Breath of Fire III

Level 22 97%

Nog 176 XP voor level 23

BoF schijnt wel vette game te zijn, ziet er wel leuk uit.

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

net images zitten bekijken. echt toffe herinneringen aan deze game.

Blijft echter goedkoop dat men 10 jaar oude playstation spellen omzet naar de ozooo geweldig krachtige PSP.

Ik bedoel zelfs de NDS zou dit zonder problemen kunnen draaien.

Level 21 97%

Nog 188 XP voor level 22

Oh shit, je koopt een psp!!! Je blijft een irritante Nintendo fanboy...

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

maar koeki heeft wel gelijk.

Level 61 97%

ik ook van jou :)

Level 9 92%

Nog 91 XP voor level 10

beter dan enkel irritant :O

Level %

Nog XP voor level

Ik heb het spel vandaag gekocht. Net even 5 min. gespeeld. Ik snap dat dat nooit genoeg is voor een goede indruk. Maar wat me nu al opvalt is het traaaaaaaaaaaage tempo van de gevechten. Als ik heb gewonnen blijft dat draakje echt een seconde of vijf stil staan. Geen VICTORY! of EXP schermen. Pas dan kan je weer verder lopen. Maar goed, misschien komt dat nog :P

Die effecten bij de aanvallen zien er trouwens wel gelikt uit! Laadtijden zijn niet erg lang en ook niet storend. Waar ik me wel aan erger is dat ghost effect wat je bij GTA 3 en GTA: VC ook had. Zodra je beweegt wordt alles onscherp en als je stilstaat is het weer scherp.

Level 23 93%

Nog 550 XP voor level 24

Is deze game goed? ik heb namelijk wel zin in een paar goede rpg's(Tales of Eternia en Key of Heaven lijken me ook erg leuk).

p.s. onder goed versta ik een game die een 7 verdient of hoger.

Level 11 88%

Nog 208 XP voor level 12

Breath of Fire III is vrij traditioneel. En behoorlijk sloom. Gevechten zijn sloom, het verhaal is sloom (wel een goede ontknoping!), sloom... Als je niet veel geduld hebt kun je beter Tales of Eternia aanschaffen :)

Level 23 93%

Nog 550 XP voor level 24

@~Tomara~

ok, thanks. Meestal ben ik een geduldige gamer, dus BoF III kan zeker wat voor mij zijn(toch ben ik van plan ToE eerst te kopen). :)

Level 43 98%

Nog 323 XP voor level 44

voor de freaks is deze game nog goed, maar ik begin er niet meer aan.

Ik speel nu alleen nog de nieuwe games, met hedendaagse techniek

(ok, ik ga de volledige mgs serie nog eens uitspelen, inc de oude metal gears/ en waarschijnlijk waag ik me ooit nog eens aan de oude FF games)

Maar ik moet selectief zijn.

Kheb tegenwoordig niet meer de tijd om alle games te spelen.

Op mijn psp wil ik eigenlijk vooral RPG's spelen, ik verwacht dan ook veel van die FF7 die erop uitkomt.

Ik wil een reden hebben voor een psp (ik heb er een gehad, maar terug verkocht, ooit koop ik wel een witte, of één waar meer geheugen in gaat zitten als ie komt)

Maar aan breath of fire 3 begin ik niet meer.

Zelfs tales of eternia laat ik aan me voorbij schieten

Level 15 88%

Nog 398 XP voor level 16

ik zie wel of ik hem ga kopen, ben nu nog bezig met ToE

Level 11 88%

Nog 208 XP voor level 12

The untouchable, Tales of Eternia mag dan wel een port zijn, maar dat is aan de presentatie en uitwerking niet te merken. Het spel kan zich gemakkelijk meten met andere RPGs.

Level 61 97%

ik koop hem alstie goedkoop is. Ik heb het spel immers in het verleden helemaal platgespeeld.

Level 10 88%

Nog 167 XP voor level 11

ik heb het recensie-exemplaar hiervan en ben tot nu toe overwegend positief, alleen is het idd allemaal erg sloom en komt het iets te traag op gang

ergens volgende week lees je mijn uiteindelijke mening in de recensie op InsideGamer!

Level 61 97%

Enorme samurai kick, maar wilde toch even mijn ervaring kwijt. Gisternacht tot 03.00 gespeeld op mijn PSP. Ergens balen dat ik hem niet als download of iets dergelijk heb, want het UMD medium doet de game niet goed.

De laadtijden zijn zo ingesteld dat je er bloednerveus van wordt. Is mijn PSP vastgelopen, is de UMD beschadigd, waarom duurt het allemaal zo lang en gebeurt er niks.... ow wacht... we kunnen weer verder :)

Inmiddels ben ik weer midden in het verhaal en heb ik aardig wat moeten grinden om uberhaupt verder te kunnen komen. Dit is geen makkelijk spelletje :D

Voor mensen die geduld hebben, en veel geduld, is Breath of Fire III een geweldige game. De leuke mini-games tussendoor zoals het opvoeden en inrichten van een elfjesdorp en het onvermijdelijke vissen zorgen voor wat positieve afleiding. Ook het zoeken naar de diverse draken maakt de game af.

Het gedeelte in de woestijn schrikt echter af en komt in mijn ogen saai over. Het verhaal ontvouwt zich vrij langzaam, maar is nog steeds erg charmant en verrassend.

Kortom, mensen met wat geduld kunnen zich makkelijk vermaken met deze geweldige game. Gezien de releasedatum zal deze game onderhand wle een stuiver kosten, dus voor het geld hoef je het niet te laten. Sterker nog, dit is 1 van de weinige games die in me PSP is gekomen in 2008 en nu dus 2009....

Level 75 98%

Nog 1816 XP voor level 76

Breath of Fire is ook al zo'n serie die in mijn top drie staat van 'series to check out' (samen met Suikoden en Xenosaga). Wel heb ik deel 1 op de SNES op een Amerikaanse cartridge (geen idee of deze ooit in Europa is uitgekomen). Ik moet er nog steeds aan beginnen. Deze serie lijkt me echt een hate it or love it serie, het is geen serie die alom geprezen wordt. Ik ben benieuwd, binnenkort toch maar eens uitchecken...

Level 61 97%

Het is enorm sloom en je moet er echt voor gaan zitten. Doe je dat, dan word je gepakt door een schitterende wereld, goed verhaal en verdomd leuke gameplay.

Deel1, 2 en 3 zijn geniaal

Deel 5 op zijn manier ook.

Deel 4 moet je echt niet willen spelen..... tenminste, als ik de rest mag geloven. Enige deel ook wat ik dus nog niet heb gespeeld.

Mijn volgorde:

Deel3 >> deel2 gelijk aan deel1 >> deel5

Level 19 99%

Nog 53 XP voor level 20

Heb sinds gisteren BoFIII in mijn bezit. Wat meteen opvalt zijn de loading times, maar als je je daar doorheen kunt slaan, dan heb je echt een mooie oldschool rpg in je klauwen. Ik heb nog nooit een Breath of Fire game gespeeld en ik moet je zeggen dat ik echt verrast ben door dit pareltje. Ik heb hem hier op IG aangeschaft voor 10 incl., maar hij is beduidend veel meer waard :D

Level 75 98%

Maar zijn die loadingtimes echt zo slecht na elk gevecht, dus dat grinden een kwestie is van vooral wachten, of zijn die loadingtimes vooral erg bij de voortgang in het verhaal?

Level 19 99%

Nog 53 XP voor level 20

je went echt aan de loading timesbij battles. ik had dat eerst ook met Final Fantasy Tactics op de PSP, maar het heeft een bepaalde charme. kwestie van geduld hebben en ja, ik grind ook veel in BoFIII :D

Level 61 97%

BoF III is een moeilijk spel. Grinden is noodzakelijk. Overigens is het wel zo dat er bij de random fights soms ook enorm sterke monsters tussen zitten die je in 1x afmaken en dan is het gameover.

Saven is dus ook wel belangrijk :)

Ik ben wel gewend aan het laden, maar fijn is anders :)

Level 19 99%

Nog 53 XP voor level 20

ja, saven is belangrijk en koop altijd genoeg Healing Herbs. ik ben pas aan t begin (McNeil's mansion) en ik ben level 11 :D

ik heb heel veel rpg's gespeeld en ik zeg je; BoFIII moet je gewoon halen :7

Level 61 97%

kickzorz, inmiddels 70 uur gespeeld op de pspgo en de laadtijden zijn zo goed te doen. Tof spel!

Level 75 98%

Ik mis Breath of Fire en Suikoden stiekem wel een beetje. Van die games waar je zelden aan denkt maar wel altijd fun zijn om te spelen als je ze oppakt :(

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.