Vraag, Antwoord & Hulp

Level 16 89%

Nog 394 XP voor level 17

Lag het dan vanaf het begin al aan het beschadigde bestand? Dan zou het wel balen zijn als je net alle content verwijderd hebt, terwijl een nieuwe update download had geholpen...

En graag gedaan, ik ben blij dat mijn tip heeft meegedragen aan het vinden van de oplossing.

Level 34 95%

Nog 759 XP voor level 35

Zit er nog verschil in de schermen van de psp go en de andere? dacht ergens iets te gelezen te hebben over verschillende schermen. de ene is scherper ofzo.

Level 2 87%

Nog 10 XP voor level 3

Ik heb een vraag welke soorten geheugenkaarten de Psp aan kan.

Kan hij bijvoorbeeld deze aan: SDHC 16GB Ultra II Sandisk ?

Level 1 7%

Nog 24 XP voor level 2

hoe moet je chets toevoegen

Level 1 84%

Nog 4 XP voor level 2

Heb even een oude PSP gevonden bij me neefje. Heb er even naar gekeken, blijkt dat het rotate/loop/richt dingetje niet goed is. Kan er gewoon alle kanten op mee draaien, alleen als ik een game speel, gaat hij altijd naar rechts. Heb het PSP open gehaald, blijkt dat het probleem echt in het PSP zit. Dus dat losse gedoe is niks mis mee. Iemand een idee wat ik hiermee kan doen? Is het te fixen? Of weggooien?

Level 2 73%

Nog 21 XP voor level 3

FF een korte vraag, PSP is op het moment goedkoop en heb aardig wat spaar centjes, en wil er een tweedehands kopen voor ongeveer 70 eurie, welk model (liefst een model waar zowel UMD's en waar je volledige games op kan downloaden à la de Go) is dat gewoon de slim en lite? Nog game tips en tips om gelijk erbij te kopen (heb je toevallig weer zo'n geheugenkaart nodig?

lator

Level 7 75%

Nog 188 XP voor level 8

weet iemand hoe het komt dat de psp 1004 mijn memory stick niet leest terwijl mijn oude phat 3000 het wel gewoon las?

Level 41 96%

Nog 841 XP voor level 42

Hoi. Ik wil oude PSX games weer eens spelen en zag dat deze aangeboden worden op het PSN Network. Als ik een PSP koop, waar moet ik op letten zodat ik deze kan spelen?

(Vooral geïnteresseerd in Final Fantasy titels en Vagrant Story)

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.