Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Level 19 93%

Nog 354 XP voor level 20

Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots

Konami's populaire Metal Gear Solid serie zal exclusief uitkomen op de Playstation 3.

Uitgever: Konami.

Ontwikkelaar: Konami Japan.

Genre: Stealh Action

Aantal Spelers 1 Speler.

Release:

# Japan: 31 December 2007.

# Amerika: 2008

# Europa: 2008

Nieuws:

10-11-04 -Metal Gear Solid 4 coming

03-03-05 -MGS 4 Announced... Again

16-05-05 -E3 2005: Metal Gear Solid 4 for PS3

16-05-05 -E3 2005: PS3 Games

17-05-05 -E3 2005: Metal Gear Solid 4 on PS3!

18-05-05 -Kojima Talks Metal Gear and More

19-05-05 -E3 2005: Subsistence and MGS4 Info

15-06-05 -http://ps3.ign.com/articles/625/625699p1.html

Preview:

19-05-05 - E3 2005: Metal Gear Solid 4 Preview (IGN)

Review:

Nog niet beschikbaar.

Movies:

-Metal Gear Solid 4 E3 2005 aankondiging (17-06-05) (Dit filmpje is gemaakt met de Metal Gear solid 3 engine. Echte beelden zijn nog niet beschikbaar)

Screens:

-Gamespot Gallery

-IGN Gallery

Level 12 94%

Nog 122 XP voor level 13

We weten al zeker dat Hideo Kojima (de geestelijke vader van MGS) niet aan het 4de deel zal meewerken. hopelijk maken ze er geen boeltje van...

Level 15 94%

Nog 186 XP voor level 16

Volgens mij blijft ie wel gewoon executive producer dus dat zit wel goed.

Level 42 98%

Nog 498 XP voor level 43

idd, hij zal wel meehelpen aan het verhaal.

Een metal gear solid game op ps3 is echt fantastisch.

MGS4 wordt voorgesteld op de E3. Hopelijk met beelden!!

Level 19 93%

Nog 354 XP voor level 20

idd, hij zal wel meehelpen aan het verhaal.

Een metal gear solid game op ps3 is echt fantastisch.

MGS4 wordt voorgesteld op de E3. Hopelijk met beelden!!

Lijkt me eigenlijks nog wel wat te vroeg, of het moet de zoveelste teleurstellende screenshot opleveren.

Level 33 94%

Nog 946 XP voor level 34

het zou wel de perfecte manier zijn om bepaalde dingen (van de kracht van de ps3) te laten tonen. Bv zeer geavanceerde lichtinval/schaduwen, gruwelijk goede physics, bijna perfecte AI, erg mooie graphics en de hele omgeving is interactief.. hehe ok genoeg gefantaseerd, waarschijnlijk laten ze niet iets ervan zien. Misschien een aankondiging dat ie komt of zo, verder denk ik dat de ps3 (net zoals xbox en ps2) in het begin erg duur zal zijn.

Level 15 94%

Nog 186 XP voor level 16

Ik verwacht zelf wel een klein MGS4 trailertje.

Level 15 98%

Nog 34 XP voor level 16

We weten al zeker dat Hideo Kojima (de geestelijke vader van MGS) niet aan het 4de deel zal meewerken. hopelijk maken ze er geen boeltje van...

Hahaha riiiiiiiight......dat zei hij ook met MGS3, toen zag hij wat voor een puinhoop er werd gemaakt.

Hetzelfde zal met MGS4 gebeuren let maar op.

Level 42 98%

Nog 498 XP voor level 43

Als hij nu ziet welke wegen er weer opengaan met die next gen kracht, dan kan hij idd wel eens van gedacht veranderen.

Ik weet nog dat MGS2 een heel andere game moest worden (ocelots army tegen snake's army, heb ik ooit in een interview gelezen van kojima), maar de kracht van deze generatie was te min.

Mssn dat hij weer helemaal uit de bol gaat met de volgende generatie?

Maarja, in elk geval zal kojima tijdens de E3 zijn volgend (niet mgs) project bekend maken

Level 30 94%

Nog 729 XP voor level 31

Metal Gear Solid 4: No Place to Hide klinkt in mijn oren wel een toffe titel voor de toffe consoles in de toffe next-gen tijd. Tof. Maar of die toffe Hideo er ook mee zal werken, dat zullen we pas zien, als Meneertje Kojima het zelf bevestigt. Tof zeg.

Level 10 90%

Nog 149 XP voor level 11

Best tof ja. :D

Level 10 90%

Nog 149 XP voor level 11

Best tof ja. :D

Nee, even serieus. Pics/Vids or it didn't happen. Need them :(

Level 34 98%

Nog 320 XP voor level 35

Ben benieuwd naar eerste screens van de game.

Level 19 91%

Nog 453 XP voor level 20

Metal Gear Solid is bij mij altijd welkom. Zelfs met deeltje 2 heb ik me prima vermaakt ook al was het minder dan 1 en 3. Al hoop ik wel dat ze met deeltje 4 een ietwat andere richting opgaan. Want 4 spellen met ongeveer dezelfde gameplay is denk ik toch wat teveel van het goede.

Level 24 94%

Nog 493 XP voor level 25

Ik vind de spellen zeer vet, vooral het verhaal. Alleen de gameplay kan wel wat opgekrikt worden. We zullen zien :)

Level 35 94%

Nog 993 XP voor level 36

MGS4 promo filmpje:

http://www.konami.jp/gs/movie/e3_2k5_kojima_pro_e.asx

2de link:

http://rapidshare.de/files/1826800/...e_n4v8.asf.html

Hilarisch. Erg erom gelachen.

------------------------------------------------------------------------

Metal gear Acid 2:

http://www.konami.jp/gs/movie/e3_2k5_mga2_e.asx

------------------------------------------------------------------------

MGS 3, andere versie:

http://www.konami.jp/gs/movie/e3_2k5_mgs3ss_e.asx

2de link:

http://rapidshare.de/files/1826969/mgs3 ... 3.asf.html

+

E3 2005: New Metal Gear Revealed!

Hideo Kojima speaks about Metal gear Solid: Subsistence. Expect a new camera and online play! First details inside.

May 17, 2005 - At Konami's press conference today, Hideo Kojima announced his latest project, Metal Gear Solid 3: Subsistence. The upcoming game will be an expansion upon the original Metal Gear Solid 3: Snake Eater with some additions and changes that should please fans of the series as well as those who have still been holding out.

Subsistence is similar to the Metal Gear Solid 2: Substance project, which itself was a product that fell somewhere between an add-on and a sequel to Metal Gear Solid 2: Sons of Liberty. Kojima believes that Subsistence will "complete Snake Eater." It will be the ultimate addition for fans of the series.

Set to release exclusively on the PS2, Metal Gear Solid: Subsistence will feature:

# A New Camera System!

For the first time ever, the Metal Gear series will do away with the conventional top-down camera in favor of a fully free-roaming third-person camera system. Instead of using the old-school system, the new moveable camera will allow players to get a longer range of view.

# Online Play!

Subsistence will also allow for players to participate in online matches separated into two distinct modes. Kojima said that the team is hoping to have at least eight players able to play against each other. The first mode is a Team Battle where two groups can fight against each other. The second mode is called "Snake Vs. Enemies." This mode pits snake and other players against computer controlled enemies in "cat and mouse" gameplay.

The online mode of play will allow players to use all the techniques available to them in the regular game. this includes using the guns and grenades as usual. The CQC techniques are also available for sneaking up on an opponent and quickly taking them out. When asked about how the Snake Vs. Enemies mode will play out, Kojima mentioned that the Camo Index will play an important role, but refused to share any more details.

# Extra Secrets and Goodies!

Players of Subsistence will be able to access a Secret Theater in which there will be all of the movies that have been spreading across the internet from Konami's own Japanese web site. The different movies are all parodies of the storyline in MGS3 where absolutely nothing is sacred and plenty of work is put in in the name of a good joke.

There will also be a Demo Theater mode that will allow players to go back and view any of the cutscenes from within the regular game itself. From Snake's first encounter with Eva to his meetings with The Boss to any other scene, it will all be in here.

# Duel Mode!

This mode of gameplay lets Snake relive all of the boss encounters from Snake Eater. It can be further broken down into two styles. Normal Duel Mode is an exact recreation of those original encounters, while a "tweaked" Duel mode allows gamers to alter a variety of unspecificed options and fiddle with the gameplay in general.

Unfortunately, Mr. Kojima was not speaking much about his intended plans for singleplayer or what the next-generation of game had in store for his tactical stealth action espionage series, but if we can pry details out of him, we certainly will.

Another mystery is when the game will release. We're hoping soon. Right now the the bet is on "early 2006," but that is completely unconfirmed at this point.

MGS met online play! :D

http://ps2.ign.com/articles/615/615392p1.html?fromint=1

Level 42 98%

Nog 498 XP voor level 43

Kojima zal het design en de regie op zichzelf nemen!

Level 36 99%

Nog 57 XP voor level 37

Die trialer is lol

Level 19 93%

Nog 354 XP voor level 20

Kleine update in mijn beginpost.

Level 25 92%

Nog 709 XP voor level 26

Die trailer is briljant. Jammer van die stukjes waar wordt gelachen, beetje nep. Maar verder was die trailer dikke fun.

Level 36 96%

Nog 760 XP voor level 37

Grappig filmje :) maar dat gelach is tien keer niks... moetsen ze weg laten..

Moderator
Level 45 98%

Nog 653 XP voor level 46

Het filmpje van MGS4 was idd geweldig. Ook gaat Hideo dus weer gewoon meewerken. Volgens mij kan hij mgs gewoon niet loslaten ^^ Nouja ik vind het allemaal prima. Veder gaat het zich dus afspelen na mgs2 wat ik weer interessant vind en meryl comes back (hopelijk) das zeker chill, aangezien ik dacht dat ze in mgs2 al dood was, omdat ze er totaal niet in voorkwam.

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

dat filmpje was erg leuk, helemaal toen hij in sam fisher pakkie aankwam :lol:

Level 35 94%

Nog 993 XP voor level 36

Tja, dat spel werd gedraaid voor een publiek, dus mensen hebben gewoon gelachen. :)

Het is gewoon met een camera opgenomen.

Level 12 94%

Nog 122 XP voor level 13

Jaja, Hideo weet maar al te goed dat hij met Raiden een verkeerde zet heeft gemaakt :D

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.