Een centraal topic voor alle vragen wat betreft avatars en/of signatures. Zie de Avatar- en signaturerichtlijnen voor het huidige beleid. Geef voldoende informatie over de avatar en/of signature die verwijderd is. Individuele topics over avatars en signatures worden gesloten.
Er mag maximaal 1 image in de sig staan. Extra smilies, eieren e.d. mogen dus niet.
zeg je nu pas? waarom als ik 2 sigs heb, 1 mooie en 1 ei worden beide verwijdert? ik bedoel, er kon toch eerst een waarschuwing worden gegeven? nu moet ik m'n sig weer gaan opzoeken. anders ben ik 'm kwijt
Er mag maximaal 1 image in de sig staan. Extra smilies, eieren e.d. mogen dus niet.
zeg je nu pas? waarom als ik 2 sigs heb, 1 mooie en 1 ei worden beide verwijdert? ik bedoel, er kon toch eerst een waarschuwing worden gegeven? nu moet ik m'n sig weer gaan opzoeken. anders ben ik 'm kwijt
het is gedaan met me, ik kan m'n sig niet meer vinden die blackviper NL voor mij met liefde had gemaakt ik meen dit serieus hoor, beter krijg ik mijn sig nog terug
het is gedaan met me, ik kan m'n sig niet meer vinden die blackviper NL voor mij met liefde had gemaakt ik meen dit serieus hoor, beter krijg ik mijn sig nog terug
Is je eigen schuld... had je maar aan de regels moeten houden, dan was je mooie sig ook niet verwijdert
Ik wil even melden dat ik dit weer een typisch voorbeeld is van hoe ULTRA krom het beleid is.
Dat je regels maakt moet je zelf weten, maar dit vind ik nergens op slaan. Als het niet mag, mag het niet. Maar ben dat zo stoer om het eerst te laten weten.
En waarom dekken jullie elkaar (GVD) dan ook nog. Mijn sig wordt wel verwijdert, maar die van Blam natuurlijk niet.
Geen
of in de signature
Mede door het verlies van overzicht is besloten dat
en niet in de signature gebruikt mogen worden. Staat een van deze er wel in dan wordt de signature verwijderd. Uiteraard mogen quotes zonder het gebruik van
Sorry dat heb ik dan verkeerd gezien, maar die regels bestond langer alleen kent niemand hem volgens mij. Alleen jij en Vincent (want die PM'de me er over)
Hij staat al sinds augustus vorig jaar in het mededelingen forum gestickyed. Door de vernieuwde profielen was ook de verwijderfunctie van de avatar/signature verdwenen...oftewel bijna niemand had middelen om die richtlijnen te handhaven. Sinds eergisteren hebben zowel de mods als de redactie de verwijderfunctie weer teruggekregen.
Gewoon bitchy!! Jullie hadden heus wel kunnen zeggen dat er een nieuw sig beleid zou komen..
idd, hadden jullie het dan niet al een half jaar geleden kunnen zeggen als hij al zo "lang" bestaad? ik had allang meer dan 1 sig, jullie hadden het best kunnen zeggen