Vraag, Antwoord en Hulp

Redactie
Level 33 95%

Nog 824 XP voor level 34

Beste PlayStation 3 forum bezoekers,

In dit topic kun je al je vragen over de PlayStation 3 kwijt. Andere members kunnen je dan antwoord geven waardoor dit automatisch een soort FAQ wordt.

Een paar regels:

- Stel je vragen duidelijk zodat we niet hoeven te gissen naar wat je eigenlijk bedoelt.

- Alleen vragen en antwoorden in dit topic, Zie je iemand een verkeerd antwoord geven ga er dan niet gelijk tegen in maar post dan gewoon het antwoord wat volgens jou wel klopt. De moderators zullen het verkeerde antwoord verwijderen.

- Ga geen discussies aan, dit is puur een soort FAQ, uitsluitend vragen en antwoorden.

Sony Helpdesk

- Nederland = 0495 574 817 (tegen lokaal tarief)

- België = 011 516 406 (tegen lokaal tarief)

Openingstijden

- maandag t/m vrijdag = Van 09:00 uur tot 22.00 uur

- zaterdag = van 10.00 tot 16.00 uur

FAQ:

Je PC media naar je Playstation 3 streamen:

Je PS3 moet verbinding hebben met een netwerk, anders werkt het niet.

1. Staat je PS3 toe om Mediaserver te gebruiken, ga dan naar stap 2) Je zorgt ervoor dat je PS3 überhaupt het toelaat om Mediaserver te gebruiken. Dit doe je in het Instellingen menu en dan naar Netwerk instellingen. Zodra je dat hebt gedaan kun je naar de volgende stap

2. Als je geen Windows Media Player 11 hebt (XP only) ga dan door naar de volgende handleiding Ga dan nu naar je PC en start WMP 11 op. Vervolgens zie je de knop Mediabibliotheek staan met daaronder een klein pijltje. Klik op het kleine pijltje. Nu verschijnt er een drop down menu met wat opties. Klik onderaan op Media delen, en ga naar de volgende stap.

3. Zorg ervoor dat Mijn media delen met: aanstaat, aangegeven door het rode cirkeltje, nu zal hij zoeken naar andere apparaten in het netwerk. Hoogst waarschijnlijk vind hij er één die Onbekend apparaat heet, dat is de PS3. (dat was bij mij het geval) En klik vervolgens op toestaan.

4. Nu is je PS3 toegestaan om de media te delen met de PC. Ga dus nu naar de PS3 menu en zoek voor Mediaservers. Als het goed is vindt hij er één die de naam draagt van je PC. Klik erop en nu kan je de Media gebruik van je PC op je PS3!

Met dank aan the_Owner

Level 30 94%

Nog 823 XP voor level 31

ok

is ps3 nou regiovrij of is da nog niet bekend?

Redactie
Level 33 95%

Nog 824 XP voor level 34

ok

is ps3 nou regiovrij of is da nog niet bekend?

Dat is nog niet bekend. De Australische managing director van Sony, Michael Ephraim heeft echter wel het volgende gezegd:

“If you look at the fact that the PlayStation 3 will support high-definition TV, which will be a global standard, there’s a good likelihood that it will be global region, as for example we’ve done with the PlayStation Portable.”

Level 16 92%

Nog 278 XP voor level 17

Komt Test Drive Unlimited ook voor de PS3 uit???

Of is dat een ''xbox360 only'' titel?

Redactie
Level 33 95%

Nog 824 XP voor level 34

Komt Test Drive Unlimited ook voor de PS3 uit???

Of is dat een ''xbox360 only'' titel?

Voorlopig alleen voor Xbox 360.

Level 3 93%

Nog 10 XP voor level 4

is het nou officeel dat elderscrolls 4 oblivion niet op de ps3 uit komt

Redactie
Level 33 95%

Nog 824 XP voor level 34

is het nou officeel dat elderscrolls 4 oblivion niet op de ps3 uit komt

Nee, dat zou altijd nog kunnen. Hij is voorlopig alleen voor Xbox 360 en PC aangekondigd.

Level 2 88%

Nog 9 XP voor level 3

http://www.gamersreports.com/media/277/

Is er hier al een topic over??

Level 1 46%

Nog 14 XP voor level 2

ken iemand een site waar je kan zien welke games ongeveer dit jaar uit komen ?

Level 43 96%

Nog 906 XP voor level 44

http://www.tothegame.com/ps3.asp?sort=title&filter=all

Kijk daar maar ff, maar heel veel spellen hebben nog geen releasedatum.

Level 38 97%

Nog 653 XP voor level 39

is er al wat ingame beeld materiaal te vinden?

Level 35 95%

Nog 897 XP voor level 36

Wat ik me afvraag...

STEL dat de Ps3 regiovrij zal worden. Zou het dan mogelijk zijn om je import Ps1/2-spellen op de Ps3 te draaien zonder ombouw?

Level %

Nog XP voor level

Wat ik me afvraag...

STEL dat de Ps3 regiovrij zal worden. Zou het dan mogelijk zijn om je import Ps1/2-spellen op de Ps3 te draaien zonder ombouw?

Waarschijnlijk alleen als je TV 60Hz ondersteunt.

Level 11 84%

Nog 288 XP voor level 12

Blijft Sony nog steeds bij het plan dat een spel alleen maar op één PS3 kan worden gespeeld. Of hebben ze zich bedacht want het was/is niet echt slim.

Level 41 95%

Nog 1165 XP voor level 42

Was een gerucht wat een tijdje geleden verscheen en door een medewerker van IGN was geplaatst. Er was een patent gevonden wat erop duidde dat Sony deze technologie zou kunnen gebruiken voor de PlayStation. Is daarna door Sony ontkracht. Niet waar dus.

Level 42 96%

Nog 873 XP voor level 43

2 moeilijke vragen.

1. Wanneer komt de PS3 uit.

2. Wat gaat de PS3 kosten

Level 32 95%

Nog 667 XP voor level 33

Nogal 2 domme vragen als ik eerlijk mag wezen. Hoe vaak kom zie ik je hier niet op de site?

Lijkt me dus dat je het zelf ook dondersgoed weet.

Level 38 97%

Nog 653 XP voor level 39

is er al wat ingame beeld materiaal te vinden?

nog een keer :)

Level 30 94%

Nog 823 XP voor level 31

motorstorm is cker ingame

mgs4 is ingame

toch?

en wat ben ik blij dat men tv 60 htz ondersteund!

Level 38 97%

Nog 653 XP voor level 39

mgs4 was ingame

toch?

ja.. 't was real dus met de ps3 software gemaakt, maar ingame? dat er ook echt een gast achter het podium schuilde met een controller in zijn had die aan het gamen was?

Level 30 94%

Nog 823 XP voor level 31

believe me,zo zal het er gewoon uit gaan zijn ;)

Level 32 95%

Nog 667 XP voor level 33

Het zijn de ingame graphics, maar je speelt het natuurlijk niet zo met deze camera standpunten.

Het zijn dus de ingame graphics, alleen de ingame gameplay hebben we nog niet gezien. Alhoewel we in die trailer van MotorStorm wel een klein stukje te zien krijgen van de camera achter de auto wat dus wel een klein stukje gameplay was.

Level 38 97%

Nog 653 XP voor level 39

Het zijn de ingame graphics, maar je speelt het natuurlijk niet zo met deze camera standpunten.

Het zijn dus de ingame graphics, alleen de ingame gameplay hebben we nog niet gezien. Alhoewel we in die trailer van MotorStorm wel een klein stukje te zien krijgen van de camera achter de auto wat dus wel een klein stukje gameplay was.

ja, okay. over mgs ben ik het eens, maar motorstrom? Dat filmpje was dan wel met de ps3 "software" (of hoe je zoiets noemt) gemaakt maar dat hoeft dan nog geen ingame te zijn? Het was niet een heel level wat je zag, alle kracht van de cell werd gefocusd op een paar auto's en omgeving. Uiteindelijk zullen de rollen toch anders verdeelt worden?

Level 30 94%

Nog 823 XP voor level 31

waar ben je de afgelopen paar weken geweest?motorstorm is in-game!

Level 38 97%

Nog 653 XP voor level 39

waar ben je de afgelopen paar weken geweest?motorstorm is in-game!

nee, het was gemaatk met de ps3 devkit als ik me niet vergis, maar 't is niet ingame, toch?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.