Vraag, Antwoord en Hulp

Level 18 97%

Nog 132 XP voor level 19

Janette wrote on 4 december 2015 19:56:

Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik probeer het maar gewoon. 

Mijn zoontje van 11 heeft voor zijn verjaardag een extra controller van mij gekregen voor zijn xbox 360.

Geen idee wat voor merk, maar draadloos en gekocht bij bol.com voor ongeveer 40 euro. 

We hebben via de handleiding geprobeerd hem te synchroniseren maar de controller valt steeds uit. 

We hebben er gewone batterijen in gehad en ook zo'n oplaadbaar batterijblok.

Er zat ook een kabeltje bij met een usb uiteinde, maar in de gebruiksaanwijzing staat niet wat ermee te doen. 

Wie kan ons helpen bij dit probleem. 

Bij het aanzetten zouden de lampjes moeten blijven branden maar ze vallen helaas steeds uit. De batterijen zijn nieuw. 

Bij voorbaat dank voor je hulp. (Mijn zoon wacht al drie dagen "geduldig" tot hij hem kan gebruiken)

Groet,
Janette

Synchroniseren. Het kleine knopje op de controller EN het knopje op de console inhouden. Tot je op beiden de lampjes in sync ziet knipperen. 
Batterijblok opladen door het in de controller te drukken, oplaadkabel op de controller zetten en het USB einde in de Xbox te drukken. Als het goed is kun je tijdens het opladen ook spelen, maar misschien eerst een tijdje laten opladen. Bij losse batterijen zeker weten dat deze ook opgeladen zijn. (al krijg je er nieuwe batterijen bij dacht ik)

Anders heb je misschien toch een defecte ontvangen en kun je het retour sturen/vervanging vragen. Verder zou ik het niet weten, het is meestal synchroniseren en gaan met die banaan.

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ik kwam er achter wat voor merk controller het is. Stond niet op de doos of de controller, maar door te googlen. Bleken meer problemen te zijn geweest en moest geupdate worden. 

Batterij eruit, kabel erin. Aan de laptop koppelen. Updaten! 

Hij doet het! 

Gebombardeerd tot Supermother door mijn zoon! 

Dank jullie voor het meedenken

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Goedemorgen,
Allereerst even voor stellen, mijn zoon Jelle (11 jaar) heeft hard gespaard voor een xbox 360. (niet de nieuwste, maar je moet ergens beginnen :))
Nu heb ik een vraag.
Zijn tv heeft geen hdmi aansluiting, wel dvi. Ik heb hier inmiddels een verloopstekkertje voor, vg gaf slecht beeld.
Alleen hebben we geen geluid...
Ik kan de vg kabel gebruiken en die op zn stereo aansluiten (dus rood/wit) en dan via hdmi kabel naar  dvi voor beeld.
Maar, beide kabels passen er niet in.  Nu zag ik op een engelse site dat iemand de vg kabel open gemaakt had, zodat ie smaller werd en wel past.
Werkt dit?? (voordat ik de kabel sloop)
Hoop vragen en misschien is dit al eens eerder gesteld op dit forum) maar bedankt alvast!
XBOX 360 12o GB, Elite
helaas geen optische uitgang
https://www.avforums.com/threads/xbox-360-no-sound-with-dvi.692586/
emoticons/

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hallo allemaal,
Mijn USB stick op mijn xbox 360 laat niet meer mijn opgeslagen gegevens vinden. Weet iemand wat ik kan doen?

Moderator
Level 19 94%

Nog 279 XP voor level 20

Het kan zijn dat je USB stick kapot is, heb je hem al in de computer gestopt om te kijken of die hem wel vind?

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Ja alleen via de computer kan ik de bestanden wel zien maar niet overplaatsen, mijn USB stick is namelijk vol

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Hey. Ik heb van een vriend voor mijn kids een Xbox 360 gekregen. Hier zat voor nu nog maar 1 spelletje bij. Ik heb nog een Xbox original met veel spellen (maar is de AV kabel van kwijt) en veel ervan zijn backwards compatible. Hier voor is zover ik begrijp een Xbox harde schijf nodig voor de 360. Nu is de vraag: Maakt het uit hoe groot deze is? Ik zie dat ze er nog in verschillende Gb's zijn maar ga natuurlijk geen  500 Gb kopen als een 20 of 60 Gb ook volstaat om de oude spellen af te spelen. Iemand een idee?

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.