Firmware & Homebrew

Level 43 96%

Nog 906 XP voor level 44

Geen gezeik meer met tientallen topics die allemaal over hetzelfde onderwerp gaan, maar gewoon één centraal topic.

Post hier alles wat betrekking heeft tot Homebrew. Van vragen tot suggesties, je kunt het allemaal in dit topic kwijt.

Voor alle duidelijkheid

Er mogen geen links geplaatst worden naar plekken die programma's zoals downgrading, emulators en roms bieden. Ga er ook niet naar zitten vragen, want het blijven warez! Let dus op met wat je post!

Level 32 97%

Nog 329 XP voor level 33

Eindelijk, ook geen vragen meer of je 2.0 al kan downgraden. Please......!

Mijn eerste vraag: Denken jullie dat Street of Rage II een beetje normaal kan draaien op een PSP? En, ik heb een mame emu gedownload voor de psp, wat zal daar normaal op draaien>>>>?????

Level 3 91%

Nog 13 XP voor level 4

-MOD BREAK-

Ok, nu ben ik het zat. Ga nog lekker zo door en je hebt een waarschuwing.

Level 3 91%

Nog 13 XP voor level 4

Mijn eerste vraag: Denken jullie dat Street of Rage II een beetje normaal kan draaien op een PSP? En, ik heb een mame emu gedownload voor de psp, wat zal daar normaal op draaien>>>>?????

ik weet het niet Immovable Mind maar denk dat je niet in het goede onderwerp zit.

Homebrew of Downgrade ik weet zelf niet meer of dat hier nu moet maar goed.. ik weet dat ze er druk mee bezig zijn. en het enige wat ik wil is op de hoogte gebracht worden van wanneer het uit is.

hou me op de hoogte ..

alvast bedankt

Level 20 96%

Nog 227 XP voor level 21

Ik denk wel dat die prima draait als je alles maar goed insteld alleen ik heb er geen ervaring mee want ik kan geen werkende mame emu vinden.. als je er een hebt wil je dat dan melden AUB

Level 3 91%

Nog 13 XP voor level 4

misschien ben ik een leek.. maar leg uit MAME EMU ( emu snap ik wel emulator.. toch ) maar MAME ?? thnx alvast.

Level 3 91%

Nog 13 XP voor level 4

Nou Boyz hopelijk is het zo ver.. er komt zo een gast naar me toe die zegt het te hebben dus als het zo is .. dan moet het al op internet staan. dus .. wat gebeurt !!

Hij komt zo direkt naar me toe en dan gaat ie mijn 1.52 downgraden naar 1.5 of ik het moet geloven ik weet het niet.. maar ik wacht het af.. zodra ik het mocht hebben dan laat ik het direkt weten.. ik ben nu zo enthousiast he .. dan wil je niet weten... maar straks is het niks.. dat speelt ook nog in me hoofd..

dus nogmaals als het is gelukt laat ik het weten en deel ik het graag met me mede PSP boyz

GRTX tibbo

Level 19 95%

Nog 267 XP voor level 20

Ik wens je veel succes aangezien er nog geen downgrader bestaat , wel fake downgraders die i.p.v. je PSP downgraden naar 1.5 juist upgraden naar 2.0 .

Oh ja , en natuurlijk de downgrade ideetjes van amateurs op o.a. psphackers die meestal gelijk van de site worden gehaald omdat ze je PSP voorgoed om zeep helpen , dan typen ze dat ze wel een downgrade idee hebben maar geen PSP of alleen een 1.5 zodat ze het zelf niet kunnen testen .

Ik zal voor je duimen want je neemt wel een flink risico aangezien er in de PSP hackers scene nog niemand een goedwerkende heeft dus eigenlijk kan het gewoon niet .

Level 3 91%

Nog 13 XP voor level 4

nou niet gelukt.. het bestandje wat ie had was de data van beschadigd maar ja moet wat proberen

Level 19 95%

Nog 267 XP voor level 20

nou niet gelukt.. het bestandje wat ie had was de data van beschadigd maar ja moet wat proberen

Ik snap niet dat je dit soort achterlijke risico's wil lopen om emus enz te draaien , voor het zelfde geld was ie nu voorgoed kapot geweest .

Speel lekker je games en geniet voorlopig van je PSP , komt die downgrader ooit dan lees je het vanzelf wel en zorg dat je niet een van de eersten bent die deze shit test .

Edit :

Source was o.a. usenet , uit de NFO :

······································································

|| ||

|| Official WAB and PSP DEV Downgrader v0.9 for v1.5x & v2.00 ||

|| ||

|| ||

|| (requires 1 MS) ||

|| ||

|| ||

|| Take the file EBOOT.PBP hacked and put it in your ||

|| PSP->GAME->UPDATE folder. ||

|| Click X & the update will start. ||

|| ||

|| ||

|| Yoshihiro & PSP DEV ||

|| ||

|| ||

|| PS : When you use the source code from another dev add the name ||

|| in you nfo it's free .because now the psp scene sucks the credit ||

|| ||

|| ||

|| GREETINGS ||

|| ========= ||

|| ||

|| - NHD for PVNC and Wi-Fi code ||

|| - AloneTrio, PaWsTick, CybBlade for support ||

|| - ps2 dev for great SDK ||

|| - And all PSP scene ||

|| ||

Dit was dus dikke nep want hij geeft bij iedereen " beschadigde data " aan , erg gevaarlijk want reken er op dat er ook nep versie's komen die je PSP voorgoed verzieken doordat ie in de flash blijft hangen en ongelofelijk dat mensen dit zomaar lukraak downloaden en op hun dure PSP gaan uittesten , eigenlijk verdien je het dan om je PSP te vermoorden .

Die gast die bij jou langskwam heeft hem nooit getest want hij werkt bij niemand en gebruikte jou dus als proefkonijn .

Level 45 96%

Nog 1057 XP voor level 46

USSJ, bedankt! :)

Level 3 91%

Nog 13 XP voor level 4

Dit was dus dikke nep want hij geeft bij iedereen " beschadigde data " aan , erg gevaarlijk want reken er op dat er ook nep versie's komen die je PSP voorgoed verzieken doordat ie in de flash blijft hangen en ongelofelijk dat mensen dit zomaar lukraak downloaden en op hun dure PSP gaan uittesten , eigenlijk verdien je het dan om je PSP te vermoorden .

Die gast die bij jou langskwam heeft hem nooit getest want hij werkt bij niemand en gebruikte jou dus als proefkonijn .

Best wel gelijk in.. bedankt voor de tip.. inderdaad gewoon afwachten..

Ik ben ook zo ongeduldig he..

hij gaf idd die beschadigde data aan.. maar hij doet het nog gewoon hoor

voor de mensen die straks denken dat ie stuk is..

Samen komen we er wel

groetje Tibbo

Level 32 97%

Nog 329 XP voor level 33

M.A.M.E staat voor Multiple Arcade Machine Emulator. Het behoort tot de categorie van de emulators die de oude hardware van de speelhalsystemen emuleert, de arcade-machines. De initiatiefnemer van Mame is Nicola Salmiora, die in januari 1997 begon met dit project. Het project groeide, via internet, uit tot een samenwerking van verschillende programmeurs uit de hele wereld, die hun kennis inbrachten om een programma te schrijven voor de emulatie van arcade-machines. Hoofddoel is het documenteren en bewaren van alle (!) arcade-spellen. En dat zijn er heel wat !

mame emu volgens mij gevonden op www.pspvault.com maar weet ik niet zeker

Level 9 87%

Nog 158 XP voor level 10

Maar wat is homebrew dan precies?

Level 19 95%

Nog 267 XP voor level 20

Homebrew staat eigenlijk voor zelfgemaakte programma's en spelletjes maar ook emulators van de Snes , Sega Megadrive , Nes , Gameboy , Atari 2600 , Mame en nog een hele rits kan je zo vanaf de Memory stick spelen .

Dit kan alleen als je PSP firmware 1.5 of lager heeft .

Level 3 70%

Nog 47 XP voor level 4

of in de toekomst firmware 2 he... wie weet

Level 9 87%

Nog 158 XP voor level 10

oohhh daar doe ik toch niet aan..

Level 20 90%

Nog 564 XP voor level 21

mensen emu op de psp draait niet super (geloof me) spreek uit ervaring.

Level 32 97%

Nog 329 XP voor level 33

Welke games heb je geprobeerd? ^_^!

Level 19 95%

Nog 267 XP voor level 20

Ik heb een Genesis ( megadrive ) Emu en die loopt 100 % , Nes Emu ook .

Snes en Mame heb ik nog niet geprobeerd maar je moet natuurlijk wel de laatste versie PSP emu's gebruiken anders loopt niks lekker .

De PSP is krachtig genoeg voor de meeste Mame spellen en voor de Snes , Megadrive , Nes enz .. natuurlijk helemaal .

Level 20 90%

Nog 564 XP voor level 21

mario allstar / mario kart / street fighter en nog een aantal meuk spellen.

de frame rate is zelf na goed instellen van de instellingen niet soeple.

Level 32 97%

Nog 329 XP voor level 33

oke dan weet ik dat. Trouwens die hele downgr.... shit is nep geweest. Maar goed ^_^

Level 19 95%

Nog 267 XP voor level 20

mario allstar / mario kart / street fighter en nog een aantal meuk spellen.

de frame rate is zelf na goed instellen van de instellingen niet soeple.

Ik heb snes9xTYL 0.2 van 23 Augustus gedownload en die loopt op de mode 7 games na prima .

333 Mhz instellen en frameskip 1 of 2 en geen problemen .

Level 22 91%

Nog 616 XP voor level 23

Hmm dr is een exloit gevonden voor 2.0. Je kan nog maar dingen van 64kb max draaien, maar het is iig een open deur naar homebrew op de europese psp's

Level 10 95%

Nog 74 XP voor level 11

Het is een begin idd.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.