Het 'Welk spel moet ik kopen' topic

Level 4 90%

Nog 26 XP voor level 5

jah lijkt mij ook vet gaaf zo'n meeting :)

Level 33 94%

Nog 946 XP voor level 34

Hmmz ik weet het niet.. een meeting op een gamebeurs lijkt me onoverzichtelijk + te veel lawaai? kan je beter alleen IG stand neer zetten met (erg) veel demopods ;) waar iedereen gaat gamen, dus niet alleen ds bezitters.

Level 6 80%

Nog 110 XP voor level 7

ik zit te denken om wario ware: twisted, another code:two memories en (misschien) bomberman ds te kopen.

zijn dit een beetje vermakellijke games vor op de achterbank?

Level 33 94%

Nog 946 XP voor level 34

ik zit te denken om wario ware: twisted, another code:two memories en (misschien) bomberman ds te kopen.

zijn dit een beetje vermakellijke games vor op de achterbank?

wario ware: twisted is voor de gba, je bedoelt zeker wario ware touched? is een erg leuk spel als je er van houd, en heeft lange replay waarde. another code is een leuk spel maar schijnt erg kort te zijn en bomberman ds weet ik niet maar ik denk dat die het leukste is in multiplayer.

Level 6 80%

Nog 110 XP voor level 7

touched heb ik al maarreik bedoel wel twisted voor de gba.

ik dacht: ik kan het hier beter zetten, want er zitten twee ds games bij

Level 4 90%

Nog 26 XP voor level 5

ik zou bomberman ds kopen

Level 34 98%

Nog 333 XP voor level 35

Volgens reviews is er geen reet aan bomberman, iig de singleplayer is niet goed.

Level 13 85%

Nog 362 XP voor level 14

Ik zou ook bomberman ds kopen, is gewoon echt een verslavend spelletje OOK in singleplayer tegen computers.

Level 6 80%

Nog 110 XP voor level 7

ik heb gelukkig een moeder die wil meebetalen, dus kan ik ze misschien alledrie kopen ^^D

Level 4 90%

Nog 26 XP voor level 5

ik ben het met ZeldaNintendo eens

bomberman is vet ik heb hem gekocht bedankt voor de tip

VÉÉÉT BURNOUT LEGENDS KOMT 10 NOV. NAAR DE DS!!!!!!!! ^^D ^^D 8)

iedereen die van oude jaren 80 classics houd(pacman, space invaders, frogger, pong en veel meer) moet op deze site kijken:

http://www.80smusiclyrics.com/games.shtml#null

hijr kan je ze gratis spelen

@ZeldaNintendo: helaas staat bomberman er niet bij ;)

Level 23 94%

Nog 476 XP voor level 24

Ik zit ook een beetje te twijfelen tussen wat DS games. Ik zoek iets wat je snel op kunt pakken voor eventjes maar niet snel gaat vervelen op de lange termijn. De prijs maakt niet zo veel uit, maar natuurlijk wel wat.

Ik zat te denken aan:

Wario Ware Touched 40/45€

Zoo Keeper 30€

Polarium 35€

Dit zijn de prijzen in de shops bij mij in de buurt.

Verder heb ik alleen Mario 64 DS en een Movie Player met veel Nes games.

Level 4 90%

Nog 26 XP voor level 5

ik zou polarium kopen maar bij www.digifan.nl is hij 30 euro zonder verzendkosten

Level 23 94%

Nog 476 XP voor level 24

Maar ik mag em waarschijnlijk niet bestellen, maar toch bedankt. Maar begint polarium niet een beetje te vervelen omdat de kleuren zo saai zijn en het steeds van hetzelfde is? Tja ik weet niet hoor.

Level 15 98%

Nog 57 XP voor level 16

Polarium is leuk, maar éénmaal je alle 100 puzzels hebt gevonden is de fun er nogal rap af (rapper dan ik verwacht had). Wario Ware is ook wel leuk maar nogal simpel.

Ik zou voor Zookeeper gaan, ik hem sinds hij uit is en speel hem nog steeds

Level 27 97%

Nog 225 XP voor level 28

Splinter Cell DS kost nog maar 30 euro in de FUN. Zou ik die halen? Ik weet dat de reviews niet zo goed waren, maar ik hoor graag de mening van iemand die het spel heeft.

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

ik heb het spel niet maar een vriend van me wel, en hij vind hem erg goed...

Level 27 97%

Nog 225 XP voor level 28

Ik begin toch serieus te twijfelen. Ik zoek eigenlijk een game voor onderweg op reis. Ik twijfel tussen:

- Goldeneye

- Splinter Cell

- Ridge Racer

- NFSU2

De duur is voor mij niet van belang. Ik neem toch een paar GBA games mee.

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

NFSU2 is iig te donker voor in de auto... en volgens mij splinter cell ook... dus die vallen af.

Level 27 97%

Nog 225 XP voor level 28

wat? De DS heeft een backlight weet je...

Level 41 97%

Nog 758 XP voor level 42

Ja, en juist daarom zijn ze te donker :S je kan me wel geloven, immers heb ik NFSU2 gereviewed... het ziet er prachtig uit, maar zodra er zonlicht op je DS schijnt, zie je de helft niet meer...

Level 31 93%

Nog 979 XP voor level 32

Hebben ze bij de Media Markt of Dimension Plus nog combo's van DS + game?

Level 27 97%

Nog 225 XP voor level 28

Ik heb er nog wat over nagedacht en ik twijfel nog tss deze DS games:

- Splinter Cell

- Another Code

- Ridge Racer

Zoals ik al zei, de duur is voor mij niet van belang en het spel mag donker zijn (heb toch zo een gordijntje in de auto). Ik heb wel graag dat de game die ik kies mijn geld waard is (40 euro voor AC en RR, 30 voor Splinter Cell)

Ik zou er ook 2 kunnen nemen, maar ik denk dat ik dat geld nog liever opzij hou voor alle toppers die in september/oktober/november uitkomen.

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

AnotherCode is het best van de 3

Level 33 94%

Nog 946 XP voor level 34

AnotherCode is het best van de 3

Klopt, alleen wel een beetje kort zegt iedereen. Maar zoals je al zei maakt speelduur niks uit :P

Level 31 93%

Nog 979 XP voor level 32

Wat is er zo boeiend aan Kirby Canvas?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.