Vraag & Antwoord topic

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Beste Revolution forum bezoekers,

In dit topic kun je al je vragen over de Revolution kwijt. Andere members kunnen je dan antwoord geven waardoor dit aautomatisch een soor FAQ wordt.

Een paar regels:

- Kijk eerst of je antwoord niet in het Revolution feiten topic staat.

- Stel je vragen duidelijk zodat we niet hoeven te gissen naar wat je eigenlijk bedoelt.

- Alleen vragen en antwoorden in dit topic, Zie je iemand een verkeerd antwoord geven ga er dan niet gelijk tegen in maar post dan gewoon het antwoord wat volgens jou wel klopt. De mods zullen het verkeerde antwoord verwijderen.

- Ga geen discussies aan, dit is puur een soort FAQ, uitsluitend vragen en antwoorden.

Met dank aan kkk voor het idee :)

Level 13 95%

Nog 114 XP voor level 14

KAn je met de revo controller ook je gameqube games mee afspelen of moet je perse daarvoor een cubecontroller hebben.

-Wordt die analoge stick die op de revo controller geplaatst kan worden automatisch er bij geleverd of moet je die apart kopen?

Want op de ene site zeggen ze dit en op de andere dat ik kom er niet meer aan uit.

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Kan je met de revo controller ook je gamecube games mee afspelen of moet je perse daarvoor een cubecontroller hebben.

Nog niet bevestigd volgens mij, anyone?

Wordt die analoge stick die op de revo controller geplaatst kan worden automatisch er bij geleverd of moet je die apart kopen?

Wordt erbij geleverd volgens Nintendo zelf.

Level 13 95%

Nog 114 XP voor level 14

- Mod break -

Alleen vraag of antwoord aub. Lees de regels :)

Je info is trouwens ook te vinden in dit topic:

http://www.insidegamer.nl/forum/viewtop ... &start=275

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Kan je met de revo controller ook je gameqube games mee afspelen of moet je perse daarvoor een cubecontroller hebben.

Het zou zeker niet werken zoals REV games, omdat de Cube software het niet ondersteund. Ik denk sowieso niet dat je Cube games kan spelen met die controller (misschien met een uitbreiding), want de button layout is compleet verschillend. Cube heeft XYBALRZ (7 actieknoppen). De Rev slechts 4. (ABAB) Op de analoge stick uitbreiding komen er nog 2 bij, maar dan nog kom je een knop tekort.

Level 3 68%

Nog 49 XP voor level 4

heb je die ene vette (gamecube) controller add on al gezien, waarschijnlijk zal het daar wel mee kunnen :)

Nintendo wordt denk ik weer de grootste als ik zo alle mogelijkheden bekijk. 8]

3th party support kan gwoon door die soort gamecube controller add on(als die er komt wat me vrij logisch lijkt).

Redacteur
Level 28 96%

Nog 468 XP voor level 29

Ik had ook een vraagje...zijn er enigzins specs bekend gemaakt? Ik heb iets opgevangen over dat de Rev wel HD zou gaan ondersteunen, is dat het enige wat bekend is gemaakt wat dat betreft?

Level 40 99%

Nog 139 XP voor level 41

Ik had ook een vraagje...zijn er enigzins specs bekend gemaakt? Ik heb iets opgevangen over dat de Rev wel HD zou gaan ondersteunen, is dat het enige wat bekend is gemaakt wat dat betreft?

Specs zijn nog onbekend, HD ondersteuning is onwaarschijnlijk(om de kosten te drukken, zal dit waarschijnlijk niet gebeuren)

Level 5 81%

Nog 73 XP voor level 6

wat is HD?

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Level 33 94%

Nog 946 XP voor level 34

Specs zijn nog onbekend, HD ondersteuning is onwaarschijnlijk(om de kosten te drukken, zal dit waarschijnlijk niet gebeuren)

Volgens mij ging het erom dat het "lightgun" principe wel zou werken op een HD-tv aangezien het vroeger werkte mbv scanlines o.i.d. Maar omdat er gewoon sensors geplaatst worden bij je tv maakt het niet uit wat voor tv je hebt en hoe groot ie is enzo :)

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

er is volgens mij bevestigd dat alle tv's ondersteund zullen worden.

dus ook hd tv's, en zelfs pc beeldschermen.

Level 18 90%

Nog 481 XP voor level 19

er is volgens mij bevestigd dat alle tv's ondersteund zullen worden.

dus ook hd tv's, en zelfs pc beeldschermen.

Daarmee werd bedoeld dat het 'pointing' systeem van de controller op iedere TV werkt. Heeft dus niks te maken met de beeldkwaliteit die de Revolution kan produceren. :)

Level 15 98%

Nog 58 XP voor level 16

Ik had ook een vraagje:

Is er nog iets anders ''revolutionair aan de revoluten of houden ze het bij ''vreemde'' de controller?

Level 18 90%

Nog 481 XP voor level 19

Tot nu toe houden ze het bij de controller :)

Volgens Reggie was er nog iets dat Nintendo gaat onthullen, maar in hoeverre dat 'revolutionair' is, is nog de vraag.

Level 28 98%

Nog 240 XP voor level 29

Hoe zit he tmet die huls/shell/omhulsel/ normale controller?

Kan je nu daad werkelijk de afstandbediening ( REv. controller) in die shell doen en er normaal mee spelen , of moet je gewoon met een Nintendo gamecube controller spelen op de revolution voor normale gameplay ?

Level 18 90%

Nog 481 XP voor level 19

Hoe zit he tmet die huls/shell/omhulsel/ normale controller?

Kan je nu daad werkelijk de afstandbediening ( REv. controller) in die shell doen en er normaal mee spelen , of moet je gewoon met een Nintendo gamecube controller spelen op de revolution voor normale gameplay ?

Je stopt de afstandbediening in de shell. Dan onstaat een normale controller à la WaveBird met als meerwaarde dat het enigzins plaats- en tiltgevoelig is (bewegingsvrijheid is natuurlijk wel kleiner, omdat je de shell met 2 handen vasthoudt).

Of je de GC-controller ook voor 'shell-games' kunt gebruiken, is nog onbekend. Ook is het onbekend of je met de shell-controller GC-games kunt spelen.

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

zal er eigenlijk trilfunctie in de Analoge ding zitten of alleen in die andere :S

Level 11 88%

Nog 207 XP voor level 12

ik zit te twijfelen tussen xbox 360 en revelution. welke moek kiezen? :D

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

hmm er is nog bijna nix bekend over de revo geen screens geen specs geen nix wacht gewoon met kopen tot Nintendo alles naar buiten brengt.

weer een vraag van mij :P

zal er eigenlijk trilfunctie in de Analoge ding zitten of alleen in die andere

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

zal er eigenlijk trilfunctie in de Analoge ding zitten of alleen in die andere

Is nog niet bekend bij het grote publiek.

Level 18 97%

Nog 114 XP voor level 19

zal dat analoge sticky dat verbindt met de afstandbediening ook ooit draadloos worden?

Level 16 90%

Nog 382 XP voor level 17

Weet iemand wanneer de rev komt? vraag niet om een datum ofzow maar komt ie in 2006(1.2.3 of 4 kwartaal) of moeten we verder gaan denken 2007=>

Level 20 90%

Nog 564 XP voor level 21

mogelijke launch is ergens in juni / juli 2006 (na de launch van de nieuwe zelda).

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Denk tussen augustus - oktober 2006 in Europa.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.