Vraag, Antwoord & Hulp

Level 5 90%

Nog 37 XP voor level 6

Is het een psp spel??? is het een soort rom?? wat meer info zzou fijn zijn

Sorry, neen, het is een klein pc spel. Volledig uitgepakt neemt ie max 8 Mb in beslag. Ik vindt het een leuke game, en daarom dat ik me afvroeg of het op de een of andere manier, mogelijk is om die werkend te krijgen op een Eu psp. (Dit omdat ik op versheidene fora gelezen heb dat ze games afkomstig van andere consoles op hun psp draaiende krijgen)

dus: kan ik dat spelletje (die uit verschillende bestanden bestaat ) en die oorspronkelijk voor pc bedoeld is, speelbaar krijgen op de psp? (en hoe zit dat dan met de controls, want nu is het hoofdzakelijk te bedienen met muis...) Merci...

Level 20 96%

Nog 227 XP voor level 21

Is het een psp spel??? is het een soort rom?? wat meer info zzou fijn zijn

Sorry, neen, het is een klein pc spel. Volledig uitgepakt neemt ie max 8 Mb in beslag. Ik vindt het een leuke game, en daarom dat ik me afvroeg of het op de een of andere manier, mogelijk is om die werkend te krijgen op een Eu psp. (Dit omdat ik op versheidene fora gelezen heb dat ze games afkomstig van andere consoles op hun psp draaiende krijgen)

dus: kan ik dat spelletje (die uit verschillende bestanden bestaat ) en die oorspronkelijk voor pc bedoeld is, speelbaar krijgen op de psp? (en hoe zit dat dan met de controls, want nu is het hoofdzakelijk te bedienen met muis...) Merci...

voor die spellen van andere consoles gebruikt men emulators.. dat is gewoon software die een console nabootst en die roms kan draaien.. maar wat jij wilt is een pc game op de psp zetten.. maar er zijn geen pc emulators dus ik denk dat je dat er niet op kan spelen..

Level 18 89%

Nog 516 XP voor level 19

Er zijn wel PC engine emulators, en windows 95 kan draaien op de PSP, wel firmware 1.5 though (EU PSP wordt 2.0, dus je zal even moeten wachten)..

Ik denk dat als het een oudere game is (lijkt me wel naar de grootte kijkende), dat het wel eens zou kunnen lopen. Maar ik weet t niet zeker, ik zou zeggen, wacht tot 2.0 gekraakt is, zoek dan een werkende PC engine emu en probeer die game te spelen ;)

Kom je er zo achter of het werkt of niet :P

Voor emu's verwijs ik je naar www.pspupdates.com

Level 45 96%

Nog 1057 XP voor level 46

Als ik een movie converteer met 3GP Converter is het geluid vaak out of sync. Bij films is het helemaaal slecht, wie weet wat ik hier aan kan doen?

Level 18 89%

Nog 516 XP voor level 19

PSPVideo9 :)

Level 45 96%

Crap programma, loopt altijd vast enzo en de bestanden zijn ook nog eens stuk groter.

Level 45 96%

Kick, ga vrijdag op vakantie dus USSJ ofzo? Laat je horen man..

Level 43 96%

Nog 906 XP voor level 44

Kick, ga vrijdag op vakantie dus USSJ ofzo? Laat je horen man..

Tja ik weet het niet. Heb je wel het goede gekozen PSP? Geluid kun je ook aanpassen qua mono/stereo enzo? Bij mij werkt het iig prima.

Level 69 98%

Nog 983 XP voor level 70

http://www.pqdvd.com/psp/

PSP Video Express, makkelijk te gebruiken, snel geconverteerd. De geregistreerde versie (PSP Movie Creator) kan zelfs makkelijk DVD's rippen naar mp4, kan croppen, etc.

Nadeel: Iets minder mogelijkheden m.b.t. fps, afmetingen, etc.

Level 5 91%

Nog 33 XP voor level 6

hoeveel kost dat kreng nou ik kan nergens een topic erover vinden en in de faq staat het ook niet :)

Level 17 93%

Nog 300 XP voor level 18

2 vraagjes wat is adhoc en als je webbrowser heb heb je geen kleine toetesenbordnodig om naar sites te gaan zoja kan je ook msn downladen heb thuis een draadloze router

Level 24 98%

Nog 137 XP voor level 25

Heey een vraagje.

Ik heb al een aantal keren op de psp gespeeld.

Maar ik vind racespellen maar niets.

Maar is het waard om een psp voor metal gear acid en lumines te kopen of kan ik beter w8en tot er rpgs komen zoals tales of eternia en final fantasy?

Level 24 96%

Nog 311 XP voor level 25

Ff vraagje; Doe je de games met dat 'hoesje' eromheen erin of haal je de UMD eruit en stop je die erin?

Thx alvast :)

Level 4 81%

Nog 50 XP voor level 5

hoe moet je een filmpje vernoemen in de video map?

Level 20 90%

Nog 564 XP voor level 21

heb ook een vraagje betreft "dode" pixel:

heb net de psp, erg geil dingetje daarniet van. maar als ik zwarte ondergrond op het beeld staat (foto of game) dan zie ik een aantal stippen). het gekke is dat het alleen bij zwarte achtergronden zijn. bij andere kleuren als wit, geel rond, groen en blauw zie ik ze niet.

zijn dit wel dode pixels?

Level 13 88%

Nog 298 XP voor level 14

Ff vraagje; Doe je de games met dat 'hoesje' eromheen erin of haal je de UMD eruit en stop je die erin?

Thx alvast :)

ja klopt. het umdtje zit in een soort beschermings "hoesje".

deze stop je gewoon in de psp.

@ badboy.

je kunt op driehoekje klikken en dan verschijnt er op de psp zelf een toetsenbord die je met behulp van de X knop kunt aanklikken.

@fuhigi.

ik neem aan dat je psp bedoelt? zoja dan kost het 250 euro voor value pack.

Level 10 82%

Nog 265 XP voor level 11

Een klein vraagje.

Bij de Value Pack zit toch geen usb kabeltje? Zou iemand voor mij een link kunnen geven waar ik de goede zou kunnen kopen??

Level 18 89%

Nog 516 XP voor level 19

@ Clockwis: Die haal je bij een fotospeciaalzaak of een computerspeciaalzaak, misschien heb je er al een van je MP3 of digitale camera ;)

@ LiquidSnake: Dat doet het converteer programma voor je..

Zo niet --> M4V12345.MP4, hierbij kun je de cijfers (12345 in dit geval) in wat jij wilt :)

@ Gungrave: Dat 'witte/doorzichtige/plastike ding eromheen' gaat mee de PSP in :P

Level 16 90%

Nog 352 XP voor level 17

Mijn pc heeft geen USB 2 , kan ik alsnog files verwisselen met de PSP ? . Zo niet , wat moet ik doen zodat ik het wel kan . Alvast bedankt :) .

Level 4 85%

Nog 37 XP voor level 5

Een cardreader kopen, die zijn rond de 15 euro. En ik kan me niet voorstellen dat je niet een normale usb ingang hebt (kweenie wat 2 betekend) maar zo een gewone grote moet je hebben met aan de andere kant een kleine.

Level 69 98%

Nog 983 XP voor level 70

USB Is backward compatible. m.a.w. een kabeltje op je usb 1.1 werkt net zo goed als een kabeltje op een usb 2.0. De 1.1 connectie met je PSP is alleen langzamer dan een 2.0 connectie zou zijn.

Je kan dus gewoon je psp met je pc verbinden middels je 1.1 usb-poort.

Een usb-kabel kun je overal vandaan toveren. De kabel is dezelfde als sony ook gebruikt voor haar camera's, als je dus een dixons of dynabyte ofzo binnenloopt en vraagt naar een usb-kabel voor een sony camera zullen ze er vast een hebben.

Level 8 79%

Nog 199 XP voor level 9

vraagje , hoe zet ik fotos van mijn PC naar de PSP?

zit de hele dag te kutten ik kom er niet uit!

help!! :(

Level 16 90%

Nog 352 XP voor level 17

Ok thx voor de reacties . Een USB poort heb ik wel , alleen geen USB 2.0 maar dat is dus niet zo'n groot probleem lees ik net .

Level 20 90%

Nog 564 XP voor level 21

- usb stick in psp en pc

- zet usb connectie (bij psp)

- er verschijnt als het goed is een popup schermpje in windows en of windows vind een externe storage device. open het

- ga naar het psp folder. maak daar een folder genaamd PHOTO aan en plaats al je geile plaatjes daarin.

en gij kan plaatjes bekijken.

Level 8 79%

Nog 199 XP voor level 9

Bedankt man.

- usb stick in psp en pc

- zet usb connectie (bij psp)

- er verschijnt als het goed is een popup schermpje in windows en of windows vind een externe storage device. open het

- ga naar het psp folder. maak daar een folder genaamd PHOTO aan en plaats al je geile plaatjes daarin.

en gij kan plaatjes bekijken.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.