Het 'Welk spel moet ik kopen' topic

Level 27 99%

Nog 15 XP voor level 28

Dat is wel de Japanse versie. Verschilt ie van de PAL versie en is de tekst belangrijk (ben niet zo goed in Japans :P )

Level 12 93%

Nog 139 XP voor level 13

volgens mij zit er een mode meer in dan de USA en EUR versie? toch?

en text is niet belangrijk.

Level 20 90%

Nog 564 XP voor level 21

ben van plan om ook een ds aan te schaffen. wanneer komen de nieuwe kleuren uit?

Level 33 94%

Nog 946 XP voor level 34

ik weet niet, ik denk met de komst van de wat grotere games zoals mario kart enzo?

Level 6 80%

Nog 111 XP voor level 7

Ik heb nog geen NDS gekocht, maar ben dat binnenkort van plan.

Games die ik van plan be te halen zijn:

- Goldeneye: Rogue Agent

- Metroid Prime Hunters

- Sonic DS (werktitel)

- Mario Kart DS

- Zelda DS (werktitel)

De 'misschien'-games:

- Final Fantasy: Crystal Chronicles

- New Super Mario Bros (werktitel)

- Castlevania DS

- Advance Wars DS

Geen slechte titels lijkt mij :)

Level 33 94%

Nog 946 XP voor level 34

Sonic DS = Sonic Rush :) en idd zeker geen slechte titels (hoewel ik er wel wat meer wil dan die :)).

Level 5 81%

Nog 73 XP voor level 6

mario kart ds wordt cool! voor de rest denk ikk toch metroid, en mij lijkt ridge racers ook wel leuk.

btw heb star wars gespeeld, was wel leuk met dat vliegen, wel mooie battleships, naja je moet maar kijken, mar op mario kart en metroid zit ik te wachten :]...

Level 5 81%

Nog 73 XP voor level 6

die kleuren komen trouwens in juni en augustus uit (roze en rood, je moet het maar mooi vinden) en dat is dan in japan dus weenie of je van plan bent hem te gaan importen...?

Level 41 95%

Nog 1165 XP voor level 42

die kleuren komen trouwens in juni en augustus uit (roze en rood, je moet het maar mooi vinden) en dat is dan in japan dus weenie of je van plan bent hem te gaan importen...?

Misschien een roze voor m'n vriendin

Level 13 87%

Nog 319 XP voor level 14

Misschien ga ik Kirby importeren, maar ik twijfel nog. Heeft iemand wat meer informatie voor me omtrent deze game?

Level 5 81%

Nog 73 XP voor level 6

Misschien ga ik Kirby importeren, maar ik twijfel nog. Heeft iemand wat meer informatie voor me omtrent deze game?

er is vast wel een artikel op inside gamer...

Level 13 87%

Nog 319 XP voor level 14

Daar heb ik niets aan. Yoshi Touch & Go was ook leuk qua impressie, maar stelde uiteindelijk toch teleur. Ik zoek dus meer een review van de uiteindelijke game.

Level 27 99%

Nog 15 XP voor level 28

Daar heb ik niets aan. Yoshi Touch & Go was ook leuk qua impressie, maar stelde uiteindelijk toch teleur. Ik zoek dus meer een review van de uiteindelijke game.

Een preview: http://www.gamespot.com/ds/action/kirby ... view_image

Deze game móét ik gewoon hebben. Ik heb Yoshi T&G niet gekocht omdat Kirby eigenlijk haast hetzelfde is, maar dan een stuk beter. Dit spel bevat alle ingredieënten voor een topper. Nu nog hopen dat het ook echt een topper word!

Level 8 99%

Nog 5 XP voor level 9

PU niet gelezen zeker...

Kirby belooft idd beter te worden dan Yoshi, dus zeker een van de betere spellen voor deze zomer.

Level 1 69%

Nog 8 XP voor level 2

Je moet gewoon Pac Pix kopen :D top spel!

Level 5 80%

Nog 77 XP voor level 6

Zal ik Need For Speed Underground kopen?

Level 1 15%

Nog 22 XP voor level 2

Omdat er de laatste tijd nog veel topics worden geopent met de vraag welk spel nou beter is, heb ik dit topic aangemaakt. Plaats voortaan hier de vraag welk spel je moet kopen en hopelijk zullen veel mensen je helpen en adviseren. Denk er wel aan dat als je een vraag hebt er dan meestal bij zet van wat voor soort spellen je houd en misschien ook hoeveel geld je kan uitgeven.

Bijvoorbeeld:

Ik wil een nieuw spel kopen voor mijn ds en weet er niet veel vanaf. Ik ben vooral geinterresseert in mario ds en rayman ds. Welke moet ik kiezen?

Ik zou voor mario ds gaan omdat het een erg leuk platformspel is en er veel leuke dingen in zitten zoals nieuwe characters en minigames. Daarbij komt ook nog dat mario ds gemiddeld hogere cijfers krijgt dan rayman ds: mario ds meestal rond de 8 en rayman ds meestal rond de 4,5

Ik zou er maar geen 1 nemen want hij ziet er niet uit...

Level 9 83%

Nog 199 XP voor level 10

Misschien dat ik Another Code volgende week koop.

Zijn er eigenlijk al reviews van deze game en staat er in die reviews iets over houdbaarheid van deze game?

Level 11 93%

Nog 115 XP voor level 12

Ik heb alleen iets gelezen op de site van Nintendo. Ik weet nog niet niet of ik Another Code koop, twijfel nog.

Level 11 87%

Nog 234 XP voor level 12

Bomberman en Goldeneye Rogue agent komen deze maant op de 30ste ook nog uit, maar ik ga zeker eerst another code: two memories kopen. Dat spel lijkt me echt te gek.

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

another code bomber en goldeneye alle 3 moet ik ze hebben (als golden eye een beetje tof is natuurlijk) dus ik vermaak me wel 8]

Level 15 98%

Nog 57 XP voor level 16

Welke van de recent uitgebrachte ds games zijn de moeite waard???

out now: -Animaniacs

-Another code

-Cocoto kart racer

-Madagascar

-NFSU2

-Ridge racer ds

-Star Wars episode 3

-Yoshi touch and go

-Pac-Pix

30/06:-Splinter cell chaos theory

- Bomberman

-Goldeneye

Heb hierover weinig of niks gelezen/gezien... dus heb je er info over... spuug het eruit!!

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

Welke van de recent uitgebrachte ds games zijn de moeite waard???

out now: -Animaniacs

-Another code

-Cocoto kart racer

-Madagascar

-NFSU2

-Ridge racer ds

-Star Wars episode 3

-Yoshi touch and go

-Pac-Pix

30/06:-Splinter cell chaos theory

- Bomberman

-Goldeneye

Heb hierover weinig of niks gelezen/gezien... dus heb je er info over... spuug het eruit!!

-Another code

Leuke point&click adventure... wel ERG kort.

en misschien:

-NFSU2 (niet écht een aanrader ofzo, maar ik vond m wel OK)

-Yoshi touch and go (heb ik gehad, veel mensen zijn er enthousiast over, zelf vind ik m veeeeeel te simpel en saai, met simpel bedoel ik niet makkelijk)

Zijn mario/wario je niet recent genoeg?

Level 15 98%

Nog 57 XP voor level 16

Zijn mario/wario je niet recent genoeg?

nee ik heb ze namelijk al!

Is Bomberman nu al uit? op de gamemania website staat dat ie er gisteren moest zijn, maar hier(insidegamer) staat 08/07 ofzoiets...

Another code ga ik denk ik vandaag of morgen maar eens halen, en als bomberman er ligt is die ook van mij aangezien hij maar 30€ gaat kosten!!!

edit: juist nog eens op gamemaniawebsite gaan kijken en bomberman is dus maar voor 08/07 en ook animaniacs is uitgesteld

Level 3 77%

Nog 35 XP voor level 4

Ik ga tegen 7 juli een ds spel aanschaffen, maar ik weet echt niet welke het best is, iemand een idee?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.