Vraag & Antwoord topic

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Nintendo heeft ooit een keer gemeld dat het mogeljik is om de Revolution aan te sluiten op een PC monitor. Nou zit aan elke moniitor stekker die past op elke videokaart. Die aansluiting heb ik echter nog niet op de achterkant van de Revolution kunnen ontdekken. Heeft 1 van de technische gasten onder ons een idee hoe je dan een Rev op een monitor aan zou moeten kunnen sluiten?

Administrator
Level 41 96%

Nog 906 XP voor level 42

Dat heeft toch niks met een Revolution uitgang te maken? Als Nintendo maar de juiste kabel erbij levert die op de digitale uitgang van de Revo en op je monitor kan. En de Revo moet het juist signaal doorgeven.

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

mijn tft monitor heeft geen ingang, alleen maar een uitgang en die zal toch echt ergens in moeten. Dan moeten ze met een soort converter komen ofzo...

Level 40 99%

Nog 139 XP voor level 41

mijn tft monitor heeft geen ingang, alleen maar een uitgang en die zal toch echt ergens in moeten. Dan moeten ze met een soort converter komen ofzo...

Wat dacht je van een converter?

En een man heeft toch ook een andere 'aansluiting' dan een vrouw?

Waarom zou de Revo eenzelfde aansluiting moeten hebben als jouw monitor? Zolang de kabel aan de ene kant op de Revolution past, en aan de andere kant op jouw monitor, is het toch goed?

Level 49 97%

Nog 941 XP voor level 50

Mijn vraag is of dat zomaar gaat werken... Je kan bijvoorbeeld ook wel een aansluiting van een SNES controller afknippen en deze aan een Cube controller monteren, maar het gaat niet werken. IS dat signaal met een simpele converter om te zetten? Doe aub niet of ik 1 of andere ubern00b ben want daar heb ik een teringhekel aan. Ik vraag gewoon iets

Level 10 86%

Nog 201 XP voor level 11

Ik heb een vraag. Zal je met Phantasy star online episode 1&2 ook online kunnen met de Revo???

Level 29 95%

Nog 589 XP voor level 30

Kun je een WaveBird ook op de revo aansluiten? Nintendo heeft geloof ik wel een keer gezegd dat het kon (net als de bongo's enzo) maar als je naar het plaatje hieronder kijkt lijkt het mij dat het grote blok dat aan de WaveBird ontvanger ziet (die je in je cube steekt) in de weg zit van die klep.

hmm... misschien is dit niet het uiteindelijke design?

Level 71 97%

Nog 2711 XP voor level 72

ja, daar zeg je eens wat.

ik heb er ook al eens over nagedacht, maar als nintendo heeft gezegd dat alles van de gamecube op de revo kan, dan zal dit idd niet het uiteindelijke design zijn.

Level 18 90%

Nog 481 XP voor level 19

Nintendo zal heus wel zo slim zijn om die controller poorten zó te draaien, dat de WB-ontvanger uitsteekt naar de kant waar het klepje niet zit...

Level 7 98%

Nog 10 XP voor level 8

Deze vraag is hier al eens gesteld, maar misschien is het antwoord ondertussen verandert, ik volg het nieuws rond de Revolution namelijk niet echt.

Hoeveel gaat de Revolution ongeveer kosten?

Level 6 82%

Nog 100 XP voor level 7

Dat weten we momenteel niet. Het enige waar we zeker van kunnen zijn is dat de console minder gaat kosten dan de concurrentie. Nintendo heeft dat ons meermaals verzekerd.

Level 44 97%

Nog 765 XP voor level 45

Waarschijnlijk rond de 250 euro, schat ik.

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

ik denk 199 omdat bijna alle console van ninty voor 199 over de toonbank zijn gegaan bij de launch

Level 41 95%

Nog 1165 XP voor level 42

150 euro, zeker weten.

Level 43 98%

Nog 323 XP voor level 44

150 euro, zeker weten.

hoe weet je dat zo zeker?

Ik verwacht ook zoiets, of mssn 200 euro.

Maar ik ben niet zeker, en ben nog steeds nieuwschierig.

Maar als ie 150 euro kost, dan koop ik hem mssn tijdens de launhc.

Zou een zeer aantrekkelijke prijs zijn

Level 41 95%

Nog 1165 XP voor level 42

GameCubes worden echt voor niks meer geproduceerd, las laatst ergens een bericht dat die dingen voor nog maar 30 euro worden gemaakt.

Verdriedubbel alles, toffe controller d'rbij en klaar. Goedkoop systeempje :). API is zelfs nog hetzelfde bij de Revolution.

Level 7 98%

Nog 10 XP voor level 8

Dat zou wel erg goedkoop zijn voor een nextgen console, iig als ie toch 150 a 200 word issie voor mij :P

Level 33 94%

Nog 946 XP voor level 34

Ik betwijfel zeer of ie 150 euro word.. zelfs al kost het ding een tientje zouden ze hem nog voor 200 euro in de winkel liggen als iedereen die prijs ervoor betaalt. Niet voor niets maakt Nintendo als enigste bedrijf daadwerkelijk veel winst op verkochte hardware. Stel dat de console met alles inbegrepen (sensor bar voor boven je tv, revmote, nun-chuck add-on, shell controller? etc) voor 199 euro in de winkels komt te liggen, terwijl ze nog makkelijk 40-50 euro eronder kunnen zitten. Dan zetten de de revo voor 199 euro in de winkels en na x aantal maanden komt er een prijsverlaging waardoor ze nog steeds winst maken, wellicht de hardware nog iets goedkoper is om te produceren inmiddels (= nog meer winst), en meer consumenten die het ding kopen omdat hij goedkoper is. Sounds like a win-win situation to me.

Level 17 92%

Nog 310 XP voor level 18

Ik hoop dat je gelijk hebt Lau ;)

Maar met een prijs van 200 euro ben ik ook DIK tevreden!

Level 17 95%

Nog 212 XP voor level 18

GameCubes worden echt voor niks meer geproduceerd, las laatst ergens een bericht dat die dingen voor nog maar 30 euro worden gemaakt.

Verdriedubbel alles, toffe controller d'rbij en klaar. Goedkoop systeempje :). API is zelfs nog hetzelfde bij de Revolution.

Betekent dat dat GC in echt 30euro waard is en dat Nintendo 70euro winst maakt. ^^D :]

Level 28 92%

Nog 863 XP voor level 29

zijn dit nou screens van de rev. versie van NFS:MW

http://www.insidegamer.nl/revolution/needforspeedmostwanted/screenshots/ of is het een foutje van IG ?

ik denk eerder dat het een foutje is want het ziet er exact hetzelfde uit als op de cube :S

Level 16 99%

Nog 19 XP voor level 17

ik heb een vraag? zijn er al screenshots van de nieuwe super smash bros:D

Level 18 90%

Nog 481 XP voor level 19

ik heb een vraag? zijn er al screenshots van de nieuwe super smash bros:D

Nee. ;)

Nog 1,5 week.

Level 3 54%

Nog 71 XP voor level 4

En waar kunnen we allemaal gratis naar live beelden kijken van de Nintendo conference?

Hier op insidegamer of bij Gamespot. of IGN?

Tell me.....

Level 14 87%

Nog 378 XP voor level 15

Klopt het dat de Opera Browser in de Wii is ingebouwd?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.