Welk spel moet ik kopen?

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Call of Duty 2, Condemned, Fifa 06 en Need for Speed Most Wanted had ik al voor de X-Box 360, en daar zijn net :

- Project Gotham Racing 3

- Kameo

- Perfect Dark Zero Limited Edition bijgekomen.

( en een Play en Charge Kit & Advanced Scart AV Cable ) :)

Let next-Gen begin ! :)

Level 2 56%

Nog 34 XP voor level 3

Pfff ik ben dus tot nu toe de enige hier die al MADDEN NFL 2006 in zijn bezit heeft.. -_-' zon goed spel..

verder zal ik van morgen af tot de kerst kopen en krijgen:

de xbox360 ;)

extra draadloze controller

play and charge kit

xbox live gold

wireless network kit

kameo

CoD2

PGR3

en als klap op de vuurpijl een nieuwe 20"-26" hd ready lcd (samsung, phillips of sharp) (phillips heeft een hd ready scherm vanaf 20")

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

Ik ga morgen toch maar voor PGR3!

Level 3 85%

Nog 22 XP voor level 4

Pfff ik ben dus tot nu toe de enige hier die al MADDEN NFL 2006 in zijn bezit heeft.. -_-' zon goed spel..

verder zal ik van morgen af tot de kerst kopen en krijgen:

de xbox360 ;)

extra draadloze controller

play and charge kit

xbox live gold

wireless network kit

kameo

CoD2

PGR3

en als klap op de vuurpijl een nieuwe 20"-26" hd ready lcd (samsung, phillips of sharp) (phillips heeft een hd ready scherm vanaf 20")

Heb jij geld over ofzo?? Of de mensen rondom je??

Ontopic: Ik koop midden december Premium 360 met PGR3

En dan in 2006 natuurlijk Oblivion!

Level 3 77%

Nog 35 XP voor level 4

Met een biertje in de hand scheur ik morgen door project gotham racing 3 land :P

voor mij dus pgr 3

Ik ben ook heeeeeel blij me ouders gaan weg tot maandag kan ik mooi op onze nieuwe HD tv x360en :7

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Ik wist eerst zeker dat ik PDZ als 1e ging halen maar door de revieuws ben ik er niet meer zo zeker van.

Welke launchgame die via xboxlive vet is raden jullie mij aan(geen PGR3 want die haal ik later)

edit: ik haal toch PDZ: special edition

Moderator
Level 67 97%

@BrutalGamer

Zou dan toch voor PDZ gaan.

Anders Call of Duty 2.

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik Condemned nou wil of niet.

Kameo en GoW zowieso

Ik ga hem wel halen lijkt me zo'n vette game.

Donkere sfeerstke,graphics,AI,Hand to hand combat,je kan veel uit de omgeving gebruiken en nog een beetje detective spelen.

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

@BrutalGamer

Anders Call of Duty 2.

Okeey thnx dan toch PDZ maar

Ik had op IGN en Gamespot ook de videoreview gekeken en daar waren ze wel wat positiefer dan hier op IG.

Vanaf wanneer is PDZ: special edition verkrijgbaar want ik zie hem in geen een winkel en ook niet op de sites van winkels?

Level 35 97%

Nog 471 XP voor level 36

Vanaf wanneer is PDZ: special edition verkrijgbaar want ik zie hem in geen een winkel en ook niet op de sites van winkels?

Ik heb hem :) gewoon gekocht in de winkel :)

Bij Top1Toys....

Level %

Nog XP voor level

Is PDZ LE net zo limited als Halo 2 destijds? Halo 2 LE heb ik namelijk 9 maanden later voor 30 euro opgepikt.

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Ik heb hem :) gewoon gekocht in de winkel :)

Bij Top1Toys....

Ow dan zou die hier vandaag ook wel in de winkels liggen.

Hoop ik

Level 42 98%

Nog 404 XP voor level 43

Is PDZ LE net zo limited als Halo 2 destijds? Halo 2 LE heb ik namelijk 9 maanden later voor 30 euro opgepikt.

Hij ziet er mooi uit, en voor dat tientje extra zou ik het niet laten. Maar ja, dat ben ik.

Level 24 99%

Nog 21 XP voor level 25

Ik weet het écht nog niet hoor. Alleen DOA4 lijkt me nu wat en dat is geen launchgame. PGR3 zag er goed uit in de videorecensie, maar dat is toch niet echt mijn ding. PDZ valt me vies tegen; moeilijk, moeilijk.

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

Haal gewoon PGR3, klaar.

Level 17 92%

Nog 339 XP voor level 18

Ik zit nog steeds te twijfelen over Condemned, de ene keer denk ik: ja die shit moet ik hebben en de andere keer denk ik weer: lauwe game, maar ik laat hem toch gaan.

Heeft iemand al dit spel uitgebreid gespeeld, want ik weet het echt ff niet meer.

Ja of Nee?

Level 44 95%

Nog 1372 XP voor level 45

haal PDZ of NFS Most Wanted die heb ik en dat zijn vette games, ik heb ook nog fifa road to fifa world cup 06 maar ik vind die beetje zuigen je kan alleen landen teams zijn, alles op veld en net langs veld is mooi maar het publiek is niet om aan te zien, het is jammer dat de dynabyte bij mij pgr 3 niet kon vinden in magazijn anders had ik die ook

Level 6 85%

Nog 82 XP voor level 7

Van alle vijf games die ik heb vind ik COD II nog het minst leuk en hij ziet er ook niet zo mooi uit als de anderen :S Hoe komt dat nou dat al die reviwers hem dan mooier dan PDZ vonden? Ik denk omdat hun allemaal peperdure HDTV's hebben en ik, en vele andere gamers, niet.

Level 44 95%

Van alle vijf games die ik heb vind ik COD II nog het minst leuk en hij ziet er ook niet zo mooi uit als de anderen :S Hoe komt dat nou dat al die reviwers hem dan mooier dan PDZ vonden? Ik denk omdat hun allemaal peperdure HDTV's hebben en ik, en vele andere gamers, niet.

al die game sité's hebben wel op de redactie een hdtv lijkt me ik zelf heb lcd/tft scherm van 15 inch is mooi beeld maar hdtv maakt het helemaal mooi zag ik

Level 23 91%

Nog 682 XP voor level 24

Grafisch mooier moet je niet letterlijk opvatten, het spel is eerder grafisch indrukwekkender omdat er zoveel op het scherm gebeurt. Dat maakt van CoD2 een mooier spel om te zien dan PD0 voor veel journo's. Tel erbij op dat CoD2 allesbehalve een lelijk spel is en het is niet vreemd dat veel aankaarten dat ze het spel mooier/indrukwekkender vinden.

HDTV heeft er niks mee te maken als je beide spellen vergelijkt op zowel HDTV's als normale tv's.

Level 17 92%

Nog 339 XP voor level 18

Ik ben er uit, ik haal Condemned niet, ik besteed liever het geld aan gold.

Level 44 95%

ja, zal ik ook doen, want ik had net zogoed van het geld dat ik fifa 06 road to fifa world cup heb gekocht xbox live gold kunnen kopen wat een but game da fifa world cup gedoe

Level 17 92%

Nog 339 XP voor level 18

ja, zal ik ook doen, want ik had net zogoed van het geld dat ik fifa 06 road to fifa world cup heb gekocht xbox live gold kunnen kopen wat een but game da fifa world cup gedoe

Ik had al wel verw8 dat die FIFA niet zo'n goede game zou worden, maar ik had ook niet verw8 dat het toch best slecht tot matig zou zijn.

Ben je misschien van plan om het spel te verkopen?

Level 17 91%

Nog 365 XP voor level 18

@BrutalGamer

Anders Call of Duty 2.

Sta mij toe om te zeggen dat PDZ, Call Of Duty 2 toch weet te overtreffen. Vooral als je over live beschikt moet je voor PDZ gaan.

Ik vind de beste launchgames:

- Need For Speed Most Wanted

- Perfect Dark Zero

Kameo valt me daarintegen een beetje tegen :(

Moderator
Level 67 97%

Wat ik tot nu toe gespeeld hebt is dit mijn lijstje aan launchgames.

1 Project Gotham Racing 3 ( 10- )

2 Perfect Dark Zero ( 9,2 )

3 Condemned ( 9,1 )

4 Call of Duty 2 (9,0 )

5 Need for Speed Most Wanted ( 8,9 )

6 Kameo ( 8,6 )

7 Fifa 06 ( 7,8 )

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.