Het 'Welk spel moet ik kopen' topic

Level 30 97%

Nog 372 XP voor level 31

Omdat er de laatste tijd nog veel topics worden geopent met de vraag welk spel nou beter is, heb ik dit topic aangemaakt. Plaats voortaan hier de vraag welk spel je moet kopen en hopelijk zullen veel mensen je helpen en adviseren. Denk er wel aan dat als je een vraag hebt er dan meestal bij zet van wat voor soort spellen je houd en misschien ook hoeveel geld je kan uitgeven.

Bijvoorbeeld:

Ik wil een nieuw spel kopen voor mijn ds en weet er niet veel vanaf. Ik ben vooral geinterresseert in mario ds en rayman ds. Welke moet ik kiezen?

Ik zou voor mario ds gaan omdat het een erg leuk platformspel is en er veel leuke dingen in zitten zoals nieuwe characters en minigames. Daarbij komt ook nog dat mario ds gemiddeld hogere cijfers krijgt dan rayman ds: mario ds meestal rond de 8 en rayman ds meestal rond de 4,5

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Mario is het beste allround spel voor de DS. Het avontuur zelf is natuurlijk geweldig al is het behelpen met de besturing. Als je het al hebt uitgespeeld op de N64 is er genoeg nieuws toegevoegd. Daarnaast is er een (beperkte) Mulitplayer mode, maar een geniale verzameling minigames. Jammer dat ze niet allemaal direct beschikbaar zijn bij de start.

Wil je zien wat Nintendo bedoelt met nieuwe game ervaring dan moet je gaan voor Project Rub of Wario Ware. De eerste is een geniale verzameling minigames samengesmolten tot een "groot" avontuur met een beperkte levensduur. Wario ware moet je een beetje van houden. Als je niet snel van begrip bent of snel in de stress schiet, kan je die het beste laten liggen en voor Rub gaan.

Zookeeper, MrDriller en Polarium zijn puzzelgames en alle 3 zijn ze vermakelijk. Zookeeper is een variant op het bekende msn spelletje bejeweled, maar deze keer met dieren en een multiplayer. Polarium is een puzzlespel dat je bestuurt door lijnen te trekken met je stylus en mrDriller is het bekende spel met het borende ventje, deze keer ook met touchscreen, maar wel pittig.

Rest van de launchgames (Robots, Rayman, Spiderman, Pokemon dash, Asfalt, Atari Retro) schijnt grotendeels klinklare troep te zijn. Tiger Woods moet je van houden.

Duurt nog wel even voordat er nieuwe (betere) games verschijnen :)

Level 7 96%

Nog 23 XP voor level 8

Ik wacht idd nog ff op de nieuwe games, waaronder Mario DS, Worms DS , Metroid Prime Hunters en AC

Level 20 95%

Nog 251 XP voor level 21

Ik verheug me echt op MP:H en Mario Kart!

Level 24 97%

Nog 194 XP voor level 25

Age of Empires DS

Level 24 99%

Nog 21 XP voor level 25

@Yese: die game is nog niet te koop, dus heeft het ook weinig zin om Age of Empires DS op dit moment aan te raden. Zelf heb ik nog geen DS, maar zal er zeker ééntje aanschaffen met Project Rub en Wario Ware DS. Helemaal geniaal die spellekes :).

Level 9 97%

Nog 31 XP voor level 10

Ok ik krijg een DS zonder spel.

Welk spel is de moeite waard? Geen Mario ofzo want ik vind dat niks.

Level 18 93%

Nog 308 XP voor level 19

Project Rub...

Level 9 97%

Nog 31 XP voor level 10

Wat is dat? Waarover gaat het?

Level 18 93%

Nog 308 XP voor level 19

Level 9 97%

Nog 31 XP voor level 10

Niks voor mij.

Komt er een Star Fox spel op waar je moet vliegen net als op de N64? Dat spel vond ik wel cool.

Level 18 93%

Nog 308 XP voor level 19

Is voor zover ik weet nog niet aangekondigd...zou wel vet zijn!

Level 9 97%

Nog 31 XP voor level 10

Zijn er wel vlieg spellen op dan?

Level 35 97%

Nog 444 XP voor level 36

Nee, alleen Mario 64 kun je beetje in vliegen :D.

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

wario ware! is langer dan project rub :P

Level 9 97%

Nog 31 XP voor level 10

Vliegen met een vliegtuig bedoel ik.

Level 15 93%

Nog 219 XP voor level 16

Die zijn er nog niet. En kwam over een tijdje wel een hele coole geloof ik. Stond wel een officieel topic over in dit forum geloof ik, moet je ff zoeken.

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

nanostray, als ik me niet vergis...

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

das ook niet echt vliegen met een vliegtuig... maar alleen naar links en rechts en naar voren sturen met een ruimteschip.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

nanostray is toch wel een vlieggame? Of vallen alleen Micrsoft Flightsim, AC05 en Pilotwings onder de vlieggames :)

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

nanostray is toch wel een vlieggame? Of vallen alleen Micrsoft Flightsim, AC05 en Pilotwings onder de vlieggames :)

bij nanostray gaat het niet om vliegen maar om schieten :P

Level 9 86%

Nog 171 XP voor level 10

tja ik denk dat vlieg games meer op de PsP kopen ;}

maar als je een Ds hebt moet je nog ff wachten tot er 1 komt :P

Level 33 94%

Nog 946 XP voor level 34

nanostray is gewoon een heel vet vliegspel hoor (waarbij je idd ook ontzettend veel moet schieten :D) daarnaast zit in Star wars <iets> Revenge of the Sith Lord of zo :S ik weet de naam niet meer heb je ook vlieglevels (ze lijken op star fox vlieglevels volgens mij), in 3d; 'tzag er wel aardig uit.. in de topic van graphics ~~ ds staat het filmpje in de startpost dacht ik.

Level 2 33%

Nog 52 XP voor level 3

Metroid Prime: Hunters alleszins *Metroid 4ever* en waarschijnlijk Another Code.

Level 12 93%

Nog 139 XP voor level 13

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.