Vraag & Antwoord topic

Level 23 97%

Nog 229 XP voor level 24

Klopt het dat de Opera Browser in de Wii is ingebouwd?

ja

---------------------------------

Komen er ook meerdere versies. Dure en goedkope versie?

Level 5 98%

Nog 7 XP voor level 6

Hoe zit dat precies met de Wi-Fi..??

Heb je daar nog wat voor nodig, kost het geld, en werkt het met friend-codes net als op de DS..??

Level 14 87%

Nog 378 XP voor level 15

Hoe zit dat precies met de Wi-Fi..??

Heb je daar nog wat voor nodig, kost het geld, en werkt het met friend-codes net als op de DS..??

1. Een bruikbare router (niet elk type werkt op de DS, dus Wii neem ik aan ook niet) OF een Nintendo WiFi stik.

2. Nintendo WiFi Connection is geheel GRATIS.

3. Het gaat a la DS werken met een friendcode-systeem. Het is alleen nog niet duidelijk of je 1 friendcode krijt (dus voor de Wii alleen) of dat je voor elke game een aparte friendcode krijgt.

Level 5 98%

Nog 7 XP voor level 6

En moet je je Wii dan m.b.v. een kabeltje ofzo aansluiten op de router, zit dat erbij, of is dat draadloos..??

Level 14 87%

Nog 378 XP voor level 15

En moet je je Wii dan m.b.v. een kabeltje ofzo aansluiten op de router, zit dat erbij, of is dat draadloos..??

WiFi is draadloos he ;)

Heb je draadloos internet?

Level 23 97%

Nog 229 XP voor level 24

WiFi is draadloos he ;)

Heb je draadloos internet?

Kan ook via een soort USB-stick, die moet je dan in je PC pluggen en dan kan je alsnog online!

Level 5 98%

Nog 7 XP voor level 6

Ok cool.. En ja ik heb draadloos internet.. :P

Moet je niet snel al geheugenkaarten erbij gaan kopen als je bijv. N64 games gaat downloaden..??

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

nee de 64 games zijn niet zo super groot.

de grootste Snes game is 1 MB groot das dus aardig klein.

Level 6 74%

Nog 144 XP voor level 7

ja

mag ik je bron weten?

Volgens mij heeft er nergens gestaan dat de browser ingebouwd zal zijn... eerder als extra software verkrijgbaar.

Level 23 97%

Nog 229 XP voor level 24

ja

mag ik je bron weten?

Volgens mij heeft er nergens gestaan dat de browser ingebouwd zal zijn... eerder als extra software verkrijgbaar.

Oh ja, bedoel ik. Niet goed gelezen!

Level 14 87%

Nog 378 XP voor level 15

Wordt de standaard - waar we de Wii altijd in zien staan - gratis meegeleverd?

Ik weet dat ze nog niet weten wat er in het pakket gaat, maar dat ging volgens mij voornamelijk om de controllers..

Level 23 97%

Nog 229 XP voor level 24

Wordt de standaard - waar we de Wii altijd in zien staan - gratis meegeleverd?

Ik weet dat ze nog niet weten wat er in het pakket gaat, maar dat ging volgens mij voornamelijk om de controllers..

Ik heb ergens gelezen van wel, maar ik kan je de link zo niet geven.

Level 4 89%

Nog 28 XP voor level 5

kan je ook nintendo ds spellen

op de wii spelen

Level 14 89%

Nog 293 XP voor level 15

Nee.

Komt er 1 versie van The Legend of Zelda: Twilight Princess voor de Wii en de GameCube?

Level 38 95%

Nog 1063 XP voor level 39

nee

kan je ook nintendo ds spellen

op de wii spelen

je kunt wel demo naar je DS sturen

Level 4 89%

Nog 28 XP voor level 5

Nee.

dat vind ik mooi lullig

ik vind dat als je een apparaat van ze koopt

recht hebt om al hun spellen te kunnen spellen

Level 5 98%

Nog 7 XP voor level 6

Nee.

dat vind ik mooi lullig

Waar slaat dat op..??

Ehhm.. Gaat ook best moeilijk om DS spellen op de Wii te spelen met 1 scherm en dus geen touchscreen.. Logisch toch, dat dat niet kan.. -_-'

Level 4 89%

Nog 28 XP voor level 5

Nee.

dat vind ik mooi lullig

Waar slaat dat op..??

Ehhm.. Gaat ook best moeilijk om DS spellen op de Wii te spelen met 1 scherm en dus geen touchscreen.. Logisch toch, dat dat niet kan.. -_-'

mischien maken ze nog een gameboy ds player voor de wii

net zoals ze een gameboy player maakte voor de gamecube

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

Ik zit te twijfelen of ik Twilight Princess op de Cube of op de Wii moet kopen..

Ik weet dat je op de Wii ook Cube spellen kan spelen maar als je de cube Twilight Princess op de Wii speelt kun je dan wel de Wii controller "specialiteiten" gebruiken ?

Want zoals toen Orcarina voor op de Cube kwam zag je nogsteeds de Nintendo 64 knopen rechtsboven in beeld in plaats van de cube knoppen..

Level 14 87%

Nog 378 XP voor level 15

Bij de Wii-versie Krijg je een Wiimote in beeld.. Je kan met een pijl en boog wel mikken met de Wiimote.. Verder kan je er mee vissen en kan je iets speciaals met de Nunchuk, maar ik weet niet meer precies wat dat was :P

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

ja oke dat weet ik maar kan dat ook als je de gamecube twilight princess op je Wii speelt ?

Level 5 98%

Nog 7 XP voor level 6

Lijkt mij niet eigenlijk, waarom zouden ze dan 2 versies maken..?? :S

Level 28 92%

Nog 863 XP voor level 29

de wii controller gebruikt toch op bluetooth, betekent dat dan niet dat je ontiegelijk veel batterijen moet kopen ?

Level 14 87%

Nog 378 XP voor level 15

ja oke dat weet ik maar kan dat ook als je de gamecube twilight princess op je Wii speelt ?

Dan moet je gewoon met je GameCube controller spelen..

Level 1 23%

Nog 20 XP voor level 2

dat is best wel kote dan.. want ik wel hem natuurlijk wel met de Wii controller spelen..

Dat betekent dus dat ik of 2 keer de zelda moet kopen of wat maanden wachten terwijl hij voor de cude dan al uit is :(

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.