het is ook MP_ROOT en niet MP_ROOTS :P

typfoutje (A)

Maar hij staat er wel als MP_ROOT ja :P

TOch maar nu weer wat klungelen eraan, misschien werkt t wel :P

Level 9 99%

Nog 2 XP voor level 10

Ik heb wat raars. Ik conveteer een avi (met srt) naar mpg4. Ik zet hem op mn PSP, en kan hem gewoon bekijken. Als ik 'm dan afsluit en opnieuw opstart, zie ik alleen de bovenste helft van de video in de onderste helft van mijn scherm. De bovenste helft van mijn video blijft gewoon zwart.

Level 10 91%

Nog 123 XP voor level 11

Ik heb nu enkele MP4 videos, deze sleep ik gewoon in de map videos nadat ik mijn PSP via USB aan mijn PC heb aangesloten, maar op de PSP geeft hij dan aan dat het formaat niet wordt ondersteund? Afbeeldingen werkt op dezelfde manier wel gewoon.

Moeten MP4 bestanden aan een bepaalde resolutie voldoen ofzo? Snap in ieder geval niet waarom hij ze niet afspeelt, iemand tips :)

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Dan kan k namelijk even kijken welke geheugenkaart ik moet kopen.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.