Het 'Welk spel moet ik kopen' topic

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

heb je vrienden?

ja:

bomberman DS

Goldeneye DS

nee:

Wario

Mario

Another

welke echt niet:

yoshi

Level 3 77%

Nog 35 XP voor level 4

Yoshi heb ik al ^^" Ben het kotsbeu gespeeld. Ik ga even op internet rondsnuffelen voor die twee met vrienden.

Level 13 85%

Nog 362 XP voor level 14

Is Starwars een aardig spelletje?

Level 6 80%

Nog 110 XP voor level 7

ik ga met mijn ouders mee op vakantie en dat word lang op de achterbank zitten dus welke spellen 3 spellen zijn aan te raden voor singleplayer?

Level 4 90%

Nog 26 XP voor level 5

welke game zal ik kopen?

goldeneye

polarium

star wars 3

bomberman

another code

geef please zo snel mogelijk antwoord ik ga overmorgen weg

Level 6 84%

Nog 86 XP voor level 7

welke game zal ik kopen?

goldeneye

polarium

star wars 3

bomberman

another code

geef please zo snel mogelijk antwoord ik ga overmorgen weg

Ik zou voor another code gaan, hoewel die volgens sommigen aan de wat korte kant is. Goldeneye krijgt slechte recensies dus daar zou ik niet aan beginnen.. Bomberman ben ik niet gek van als je dat wel bent misschien een optie, polarium al helemaal niet wat voor mij. Die zou ik als ik jou was niet nemen tenzij het genre je uiteraard aanspreekt en star wars heb ik goede dingen over gehoord, ben zelf niet zo fan als je dat wel bent misschien ook nog wel een goede optie. Conclusie: aan mij heb je weinig, lees wat recensies zou ik zeggen en baseer daarop je koop. Succes! :)

Level 4 90%

Nog 26 XP voor level 5

thnx gozer ik ga nog ff zoeken maar ik denk dat ik another code ga kopen

respect en fijne vakantie

Level 13 85%

Nog 362 XP voor level 14

Ik zou bomberman kopen, antother code is te simpel en bomberman is een geweldig verslavend uitegebreid. Hij verdient zeker een 9

Level 4 90%

Nog 26 XP voor level 5

het word al moeilijker

dat waren namelijk ook mijn 2 keuzes

thnx voor het advies

Level 13 85%

Nog 362 XP voor level 14

veel reviews lezen, hou er rekening mee dat het niet moeilijk is om another code uit te spelen en dat maar 7 of minder uurtjes in beslag neemt. (soms meer) dus als je niet zo veel spellen speelt kan je beter bomberman kopen door de replay(voelt zich bomberman fanboy)

Level 4 90%

Nog 26 XP voor level 5

en bomberman is ook nog 15 euries goedkoper toch?

Level 4 90%

Nog 26 XP voor level 5

en hoe is polarium

daar zat ik ook nog over te twijfelen

kan iemand mij een paar goede gamesites geven

Level 13 85%

Nog 362 XP voor level 14

www.ign.com . is gewoon de beste. Polarium raad ik af, is gewoon niet wat je er van verwacht en verveelt nogal snel. Het is geen spel dat je de hele dag speelt. En dat doe je met bomberman wel=p

Level 4 90%

Nog 26 XP voor level 5

thnx

Level 4 90%

Nog 26 XP voor level 5

thnx,weet jij toevallig wanneer de ds online kan (en niet binnen 30m)

Redactie
Level 33 95%

Nog 824 XP voor level 34

en hoe is polarium

Voor een indicatie van wat de pers van het spel vind kan je toch het beste op GameRankings (http://www.gamerankings.com/) kijken. IGN is namelijk nou niet echt een website waar ik op zou vertrouwen, ondanks dat het wel een grote website is.

Level 4 90%

Nog 26 XP voor level 5

bedankt, trouwens weet jij wanneer de ds online gaat (of info daarover) want het schijnt dat mario kart online kan maar kost dat dan net als bij de xbox geld

Level 41 95%

Nog 1165 XP voor level 42

bedankt, trouwens weet jij wanneer de ds online gaat (of info daarover) want het schijnt dat mario kart online kan maar kost dat dan net als bij de xbox geld

Aan het eind van 2005 gaat de DS online in de Verenigde Staten. Via een zogenaamde hotspot, die je in vele restaurants vind, maar ook van T-Mobile door heel Nederland kun je draadloos online-gamen met je DS met mensen over de hele wereld.

Mario Kart kan inderdaad online gespeeld worden. DS-online kost niet zoals Xbox maandelijks geld ofzo. Maar is gewoon gratis.

Level 4 90%

Nog 26 XP voor level 5

dankje voor de info

Level 4 90%

Nog 26 XP voor level 5

ik ga denk ik toch voor bomberman ds

Level 4 90%

Nog 26 XP voor level 5

gaan jullie (insidegamer) ook nog een keer meetings voor ds bezitters organiseren op gamebeurzen ofzow

Level 41 95%

Nog 1165 XP voor level 42

gaan jullie (insidegamer) ook nog een keer meetings voor ds bezitters organiseren op gamebeurzen ofzow

Kom maar langs

Redactie
Level 33 95%

Nog 824 XP voor level 34

Dat zal de tijd leren, maar voortaan even je berichten bewerken ().

Level 4 90%

Nog 26 XP voor level 5

[quote="Lau Lau"][quote="tommyxxl"]gaan jullie (insidegamer) ook nog een keer meetings voor ds bezitters organiseren op gamebeurzen ofzow[/quote]

Kom maar langs[/quote]

graag!!! :) :P

Level 13 85%

Nog 362 XP voor level 14

en hoe is polarium

Voor een indicatie van wat de pers van het spel vind kan je toch het beste op GameRankings (http://www.gamerankings.com/) kijken. IGN is namelijk nou niet echt een website waar ik op zou vertrouwen, ondanks dat het wel een grote website is.

Maar voor plaatjes en reviews is IGN wel beter, alhoewel alle lezers altijd hoger geven dan het cijfer dat zij geven.

@meeting, zou wel gaaf zijn.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.