Welk spel moet ik kopen?

Level 31 93%

Nog 979 XP voor level 32

De PSP is vandaag gereleased in Nederland.

Het lijkt me dus allang tijd voor een 'Welk spel moet ik kopen'-topic.

Hoe het in zijn werking gaat is allang bekend.

Om maar gelijk het spits af te bijten:

Ik twijfel nog tussen Ridge Racers, Virtua Tennis, Hot Shots Golf en MediEvil.

Welke zouden jullie kiezen?

En heeft iemand iets meer informatie over MediEvil? Want ik zag net een trailer en het lijkt me wel een vet spel.

Level 52 96%

Nog 1412 XP voor level 53

Inderdaag goede topic, zeker op dit moment.

Ik vroeg me af wat er mis is met DTM2 aangezien ik al meerdere reacties hier, maar ook andere fora e.d. heb gelezen die niet al te positief zijn.

Ook is er geen 'grote' site zoals gamefaqs.com, ign.com of gamespot.com waar iets te lezen valt over DTM2 of Virtua Tennis, erg vreemd

Level 43 96%

Nog 906 XP voor level 44

Vreemd? Die spellen zijn gloednieuw en Sony heeft nog niet veel exemplaren voor de release aan nieuwssites/magazines gegeven, dus echt raar is dat niet.

EDIT:

Cijfers van Virtua Tennis:

Pro-G - Prodigious Gaming 08/31/2005 8 /10 8.0

PSM2 08/03/2005 91 /100 9.1

Level 52 96%

Vreemd? Die spellen zijn gloednieuw en Sony heeft nog niet veel exemplaren voor de release aan nieuwssites/magazines gegeven, dus echt raar is dat niet.

Ze zijn toch al lang uit in US/Japan? Alle andere spellen, en meer, zijn namelijk al wel gereviewed.

Level 43 96%

Nog 906 XP voor level 44

DTM is vandaag pas gerleased hoor, Virtua Tennis volgens mij ook.

Level 24 96%

Nog 311 XP voor level 25

Misschien kan dit topic ook sticky? Zoals in het NDS forum :)

Maare, ik heb even geen spel nodig, er zijn 4 games onderweg 8)

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Ik heb MediEvil en het is echt een tof spel als je van adventures houdt. Een lange intro met een tof verhaal, goede sfeervolle muziek, hilarische humor (en voice-acting) en het speelt gewoon erg fijn. Je kan R bijv. ingedrukt houden om te "locken" op je enemies, erg handig. Af en toe een puzzeltje, coole enemies, etc. Echt een dikke aanrader. :)

Level 20 97%

Nog 129 XP voor level 21

Ik heb Lumines, Virtua Tennis en Ridge Racer en daarvan vind ik Virtua Tennis het tofst. Vooral de mini-games om je skills te verbeteren zijn chill.

Level 32 96%

Nog 566 XP voor level 33

Ik zou ieder geval virtua tennis en dtm2 nemen.

vergeet niet dat dtm in andere landen uit komt als toca driver.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Ik heb ook vandaag Coded Arms (US) gekocht maar die is vrij saai. Morgen ruilen voor Virtua Tennis. :D

Level 15 96%

Nog 109 XP voor level 16

Ik heb Lumines, Virtua Tennis en Ridge Racer en daarvan vind ik Virtua Tennis het tofst. Vooral de mini-games om je skills te verbeteren zijn chill.

Ja idd , heb hem vandaag ook gehaald , die minigames zijn egt leuk bedacht en de toernooien zijn ook heel tof , je speelt vaak tegen grote namen zoals federer en als je dan wint , dan geeft het je tog een goed gevoel :P Maar wat wel spijtig is dat er in het begin al grote toernooien zijn waar je nog niet aan mag deelnemen , komen die elk jaar trg of niet?

Level 69 98%

Nog 983 XP voor level 70

In de meeste previews gebasseerd op hand-ons word DTM juist de hemel in geschreven. Perfecte conversie van ps2, schijnt zelfs een betere draw-distance te hebben als het origineel.

Ik las idd dat iemand hem terug heeft gestuurd hier, maar hij wilde em ruilen voor lumines of ape acadamy en eerlijk gezegt maak je mij niet wijs dat dtm slechter is dan Ape.

Level 32 96%

Nog 566 XP voor level 33

Ja idd , heb hem vandaag ook gehaald , die minigames zijn egt leuk bedacht en de toernooien zijn ook heel tof , je speelt vaak tegen grote namen zoals federer en als je dan wint , dan geeft het je tog een goed gevoel :P Maar wat wel spijtig is dat er in het begin al grote toernooien zijn waar je nog niet aan mag deelnemen , komen die elk jaar trg of niet?

Ja je speelt gewoon een heel jaar en je begint weer op 1 jan. Was iedergeval zo bij de DC.

Is er trouwens nu ook weer dat je b.v. verplicht moet dubbelen op wimbeldom(beste grasscourd) of rolandgarros(best gravel courd)?

Level 20 90%

Nog 564 XP voor level 21

Virtua tennis is denk ik het meest leuke game om te spelen voor korte sessies. Maar luminess is een leuke puzzel game met bijzonder mooie muziek. Toca driver 2 heb ik net ff gespeeld. absoluut de meest realistische race game voor de psp op dit moment. Graphics zijn in orde en de snelheid is echt absuurt maar net goed en de besturing is super voor een race game. veel beter dan need for speed en ridge racer.

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

ik zat te denken aan wipeout, lumines en nog een spel voor als ik de PSP eind deze maand koop, wat zal ik erbij doen (geen virtua tennis)

Level 52 96%

ik zat te denken aan wipeout, lumines en nog een spel voor als ik de PSP eind deze maand koop, wat zal ik erbij doen (geen virtua tennis)

Ridge Racer, DTM2, GTA

Ik twijfel tussen DTM2, Ridge Racer, Wipeout Pure, welke bied het meeste replay?

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Heb nu Mercury Lumines en Wipeout Pure.

Alle drie ge-wel-dig!

Level 52 96%

Effe vraagje he Marcel, waarom ben je niet meer door gegaan met de PU? Je had (nog) beroemd(er) kunnen worden :D. Of ben je gestopt omdat die sukkels van yo!post je gingen afzeiken?

Level 31 93%

Nog 979 XP voor level 32

GTA blijf je spelen. GTA 3 en Vice City zijn nog steeds leuk.

Alleen wanneer komt GTA uit?

Level 52 96%

GTA blijf je spelen. GTA 3 en Vice City zijn nog steeds leuk.

Alleen wanneer komt GTA uit?

20-30 oktober in USA dacht ik.

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Effe vraagje he Marcel, waarom ben je niet meer door gegaan met de PU? Je had (nog) beroemd(er) kunnen worden :D. Of ben je gestopt omdat die sukkels van yo!post je gingen afzeiken?

Zag de nut er niet meer zo van in, plus de PU zag er ook verder geen nut meer in.

Dus zijn we gekapt.

Level 31 93%

Nog 979 XP voor level 32

LOL, leg uit?

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Net Coded Arms omgeruild voor Virtua Tennis, en ik moet zeggen.. Virtua Tennis owned. :D

Wat een verslavende game zeg. Goed uitgewerkt, goede framerate, perfecte besturing.. Me like.

Level 52 96%

LOL, leg uit?

Marcel was altijd een column schrijver van PU totdat die opeens niks van zich liet horen, toen na enkele jaren, verscheen die opeens weer, na te onderzoeken of die de echte marcel was mocht die gelijk weer colums schrijven alleen iedereen in yo!post was hem aan het afzeiken en het was alweer snel over, terwijl die in de eerste plaats toch wel in heel wat pu's columns had geschreven. (Dit alles is trouwens al zo'n wat... 2-3 jaar geleden?)

Level 69 98%

Nog 983 XP voor level 70

Neuh hij was geen collumn-schrijver. Hij was vaste klant bij de Yo Post. Legendarisch hoe die alles en iedereen onderuit haalde. De hele yo post stond iedere maand vol met reacties op mortal marcel brieven.

Heb zelf nooit de moeite genomen om te schrijven maar toen Marcel uit de yo post verdween was het gelijk niets meer waard.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.