Het PSV Topic

Level 27 92%

Nog 821 XP voor level 28

Ik weet niet of het mag maar doe het toch! :P

Een ploeg als psv verdient zowiezo een eigen topic.

Ik denk trouwens dat psv volgend seizoen weer zo overtuigend kampioen word btw, aangezien ze nu bezig zijn met : Rosicky, Robinho, Zenden(?), Cisee en kezman heeft aangegeven dat hij graag terug wil komen en bereid is om zijn miljoenensalaris in te leveren voor een Nederlands salaris.

Wat denken jullie?

Level 5 94%

Nog 23 XP voor level 6

maar het middenveld valt wel al uitelkaar, van Bommel weg.

Level 27 92%

Nog 821 XP voor level 28

maar het middenveld valt wel al uitelkaar, van Bommel weg.

Als Rosicky en Cisee uiteindelijk wel worden gekocht heb je waarschijnlijk een sterker middenveld dan dat je nu hebt..

Vogel wil btw ook weg..

Moderator
Level 43 98%

Nog 352 XP voor level 44

Ik denk trouwens dat psv volgend seizoen weer zo overtuigend kampioen word btw, aangezien ze nu bezig zijn met : Rosicky, Robinho, Zenden(?), Cisee en kezman heeft aangegeven dat hij graag terug wil komen en bereid is om zijn miljoenensalaris in te leveren voor een Nederlands salaris.

Je denkt toch niet serieus dat ze al die spelers kunnen halen hè? Tenminste, ik weet zo uit m'n hoofd al dat rosicky, robinho en kezman niet transfervrij zijn ofzo. Zenden en cissé ook niet dacht ik, maar dat weet ik niet zeker.

Aangezien ze buiten het CL geld niet tot nauwelijks geld binnen krijgen aan transfers, wordt het echt onmogelijk al die spelers te halen.

Level 27 92%

Nog 821 XP voor level 28

Je denkt toch niet serieus dat ze al die spelers kunnen halen hè? Tenminste, ik weet zo uit m'n hoofd al dat rosicky, robinho en kezman niet transfervrij zijn ofzo. Zenden en cissé ook niet dacht ik, maar dat weet ik niet zeker.

Aangezien ze buiten het CL geld niet tot nauwelijks geld binnen krijgen aan transfers, wordt het echt onmogelijk al die spelers te halen.

Aangezien er geruchten waren dat Robinho is samenwerking met chelsea kon worden aangekocht is het mogelijk. Scouts van psv hebben al met Rosicky gesproken en over zenden en cisse weet ik het ook niet helemaal.

Maar alleen al met Rosicky haal je al een wereldspeler binnen..

Level 18 97%

Nog 120 XP voor level 19

Rosicky is nog wel te doen denk ik. Want Dortmund zit flink in de financiële problemen, dus doen ze hem voor weinig weg.

En PSV verdient inderdaad hun eigen topic! Eindelijk weer een een top team wat ver komt in Europa! Hoezeee!!!

Booooeeeerrreeeee!!!! Boooooeeeerrrreeeee!!!!

Level 27 92%

Nog 821 XP voor level 28

Eheheh :D

Level 19 90%

Nog 502 XP voor level 20

nee, psv verdient geen eigen topic... :|

Level 2 84%

Nog 12 XP voor level 3

psv verdient wel zijn eigen topic

maar k denk dat het volgend jaar wel wat moeilijker zal worden, omdat van bommel weggaat.

Rosicky die komt toch niet

Robinho staat ook in belangstelling van de grote ploegen dus hij zou daar wel voor kiezen

Zenden lijkt me niet die doet et goed bij boro

kezman blijft nog wel bij chelsea

dus k denk dat ze beter naar andere voetballers kunne zoeken net zoiets als alex en gomes van die onbekende maar ozo belangrijke spelers

Level 27 92%

Nog 821 XP voor level 28

maar k denk dat het volgend jaar wel wat moeilijker zal worden, omdat van bommel weggaat.

Robinho staat ook in belangstelling van de grote ploegen dus hij zou daar wel voor kiezen

dus k denk dat ze beter naar andere voetballers kunne zoeken net zoiets als alex en gomes van die onbekende maar ozo belangrijke spelers

dat denk je zelf waarschijnlijk, lees het transfergeruchtentopic eens?

Level 5 94%

Nog 23 XP voor level 6

Kan je wel heel leuk zeggen Steven maar jij hebt het daar geschreven, dat is net zoiets als dat je het hier zegt, en wat doetichemmer zegt zal dan ook best kloppen.

Level 5 94%

Nog 23 XP voor level 6

Kan je wel heel leuk zeggen Steven maar jij hebt het daar geschreven, dat is net zoiets als dat je het hier zegt, en wat doetichemmer zegt zal dan ook best kloppen. -_-'

Level 47 97%

Nog 974 XP voor level 48

Ik heb er alle vertrouwen in dat Hiddink ergens een waardige opvolger voor v. Bommel vandaan tovert. Al zal dat een hele moeilijke taak worden. Vogel vertrekt inderdaad waarschijnlijk naar Italie. PSV heeft de Jong ook nog, die voor zijn blessure goed bezig was. Davids zou de ideale opvolger zijn voor Bommel, maar die heeft een te groot ego voor PSV. De kracht van PSV dit jaar is het collectief, en daar past een Davids niet in. Rosicky daarentegen mag van mij komen. Die doet niet onder voor van Bommel imo.

Level 27 92%

Nog 821 XP voor level 28

Oh je wil bronnen hebben? sgoed

De ridder naar newcastle @ : http://sport.fok.nl/sport/nieuws/13639

Feyenoord en ajax volgen djuric @ : http://sport.fok.nl/sport/nieuws/13642

Feyenoord polste davids @: http://sport.fok.nl/sport/nieuws/13632

Kezza wil terug naar psv @: http://sport.fok.nl/sport/nieuws/13646

Zenden naar psv @: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=18671 En nog wat andere site's (Bovendien is hij transfervrij aan het eind van het seizoen)

Robinho in gesprek met psv @: http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?id=18783

Rosicky bezig met psv @: http://forum.vi.nl/showthread.php?t=25969

done..

Check dit btw: http://www.eurosport.com/home/pages/v4/ ... d264.shtml

Eurosport top 24 ranking, Kijk vooral naar #1 :D

Level 2 84%

Nog 12 XP voor level 3

je hebt wel gelijk steven maar als k eerlijk moet zijn denk k dat robinho voor een grotere club kiest dan PSV.

Level 28 92%

Nog 847 XP voor level 29

Robinho heeft zelf aangegeven dat hij erg graag naar Eindhoven vertrekt omdat PSV in Brazilië zo'n goede naam heeft. Ook is PSV inderdaad in onderhandeling met Chelsea om hem samen te kopen, net als wat ze met Alex hebben gedaan dus.

Ik ben er persoonlijk niet zo bang voor dat er volgend jaar niks van PSV overblijft. Voor zover ik weet blijft de verdediging intact (hopelijk inclusief Gomez) en de aanval kan alleen maar beter worden door er een goede spits aan toe te voegen. Bovendien hebben we Robert nog, waarvan ik ook hoge verwachtingen heb. Hiddink zal vast een leuk middenveld in elkaar weten te flansen, vergeet ook niet dat Cocu blijft. Hij heeft dit jaar een groot aandeel gehad in het sturen van het team.

Overigens vind ik die Ibrahim Affalay (oid) ook een goede indruk maken, dat kan ook nog wel eens wat worden.

Level 35 98%

Nog 282 XP voor level 36

Waarom? Vergeet niet dat de grote Romario banden heeft met PSV en PSV heeft al gezegd dat hij een goed woordje voor ze doet. Veel Brazilianen zijn groot geworden bij PSV, en alleen daarom is PSV voor hem dus al een goede club :)

Level 19 96%

Nog 188 XP voor level 20

even voor de goede order: Voetbalzone nieuws moet je met een korrel zout nemen. Als Davids voor kleding naar Groningen gaat, staat er al op voetbalzone.nl dat hij bij de keuringsarts van F.c Groningen is geweest.

Level 19 90%

Nog 502 XP voor level 20

romario wilde idd goed woordje doen bij robinho... Davids gaat vast niet naar nederland toe, maar zou wel toff zijn...! "The pitbull back on the dutch pitch" zeiden ze geloof ik

Level 14 98%

Nog 49 XP voor level 15

jullie denken echt he dat Rosicky komt, pleaase nog geen enkele bron heeft het gemeld in nederland... behalve voetbalzone? dat is het meest onbetrouwbare nieuws wat er is..

en voor de goedgelovigen dat ze davids willen hebben.. ik stuur guus hiddink hoogst persoonlijk een kogelbrief als hij davids binnen weet te slepen, davids is ajacied, en geen boer.

Level 20 94%

Nog 356 XP voor level 21

Hidink twijfelt nog of ie Kezman terug wilt :S als ik Hidink was zou ik hem gewoon terug nemen. Altijd goed een zelf verzekerde spits die op elk moment kan scooren. Nu weet ie hoe het er bij een grote club aan toe gaat, hij vondt het niet leuk meer '' te veel concurentie '' en wil nu per direct terug naar Eindhoven. Ik zou het niet erg vinden als ie terug zou komen hoor :D hij is een seizoen lang topscoorder geweest van Nederland.....

Level 2 84%

Nog 12 XP voor level 3

kezman heeft er toch zelf voor gekozen om naar chelsea te gaan en btw bij psv krijgt hij volgend jaar anders ook concurrentie van goeie spitsen.

Level 28 92%

Nog 847 XP voor level 29

Het zou leuk zijn als Kezman terug komt, ik zie alleen liever een nieuw gezicht.

Level 35 94%

Nog 1107 XP voor level 36

Als Kezman terug komt vind ik het zielig voor Robert die geen kans heeft gekregen om zich te bewijzen.

Level 35 98%

Nog 282 XP voor level 36

Ik zie meer toekomst voor Robert :) Laten we wel zijn; Kezman heeft een gruwelijk groot ego. Die kerel is arrogant en dat past niet in het huidige elftal.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.