Laatste Film

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Ik moet The Drop nog kijken. Werd me afgelopen week aangeraden door een maat. Ik heb afgelopen week Predestination gekeken en die verraste me toch wel. De film is niet foutloos, maar wel zeker de moeite waard. De game past in het rijtje van films als Inception en Looper. Liep er nog wel een dagje mee in m'n hoofd naderhand.

7/10

Level 1 0%

Nog 26 XP voor level 2

Zojuist the equalizer gekeken met denzel washington. Vond het een goede film! Goed verhaal en lekkere actie. Hij blijft een baas onze denzel. 

ps; the drop vond ik niet veel aan. Had er namelijk veel meer van verwacht.

Level 25 97%

Nog 209 XP voor level 26

The Treasure of the Sierra Madre (1948)
Zéér goed, genoten van begin tot einde, lekker onvoorspelbaar ook. Cinematografie viel ook in positieve zin op (zeker aan het einde van de film). En Hulphrey Bogart blijft een steengoed acteur

al ben ik blij dat zijn personage het loodje moest leggen, wat een asshole was dat

. Wel straf dat ik eens een film met hem zie die ik goed kan volgen. :P
Een grote aanrader van de jaren veertig, zonder meer.
Next up: The Bicycle Thief (1948)

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Vanavond Birdman gekeken. Hoorde van meerdere mensen dat ze de film na een half uur of minder al uit hadden gezet, maar ik vond het echt een hele sterke film. Als drama's je ding niet zijn moet je 'm vooral laten liggen, maar anders is het een dikke vette aanrader. De toegewezen Oscars zijn in mijn ogen volledig terecht.

8,5/10

Level 50 96%

Nog 1438 XP voor level 51

gusanito wrote on 4 maart 2015 22:48:

Vanavond Birdman gekeken. Hoorde van meerdere mensen dat ze de film na een half uur of minder al uit hadden gezet, maar ik vond het echt een hele sterke film. Als drama's je ding niet zijn moet je 'm vooral laten liggen, maar anders is het een dikke vette aanrader. De toegewezen Oscars zijn in mijn ogen volledig terecht.

8,5/10

Wat? 0_0 o_0
Probeer mensen te vinden die wel net als jij verstand van films hebben :P

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Rakel wrote on 22 maart 2015 20:29:

gusanito wrote on 4 maart 2015 22:48:

8,5/10

Wat? 0_0 o_0
Probeer mensen te vinden die wel net als jij verstand van films hebben :P

Gelukkig ken ik die ook wel.. _O- Niet al m'n vrienden kunnen enorme intellectuelen zijn en daar reken ik ze niet (vaak) op af. De één heeft verstand van films, de ander kan een lekker potje voetballen en weer een ander kan in een recordtijd een fust bier leegdrinken. Ik waardeer ze allemaal om hun eigen 'kwaliteiten'.

Laatst gekeken film: Song of the Sea
Een hartverwarmende mooie animatiefilm met geweldige muziek en een prima verhaal: Een dikke 8

Level 58 98%

Nog 826 XP voor level 59

Iemand die in zijn eentje 'in recordtijd' een fust bier leegdrinkt, moet je niet waarderen, maar naar het ziekenhuis en daarna een AA meeting slepen. 50 liter bier in je eentje is niet gezond :P

Level 17 96%

Nog 149 XP voor level 18

Mee eens, mee eens. Het was ook geen voorbeeld dat op waarheid gebaseerd is gelukkig..;)

Om een reactie te kunnen plaatsen moet je ingelogd zijn.

Op deze website gebruiken we cookies om content en advertenties te personaliseren, om functies voor social media te bieden en om ons websiteverkeer te analyseren. Ook delen we informatie over uw gebruik van onze site met onze partners voor social media, adverteren en analyse. Deze partners kunnen deze gegevens combineren met andere informatie die u aan ze heeft verstrekt of die ze hebben verzameld op basis van uw gebruik van hun services. Meer informatie.