Een ploeg als psv verdient zowiezo een eigen topic.
Ik denk trouwens dat psv volgend seizoen weer zo overtuigend kampioen word btw, aangezien ze nu bezig zijn met : Rosicky, Robinho, Zenden(?), Cisee en kezman heeft aangegeven dat hij graag terug wil komen en bereid is om zijn miljoenensalaris in te leveren voor een Nederlands salaris.
Ik denk trouwens dat psv volgend seizoen weer zo overtuigend kampioen word btw, aangezien ze nu bezig zijn met : Rosicky, Robinho, Zenden(?), Cisee en kezman heeft aangegeven dat hij graag terug wil komen en bereid is om zijn miljoenensalaris in te leveren voor een Nederlands salaris.
Je denkt toch niet serieus dat ze al die spelers kunnen halen hè? Tenminste, ik weet zo uit m'n hoofd al dat rosicky, robinho en kezman niet transfervrij zijn ofzo. Zenden en cissé ook niet dacht ik, maar dat weet ik niet zeker.
Aangezien ze buiten het CL geld niet tot nauwelijks geld binnen krijgen aan transfers, wordt het echt onmogelijk al die spelers te halen.
Je denkt toch niet serieus dat ze al die spelers kunnen halen hè? Tenminste, ik weet zo uit m'n hoofd al dat rosicky, robinho en kezman niet transfervrij zijn ofzo. Zenden en cissé ook niet dacht ik, maar dat weet ik niet zeker.
Aangezien ze buiten het CL geld niet tot nauwelijks geld binnen krijgen aan transfers, wordt het echt onmogelijk al die spelers te halen.
Aangezien er geruchten waren dat Robinho is samenwerking met chelsea kon worden aangekocht is het mogelijk. Scouts van psv hebben al met Rosicky gesproken en over zenden en cisse weet ik het ook niet helemaal.
Maar alleen al met Rosicky haal je al een wereldspeler binnen..
maar k denk dat het volgend jaar wel wat moeilijker zal worden, omdat van bommel weggaat.
Rosicky die komt toch niet
Robinho staat ook in belangstelling van de grote ploegen dus hij zou daar wel voor kiezen
Zenden lijkt me niet die doet et goed bij boro
kezman blijft nog wel bij chelsea
dus k denk dat ze beter naar andere voetballers kunne zoeken net zoiets als alex en gomes van die onbekende maar ozo belangrijke spelers
dat denk je zelf waarschijnlijk, lees het transfergeruchtentopic eens?
Kan je wel heel leuk zeggen Steven maar jij hebt het daar geschreven, dat is net zoiets als dat je het hier zegt, en wat doetichemmer zegt zal dan ook best kloppen.
maar k denk dat het volgend jaar wel wat moeilijker zal worden, omdat van bommel weggaat.
Rosicky die komt toch niet
Robinho staat ook in belangstelling van de grote ploegen dus hij zou daar wel voor kiezen
Zenden lijkt me niet die doet et goed bij boro
kezman blijft nog wel bij chelsea
dus k denk dat ze beter naar andere voetballers kunne zoeken net zoiets als alex en gomes van die onbekende maar ozo belangrijke spelers
dat denk je zelf waarschijnlijk, lees het transfergeruchtentopic eens?
Kan je wel heel leuk zeggen Steven maar jij hebt het daar geschreven, dat is net zoiets als dat je het hier zegt, en wat doetichemmer zegt zal dan ook best kloppen.
Ik heb er alle vertrouwen in dat Hiddink ergens een waardige opvolger voor v. Bommel vandaan tovert. Al zal dat een hele moeilijke taak worden. Vogel vertrekt inderdaad waarschijnlijk naar Italie. PSV heeft de Jong ook nog, die voor zijn blessure goed bezig was. Davids zou de ideale opvolger zijn voor Bommel, maar die heeft een te groot ego voor PSV. De kracht van PSV dit jaar is het collectief, en daar past een Davids niet in. Rosicky daarentegen mag van mij komen. Die doet niet onder voor van Bommel imo.
Robinho heeft zelf aangegeven dat hij erg graag naar Eindhoven vertrekt omdat PSV in Brazilië zo'n goede naam heeft. Ook is PSV inderdaad in onderhandeling met Chelsea om hem samen te kopen, net als wat ze met Alex hebben gedaan dus.
Ik ben er persoonlijk niet zo bang voor dat er volgend jaar niks van PSV overblijft. Voor zover ik weet blijft de verdediging intact (hopelijk inclusief Gomez) en de aanval kan alleen maar beter worden door er een goede spits aan toe te voegen. Bovendien hebben we Robert nog, waarvan ik ook hoge verwachtingen heb. Hiddink zal vast een leuk middenveld in elkaar weten te flansen, vergeet ook niet dat Cocu blijft. Hij heeft dit jaar een groot aandeel gehad in het sturen van het team.
Overigens vind ik die Ibrahim Affalay (oid) ook een goede indruk maken, dat kan ook nog wel eens wat worden.
Waarom? Vergeet niet dat de grote Romario banden heeft met PSV en PSV heeft al gezegd dat hij een goed woordje voor ze doet. Veel Brazilianen zijn groot geworden bij PSV, en alleen daarom is PSV voor hem dus al een goede club
even voor de goede order: Voetbalzone nieuws moet je met een korrel zout nemen. Als Davids voor kleding naar Groningen gaat, staat er al op voetbalzone.nl dat hij bij de keuringsarts van F.c Groningen is geweest.
romario wilde idd goed woordje doen bij robinho... Davids gaat vast niet naar nederland toe, maar zou wel toff zijn...! "The pitbull back on the dutch pitch" zeiden ze geloof ik
jullie denken echt he dat Rosicky komt, pleaase nog geen enkele bron heeft het gemeld in nederland... behalve voetbalzone? dat is het meest onbetrouwbare nieuws wat er is..
en voor de goedgelovigen dat ze davids willen hebben.. ik stuur guus hiddink hoogst persoonlijk een kogelbrief als hij davids binnen weet te slepen, davids is ajacied, en geen boer.
Hidink twijfelt nog of ie Kezman terug wilt als ik Hidink was zou ik hem gewoon terug nemen. Altijd goed een zelf verzekerde spits die op elk moment kan scooren. Nu weet ie hoe het er bij een grote club aan toe gaat, hij vondt het niet leuk meer '' te veel concurentie '' en wil nu per direct terug naar Eindhoven. Ik zou het niet erg vinden als ie terug zou komen hoor hij is een seizoen lang topscoorder geweest van Nederland.....
Ik zie meer toekomst voor Robert Laten we wel zijn; Kezman heeft een gruwelijk groot ego. Die kerel is arrogant en dat past niet in het huidige elftal.
Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.