Vraag, Antwoord en Hulp

Level 35 95%

Nog 897 XP voor level 36

Hai ik zie vraag daarna antwoord omtrend Playstation 3.

Ik verzamel veel Playstation 1 spelletjes als ik Playstation 3 heb kan die dan ook spelen ,oude spellen?

Ja. In verbeterde vorm zelfs.

Level 19 91%

Nog 451 XP voor level 20

ja de playstation 3 is volledig backwards compatible.

Level 2 33%

Nog 52 XP voor level 3

weet iemand waar ik de persconferentie van sony kan bekijken?

Level 1 69%

Nog 8 XP voor level 2

Komt er een dragonball z spel voor de ps3 uit?

Level 19 91%

Nog 451 XP voor level 20

@squid, hij staat niet in de aangekondigde lijst van IG zelf, en heb volgens mij nog niks over een dragon ball z game gehoord, alhoewel er heel waarschrijnlijk nog dragonball z games komen.

omdat deze games altijd aardig goed verkochten.

Level 5 72%

Nog 109 XP voor level 6

is online gaming voor ps3 gratis (sorriey als deze vraag al gesteld is)

Level 40 99%

Nog 139 XP voor level 41

Volgens de laatste geruchten niet. PS3 online zal ongeveer hetzelfde gaan werken als Xbox Live... (voor het online gamen betalen, maar de andere services zijn gewoon gratis).

Level 1 69%

Nog 8 XP voor level 2

ik heb een vraagie wat is Bleu-Ray of wara kan ik dit lezen

Level 19 91%

Nog 451 XP voor level 20

blu ray, is een van de toekomstige opvolger van de dvd, samen met HD dvd is het een van de kans hebbers om de opvolger te worden van de huidige dvd.(een van de twee wordt hoogst waarschrijnlijk de opvoleger van de DVD)

in het ps3 forum kan je veel informatie vinden over blu ray.

blu ray is afkomstig van sony en HD dvd is afkomstig van toshiba.

voor meer info moet je naar het ps3 forum :http://www.insidegamer.nl/forum/viewtopic.php?t=37767

Level 10 89%

Nog 160 XP voor level 11

een hele belangrijke vraag:

Kan ik zometeen als ik een Ps3 koop GRATIS online gamen?(dus niet music,games en/of music downe)

nl als het wat gaat kosten net als de 360, dan ga ik ps3 net zo haten als de 360. next-gen consoles zijn geen sh1t aan zonder multiplayer! vandaar

----edit----

ow srry, ik zie nu pas ....dat het niet zo gaat worden.... :'(

Level 10 89%

Nog 160 XP voor level 11

ow WACHT! kijk wat hier staat:

Will PS3 games be playable online?

PS3 games will be playable online, and the "basic" service will be free. This may be a similar system to Xbox 360's Silver and Gold services, but Kutaragi did suggest the basic service would allow games to be played online. Extra online services will include the ability to download games to the 60GB hard drive.

dit is van www.ps3land.com!

Level 38 97%

Nog 653 XP voor level 39

ow WACHT! kijk wat hier staat:

Will PS3 games be playable online?

PS3 games will be playable online, and the "basic" service will be free. This may be a similar system to Xbox 360's Silver and Gold services, but Kutaragi did suggest the basic service would allow games to be played online. Extra online services will include the ability to download games to the 60GB hard drive.

dit is van www.ps3land.com!

o_0 ik wil dit wel eerst zien voordat ik 't ga geloven hoor, sony wilde juist de service zo goedkoop mogelijk houden. tenzij je met de "basic" pakket al online kunt spelen bijv. alleen in het weekend. ik zou er dan vrede mee hebben hoor :O

Level 38 97%

Nog 653 XP voor level 39

hoe zat 't nou met ps3 en linux? betekend dat er standaard linux op de ps3 HDD zal zitten zodat ik er een toetsenbord op aan kan sluiten en op kan internetten??

Level 12 95%

Nog 105 XP voor level 13

Hehe, beetje domme vraag misschien maar ik snap er op dit moment niet zoveel meer van.. Normaal hou ik me altijd buiten de console forums *uhu, I reveal my true identity xP* Maar ik wil nou toch wel eens mee lullen met julllie ^^D

Dus kan iemand mij het volgende uitleggen:

Ik las het het topic "de ps3 controller poll" en daar kwam ik een aantal termen tegen die ik niet helemaal snap...

- Triggers: zijn dat de l en r buttons?

- Tilt sensor: zelfde als motion?

- Analoge knoppen...

- Rumble?

Uh dat was het volgens mij wel :$

Dank u!

Level 44 97%

Nog 676 XP voor level 45

triggers = soort trigger die je op een geweer hebt ;)

tilt sensor = als je de controller beweegt dat het spel reageerd

analoge knoppen = sticks

rumble = trillen

Level 12 95%

Nog 105 XP voor level 13

Level 10 89%

Nog 160 XP voor level 11

nog steeds geen info over online service? ik hoop echt dat ut gratis is!(online gamen dan)

Level 4 93%

Nog 16 XP voor level 5

Het is al bekend dat online gamen op de Playstation 3 geheel gratis zal zijn ;)

Level 19 99%

Nog 1 XP voor level 20

Ik dacht dat er vorig jaar op E3 was gezegt dat de PS3 2 HDMI poorten zou krijgen, zodat je op 2 schermen kon spelen (met 2 spelers)? Waar is die 2e poort nou gebleven? of komt er ook een HDMI aansluiting voor de AV-out? En is dit dan alleen mogelijk op de dure versie?

Level 19 91%

Nog 451 XP voor level 20

ik heb ook een vraag wat volgens mij nog niet bekend is.

hoe duur worden de ps3 games/is er al een prijs bekend?

of is er al een goede indicatie gemaakt?

Level 44 97%

Nog 765 XP voor level 45

ik heb ook een vraag wat volgens mij nog niet bekend is.

hoe duur worden de ps3 games/is er al een prijs bekend?

of is er al een goede indicatie gemaakt?

Is nog niets bekend, lijkt me hetzelfde als de 360 games...normale prijs dus...

Level 40 99%

Nog 139 XP voor level 41

Ik dacht dat er vorig jaar op E3 was gezegt dat de PS3 2 HDMI poorten zou krijgen, zodat je op 2 schermen kon spelen (met 2 spelers)? Waar is die 2e poort nou gebleven? of komt er ook een HDMI aansluiting voor de AV-out? En is dit dan alleen mogelijk op de dure versie?

Uiteindelijk kon Sony zijn 'belofte' niet waarmaken, en is de 2e HDMI poort eruit gehaald.

Level 10 89%

Nog 160 XP voor level 11

maar heb gelezen op ps3land.com dat ze maybe in the future dat wel gaan doen

Level 10 89%

Nog 160 XP voor level 11

Confirmed: PS3 online gaming to be free

by Bhavin Shah

Since E3 last week, a number of sites have speculated that the PlayStation 3's "Basic" online service will not include gaming. However, SCEA has now confirmed that online gaming will in fact be free.

The doubt began when Kaz Hirai did not specifically mention online play as a basic, free service. Instead, his slide listed everything but, including friends lists, video chat, ranking and more.

This morning, however, an Sony Computer Entertainment America PR Manager had this to say:

"Please note that online gaming will be free right out of the box."

Online play is one of the features the free (Silver) Xbox Live service does not include, and so free online play on the PS3 may be one of the only features that differentiates Sony's online service from Xbox Live.

It's important to note that certain Massively Multiplayer Online (MMO) games may still have some sort of fee.

Level 1 7%

Nog 24 XP voor level 2

wat zijn de mogelijkheden als dvd speler. kan de ps3 voorbeeld tv programma's/films opnemen ?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.