Welk spel moet ik kopen?

Level 61 97%

Nog 1699 XP voor level 62

Ik heb MediEvil en het is echt een tof spel als je van adventures houdt. Een lange intro met een tof verhaal, goede sfeervolle muziek, hilarische humor (en voice-acting) en het speelt gewoon erg fijn. Je kan R bijv. ingedrukt houden om te "locken" op je enemies, erg handig. Af en toe een puzzeltje, coole enemies, etc. Echt een dikke aanrader. :)

Beter.. mijn vriendin is hem nu aan het halen voor me (deze wel zelf betalen) :)

Level 24 96%

Nog 311 XP voor level 25

Ik heb MediEvil en het is echt een tof spel als je van adventures houdt. Een lange intro met een tof verhaal, goede sfeervolle muziek, hilarische humor (en voice-acting) en het speelt gewoon erg fijn. Je kan R bijv. ingedrukt houden om te "locken" op je enemies, erg handig. Af en toe een puzzeltje, coole enemies, etc. Echt een dikke aanrader. :)

Beter.. mijn vriendin is hem nu aan het halen voor me (deze wel zelf betalen) :)

Deze wel? :P

Level 31 93%

Nog 979 XP voor level 32

Ja, PSP heeft ie gekregen van haar ;)

Level 13 92%

Nog 190 XP voor level 14

Daarom vind ie haar heel lief.

Level 24 96%

Nog 311 XP voor level 25

Dat wist ik, het was meer van ohh eindelijk wel iets zelf dokke :P

Level 19 96%

Nog 182 XP voor level 20

Hier is al een topic van.

Level 31 93%

Nog 979 XP voor level 32

Zou je nadat je hem een tijdje hebt gespeeld korte impressie kunnen geven wat je ervan vindt?

Level 53 98%

Nog 520 XP voor level 54

Effe vraagje he Marcel, waarom ben je niet meer door gegaan met de PU? Je had (nog) beroemd(er) kunnen worden :D. Of ben je gestopt omdat die sukkels van yo!post je gingen afzeiken?

Zag de nut er niet meer zo van in, plus de PU zag er ook verder geen nut meer in.

Dus zijn we gekapt.

ik zou niet weten wat jij voor de PU gedaan zou kunnen hebben :S

Level 13 85%

Nog 362 XP voor level 14

Ik twijfel, tussen: Ridge Racer, MediEvil en Virtua Tennis. Welke is de minste, ik heb WipeOut Pure Al. Zelf denk ik RR maar wat denken jullie?

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Virtua Tennis

Level 31 93%

Nog 979 XP voor level 32

Virtua Tennis is vet.

MediEvil is een vette adventure. Ridge Racer zou ik niet doen.

Ikzelf twijfelde ook tussen Virtua Tennis en MediEvil, maar ik ga denk ik toch voor Virtua Tennis.

Level 52 96%

Nog 1412 XP voor level 53

Ok, na veel overwegen is mijn keuze Wipeout Pure, Virtua Tennis en Lumines geworden (heb het nog niet gekocht). Zoals ik al eerder zei is vooral replay me ding. Ik twijfel nog een beetje over Lumines though... Ik bedoel, ik vind toch grafische pracht en praal wel leuk op mooi apparaatje als psp. Dus wat zou een geslaagd alternatief zijn? Niet 1 van de rpgs want die speel ik toch altijd binnen 2 dagen uit en speel ze daarna nooit meer :)

Level 43 96%

Nog 906 XP voor level 44

Lumines is weer eens wat anders, tussen al het geweld van de sportspellen en de racespellen door. Lumines is voor de PSP wat Tetris was voor de GameBoy.

Level 38 97%

Nog 653 XP voor level 39

ik zou coded arms en ridgeracers kopen, maar ik heb nog geen psp :P

Level 31 93%

Nog 979 XP voor level 32

Lumines is weer eens wat anders, tussen al het geweld van de sportspellen en de racespellen door. Lumines is voor de PSP wat Tetris was voor de GameBoy.

Juist, en ik heb een hekel aan Tetris :P

Lost, weet je dat zeker? Ik zie dat Coded Arms overal zo laag beoordeeld wordt, en het schijnt niet fijn te spelen, omdat je moet richten met de analoge stick, je moet dus linkshandig zijn.

Level 52 96%

Nog 1412 XP voor level 53

Lost, weet je dat zeker? Ik zie dat Coded Arms overal zo laag beoordeeld wordt, en het schijnt niet fijn te spelen, omdat je moet richten met de analoge stick, je moet dus linkshandig zijn.

Ik vind tetris ook niet zo fantastisch, maar de video review (nooit zin om te lezen, en het spel in actie zien is wel zo makkelijk) zag er heel goed uit

Level 20 96%

Nog 227 XP voor level 21

je hebt wel meerdere control opties

Level 38 99%

Nog 185 XP voor level 39

Is die Virtua Tennis hetzelfde als Virtua Tennis 2 op PS2 (en DC)?? Die heb ik namelijk al helemaal dood gespeeld, dus lijkt me een beetje zonde om die dan te kopen.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Coded Arms is cool.. Tot je een uur hebt gespeeld. De controls zijn wennen (vooruit lopen en "strafen" met de analoge stick.. Omhoog, omlaag en opzij kijken met vierkantje, kruisje, rondje en driekhoekje, schieten met R en springen met L) maar dat is niet het grootste minpunt.. De levels zijn gewoon eentonig en de gameplay ook. Enige wat je doet is lopen en schieten. Graphics zijn daarentegen wel erg vet, maar goed, daar koop je geen game voor.

Level 31 93%

Nog 979 XP voor level 32

Komen er naast GTA LS nog boeiende games uit dit jaar?

RPG's ofzo? Zie bar weinig.

Level 29 97%

Nog 295 XP voor level 30

Ridgeracer is ECHT heeel erg de moeite waard!!

Top game

Level 24 96%

Nog 311 XP voor level 25

Komen er naast GTA LS nog boeiende games uit dit jaar?

RPG's ofzo? Zie bar weinig.

Ik weet niet of ze nog in 2005 uitkomen, maar dit zijn RPG's die echt de moeite waard zijn imo;

-Final Fantasy VII:Crisis Core

-Ys:The Ark of Napishtim

-Gagharv Trilogy 2

-Gagharv Trilogy 3

-Legend of Heroes

-Tales of Legendia

^^

Level 3 76%

Nog 37 XP voor level 4

Virtua Tennis, das echt een vet spel :D

Level 31 93%

Nog 979 XP voor level 32

@ Gungrave, ja en dat zijn zeker alleen JAP games?

Level 23 97%

Nog 208 XP voor level 24

wat is dat Ys voor een spel?

iemand screens en info?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.