Vraag, Antwoord & Hulp

Level 24 94%

Nog 499 XP voor level 25

Een vraagje:

Mag je de PSP op het vliegtug gebruiken? Ik ga namelijk op 2 september naar Turkije en zou handig zijn als ik mijn pas gekochte psp op het vliegtuig mag gebruiken en testen enzo. Filmpje zien, spelletje spelen enzo :p

Level 24 96%

Nog 311 XP voor level 25

Misschien moet hij door een controle poortje, en dan mag t wel denk ik..

Level 20 90%

Nog 564 XP voor level 21

Een vraagje:

Mag je de PSP op het vliegtug gebruiken? Ik ga namelijk op 2 september naar Turkije en zou handig zijn als ik mijn pas gekochte psp op het vliegtuig mag gebruiken en testen enzo. Filmpje zien, spelletje spelen enzo :p

ja mijn neefje is laast nog op reis geweest. en daar heeft hij gewoon de psp kunnen gebruiken.

Administrator
Level 41 96%

Nog 885 XP voor level 42

Een vraagje:

Jep mag wel, maar je moet wel je LAN-switch uitzetten ;)

Redacteur
Level 29 97%

Nog 379 XP voor level 30

Een vraagje:

Ik, Robert en Jaylee hebben op de terugreis vanuit L.A. gezellig Wi-Fi Ridge Racer zitten spelen... Dus ik zou zeggen dat het wel kan :)

Als je je Wi-Fi uitzet mag het sowieso, maar wij kregen niets te horen, dus.. ;)

Level 43 96%

Nog 906 XP voor level 44

WiFi is zend volgens mij geen storrende signalen uit zoals een GSM. Een GSM stuurt een signaal het vliegtuig uit en dat kan het systeem in de war brengen, een WiFi signaal gaat het vliegtuig niet uit volgens mij. Maargoed, veel verstand heb ik er ook weer niet van.

Level 34 98%

Nog 333 XP voor level 35

WiFi probeert gewoon een connectie te vinden binnen het maximale bereik dat ie heeft. Dat hele storings verhaal is trouwens ook een fabeltje als je het mij vraagt.

Als je met onur air vliegt zou ik de gok alleen niet nemen, je weet het maar nooit met die pauper kisten, mjah ik zou dan ook voor geen geld in zo'n onur air ding stappen. Betaal wel een paar euro meer voor de KLM, dan weet ik tenminste dat me vliegtuig geen kerosine lekt en dat de vleugels er niet midden in de lucht afpleuren :)

Level 32 96%

Nog 566 XP voor level 33

weet niet of het hier al gevraagd is, maar kan je ook de gewone memory stick er even in doen? om b.v. even mijn fotos te bekijken van mijn sony camera?

Level 24 94%

Nog 499 XP voor level 25

WiFi probeert gewoon een connectie te vinden binnen het maximale bereik dat ie heeft. Dat hele storings verhaal is trouwens ook een fabeltje als je het mij vraagt.

Als je met onur air vliegt zou ik de gok alleen niet nemen, je weet het maar nooit met die pauper kisten, mjah ik zou dan ook voor geen geld in zo'n onur air ding stappen. Betaal wel een paar euro meer voor de KLM, dan weet ik tenminste dat me vliegtuig geen kerosine lekt en dat de vleugels er niet midden in de lucht afpleuren :)

Lol ik ga idd met Onur Air, heb een beetje schrik :S

Level 20 96%

Nog 227 XP voor level 21

weet niet of het hier al gevraagd is, maar kan je ook de gewone memory stick er even in doen? om b.v. even mijn fotos te bekijken van mijn sony camera?

nope alleen Duo en Pro duo

Level 43 96%

Nog 906 XP voor level 44

Nee, te groot. Je kan wel jouw memorystick gebruiken voor je sony camera, daar heb je die adapter voor.

Level 17 95%

Nog 192 XP voor level 18

Lol ik ga idd met Onur Air, heb een beetje schrik :S

:lol: :lol: :lol: :lol:

Level 32 96%

Nog 566 XP voor level 33

Ja, ga waarschijnlijk dan wel een 1gb duo kopen zodat ik hem voor mijn PSP en Camera kan gebruiken.

Zit er bij elk duo stick een hulpstukje om er een gewone stick van te maken??

Level 20 90%

Nog 564 XP voor level 21

ja voor zover ik het weet wel. althans ik heb dat wel gekregen bij de scandisk 1 gig.

heb ook een vraag:

weet iemand het email adres van sony nederland? ik kan namelijk op de officiele site niks vinden. alleen telefoonnummers etc. wil wat vragen over de garantie etc etc.

Level 32 96%

Nog 566 XP voor level 33

ja voor zover ik het weet wel. althans ik heb dat wel gekregen bij de scandisk 1 gig.

heb ook een vraag:

weet iemand het email adres van sony nederland? ik kan namelijk op de officiele site niks vinden. alleen telefoonnummers etc. wil wat vragen over de garantie etc etc.

Ik kon alleen deze vinden laatst:

http://www.sony.nl/PageView.do?pagemail ... etFAQ=true

Level 20 90%

Nog 564 XP voor level 21

ow vet bedankt. stom van me had beter moeten zoeken.

Level 38 97%

Nog 653 XP voor level 39

ik snap niet hoe het internetten met je psp in z'n werk gaat, ik wil er een kopen maar eerst wil ik dit dan snappen ;), als ik thuis in m'n kamer zit, kan ik dan draadloos internetten? Ik heb in m'n kamer een pc met internet die gewoon met draad naar moden is verbonden.

Level 24 96%

Nog 311 XP voor level 25

Je hebt draadloos internet nodig, en dan kan je binnen een straal van weetikveel hoeveel meter internetten.

Het kan af en toe ook als je buren het hebben, zover is het bereik van de PSP wel(hebben al meerdere mensen hier bevestigt. Ze internetten dan op de draadloze verbinding van de buren).

Level 38 97%

Nog 653 XP voor level 39

HHAHWAHWAHAHH geniaal! :D :D

thx gungrave ;)

zal ff aan m'n buren vragen of ze 't hebben

Level 20 90%

Nog 564 XP voor level 21

nog een vraagje. Ik ben weze kijken bij www.playstation.nl en klik vervolgens op service om een emailtje te sturen naar sony playstation. Maar kon niks vinden. weet iemand hier een linkje?

Level 24 96%

Nog 311 XP voor level 25

HHAHWAHWAHAHH geniaal! :D :D

thx gungrave ;)

zal ff aan m'n buren vragen of ze 't hebben

Gewoon de PSP laten scannen, niet vragen :P

Veel buren hebben er een beveiliging opgezet na het zien dat er iemand sneaky meegenoot van hun draadloze internet :P

Level 31 93%

Nog 979 XP voor level 32

Je hebt draadloos internet nodig, en dan kan je binnen een straal van weetikveel hoeveel meter internetten.

Het kan af en toe ook als je buren het hebben, zover is het bereik van de PSP wel(hebben al meerdere mensen hier bevestigt. Ze internetten dan op de draadloze verbinding van de buren).

Hoe doe je dit?

Heb geen ervaring met draadloos internet.

Level 24 96%

Nog 311 XP voor level 25

Volgens mij was het zo dat je de PSP jouw omgeving laat scannen binnen een aantal meter, en als hij daarin een draadloze internetverbinding aanvind(via WiFi dacht ik) dan gaat hij via deze verbinding internetten. Het kost niks meer of minder ook, gewoon via die verbinding internetten ^^

Ik heb er geen ervaring mee, maar zodra ik morgen mn PSP heb geupgrade naar 2.0 zal ik het meteen voor je uittesten, aangezien wij thuis draadloos internet hebben :)

Level 52 96%

Nog 1412 XP voor level 53

Kan je makkelijk gedownloade films omzetten naar mpeg4 (oid), de resolutie verlagen en dan op je psp zetten? Of is dit een langdurig irritant werkje om keer op keer te doen? En hoeveel films passen op een 512mb kaartje?

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Als je nou geen draadloos internet hebt, is er dan een oplossing? Dat je bijvoorbeeld in 1 van die routeringangen zo'n 'zendmastje' propt? Dat wil Nintendo bij z'n Revolution gaan doen maar ik weet niet wat een goede prijs is voor zo'n ding en waar ik die momenteel kan kopen.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.