Breath of Fire III

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Damn, ik kan er nu niet meer om heen, ik MOET een PSP. Een van de beste spellen ooit, Breath of fire III komt naar de PSP!!

http://gmstar.com/1.cgi?category=yoyaku#PSP

Breath of Fire III is geweldig, tenminste ik heb er ruim 100 uur inzitten en het is mijn best bijgebleven ervaring ooit.

PSP wordt geweldig! :]

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

Breath op Fire _O_ ik wil nu heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag een PSP, ik wil hem nu! (iemand hem ruilen voor een DS die saai is in vergelijking met de PSP?)

Level 40 97%

Nog 517 XP voor level 41

mmh ryuuin weet ook niet meer wat ie wil

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

ik weet altijd wat ik wil, en dat is harvest moon, voor de rest weet ik het niet zeker nee :P

Level 40 97%

Nog 517 XP voor level 41

oh jammer dat je de Harvest moon op de DS dan misloopt

Level 61 97%

DS is niet saai. de line-up van games is beter dan die van de PSP dit jaar.

ontopic: in de link staat ook megaman dash voor de PSP, ook leuk :)

BoF III is geweldig, had ik dat al gezegd?

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

oh jammer dat je de Harvest moon op de DS dan misloopt

oh ja, (springt van dak), nou ja, @koekie, had ik al gezegd dat ik dat ook vind?

Level 41 95%

Nog 1165 XP voor level 42

Damn, ik kan er nu niet meer om heen, ik MOET een PSP. Een van de beste spellen ooit, Breath of fire III komt naar de PSP!!

http://gmstar.com/1.cgi?category=yoyaku#PSP

Breath of Fire III is geweldig, tenminste ik heb er ruim 100 uur inzitten en het is mijn best bijgebleven ervaring ooit.

PSP wordt geweldig! :]

Koekie, Breath of Fire III is nog niet aangekondigd, maar staat op lijsten van enkele Japanse handelaars (net als dat Zelda: Four Swords op de lijst stond voor de DS... wat dus niet klopte)

Ik verwacht overigens eerder een bof voor de DS. Maar zou niet verkeerd zijn als hij natuurlijk ook op de PSP komt.

Level 61 97%

BoF is naast zelda mijn favoriete RPG :)

Level 25 92%

Nog 709 XP voor level 26

Is Zelda een RPG dan?

Level 61 97%

twijfelachtig.. ik nome het een rpg. nintendo noemt het soms een rpg en dan weer een adventure.

Boeiend, ik vind het de gaafste serie ever!

Level 41 95%

Nog 1165 XP voor level 42

het is mijn best bijgebleven ervaring ooit.

Zelda niet :'(

Level 30 93%

Nog 903 XP voor level 31

Capcom heeft 10 PSP titels in ontwikkeling, dus de kans is ERG groot dat ie verschijnt ;)

Ik wil btw. Puzzle Fighter voor de PSP!

Level 19 96%

Nog 182 XP voor level 20

Denk ook wel dat het een grote kans bedraagt dat we deze game kunnen verwachten, maar goed het is nog niet officieel aangekondigd.

Level 33 97%

Nog 482 XP voor level 34

Stelletje fanboys! :P

Level 45 99%

Nog 156 XP voor level 46

Inmiddels wel al schatjes ;)

Level 19 96%

Nog 182 XP voor level 20

Paar screens en artwork, heb er zin in om deze op PSP te kunnen spelen.

25 Augustus komt de game trouwens uit in Japan.

Level 20 97%

Nog 155 XP voor level 21

Level 20 97%

Nog 155 XP voor level 21

-

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

ik kreeg kippevel van het muziekje bij het filmpje :D

Level 19 96%

Nog 182 XP voor level 20

Breath of Fire III Update

Find out what Capcom plans for this RPG port.

June 17, 2005 - When Capcom announced last week that the PSP would be receiving a version of Breath of Fire 3, the big question on everyone's mind was port or remake. And now we seem to have an answer: port. Debuting in this week's Famitsu and Famitsu PSP publications, the PSP version of Breath of Fire 3 doesn't look too far removed from the 1997 PlayStation original. The game now runs in wide screen format, of course, but it's hard to make out any major visual improvements.

There is one confirmed addition to the game. PSP owners can look forward to an expansive fishing game, accessible as a separate mode of play. This seems to be an extension of the fishing mini game from the original, only it's apparently been beefed up to the level of a real fishing game.

Can we look forward to other improvements as well? Breath of Fire III is actually considered by many to be the best entry in the Breath of Fire series, so a port with speedy load times ala Tales of Eternia might not be so bad. We'll find out exactly what we're getting when the game hits Japanese retail on 8/25.

Level 35 95%

Nog 897 XP voor level 36

Wel tof. BoF III heb ik nog nooit gespeeld. Als Koekie zegt dat het een goed spel is, dan zal dat ook wel kloppen. ;]

Ik ga hem zeker halen. Maar eerst een PSP kopen...

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Ik snap nog steeds de eerste post niet. Als je BOF III al hebt en zolang hebt gespeeld, waarom wil je dan persé voor deze game een PSP?

Level 9 92%

Nog 91 XP voor level 10

misshcien heeft ie altijd al gedroomd om het met hem overal mee te nemen en nu zal ie dat kunnen.

Level 12 92%

Nog 163 XP voor level 13

Ik snap nog steeds de eerste post niet. Als je BOF III al hebt en zolang hebt gespeeld, waarom wil je dan persé voor deze game een PSP?

heel wat veranderingen doorgevoerd. Ik heb eht spel ook thuisliggen, maar op de psp zijn de graphics flink opgepoets. Ik weet verder niet wat er nog eraan veranderd is. De originele breath of fire 3 kwam op de PSX. Dus de graphics waren ook heel anders. De char drawings etc. zijn hetzelfde gebleven, maar ik zie vooral een verandering met spells op de screens etc. Maarja, eventjes nog afwachten.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.