Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Get a job deadbeat!;):lol:

Level 30 98%

Nog 275 XP voor level 31

[...]

OTIC!!! 27" (66cm) 1000:1, 500cd/m², geweldige kwaliteit en hd-tv (1920×1080) voor €470!!!! In groningen zelfs 400 euro. Maar hij is hoorde ik nergens meer verkrijgbaar. Jammer, want ik wilde hem ook kopen.

Zou ik eerder een normale TV kopen, die is echt piemels.

Inderdaad, de fout van een goedkope tv zou ik geen 2e keer maken. Als je een HD TV wil moet je gewoon pegels neertellen.

Ja, maar dan heb je ook wat.

Level %

Nog XP voor level

Hoe hard gaat de ontwikkeling van HDTV eigenlijk? Ik wil rond maart (PS3 launch) een HDTV kopen. Is het verstandig om dan nu alvast rond te kijken? Of zijn er dan hele andere modellen te krijgen die veel beter en goedkoper zijn?

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Hmm tja er komen binnenkort nieuwe modellen aan, kan daar altijd even op wachten.

Maar nu al rond kijken bij de grote merken kan nooit kwaad.

Level 22 91%

Nog 616 XP voor level 23

http://www.koopinfo.nl/prodb_productpag ... ductid=661

Deze wil ik in de kerstvakantie gaan kopen van de overblijfselen van een jaar stufi (aanvullende beurs ftw) + nog wat geld wat ik over heb. Hij krijgt goede recensies op internet, en is mer iets meer dan 750 euro een goede koop lijkt me. Het enige wat ik me afvraag is de 800:1 contrast ratio. Is dat een beetje te doen?

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Best weinig 800:1 maar het heeft een klein scherm dus misschien valt het allemaal wel mee.

Ik kan mensen alleen maar 1 advies geven, probeer niet van die cheapo b-merk HDTV's te kopen.

Spaar dan even door voor een A-Merk, die zijn niet zo duur tegenwoordig.

Voor ongeveer 700 a 800 euro heb je al een hele degelijke HDTV tegenwoordig.

Level 22 91%

Nog 616 XP voor level 23

Is dat zo belangrijk die contrast ratio? Ik weet wel wat het is, maar 800 verschillende kleurwaardes lijkt me toch wel genoeg op zich.

En is BenQ een B-merk toevallig? Ik dacht altijd dat het een productlijn van 1 van de duurdere merken was.

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Is dat zo belangrijk die contrast ratio? Ik weet wel wat het is, maar 800 verschillende kleurwaardes lijkt me toch wel genoeg op zich.

En is BenQ een B-merk toevallig? Ik dacht altijd dat het een productlijn van 1 van de duurdere merken was.

Tis niet dat het heel slecht is ofzo, maar de Samsung LN-S3251D 32 in. bijvoorbeeld is een vergelijkbare TV.

Maar met betere specs imo, is ook tot één van de betere HDTV's van het afgelopen jaar verkozen.

Die heeft een contrast ratio van 4000:1 en is ongeveer net zo duur als jou BenQ.

Een beetje hoge ratio geeft toch wat extras aan het beeld en de kwaliteit ervan.

Volgens mij is BenQ een computer merk, maar dat ken ik je niet met zekerheid zeggen.

Kan best een zuster onderneming van één van de A-merken zijn.

Level 22 91%

Nog 616 XP voor level 23

Tja, een klein prijsverschil maakt natuurlijk weinig uit, dat leg ik er wel bij dan. Ik las trouwens dat die hoge contrast ratio's van 4000:1 en 6000:1 weer iets met dynamische contrast ratio's zijn, en niet echt 4000 of 6000 verschillende kleurwaardes hebbe oid.

Level 44 95%

Nog 1512 XP voor level 45

Tja, een klein prijsverschil maakt natuurlijk weinig uit, dat leg ik er wel bij dan. Ik las trouwens dat die hoge contrast ratio's van 4000:1 en 6000:1 weer iets met dynamische contrast ratio's zijn, en niet echt 4000 of 6000 verschillende kleurwaardes hebbe oid.

Klopt, ga niet plat op dingen als contrast ratio en verversings snelheid, fabrikanten kunnen via omwegen hele mooie cijfers tevoorschijn halen. ;)

Lees eens wat recensies over een tv die je wilt kopen en vooral: koop geen HD TV voor je hem in actie hebt gezien.

Level 22 91%

Nog 616 XP voor level 23

MM had gelijk. De Samsung LE 32 S 71 bijvoorbeeld is maar 20 euro duurder, en ziet er een heel stuk vetter uit. Dan zal het toch die worden :D Dit zijn toch de tv's waar alle games op geshowed worden?

Oh, ik zie dat deze een contrast ratio van 3000:1 heeft. Moet toch genoeg zijn, en van samsung mag je van een goed beeld uitgaan.

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Wat zei ik je?

En die is STUKKEN beter dan die BenQ van ja.

Tis met HDTV's een kwestie van goed zoeken.

Maar kan je zeggen dat de Samsung echt goed is, mijn vriendin heeft die.

Level 44 97%

Nog 676 XP voor level 45

vraagje, is een Philips Cineos een HDTV?

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Je hebt verschillende Cineos TV's, van projectie schermen tot LCD HDTVschermen.

Dus ja er zijn Cineos modellen die HD zijn.

Moet wel zeggen dat ik zelf een voorstander van Plasma ben.

Die fabeltjes dat ze meer stroom verbruiken, dat er scherm inbrandingen ontstaan en dat ze sneller stuk gaan geldt al een paar modellen generaties niet meer.

Dat was met de eerste plama generatie zo, maar tegenwoordig valt dat reuze mee.

Daar komt nog bij dat Plasma veel beter beeld heeft.

Level 60 98%

Nog 1188 XP voor level 61

Yep, plasma is beter. Maar plasma vind je als het goed is niet in gangbare modellen (+/- 27 inch). Overigens denk ik wel dat ze nog steeds wel meer energie vreten dan LCD, hetzij met een mindere marge dan voorheen.

Zoek je een betaalbare HD-Ready (laten we zeggen, onder de 800 euro) dan zijn de Samsung LCD T en S series zeer aan te raden.

Trouwens de TV waar games (360) op geshowed worden is volgens mij de Samsung R serie en dan de 23 inch versie. De R is wellicht ook al wat in prijs gedaald maar zat boven de 1000 euro (zelfs die kleine flut 23 inch). Heeft iets hogere contrast ratio, HDMI en Game Mode (gewoon een speciale finetune), meer verschillen kon ik niet vinden.

Dynamische contrast is pure bullshit. Dat zou ik dan ook maar uitzetten bij gamen :P

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Yep, plasma is beter. Maar plasma vind je als het goed is niet in gangbare modellen (+/- 27 inch). Overigens denk ik wel dat ze nog steeds wel meer energie vreten dan LCD, hetzij met een mindere marge dan voorheen.

Ja maar dat verschil stelt tegenwoordig weinig meer voor.

Level 22 98%

Nog 89 XP voor level 23

Met ambilight dus.

Level 22 91%

Nog 616 XP voor level 23

Zoek je een betaalbare HD-Ready (laten we zeggen, onder de 800 euro) dan zijn de Samsung LCD T en S series zeer aan te raden.

Trouwens de TV waar games (360) op geshowed worden is volgens mij de Samsung R serie en dan de 23 inch versie. De R is wellicht ook al wat in prijs gedaald maar zat boven de 1000 euro (zelfs die kleine flut 23 inch). Heeft iets hogere contrast ratio, HDMI en Game Mode (gewoon een speciale finetune), meer verschillen kon ik niet vinden.

Dynamische contrast is pure bullshit. Dat zou ik dan ook maar uitzetten bij gamen :P

Die S lijn heeft ook Game Mode volgens mij. Trouwens, 3000:1 dynamic staat gelijk tot 800:1 normaal, dus eigenlijk dezelfde ratio. Ik probeer ff aan een 4000:1 dynamic te komen, is toch iets beter. 5000/6000:1 wordt me dan weer iets te duur, zoals dat precies model wat MM postte, die is nog boven de 1000 euro. Ik koop em denk ik als de kerst aanbiedingen beginnen, zal je nog wel leuke prijzen tegenkomen denk ik.

Level 44 97%

Nog 676 XP voor level 45

ja het is er 1 met ambilight, en hij kost 3480 ofzo, dus het is denk wel een HD tv

Level 44 95%

MM had gelijk. De Samsung LE 32 S 71 bijvoorbeeld is maar 20 euro duurder, en ziet er een heel stuk vetter uit. Dan zal het toch die worden :D Dit zijn toch de tv's waar alle games op geshowed worden?

Oh, ik zie dat deze een contrast ratio van 3000:1 heeft. Moet toch genoeg zijn, en van samsung mag je van een goed beeld uitgaan.

Doen, doen! Ik heb haar ook. :P

Die game-mode is een mooie uitvinding, beeld is echt mooier dan gamen via het normale kanaal. Het opstart geluid van deze Samsung is ook sehr geil. :9

Wat wel jammer is is dat het symbool voor de game-mode een 360 controller is. :P (op de doos is het symbool dan wel weer een Dual Shock controller.)

Level 18 94%

Nog 252 XP voor level 19

Vraagje (al 20.000x gesteld maar nooit antwoord gehad)

Ik heb een Samsung Le26r41b, vanaf eind maart dit jaar. Nou staat die tv altijd stand-by en als ik op de on/off knop druk gaat het beeld alleen aan. Kan je dus bij deze tv de netspanning er niet gewoon afhalen zoals bij die ouwe CRT-tv's of is dat ding naar de kloten.

please effe reageren want dan kan ik hem nog gewoon naar MediaMarkt brengen met garantie.

Level 44 95%

Nee, als je hem echt uit wil moet je de stekker eruit trekken. :')

Ik heb het ook met m'n Samsung LE27S71

Leve de technologie!

Level 22 91%

Nog 616 XP voor level 23

Doen, doen! Ik heb haar ook. :P

Jullie slapen ook samen in 1 bed? ;)

In het nieuwe mediamarkt krantje staat trouwens de LG 32 LC3 R voor 799 euro.

http://www.mediagigant.nl/index.cfm/met ... /Kx/1.html

Contrast ratio 1600:1 spreekt toch behoorlijk aan, aangezien ik er niet vanuit ga dat het dynamisch is. Kan alleen niets vinden over de responsietijd.

Level 69 99%

Nog 95 XP voor level 70

Die samsung is volgens mij ook één van de meest verkochte HDTV's, consumentenbond schrijft hem erg hoog aan voor mensen die niet al teveel willen betalen voor hun TV.

Level 18 94%

Nog 252 XP voor level 19

oke bedankt, ik dacht eerst van ben ik nou gek geworden ofzo

maar verder heb ik alleen positieve ervaringen met die tv echt een prachtig dingetje om op te gamen en filmpjes te kijken.

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.