Welk spel moet ik kopen?

Level 8 84%

Nog 155 XP voor level 9

oke ik heb hulp nodig

ik ging naar de winkel om PDZ te halen en ja hoor uitverkocht

ging naar de winkel met in me achterhoofd als PDZ niet leuk is haal ik PGR3

die was er wel heb geen van beide gehaalt en zit nu te twijfelen

ik heb COD 2 al een shooter en denk zo jah nog 1 shooter is meschien te

dus een race game PGR3 ziet er goed uit maar lijkt mij snel te vervelen

beetje racen en daarna een beetje racen online want GT4 heb ik na een week verkocht vond het dood saai dus kan iemand mij nuttige info geven of wachten op PDZ om race met PGR3

en ook waarom 1 van de 2

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Naar mijn mening is Project Gotham Racing 3 de beste titel die er op dit moment voor de X-Box 360 te krijgen is.

Geluid en beeld zijn subliem !

( en de speelbaarheid ook uiteraard ;) ).

Perfect Dark Zero vindt ik ook een super game, maar net een tandje minder dan Project Gotham Racing 3.

Call of Duty 2 staat net tussen die 2 in.

Succes, ;)

Level 5 81%

Nog 73 XP voor level 6

Wat een Kut games :p enigste reden waarom ik een Xbox 360 zal kopen is Voor Final Fantasy XI Online Al die andere games vind ik niets.

Level 8 84%

Nog 155 XP voor level 9

Dan koop je er toch geen een

maare ik ben er uit ik ga PGR3 halen want heb toch geen geduldt

Level 18 92%

Nog 354 XP voor level 19

Waarom haal je hem als je denkt dat ie snel verveelt?

GT4 heb je ook na een week weer verkocht, denk niet dat je hier dan zoveel meer plezier aan hebt. (al is live natuurlijk een grote leuke toevoeging waardoor je wel vaker zal spelen)

Als je toch van racegames houdt haal dan Need for speed: Most Wanted, is ver van saai :)

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

PGR3 > NFSMW

Level 8 84%

Nog 155 XP voor level 9

ik had daarom ook eerst PDZ gekocht leuk maar wilde niet online en toen geruilt voor PGR3

nou wat een dope spel zeg echt top en dit vond ik niet bij GT4 dus ik ben dik tevreden

Level 5 81%

Nog 73 XP voor level 6

Weet iemand trouwens hoe het werkt met dat xbox live? moet je gewoon betalen om elke game online te kunnen spelen? -_- en weet iemand hoe het gaat als FFXI op de xbox 360 komt moet je dan voor xbox live betalen of voor FFXI of allerbij?

Level 36 98%

Nog 247 XP voor level 37

Weet iemand trouwens hoe het werkt met dat xbox live? moet je gewoon betalen om elke game online te kunnen spelen? -_- en weet iemand hoe het gaat als FFXI op de xbox 360 komt moet je dan voor xbox live betalen of voor FFXI of allerbij?

Tuurlijk hoef je niet voor elke game te betalen om online te kunnen, je betaalt 1x in het jaar 59,99. voor de hele L!ve service

Level 5 81%

Nog 73 XP voor level 6

Tuurlijk hoef je niet voor elke game te betalen om online te kunnen, je betaalt 1x in het jaar 59,99. voor de hele L!ve service

Jat dat bedoel ik dus ook 8| Lekker is dat waarom is het niet gewoon gratis. ziet er dus naar uit dat als FFXI komt dat ik dan voor FFXI moet betalen en Xbox Live en dat ga ik dus niet doen he en dat betekend dat ik geen xbox 360 ga kopen :)

Level 13 88%

Nog 293 XP voor level 14

FFXI gaat via Silver, ofwel "Gratis". Xbox Live Silver kost niks en je hebt alleen dat nodig om op PlayOnline te komen en voor PlayOnline hoef je alleen SE's fee te betalen zoals je nu al doet voor FFXI. Dus chill, sit back en wacht tot mei? (dan kwam FFXI voor de Xbox 360 dacht ik)

Bron?

Uh 1 of ander interview met zo'n dude van SE over FFXI, can't be arsed to find it again.

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

Heeft er al iemand Condemned gespeeld op een gewone TV? Is het nog steeds mooi en de moeite waard?

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

dat wil ik ook wel weten

Level 5 98%

Nog 7 XP voor level 6

Hey brutality en hansie ^^D

Of condemned er op een normale tv ook "mooi" uitziet weet ik niet.

Maar ik kan je vertellen dat als je van horror games houd je deze titel zeker moet checken.

Superscary en super spannende game!

Level 26 96%

Nog 411 XP voor level 27

Ja hij lijkt me ook zeker de moeite waard... Maar op IGN stond een artikel over het verschil tussen HD en gewone TV's en ze lieten als voorbeeld Condemned zien. Op de HD was alles mooi scherp, maar op de gewone was het hele level donker en was het veel minder scherp. Maar het zal vast wel normaal te spelen zijn.

Level 44 95%

Nog 1372 XP voor level 45

ik heb LCD/TFT scherm waar ik op game, zit er zeker tussen in :P

Level 44 95%

wie heeft king kong en kan me vertellen of goeie en leuke game is, want mij lijkt leuke game en aan recensie hier op IG te zien is dat waarschijnlijk ook zo, maar wil van andere leden op IG weten want wil niet weer zo'n miskoop als FIFA RTWC 06 kopen

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Hey brutality en hansie ^^D

Of condemned er op een normale tv ook "mooi" uitziet weet ik niet.

Maar ik kan je vertellen dat als je van horror games houd je deze titel zeker moet checken.

Superscary en super spannende game!

Ik houd zeker van horrorgames, en ook van superscary en spannende games dus dan ga ik deze zeker halen.

thnx

Level 5 98%

Nog 7 XP voor level 6

Yo ik heb een vraag.

Ik zat gisteren splinter cell 3 op me 360 te spelen.

En ik heb een breedbeeld televisie.

Maar tijdens het spel heb ik van die zwarte balken aan de zijkant

Alsof ie geen breedbeeld ondersteunt.

Maar het rare is voordat ik me 360 speelde ik sc3 op me breedbeeld op me gewone xbox en daar ondersteunde het wel breedbeeld??

Weet iemand of het aan de 360 ligt of of ik iets moet instellen,want aan me tv kan ik niks instellen zodat me beeld in breedbeeld verandert??

Alvast bedankt.

Level 44 95%

Yo ik heb een vraag.

Ik zat gisteren splinter cell 3 op me 360 te spelen.

En ik heb een breedbeeld televisie.

Maar tijdens het spel heb ik van die zwarte balken aan de zijkant

Alsof ie geen breedbeeld ondersteunt.

Maar het rare is voordat ik me 360 speelde ik sc3 op me breedbeeld op me gewone xbox en daar ondersteunde het wel breedbeeld??

Weet iemand of het aan de 360 ligt of of ik iets moet instellen,want aan me tv kan ik niks instellen zodat me beeld in breedbeeld verandert??

Alvast bedankt.

zit mischien bug in emulator, anders zou ik niet weten

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Of misschien kan je in de guide bij system en dan video(of zoiets) instellen op breedbeeld

Level 17 92%

Nog 339 XP voor level 18

Ik weet niet man wat het is

Moderator
Level 67 97%

Nog 2156 XP voor level 68

Iemand Ridge Racer 6 al in huis ?

Amerikaanse versie is al uit, en die is Region Free.

Dus kunnen wij hem ook al doen, ipv 26-01-2006.

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

Ik wacht wel ff wil al zoveel games hebben dus dat maandje wachten kan geen kwaad voor mij

Level 44 95%

wie heeft king kong en kan me vertellen of goeie en leuke game is, want mij lijkt leuke game en aan recensie hier op IG te zien is dat waarschijnlijk ook zo, maar wil van andere leden op IG weten want wil niet weer zo'n miskoop als FIFA RTWC 06 kopen

zou iemand hierop kunnen antwoorden voor mij? ^_^'

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.