*Insidegamer NINTENDO DS bibliotheek van collecties*

Level 16 92%

Nog 290 XP voor level 17

M'n Ace Attorney collectie EINDELIJK compleet. Investigations heb ik uiteindelijk sealed gevonden op ebay voor een niet al te belachelijke prijs van 36 USD excl. :) (voor cartridges only wordt soms zelfs meer gevraagd).

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Die game's kun je echt bijna nergens meer kopen. Wat is eigenlijk de beste en "slechtste" uit de reeks ?!

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

Apollo Justice is voor mij de minste uit de reeks, maar eigenlijk alleen omdat Phoenix er niet in zit.

Games zijn van een vrij constant niveau.

Investigations is anders, maar erg leuk.

Nette DS collectie op de vorige pagina trouwens.

Die Pokémon DSi! :9

Moderator
Level 67 97%

Die Apollo variant zie je echt nergens meer. Die rode Mario editie is ook erg mooi.

Level 16 92%

Nog 290 XP voor level 17

Alle games.

Moderator
Level 67 97%

Apollo Justice is voor mij de minste uit de reeks, maar eigenlijk alleen omdat Phoenix er niet in zit.

Games zijn van een vrij constant niveau.

Investigations is anders, maar erg leuk.

Heb nu ook Apollo.( Reeks compleet ). Denk dat ik in hoofdlijnen mijn DS collectie compleet heb. Misschien nog een paar rpg's, als ik ze tegenkom.

@Foto-hierboven

Nice!

Level 43 95%

Nog 1274 XP voor level 44

Apollo Justice vond ik zeker niet slecht, de muziek vond ik vrij sterk. Als ik er één als de minste zou moeten aanwijzen, kies ik voor Justice for all. Die zaken vond ik saai en de muziek was ook al duf, vergeleken met de rest dan. :(

Ik moet nog steeds investigations hebben, maar wil per se alleen de Europese hebben :O

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.