Vraag, Antwoord & Hulp

Level 25 98%

Nog 141 XP voor level 26

@Neon: Als alles gaat zoals gepland, dan komt de PSP op 1 September 2005 uit, de officiele release date, bevestigd door SCEE :)

De PSP kan je al veel voorbestellen enzo bij bijvoorbeeld Bart Smit en Bol.com en daar kost ie bij beiden €249,95 , de games verschillen van tussen de €45,- en de €59,- ongeveer.

Als ze de prijs op 44.99 of 49.99 houden vindt ik het wel redelijk. 59 euro gaat me simpelweg te ver...

Level 24 96%

Nog 311 XP voor level 25

@Neon: Als alles gaat zoals gepland, dan komt de PSP op 1 September 2005 uit, de officiele release date, bevestigd door SCEE :)

De PSP kan je al veel voorbestellen enzo bij bijvoorbeeld Bart Smit en Bol.com en daar kost ie bij beiden €249,95 , de games verschillen van tussen de €45,- en de €59,- ongeveer.

Als ze de prijs op 44.99 of 49.99 houden vindt ik het wel redelijk. 59 euro gaat me simpelweg te ver...

Aangezien de PSP games niet regiogebonden zijn word het voor mij simpelweg importeren... Ik neem wel een Europese PSP dat wel :)

dvdboxoffice.com is erg goedkoop :) ;)

Free shipping en lekker goedkope games!

Level 19 96%

Nog 182 XP voor level 20

Die witte is zeker enkel te bestellen via bijvoorbeeld playsasia.com en zal niet zomaar in Europa te koop zijn ?

Level 45 96%

Nog 1057 XP voor level 46

PSPvideo 9 vind me PSP niet. Als ik hem aansluit zie ik helemaal geen mappen. Hoe plaats ik die zooi allemaal? Vooral een paar filmpjes wil ik er op hebben. Want ik zie helemaal geen dingen als mp_root ofzo

Level 43 96%

Nog 906 XP voor level 44

PSPvideo 9 vind me PSP niet. Als ik hem aansluit zie ik helemaal geen mappen. Hoe plaats ik die zooi allemaal? Vooral een paar filmpjes wil ik er op hebben. Want ik zie helemaal geen dingen als mp_root ofzo

Die moet je er zelf op zetten...

http://psp.connect.com/

Watch and LEARN

Level 20 90%

Nog 564 XP voor level 21

Die witte is zeker enkel te bestellen via bijvoorbeeld playsasia.com en zal niet zomaar in Europa te koop zijn ?

voor zover ik weet komt de witte niet buiten japan. Aangezien de psp 1 september gelaunched wordt verwacht ik zoie zo niet zo snel een andere variant van de psp.

Level 19 96%

Nog 182 XP voor level 20

Huh heb je je psp nu al?

Level 45 96%

Watch and LEARN

Thank you :). Sommige dingen spelen nog niet af, dan stoppen ze halverwege. Gebruik dus geen pspvideo 9 meer :/

Level 43 96%

Nog 906 XP voor level 44

Watch and LEARN

Thank you :). Sommige dingen spelen nog niet af, dan stoppen ze halverwege. Gebruik dus geen pspvideo 9 meer :/

Zoek ff naar 3GP Converter, das veruit het beste programma om video's te converteren.

Level 45 96%

Ja die heb ik nu, werkt prima idd. Filename veranderen en klaar ben je. Even SW kijken :D.

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

Wat is de meest geschikte memory card als je alleen films kijkt op je PSP? En hoeveel films kunnen daar ong. op?

Level 45 96%

De gene met het meeste GB lijkt mij? ;)

Ik zoek trouwens nog meer sites als Connect waar je PSP filmpjes kan downloaden.

Level 15 97%

Nog 86 XP voor level 16

als je zeker wil zijn dat een filmpje of mp3 goed op je PSP komt zou ik PSP Max media managaer gebruiken alleen zover ik weet is die in Amerika te koop k weet niet of in europa ook komt

Wat is de meest geschikte memory card als je alleen films kijkt op je PSP? En hoeveel films kunnen daar ong. op?

als je egt FILMS wil dan 2 gig maar die zijn erg prijzig ^_^'

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

Die is idd te duur. Ik hoef er maar 1 a 2 films op.

Level 20 90%

Nog 564 XP voor level 21

voor diegene die een firmware update hebben van 2.0:

kan je een pdf en text bestanden naar de psp kopieren en deze bekijken? het kan ich wel op de psp met oudere firmware updates

Level 19 96%

Nog 182 XP voor level 20

Ja die heb ik nu, werkt prima idd. Filename veranderen en klaar ben je. Even SW kijken :D.

En laatst had je hem nog bestelt bij Liksang? gaat dat dan zo snel?

Level 45 96%

UPS? Heeft 4 dagen geduurt hoor :S?

Maar goed weet iemand nog wat handige PSP-Vriendelijke sites? Ik heb zelf door een typ foutje www.googlel.nl ontdekt, past perfect in de PSP. Erg handig! :)

voor diegene die een firmware update hebben van 2.0:

kan je een pdf en text bestanden naar de psp kopieren en deze bekijken? het kan ich wel op de psp met oudere firmware updates

In welke folder moeten ze dan? Dan probeer ik het even.

Level 19 96%

Nog 182 XP voor level 20

UPS? Heeft 4 dagen geduurt hoor :S?

Vind ik best wel snel eigenlijks. :P

Heb je nu een Amerikaanse PSP of... ?

Level 45 96%

Japans. Wil wel Spiderman the movie overkopen over 3 weken he ;). En ik heb de updates als eerst :).

Level 21 95%

Nog 298 XP voor level 22

ik heb een vraagje:

is het mogelijk om het ps1 snoer te gebruiken voor een amerikaanse psp oplader om er een dezelfde aansluiting aan zit

thnx alvast

Level 45 96%

Volgens mij heeft de PS1 een ander soort aansluiting als de PS2. Zo niet, dan kan het wel. Maar weet bijna zeker dat het niet kan.

Level 21 95%

Nog 298 XP voor level 22

heb van iemand anders gehoort dat het wel kan, dus heb ik het geprobeert en het werkt gewoon.

gewoon dat stekker deel snoer eruit halen en die snoer van ps1 in 2de deel van snoer doen waar dat grote blok aan vast zit.

Level 5 82%

Nog 69 XP voor level 6

Een vraagje.

Als je een foto hebt die het formaat heeft van je scherm, dus meer dan 5x groter is dan het scherm van de PSP, wordt die foto dan automatisch verkleind op het formaat voor PSP of moet je dat zelf veranderen, in photoshop bv?

Want als ik een foto op PSP formaat maak is het meestal meer dan 1MB per foto! ipv +- 100kb!

En kan je soms zoomen en verkleinen?

Bedankt

Level 5 90%

Nog 37 XP voor level 6

Zal ik een klein spelletje ( 3d livepool, 8 MB) die ik legaal heb aangekocht via het internet werkende kunnen krijgen op een EU Psp die ik in september ga kopen?

Level 20 96%

Nog 227 XP voor level 21

Is het een psp spel??? is het een soort rom?? wat meer info zzou fijn zijn

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.