Welk spel moet ik kopen?

Level 21 98%

Nog 109 XP voor level 22

*Dubbel*

Level 60 98%

Nog 1086 XP voor level 61

NFS:MW voor de PC

Level 21 98%

Nog 109 XP voor level 22

Die heb ik al.

Level 5 98%

Nog 7 XP voor level 6

NFS:MW voor de PC

Zo'n heel vet spel is dat niet toch...??

Ik zou Battlefield 2 kopen maar ik weet niet of je daar van houdt..

Level 21 98%

Nog 109 XP voor level 22

Heb ik al, maar het is:

- Fifa Street voor PS2 geworden

- Delta Force Black Hawk Down

- Blitzkrieg Rolling Thunder

Laatste 2 waren games uit de bak.

Level 37 97%

Nog 540 XP voor level 38

snake gamer ja had elder scrolls oblivioon moeten halen

Level 27 97%

Nog 262 XP voor level 28

hey mensen ik ben een RTS fan en zat te denken om LOTR: BFME te kopen voor 15 euro. maar nu was mijn vraag is dit het kopen waard? ik heb geen zin om deel 2 te kopen want mocht ik het nie leuk vinden ben ik 50 euro kwijt. zouden jullie hier je meningen over het spel kunnen geven en bijv. de AI etc. zodat ik een ordeel kan maken?

Level 15 99%

Nog 22 XP voor level 16

hey mensen ik ben een RTS fan en zat te denken om LOTR: BFME te kopen voor 15 euro. maar nu was mijn vraag is dit het kopen waard? ik heb geen zin om deel 2 te kopen want mocht ik het nie leuk vinden ben ik 50 euro kwijt. zouden jullie hier je meningen over het spel kunnen geven en bijv. de AI etc. zodat ik een ordeel kan maken?

Ik zou dat niet doen, de gameplay is heel eenzijdig... Deeltje 2 stelt niet echt veel voor voordat je die wilt gaan kopen.

Maar ik weet niet of je van spelen als Age Of Empires houdt maar die is echt vet, is iets duurder maar er zijn veel mogelijkheden kwa units.

LOTR BFME I en LOTR BFME II is echt voor fanboys van LOTR maar niet als je een echte goede RTS zoekt ;)

Level 1 53%

Nog 12 XP voor level 2

Level 1 15%

Nog 22 XP voor level 2

Binnenkort Pro Cycling Manager 2006-07! ^^D

Level 2 94%

Nog 4 XP voor level 3

ok..

ik heb een vraagje ik heb GW,CSS,Oblivion en HL2 maar ben al die spellen tog al een beetje zat :P drm vraag ik welk spel kan ik het beste kopen ? :D alvast bedankt oja k hou van FPS en RPG MMO geen fees :D

Level 60 98%

Nog 1086 XP voor level 61

Oblivion zat :|

Level 6 81%

Nog 103 XP voor level 7

Doe anders gewoon inne minne mutte?

Level 30 98%

Nog 275 XP voor level 31

Is Empire Earth II (PC) een goede game om te kopen?

Ja, ik weet, ben nogal fan van stratigie games

Level 11 86%

Nog 241 XP voor level 12

Ik ben zelf ook op zoek naar een goede RTS om online te spelen met een paar vrienden. BFME2 heb ik, is wel leuk op zich...Maar ik zoek eigenlijk meer iets als Age of Mythology. Iemand een idee?

Level 35 94%

Nog 1026 XP voor level 36

Ik zou dat niet doen, de gameplay is heel eenzijdig... Deeltje 2 stelt niet echt veel voor voordat je die wilt gaan kopen.

Maar ik weet niet of je van spelen als Age Of Empires houdt maar die is echt vet, is iets duurder maar er zijn veel mogelijkheden kwa units.

LOTR BFME I en LOTR BFME II is echt voor fanboys van LOTR maar niet als je een echte goede RTS zoekt ;)

Copy that, LOTRBFME2 is een vermakelijke RTS maar vooral leuk als je op LOTR geilt. Ik heb het spel dus :P

Maar het is geen slecht spel hoor. Voor diepgang moet je alleen meer naar Age of Mythology of Warcraft3 of Age of Empires 3

Level 6 80%

Nog 110 XP voor level 7

welk spel zal ik nemen de prince of persia: the two thrones special edition voor de PC of metroid prime hunters?

die special edition is inclusief sands of time en warrior within.

Level 10 86%

Nog 202 XP voor level 11

RPG MMO geen fees :D

ga sro spelen, dat is helemaal gratis en beter dan WoW en GW (IMO)

Moet ik Table Tennis van Rockstar kopen?

Level 35 94%

Nog 1026 XP voor level 36

welk spel zal ik nemen de prince of persia: the two thrones special edition voor de PC of metroid prime hunters?

die special edition is inclusief sands of time en warrior within.

De PoP serie is echt zeeer goed. Ik heb alle drie de delen kapotgespeeld en vond het helemaal geweldig.

Een vriend van mij heeft het echter op de pc en dat bestuurt voor geen meter. Heb je een goede controller dan vind ik dat je voor PoP moet gaan.

Erg goedkoop voor drie topspellen.

Level 28 92%

Nog 863 XP voor level 29

dit is eigenlijk best offtopic, want ik zit me af te vragen welke mod voor half-life 2 er te downen is (gratis uiteraard).

zelf heb ik al de

-gary's mod

-half life 2 substance

en de S-mod werkt niet, weet misschien iemand een fatsoenlijke mod voor HL2 en het zou fijn zijn als je er een link voor plaatste :)

PS: google leverde me geeen resulttaat

Level 5 91%

Nog 35 XP voor level 6

Wat is SRO ?

Maar zover ik weet is er geen betere MMORPG als WOW :7

Level %

Nog XP voor level

Ik ben binnenkort ook in het bezit van een PC en heb de volgende games gekocht:

- C&C: The First Decade

- Unreal Tournament 2004: Editor's Choice Edition

- Grand Theft Auto: San Andreas

Mjin oog is gevallen op Prey, maar dat duurt nog ff. Mijn PC kan redelijk wat aan, dus ik wil graag eye-candy zien. Wat is nou absoluut het mooiste spel voor de PC?

Level 28 92%

Nog 863 XP voor level 29

euhm....Oblivion, F.E.A.R Battlefield 2, doom3, quake 4, hitman bloodmoney, tomb raider legend, ghost recon advanced warfighter..... en verder zijn er nog wel meer eye-candy games.

Level 10 86%

Nog 202 XP voor level 11

Wat is SRO ?

Maar zover ik weet is er geen betere MMORPG als WOW :7

Silkroad Online kijk hier voor de officiele site het is beter dan WoW IMO

Level 3 70%

Nog 47 XP voor level 4

Ik zoek een goede FPS. Welke moet ik halen ?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.