Welk spel moet ik kopen?

Level 24 95%

Nog 405 XP voor level 25

heeft iemand nog suggesties voor een game om tussen al het shooter geweld door te spelen om even op adem te komen voor op de pc? Denk aan bijvoorbeeld limbo en journey achtige games.

gewoon rustig beetje puzzelen en relaxen

Niemand? :-( portal heb ik ook al trouwens

Machinarium overwogen? Voldoet zeker aan de 'eisen' die je stelt ;)

Level 2 34%

Nog 51 XP voor level 3

Zwondelmetme wrote on 1 maart 2006 22:02:

KOOP MOHAA!

Medel of honor allied assault .

Ideaal spel, speel het al jaren, een ware klassieker, voor iedereen met een PC onder die 1500Mhz!

Jaaa. dat brengt echt mooie momenten terug, dat was mijn eerste echte FPS.

Gameplay is goed, storyline is perfect en de muziek is fantastisch. een echte aanrader voor iedereen die van shooters maar ook van klassiekers houd :)

Level 1 69%

Nog 8 XP voor level 2

Hallo, ik had ff een vraagje waar ik met google niet echt uit kom, weet niet of ik hier goed zit maar om een nieuw topic aan te maken is ook weer zo.. 

Mijn vraag: Anno 2070, speel je dat met of zonder cd?? Ik heb al een tijdje geen PC games meer gekocht dus vroeg me af hoe dat nu zo is.. Ik wil het gewoon via bol.com voor 10tje bestellen, maar kan ik dat dan ook zonder CD spelen of moet die altijd in de drive zitten?

Heb net nieuwe laptop en die wil nog wel eens wild geluid maken als er een CD in zit vandaar  ;)

Dank voor de reacties!! ^^D

Level 3 54%

Nog 72 XP voor level 4

Hoeft niet per se PC titel te zijn maar toch:

Ik zoek een game die tijdenlang meegaat als in BF 3 en Fifa. In beide games speel je na een tijdje vaak alleen nog maar potjes, variërend van één potje tot uurtjes  (online dan wel) en kapt er daarna mee. Volgende keer pak je het zo op en speel je weer lekker verder. Ben dus opzoek naar zoiets. Roept u maar!

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

Cawladoetie?

Level 3 54%

Nog 72 XP voor level 4

the_dan wrote on 24 juni 2013 22:09:

Cawladoetie?

Heb ik voor de PS3, maar vind Bops 2 niet zo

Level 34 94%

Nog 1062 XP voor level 35

Blackops 1 en MW1 zijn ook stukken beter

Level 3 54%

Nog 72 XP voor level 4

Black Ops 1 was mijn eerste CoD en ik was een soort verslaafd. Het gevoel wat je hebt als je maar door wil blijven levelen etc. maar daarna bij een CoD niet meer gehad. Helaas

Level 6 74%

Nog 145 XP voor level 7

Zoek een nieuw strategie spel als Anno of Civ 5, iemand aanrader? Liefst een recentere game na 2008.

Level 6 96%

Nog 17 XP voor level 7

World of Warcraft of eens iets anders?

Jaren geleden heb ik me uren zoet gehouden met World of Warcraft. Ik heb het gespeelt vanaf het jaar van release tot kort na de WotLK expansion. Een lange tijd zonder gezeten dus. De reden dat ik gestopt was, was omdat mijn account ten prooie was gevallen aan hackers. Ik ben ff opnieuw begonnen, maar de frustratie was vrij groot omdat mijn twee characters verdwenen waren en ik ben toen (niet echt bewust) gestopt met spelen. Alhoewel ik later soms terug de kriebbels voelde, ben ik er ook nooit meer opnieuw aan begonnen. Hiervoor kan ik niet echt een reden geven.

Nu komt de vraag: Ik krijg er weer zin, maar vraag me af of er betere mmorpgs op de markt zijn waarrond ik info moet verzamelen vooraleer een keuze te maken? 

Het grote voordeel bij WoW is: ik ken het (weet dat er wel veel veranderd is, maar de basics zijn er wel), ik weet dat ik het fantastisch vind en daarbovenop zijn er vrienden van me die het spelen.

Zijn er mmorpgs waarvan je denkt: Als je dan toch (relatief) opnieuw begint, dan doe je dat beter bij deze?

Ik weet dat ik hier misschien net een beerput heb opgetrokken, maar alle meningen zijn welkom :)

EDIT: het besluit is genomen, going back to the magical world of warcraft :)

Post was bewerkt op 18 januari 2014, 16:43 door Henorasma

Level 1 73%

Nog 7 XP voor level 2

Mijn ding is het niet maar als je het leuk vind waarom dan niet. Tot level 20 is het gratis, weet alleen niet hoe snel je daar bent.

Nu is ook The Elder Scrolls Online uit, lijkt mij vernieuwender.

Level 2 34%

Nog 51 XP voor level 3

Ik zou persoonlijk ook voor TES: Online gaan

Level 1 7%

Nog 24 XP voor level 2

Kan iemand mij helpen?

Ik ben uitgekeken op alle spellen die ik ken.
Eigenlijk ben ik op zoek naar een spel met de volgende eigenschappen/aspecten:

- Actie
- Avontuur
- REDELIJKE Graphics
- PvE (Player vs Enemy)
- Survival
- Crafting
- Gathering
- 3D mag, maar liever 2D Sidescrolling
- Spelunking
- Liever Singleplayer dan MMORPG en als het Singleplayer is wel de mogelijkheid tot het maken van een server voor Multiplayer

Het spel mag niet een van onderstaande zijn:

Minecraft
Terraria
Magicite
Don't Starve

Wat kosten betreft: <€15,- en, nog belangrijker, geen maandelijkse betalingen.

Level 2 83%

Nog 13 XP voor level 3

Ik zou zeggen Probeer de demo's uit!

Level 1 26%

Nog 19 XP voor level 2

epicrevolutions.clanwebsite.com   voor gamers die verelder willen gaan

Level 7 91%

Nog 64 XP voor level 8

Darksiders 2 nu 4,49 op steam! Kopen of niet?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik zie voor sports (voetbal) games, maar ik vind echt geen goede niet meer, als iemand mij zou kunnen helpen?
Ik sta open voor alle suggesties!

Level 5 68%

Nog 125 XP voor level 6

beide zijn sketchy games, kzit al jaren te wachten op een leuke zombiesurvival game en met day-Z, h1z1, rust en 7 days to die was er veel potentie maar naar mijn idee zijn ze het allemaal net niet. Voor de keuze tussen Day-z en H1Z1 zeker de laatste. In day-z wordt je alleen maar vermoord of zit je vast in een bug haha

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Speel nu een tijdje het spel My Racing Career. Gratis manager/simulatie game waarin je begint met een rijder die je via verschillende Series naar de Formule 1 moet loodsen. Moet zeggen dat het mij als raceliefhebber erg bevalt, maar kan me voorstellen dat als je fan bent van managen in de sport in het algemeen, dit ook erg leuk is. Omdat het een vrij simpel interface is, en alles erg duidelijk is. Mochten jullie interesse hebben om je in te schrijven, gebruik mijn Referel link. Levert het mij ook nog wat op!

Link

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Peacock wrote on 12 februari 2015 23:50:

beide zijn sketchy games, kzit al jaren te wachten op een leuke zombiesurvival game en met day-Z, h1z1, rust en 7 days to die was er veel potentie maar naar mijn idee zijn ze het allemaal net niet. Voor de keuze tussen Day-z en H1Z1 zeker de laatste. In day-z wordt je alleen maar vermoord of zit je vast in een bug haha

Heb je "The Forest" wel eens geprobeerd? Het zijn mutanten i.p.v. zombies maar dit spel is helemaal sinds korte tijd vooruit geschoten qua ontwikkeling en laat daardoor day-Z en h1z1 etc best wel achter zich. Ook al hadden de spellen potentie je keek er snel op uit en er waren niet regelmatig genoeg updates.

Dit is bij The Forest wel het geval. Ook al kwam het spel zeer langzaam op start. De laatste tijd is het echt een hele grote stap in de goede richting aan het nemen en je kunt er al een hoop spannende uren aan beleven door je eigen kamp op te zetten terwijl je wordt bedreigd door kannibalistische mutanten die af en toe even een kijkje komen nemen en door de wereld en caves te exploren.

Hoop dat je er nog wat aan hebt. Beetje late reactie \(>,<)/

Level 23 92%

Nog 638 XP voor level 24

Gewoon alle games halen me lootboxes.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.