[Officieel] Het Nederlands Elftal Topic

Level 18 94%

Nog 280 XP voor level 19

Het leek me handig om hier maar een topic over te maken ipv aparte topics voor iedere (kwalificatie) wedstrijd.

Vanavond om 19.00 op Talpa de wedstrijd Armenië- Nederland en woensdag de wedstrijd Andorra-Nederland op SBS6 om 20.30.

Waarschijnlijk start Van Basten met v. Persie in de basis vanavond ipv de net herstelde Robben. Mij lijkt dat een goede keuze. V. Persie is messcherp en wil graag wat laten zien. Robben zullen we nog langer hard nodig hebben en om te voorkomen dat ie meteen weer geblesseerd

Vermoedelijke opstelling Oranje:

Van der Sar; Kromkamp, Boulahrouz, Opdam en Van Bronckhorst; Landzaat, Maduro en Cocu; Kuijt, Van Nistelrooij en Van Persie

Ik gok vanavond op een 0-3 overwinning. Wat denken jullie?

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Als Maduro eruit gaat wordt het inderdaad 0-3 of hoger :P.

Level 18 94%

Nog 280 XP voor level 19

Haha, Maduro is geen slechte speler, zeker niet voor zijn leeftijd. Persoonlijk zou ik v. Bommel daar neer hebben gezet, maar dat schijnt nogal gevoelig te liggen bij v. Basten. Ik zou wel eens willen weten wat er precies is voorgevallen tussen die twee. v. Bommel is nu gewoon 3X de betere speler van de twee, maar ja...

Level 8 80%

Nog 186 XP voor level 9

Van Basten, geweldige trainer alleen waarom geen v. Bommel of Sneider of V.der Vaart maar Maduro, Landzaat en Cocu.

Zelf zou ik meer voor zoiets hebben gekozen:

---------------------v.Nistelrooy/makaay-----------------

v.Persie--------------------------------------------Kuijt----

---------------------v.d.Vaart------------------------------

---cocu----------------------------------------v.Bommel/Maduro

-v.Boronckhorst-----------------------------Krompkamp-

--------------------Boulahrouz---??????????-------------

----------------------V.d.Sar-------------------------------

Ik weet niet meer precies wat er nou met Mathijssen aan de hand is maar die zou ik er in zetten en anders Opdam. Ik vind ook dat makaay wel weer eens een kans mag krijgen hij speeld zo goed met Bayern Munchen ik snap niet dat hij het niet maakt in Oranje.

Level 18 94%

Nog 280 XP voor level 19

Makaay en Mathijssen zijn geblesseerd. vd. Vaart centraal zou ook een optie zijn, zeker omdat je tegen "wat mindere" ploegen gaat spelen en aanvallend dus meer druk kunt gaan zetten.

Level 20 97%

Nog 133 XP voor level 21

ik denk 0-4, alle voorhoede spelers zijn scherp :D V. Nistelrooy scoort weer bij Man Utd. na een slecht/geblesseerd seiszoen, v. Persie is ook wel goed :p volg ik niet zo, en Kuijt dies ook lekker scherp bij feyenoord.

Level 24 95%

Nog 374 XP voor level 25

----Robben---------Nistelrooij-----------Kuijt----

---v/d Vaart-----------------------van Bommel---

-----------------------Cocu----------------------

--Bronckhorst----------------------Kromkamp---

--------------Boulahrouz---Maduro--------------

---------------------v/d Sar------------------------

Level 8 80%

Nog 186 XP voor level 9

Maduro in de verdediging:( is een optie laat hem dan voor de verdediging spelen.

Oh, heb ik wat gemist makaay gebleseerd? Ik gok op 4-0 zoals skyraider al zei nistelrooy in vorm v persie en kuijt ook:) kuijt legde er in de eredevisie al 8 in in 5 wedstrijden:)

Level 13 85%

Nog 362 XP voor level 14

Haha, Maduro is geen slechte speler, zeker niet voor zijn leeftijd. Persoonlijk zou ik v. Bommel daar neer hebben gezet, maar dat schijnt nogal gevoelig te liggen bij v. Basten. Ik zou wel eens willen weten wat er precies is voorgevallen tussen die twee. v. Bommel is nu gewoon 3X de betere speler van de twee, maar ja...

Van Basten is gewoon een ajax sukkel. En PSV is echt DE (ex) PSVer en dat wil meneer niet. Want waarom selecteerd hij Heitinga die zo uit vorm is en geen basis plek heeft. En Van Bommel niet die, bij PSV altijd een basisplek had, beste speler van het afgelopen seizoen was, genomineerde voor de beste CL speler en een top transfer heeft gemaakt.

Ik snap het niet.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Nou Heitinga is wel afgevallen en Sneijder+ De Jong dacht ik ook. Terecht overigens want die heb ik nog nooit echt goed bij Oranje zien spelen. Het is inderdaad raar dat Van Bommel niet mee doet, te meer omdat de 'Davidsmentaliteit' hoog wordt aangeprezen bij Van Basten. Van Bommel heeft die mentaliteit.

Daarnaast is VDV echt niet zo heel goed. Je kan beter Landzaat, Robben of Van Persie op die plek neerzetten.

Maduro is top, alleen.... niet in in het Nederlands elftal. Maarja ik heb de wijsheid ook niet in pacht.

Level 43 99%

Nog 79 XP voor level 44

Ik zou misschien Nigel de Jong ipv Kromkamp er in zetten. Ik zie het nog steeds zitten in die jongen, kan vrijwel alles. Tsja al doet Kromkamp het ook wel erg goed.

Van Bommel rendeerde niet in het NL's elftal, heeft geen drol laten zien. Ik twijfel er niet aan dat van Basten dat goed heeft gezien. Landzaat doet het in Oranje gewoon beter op die positie, die zou ik dus gewoon laten steen.

Cocu-Davids-Landzaat zou mijn middenveld zijn.

De voetbalvisie van van Basten sluit aardig aan bij de Ajax-school, vandaar dat er meer ajacieden in Oranje zullen staan onder van Basten. Hij wil geen degelijk spel, maar vermakelijk aanvallend voetbal. Net als Cruijff.

Level 27 97%

Nog 315 XP voor level 28

Hij wil geen degelijk spel, maar vermakelijk aanvallend voetbal. Net als Cruijff.

Ook meteen de reden waarom Nederland nooit wereldkampioen is geworden -zelfs onder Cruyff niet- en de Duitsers wel een aantal keer.

Level 43 99%

Nog 79 XP voor level 44

Mwoahh we zijn er heel dicht bij geweest, en in een finale gaat het voor alle spelers EN de trainer maar om 1 ding: winnen.

Gebrek aan geluk is eerder de oorzaak.

Sowieso snap je niet dat het al extreem knap is dat een landje met 16 miljoen inwoners in staat is om structureel wereldklasse voetbal te spelen. Dat we de finale hebben gehaald en een keer Europees kampioen zijn geworden met goed voetbal is al een een hele prestatie.

Duitsland heeft 85 miljoen inwoners ofzo en 10x meer geregistreerde voetballers. Logisch dat ze meer winnen.

Level 21 98%

Nog 109 XP voor level 22

Ik gok zo`n 3-1 voor Nederland, met alweer een hele vroege treffer van V. Nistelrooij of Kuyt.

Level 17 92%

Nog 339 XP voor level 18

ik voorspel 0-5, voor NL natuurlijk.

Level 19 95%

Nog 243 XP voor level 20

Denk je echt dat NL een tegendoelpunt krijgt?

Hmm ik gok op 2-0, tegendoelpunten moeten gewoon niet kunnen tegen zo'n land..

Level 21 98%

Nog 109 XP voor level 22

Ja, maar ik denk dat het eerst 1-0 voor NL word daarna gaan ze slap spelen, krijgen ze er een tegen en dan worden ze wakker en komen er nog 2.

Level 13 90%

Nog 229 XP voor level 14

ik denk zo'n 3 of 4-0 en de Tsjechen moeten tegen Roemenie, dus misschien dat die wat punten verspelen en zijn we vrijwel zeker van kwalificatie

Level 18 94%

Nog 280 XP voor level 19

De 2 beste nrs.2 plaatsen zich ook direct. Daar zit Nederland of Tjechië vrijwel zeker wel bij. Maar goed, we moeten natuurlijk gewoon poulewinnaar worden he. Al zal dat wel beslist worden in een rechtsstreeks duel met de Tjechen, want die zie ik niet verliezen van de Roemenen.

Level 35 97%

Nog 444 XP voor level 36

---V. Persie--------Nistelrooij---------Robben----

---Davids----------------------------Landzaat-----

-------------------Van Bommel---------------------

--Bronckhorst---------------------Kromkamp-----

-----------Opdam-------------Boulahrouz---------

De beste stuurlui staan aan wal, nietwaar? ^_^'

Level 5 98%

Nog 5 XP voor level 6

---V. Persie--------Nistelrooij----------Kuijt----

---V.D. Vaart--------------------------Landzaat---

------------------------Maduro---------------------

--Bronckhorst------------------------Kromkamp--

-------------Heitinga-----------Boulahrouz---------

zo moeten ze vanavond spelen vind ik. op het WK wil ik natuurlijk mathijssen en robben erbij zien. en van bommel en davids moeten ook zeker meegaan.

Level 19 95%

Nog 243 XP voor level 20

---V. Persie--------Nistelrooij----------Kuijt----

---V.D. Vaart--------------------------Landzaat---

------------------------Maduro---------------------

--Bronckhorst------------------------Kromkamp--

-------------Heitinga-----------Boulahrouz---------

zo moeten ze vanavond spelen vind ik. op het WK wil ik natuurlijk mathijssen en robben erbij zien. en van bommel en davids moeten ook zeker meegaan.

Ik geloof dat ze zo ook gaan spelen? Die opstelling zou ik idd ook maken.

Als Robben fit was, Robben ipv v Persie

Level 20 97%

Nog 133 XP voor level 21

Denk je echt dat NL een tegendoelpunt krijgt?

Hmm ik gok op 2-0, tegendoelpunten moeten gewoon niet kunnen tegen zo'n land..

Ik denk het inderdaad ook niet.... een tegendoelpunt... in mijn ogen hebben we op dit moment de beste keeper ter wereld, maarja das in mijn ogen jullie zien het natuurlijk weer anders, en Vermeer is een getalenteerde keeper die ook heel goed zal worden denk ik :D ik zou als ik hem was naar een andere club zoeken want bij Ajax blijft hij 3de keeper en zal dan nooit ervaring opdoen :S

Level 35 97%

Nog 444 XP voor level 36

Nee, die heeft Mourinho onder contract staan imo.

Level 19 95%

Nog 243 XP voor level 20

Wie? De beste keeper?

Ik weet het niet. Ik vind van der Sar en Cech allebei erg sterke keepers. Ik denk niet dat er erg veel verschil tussen hun 2 zit.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.