Vraag, Antwoord & Hulp

Level 19 96%

Nog 182 XP voor level 20

In dit topic kun je al je vragen kwijt over de PlayStation Portable en de hardware en software die daarmee te maken hebben.

Om het duidelijk te houden zou het misschien makkelijk zijn om de post te openen met een groter dik gedrukt letterype, en daaronder de overige vraag of informatie.

Post aub geen spam of offtopic reacties, maar enkel vraag en antwoord.

Level 20 96%

Nog 227 XP voor level 21

Dat wifi gedoe lukt me niet helemaal.. Op school hebben we draadloos internet en als ik met wipeout pure op download klik (de manier die verbinding maakt met internet) gaat tie ff connecten om vervolgens een grijs scherm aan te houden met boven in de hoek zon laad tekentje van Wipeout.. komt dit mischien omdat er in Nederland nog geen server is die ons opvangt of heb ik mijn wifi instellingen gewoon niet goed (standaard)... is er mischien iemand die al wel online is geweest met wipeout pure?

Level 1 76%

Nog 6 XP voor level 2

Hed je je wifi schakelaar wel omhoog gedaan? (zal wel maarjah .. kan het altijd proberen he:P)

Redacteur
Level 29 97%

Nog 379 XP voor level 30

Hed je je wifi schakelaar wel omhoog gedaan? (zal wel maarjah .. kan het altijd proberen he:P)

Precies, de eerste keer had ik dat schakelaartje namelijk niet gezien ^^D

Ik weet eerlijk gezegd niet of je dat internetten via Wipeout wel in Nederland kan doen, was dat niet alleen in Amerika?

Level 20 96%

Nog 227 XP voor level 21

Jah ik heb t schakelaartje wel omhoog gedaan :P want hij connecte wel maar veel verder kwam hij neit

Level 41 95%

Nog 1165 XP voor level 42

Ik heb een MP4 film inclusief THM bestand in de Map MP-ROOT geflikkerd (geconverteerd met http://www.pspvideo9.com) en dan zegt hij na 10 seconden:

''deze video kan niet worden afgespeeld''

waarom niet? Ik begin nu steeds meer te neigen dat ding gewoon weg te flikkeren, je kunt niet normaal een video op je PSP zetten zonder dat je problemen krijgt.

Level 43 96%

Nog 906 XP voor level 44

Ik heb een MP4 film inclusief THM bestand in de Map MP-ROOT geflikkerd (geconverteerd met http://www.pspvideo9.com) en dan zegt hij na 10 seconden:

''deze video kan niet worden afgespeeld''

waarom niet? Ik begin nu steeds meer te neigen dat ding gewoon weg te flikkeren, je kunt niet normaal een video op je PSP zetten zonder dat je problemen krijgt.

Gebruik dan ook PSPVideo niet... http://www.engadget.com/entry/1234000980024404/

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Ik kan m'n oplader niet vinden, help me! Is er een FAQ die hierover gaat?

:P

Level 20 96%

Nog 227 XP voor level 21

wat bedoel je met ''ik kan mijn oplader niet vinden'' ?? je hebt gewoon bij de psp een oplader gekregen.. die stop je in de psp met de batterij erin.. je kunt niet de batterij los opladen.

Moderator
Level 44 99%

Nog 34 XP voor level 45

wat bedoel je met ''ik kan mijn oplader niet vinden'' ?? je hebt gewoon bij de psp een oplader gekregen.. die stop je in de psp met de batterij erin.. je kunt niet de batterij los opladen.

-_-'

Ik denk dat je em meer helpt door te helpen zoeken

Level 20 96%

Nog 227 XP voor level 21

Hoezo helpen met zoeken? ik snapte de vraag niet helemaal want ik ga er toch niet vanuit dat hij niet weet hoe hij een stekkertje in zijn stopcontact-psp moet steken.. vervolgens geef ik hem antwoord op de manier waarop ik de vraag begrepen heb.. nou dat noem ik helpen dus zeik niet zo en help hem zelf dan inplaats van iemand die probeerd te helpen af te zeiken

Level 43 96%

Nog 906 XP voor level 44

Hij is gewoon z'n oplader kwijt, sjeez -_-'

Level 12 92%

Nog 163 XP voor level 13

Hij is gewoon z'n oplader kwijt, sjeez -_-'

hij bedoelde het sarcastisch. hij heeft immers een smiley in zijn post gepleurt

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

ik heb vraagje is mischien dom mjaa..

uh kun je met de psp ook online niet zoals de DS over 30 meter:S

maar met de psp wat verder dan 30?? meter en hoe ut precies in zijn werking gaat?

Level 20 96%

Nog 227 XP voor level 21

@ roytje

je kunt met sommige spellen van de psp wel online maar dan heb je draadloos internet nodig om te connecten. Ik heb het geprobeerd met Wipeout pure maar dat lukte helaas niet :( hij conecte wel maar toen kwam hij niet verder. ik denk dat ze er hier in europa nog aan werken

@ ussj

oh ik dacht dat hij niet wist wat de oplader van zijn psp was.... (zou wel dom zijn maar ok)

Level 15 97%

Nog 86 XP voor level 16

Precies, de eerste keer had ik dat schakelaartje namelijk niet gezien ^^D

Ik weet eerlijk gezegd niet of je dat internetten via Wipeout wel in Nederland kan doen, was dat niet alleen in Amerika?

neej alleen in korea er moet ergens een nieuwsbericht zijn op deze site daarover ^_^'

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

maar je kun bijv.. niet op straat online ofzo op een hotspot?? of wat dan ook..?

Level 20 96%

Nog 227 XP voor level 21

neej nog niet volgens mij..

Level 43 96%

Nog 906 XP voor level 44

maar je kun bijv.. niet op straat online ofzo op een hotspot?? of wat dan ook..?

Ja dat kan, ik kan gewoon in me eigen huis online want me buren hebben een hotspot :] Er zijn alleen geen andere mensen, maar het je kunt wel dingen downloaden voor bv. WipEout Pure

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

oke bedankt;)

Level 15 97%

Nog 86 XP voor level 16

ok een vraagie weet iemand of je de memory stick uit de sony-ericsson K750i ook gebruiken in je psp???

Level 24 96%

Nog 344 XP voor level 25

ok een vraagie weet iemand of je de memory stick uit de sony-ericsson K750i ook gebruiken in je psp???

ja dat kan, 2 keer zo veel als de standaard mem. stick :P

Level 15 97%

Nog 86 XP voor level 16

je k zag et er zijn er zelf van 1 gig :D

Level 25 98%

Nog 141 XP voor level 26

Op welke dag komt de PSP nu uit in Nederland en is de prijs al bekend van zowel de PSP als de games?

Level 24 96%

Nog 311 XP voor level 25

@Neon: Als alles gaat zoals gepland, dan komt de PSP op 1 September 2005 uit, de officiele release date, bevestigd door SCEE :)

De PSP kan je al veel voorbestellen enzo bij bijvoorbeeld Bart Smit en Bol.com en daar kost ie bij beiden €249,95 , de games verschillen van tussen de €45,- en de €59,- ongeveer.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.