@DaGroove<NL> dat loopt op windowsblinds die link van jou. Je moet de *AlienGUIse* hebben die loopt op een eigen engine; die kun je ook onbepert blijven gebruiken.
Jep helemaal zelf gemaakt, lettertypen etc wel gedownload en de achtergrond. We moesten het voor school maken. Het ging vooral om het idee achter de poster (ja hij was eerst A2 formaat )
Maar ik ga misschien maybe binnekort weer een nieuwe maken, dan zal ik wel weer wat posten
Jammer dat ie redelijk in de breedte is opgerekt... nou is Mss. Guerra wel een beetje breed
Ja weet ik alleen mijn monitor heeft een resolutie van 1440x900 en in die resolutie kon ik er geen van haar vinden en anders moet ik er zelf 1 maken en dat haar is zo moeilijk te renderen.
Jammer dat ie redelijk in de breedte is opgerekt... nou is Mss. Guerra wel een beetje breed
Ja weet ik alleen mijn monitor heeft een resolutie van 1440x900 en in die resolutie kon ik er geen van haar vinden en anders moet ik er zelf 1 maken en dat haar is zo moeilijk te renderen.
Als je vertelt waar het origineel staat, maak ik em ff voor je, koekkie
Kan je die docks ook los downloaden? Want ik had eerst een vista briscopack geinstalleerd en toen had ik die dock ook. Maar daarvoor moest ik met de systeemmap klooien. Waardoor ik de PC met de ghost image moest ''resetten''.
En weet iemand ook een Vista Thema zonder dat ik iets moet veranderen aan de systeemmap of andere belangrijke dingen?
Ja dat weet ik, je hebt dus dat programmatje nodig om zo'n skin te installeren. Als je die al hebt dan moet je gewoon simpel kijken bij het stukje 'skins' en daar staat de skin die je hebt gedownload dan warschijnlijk tussen of die moet je uploaden.